Sari la conținut

Roata fata la viteza -> pana.


Postări Recomandate

Vizitator darcocbr

Acesta este primul motiv pentru care apar tot mai des aceste 90`uri. Pt ca fiecare proprietar de mobra vrea sa-i fie cat mai simplu cand face presiunea in roti. Plus ca la vulcanizare majoritatea intreaba de care vrei. In caz ca nu stii la ce te ajuta una, dupa ce iti explica, o vrei cu siguranta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de avantajul evident de a fi mai usor de facut presiunea, e mai buna si din alte puncte de vedere? ca vad ca apar din ce in ce mai mult astea la 90 de grade.

 

Inertia nu actioneaza decat vertical asupra ventilului in miscarea de rotatie :)

La viteza mare, e suficient de mare incat sa apese ventilul.... deci e mai safe valva cotita pentru viteze mari.

nu e o regula, daca nu ai valve cotite sa ti se dezumfle roata dar se poate intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am valva normala si fata si spate. Aia spate nu face pana.

M-am gandit vag la inertie si ca apasa dar nu i-am dat mare importanta. Am sa schimb valva pe fata.

Multumesc pentru ajutor Darcocbr, COObra, Cesar, revin cu detalii.

L.E. Am montat valva cotita la 90 grade. Revin zilele astea.

Editat de VasileGrigore
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ventilul are arcul moale, dacă pui alt ventil şi căpăcel metalic cu garnitură bună nu mai ai probleme.

Capacelul e doar pentru mizerie nu sa tina ce ar trebui sa tina ventilul (adica presiunea)

 

PS

Mie postul #12 mi se pare cel mai relevant.

Editat de TM96UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acesta problema m-am lovit si eu - dezumflarea roti cand are ea chef .

Solutia: schimbat anual valvele ,pe acolo pare sa scape . Asta e o solutie provizorie ,cea definitiva va fi (zic va fi pt ca am trecut la alt motor) dejantarea rotii ,valva scoasa si verificare minutioasa ;la mine banuiesc functionarea defectuoasa a valvei din cauza vopselei ramasa pe gaura in care se monteaza aceasta - numai banuiesc ,nu am confirmarea . Posibil si ceva fisuti/microfisuri in janta precum si geometria contratalonului modificata - in special fisuri/pori .

Ai vopsit/revopsit janta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am scris mai sus am schimbat valva cu una cotita la 90 grade.

Dupa 190 ~ 200 isi mentine aerul fara probleme.

Multumesc tuturor pentru sfaturi

@Cesar raman dator cu o bere !

 

Topic inchis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...