Chivu Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Un prieten si-a luat un ducati monster de 600 din 99 acum câteva zile. L-a dus la un service, i-au făcut acolo o revizie, nu a observat nimeni nimic dubios la rezervor, apoi s-a dus să-și ia numărul de înmatriculare. Când a ajuns acasa motoreta a început să scoată fum de sub rezervor, luase foc. A stins focul rapid iar daunele rezultate sunt: izolația cablurilor ce duc la baterie arsă, izolația și mufele puțin topite de la cablurile care vin de la stator la o cutie cât un pachet de țigări care se afla prinsă de airbox vre-un releu ceva, bateria arsă toată, suportul bateriei care are corop comun cu airboxul și un furtun care ducea la filtru epurator. Incendiul a pornit de la o fisură în rezervor. Rezervorul mai poate fi reparat? Menționez că fisura este foarte mică, fiind undeva în mijlocul rezervorului, dedesubt. Se poate reface izolația cablurilor? Ar fi nevoie și de mufele care duceau în releul ăla. Cele mai afectate au fost cablurile de la baterie care aproape că numai aveau deloc material izolant. Cele care ieșeau din stator erau doar arse/deformate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) Rezervorul e din tabla, nu? Daca da, DA, se poate repara. Se poate cositori. Am avut si eu o astfel de problema, la un rezervor din tabla. L-am dus unui "nene", i-a pus un punct de cositor, si gata problema. (Cred ca se poate repara si daca e din material plastic, dar cu alte metode). Iar cu cablurile nu prea stiu ce sa zic, cred ca ar fi mai bine sa le schimbe, daca se poate. Editat Iunie 8, 2013 de Andr3y Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 8, 2013 Autor Share Postat Iunie 8, 2013 Din tablă e rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melq Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) Eu iti recomand sa il alamesti deoarece e mult mai rezistent decat cositorul Editat Iunie 8, 2013 de melq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 in privinta cablurilor,mergi la un magazin specializat de electrice/izolatori si ceri TUB SCSI de 3(cred ca nu is mai groase cablurile,sau ceri ce dimensiune doresti) tuburile astea se folosesc in bobinaj,is relativ ieftine si au rezistenta buna mecanica/electrica + ca nu iau foc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 sudura in argon? might work? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Ba uite ca la asta eu recomand altul, in zona sudurii materialul ramane tensionat si de cele mai multe ori se fisureaza langa. Daca fisura e in zona cu bateria si alte alea eu unul nu m-as risca, de ce? Pe viitor sunt sanse sa nu fie asa de norocos cu stinsul incendiului. In rest cabluri mufe nu tre sa fie ca din fabrica numa sa functioneze totul bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green motors Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) Sfaturi multe si proaste, singurul de luat in seama este lipirea cu cositor asa cum a scris Andr3y. Restul sunt prostii riscante. Editat Iunie 8, 2013 de green motors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Dupa descriere eu nu cred ca a luat foc din cauza fisurii din rezervor ci dintr-o cauza electrica, cel mai probabil releul de incarcare. Fisura in rezervor e foarte probabil sa fi aparut din cauza temperaturilor generate in urma incendiului, asta daca nu era de dinainte, caz in care doar a intetit focul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Incearca aici sa intrebi /index.php?/topic/204258-monster-lounge/page-663 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Umple rezervorul cu apa si la alamit cu el .Ca e mai rezistenta alamirea (si mai sigura) decat cositorirea ,cositorire care e moale si nu rezista . Firele inlocuite ar fi cel mai bine dar la urma urmei si izolate cu SCSI e ok ,in ala de 3 intra greu firul cand e nou/neatins daramite cand e ars ... ia un 5-6mm ,oricum iese un somoiog din cauza plusului de izolatie (si firele arse pe o parte trebuie imbracate) .Mai ia si vreo 2 role de banda izolatoare neagra ca o sa ai nevoie si de ramane ,nu cere de mancare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 9, 2013 Autor Share Postat Iunie 9, 2013 Azi am vorbit cu cineva despre alamire. Cel mai probabil așa va fi reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.