Cesar Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Pai si scapa aer doar la viteza ? Daca e de la valva nu ar trebui sa scape aer si stand pe loc ? Schimba valva cu o valva mecanica cotita la 90 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 in afara de avantajul evident de a fi mai usor de facut presiunea, e mai buna si din alte puncte de vedere? ca vad ca apar din ce in ce mai mult astea la 90 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Aceasi parere ca si colegul de mai sus, schimba valva cu una noua si 90% ca nu o sa mai ai probleme. Daca si dupa aceea face la fel atunci doar geanta poate fi explicatia(fisurata...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Acesta este primul motiv pentru care apar tot mai des aceste 90`uri. Pt ca fiecare proprietar de mobra vrea sa-i fie cat mai simplu cand face presiunea in roti. Plus ca la vulcanizare majoritatea intreaba de care vrei. In caz ca nu stii la ce te ajuta una, dupa ce iti explica, o vrei cu siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 in afara de avantajul evident de a fi mai usor de facut presiunea, e mai buna si din alte puncte de vedere? ca vad ca apar din ce in ce mai mult astea la 90 de grade. Inertia nu actioneaza decat vertical asupra ventilului in miscarea de rotatie La viteza mare, e suficient de mare incat sa apese ventilul.... deci e mai safe valva cotita pentru viteze mari. nu e o regula, daca nu ai valve cotite sa ti se dezumfle roata dar se poate intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 aha. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Iulie 11, 2013 Autor Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) Am valva normala si fata si spate. Aia spate nu face pana.M-am gandit vag la inertie si ca apasa dar nu i-am dat mare importanta. Am sa schimb valva pe fata.Multumesc pentru ajutor Darcocbr, COObra, Cesar, revin cu detalii. L.E. Am montat valva cotita la 90 grade. Revin zilele astea. Editat Iulie 11, 2013 de VasileGrigore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Ventilul are arcul moale, dacă pui alt ventil şi căpăcel metalic cu garnitură bună nu mai ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) Ventilul are arcul moale, dacă pui alt ventil şi căpăcel metalic cu garnitură bună nu mai ai probleme.Capacelul e doar pentru mizerie nu sa tina ce ar trebui sa tina ventilul (adica presiunea) PS Mie postul #12 mi se pare cel mai relevant. Editat Iulie 12, 2013 de TM96UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 De acesta problema m-am lovit si eu - dezumflarea roti cand are ea chef . Solutia: schimbat anual valvele ,pe acolo pare sa scape . Asta e o solutie provizorie ,cea definitiva va fi (zic va fi pt ca am trecut la alt motor) dejantarea rotii ,valva scoasa si verificare minutioasa ;la mine banuiesc functionarea defectuoasa a valvei din cauza vopselei ramasa pe gaura in care se monteaza aceasta - numai banuiesc ,nu am confirmarea . Posibil si ceva fisuti/microfisuri in janta precum si geometria contratalonului modificata - in special fisuri/pori . Ai vopsit/revopsit janta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Iulie 17, 2013 Autor Share Postat Iulie 17, 2013 Dupa cum am scris mai sus am schimbat valva cu una cotita la 90 grade. Dupa 190 ~ 200 isi mentine aerul fara probleme. Multumesc tuturor pentru sfaturi @Cesar raman dator cu o bere ! Topic inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.