Sari la conținut

SV650 vs. Hornet 600


BiroCatalin
 Share

Postări Recomandate

Salut! De ceva vreme ma gandesc sa achizitionez un naked si dupa zile intregi de cautari am gasit intr-un final doua variante care, cred eu, sunt ok si se incadreaza in banii pe care ii am. M-am gandit la Suzuki SV 650 sau Honda Hornet 600 dar cum nu imi permit sa le cumpar pe amandoua trebuie sa aleg unul:)) ce ma sfatuiti? astept si alte propuneri. :thanks:

Editat de BiroCatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! De ceva vreme ma gandesc sa achizitionez un naked si dupa zile intregi de cautari am gasit intr-un final doua variante care, cred eu, sunt ok si se incadreaza in banii pe care ii am. M-am gandit la Suzuki SV 650 sau Honda Hornet 600 dar cum nu imi permit sa le cumpar pe amandoua trebuie sa aleg unul:)) ce ma sfatuiti? astept si alte propuneri. :thanks:

Nu are rost sa mai astepti alte propuneri, daca citesti ceva mai mult, clar SV650, dar tipic, amatorii de viteza iti vor recomanda Hornet... Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am sv, tovarasul cu care mai merg la plimbari hornet,

asa in mare cum vad eu treaba

sv cuplu mai mare la turatii mici, consum semnificativ mai mic ca hornet, la sv schimbi mai rar vitezele, nu trebui sa tot retrogradezi pt depasiri si mai stiu io ce. Hornet accelereaza mai slabut pana pe la 6-7000 dupa care trage bine. SV e mai brutal si la acceleratii dar mai ales in frana de motor. iti ia ceva timp pana te obisnuiesti. deci sunt cam total diferite la pilotat.

neaparat trebuie sa le incerci pe ambele.

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am hornet, tovarasul cu care mai merg la plimbari hornet,

asa in mare cum vad eu treaba

sv cuplu mai mare la turatii mici, consum semnificativ mai mic ca hornet, la sv schimbi mai rar vitezele, nu trebui sa tot retrogradezi pt depasiri si mai stiu io ce. Hornet accelereaza mai slabut pana pe la 6-7000 dupa care trage bine. SV e mai brutal si la acceleratii dar mai ales in frana de motor. iti ia ceva timp pana te obisnuiesti. deci sunt cam total diferite la pilotat.

neaparat trebuie sa le incerci pe ambele.

 

Nu ai Hornet :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, tot la SV mi-a ramas si mie gandul... Eu ma dau de 3 ani pe chopper si stiu ce poate un V dar ma gandesc si la calitate. Am inteles ca hornetu e ceva mai fiabil decat un sv, asa sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai Hornet :) .

am modificat. my bad.

nu cred ca fie mai fiabil hornet, cred ca sunt cam la fel... kevinn stie mai multe despre sv, eu il am doar de anu trecut din octombrie si nu am avut probleme, tovarasului cu hornet i s-a dus socul.

oh si da...conteaza si cum il alegi...f mult chiar. ochii cat cepele si verificari sau o persoana priceputa cu tine. cred totusi ca gasesti sv mai ieftin un pic ca hornet. era unu cu 1250 pe aici, chiar ieri am vazut topicul..

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am vazut motoare de hornet desfacute pe acest forum, in schimb am vazut de sv-uri cateva. Au ungerea mai proasta se strica cuzinetii..

Eu zic ca sv-ul este obositor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hornetu e mai puternic 98cp .. se intinde mai frumos la drum parerea mea 4 linie e altcva.. da si consuma!

 

nu cred ca sv nu este fiabila.. sunt de parere ca toate japonezele sunt bune. conteaza cat de buna o gasesti cand o iei la mana 2 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut si eu prin fix aceeasi dilema cand mi-am cautat un nou motor, in decembrie-februarie. Am cautat review-uri ale revistelor mari din afara, forumuri si, nu in ultimul rand, anunturi.

SV-ul imi placea pentru cadrul din aluminiu, Hornet ma atragea pentru putere si legenda de fiabilitate.

Mi-a placut cum aratau amandoua, am fost sa vad din fiecare inainte sa ma decid, ceea ce iti recomand si tie.

 

Vezi ca ai ratat vreo 2-3 naked-uri japoneze in aceeasi bani: Suzuki Bandit, Yamaha Diversion, Kawasaki ZR-7. Sunt ”in aceeasi bani”, fiecare cu plusurile si minusurile lui.Toate sunt oferite si in versiuni semicarenate, daca vrei asa ceva. Mergi sa vezi cate unul din fiecare. Care-ti place tie mai mult si care te atrage mai mult, ala e mai bun pentru tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu uitam de yamaha fzs fazer 600,4Lai mai putine vibratii si te poate ajuta la drum lung sa nu fie asa de obositor,v2ul e bun in oras ,consum mai mic,cuplu e ideal,amandoua sunt fiabile,depinde cum a fost ingrijita motocicleta,am 2 prieteni care au sv650 si sunt multumiti de ele,fiabile,consum redus,putere arhisuficienta,cu franele nu sunt ele asa splendite dar nu te dai pe pista

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Ideea e ca te-ai oprit la cele doua moto care seamănă cel mai puțin ca și motorizare și feeling. Tu ai de ales pana la urma intre v2 și 4l și topicul asta va deveni treptat unul f lung :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m'am urcat prima si prima data pe un Hornet. Nu m'am simtit in nici un fel .

Apoi m'am urcat pe un SV si intr'o saptamana - doua eram fericitul posesor al motorului. Eu as alege iar si iar SV'ul fara nici cea mai mica retinere. Nu m'am inteles niciodata cu motoarele astea 4 in linie - imo .. parca n'au nici sare nici piper :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m'am urcat prima si prima data pe un Hornet. Nu m'am simtit in nici un fel .

Apoi m'am urcat pe un SV si intr'o saptamana - doua eram fericitul posesor al motorului. Eu as alege iar si iar SV'ul fara nici cea mai mica retinere. Nu m'am inteles niciodata cu motoarele astea 4 in linie - imo .. parca n'au nici sare nici piper :)

eu unu nu as renunta la aprilia tuono v4r pt un V2 :D

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit la Suzuki SV 650 sau Honda Hornet 600 dar cum nu imi permit sa le cumpar pe amandoua trebuie sa aleg unul:)) ce ma sfatuiti? astept si alte propuneri. :thanks:

 

ce trebuie sa iei in calcul la SV este dificultatea re-vanzarii, dintre naked-uri cred ca se vinde cel mai greu :glare: , daca il iei si nu te impaci cu el .... vezi pe forum aici anunturi cu sv-uri care sunt de luni bune la vanzare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde ai scos-o pe asta cu dificultatea revanzaraii? Sv e un motor usor, deci iertator, cuplul si frana de motor il fac sa fie foarte fun la condus, sunetul motorului este unul distinct si placut, are doar 2 carburatoare de sincronizat, 2 bujii de schimbat (dar si 2 lanturi de distributie daca se ajunge la asa ceva). de asemenea, roata de 160 pe spate il face mai manevreabil, mai usor de luat curbe. diferenta este foarte mare aici. cu un sv ai sanse sa iei fata unuia, pe curbe, cu o exeprienta considerabil mai mare decat tine. pe cand roata de 180 de ajuta numai la viteze superluminice. chiar si usoara vibratie este placuta DELOC deranjanta, si te face sa simti ca ai o conexiune cu motorul. cuplul face sa nu prea simti pasagerul

 

ca si dezavantaje la SV fata de hornet: frane mai slabe, suspensii mai slabe (desi pt mine era tot un avantaj pt ca iti permite sa abordezi cu indredere si confort drumuri proaste, am mers destul pe forestiere si drumuri de tara). viteza maxima de asemeanea mai mica, acceleratie foarte redusa de la 170 in sus. prinde maxim 200 hornet mai pe la 230

 

turatia maxima, suspensiile, franele, puterea nu recomanda SV ca un motor de viteza. insa pt viteza mea de croaziera de 120, este superior hornetului si o incantare sa-l conduci, pe orice fel de drum. la primul meu drum cu el, am reusit sa ating cu scaritele pe jos.

 

ps: am mers si cu hornet, am detinut sv

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sv-ul are suspensiile slabe intr-adevar, dar hornetul sta mai slab, parerea mea. Nici macar reglaj de preload nu are. Insa la ambele motorete cu niste arcuri liniare pentru greutatea ta faci un mega upgrade. Si nici scumpe nu sunt.

 

Suspensiile sunt de buget la ambele, dar furca o poti upgrada simplu si relativ ieftin, cum spuneai. Problema apare la amortizorul spate, unde unul performant costa cat jumatate de moto.

Si da, Sv urile se vand greu, naiba stie de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. fara suparare, au fost numai sfaturi pro sv. nu stiu sfat sa iti dau. conduc un hornet de un an. consuma 5-6%. trage bine oriunde doar cu un om. cu 2, se simte nevoia de mai multa putere. ca intretinere: ulei motul 5100, filtru ulei, pt filtru de aer am spray (am filtru K&N). anul asta am schimbat ulei furca + semeringuri. asta cred ca orice om schimba la 2 ani. de asemenea am schimbat cablu de ambreaj. saptamana viitoare schimb discul frana spate. astea nu trebuie schimbate neaparat, depinde cine a detinut-o inainte. am mers aprox 9000 km si zero probleme. motorul trage bine, top speed 180 km/h, mers obisnuit cu 140 km/h in afara localitatii. motorul e superb dar ajungi sa iti doresti mai mult (valabil pt mine, el poate mai mult). alege ce vrei. am simtit nevoia sa zic ceva si de hornet, prea era nebagat in seama.

Editat de miket
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Si intrebarea mea a fost aceeasi un Sv sau Hornet,dupa mari cautari si dezbateri am ajuns sa-mi iau Sv,nu cred ca puteam sa fac o alegere mai buna! Are mai putini cai decat Hornetu dar pentru drumurile noastre nu trebuie altceva mai multd ce are Sv-ul. V-ul e altceva,o sa-ti placa ai sa vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...