Sari la conținut

Bucse antivibratii pentru releu incarcare


dani_d
 Share

Postări Recomandate

Vizitator darcocbr

Salut baieti ! Am si eu nevoie de un releu de incarcare pt un cbr 929. Am pus azi o baterie noua, insa acelasi rezultat. O descarca. Am lasat mobra pornita mai bine de 5 minute, a pornit si termocupla..Am pus mana pe releu,era rece, ceea ce nu cred ca e normal. Am verificat si incarcarea care cu faza scurta arata pe aparat 8,5v iar cu luminile stinse cam 9,15-9,25v ceea ce e foarte slab, sau nu incarca nimic.

Intrebarea mea este daca e din cauza releului sau poate fii si altceva ? Orice parere e binevenita.

Ms ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti ! Am si eu nevoie de un releu de incarcare pt un cbr 929. Am pus azi o baterie noua, insa acelasi rezultat. O descarca. Am lasat mobra pornita mai bine de 5 minute, a pornit si termocupla..Am pus mana pe releu,era rece, ceea ce nu cred ca e normal. Am verificat si incarcarea care cu faza scurta arata pe aparat 8,5v iar cu luminile stinse cam 9,15-9,25v ceea ce e foarte slab, sau nu incarca nimic.

Intrebarea mea este daca e din cauza releului sau poate fii si altceva ? Orice parere e binevenita.

Ms ,

Salut, verifica bobinajul statorului,e in capacul din partea stanga a motorului.

Din el ies 3 fire galbene care trebuie sa le masori cu aparatul de masura pus pe curent alternativ - trebuie sa masori la relanti cam 20 volti iar la 5000 rpm cap 70 volti.

Daca masuratorile ies diferit cu mult, ma refer diferente de 0,2-0,5 volti se cam accepta, trebuie inlocuit statorul-bobinajul e defect.

Verifica si mufa de la capatul celor e fire cu releul de incarcare, trebuie sa fie contact foarte bun si strans.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Salut, verifica bobinajul statorului,e in capacul din partea stanga a motorului.

Din el ies 3 fire galbene care trebuie sa le masori cu aparatul de masura pus pe curent alternativ - trebuie sa masori la relanti cam 20 volti iar la 5000 rpm cap 70 volti.

Daca masuratorile ies diferit cu mult, ma refer diferente de 0,2-0,5 volti se cam accepta, trebuie inlocuit statorul-bobinajul e defect.

Verifica si mufa de la capatul celor e fire cu releul de incarcare, trebuie sa fie contact foarte bun si strans.

Bafta!

Sper sa nu fie . Maine voi face si aceste masuratori. In caz ca sunt ok, nu-mi ramane decat sa schimb releul.

Ms frumos ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am magazin auto si cele de sus seamana foarte mult cu suport/amortizor/zgomot toba de esapament :). Se prinde cu o piulita de toba si o piulita in sasiu si astfel nu se mai aude " zdranganit -ul " acela provocat de vibratiile masinii.

 

Spune-mi niste dimensiuni aproximative si filetul de cat este si voi incerca sa-ti caut ceva compatibil de la o masina :D, daca vrei.

 

Imi poti lasa mesaj privat daca doresti.

 

Seara buna!

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, releul are in el niste gelatina cauciucata, dpdv al vibratiilor e ultrasecurizat. La 929 trebuie masurat cu ohmmetrul daca infasurarile statorului sa NU aiba CONTINUITATE cu sasiul motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfat: nu strica ceva ce merge.

Releul ala de incarcare e pus acolo unde e pus asa fara nici o saiba, fara nici o prelungire sau surub antivibratie ca sa faca corp comun cu suportul pe care este pus, de cele mai multe ori acesta fiind chiar cadru, pentru a disipa caldura pe care o degaja. Daca tu il pui suspendat pe niste chestii de care nu ai oricum nevoie o sa il prajesti in 20 de minute de mers maxim.

Just sayin..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florin, multumesc pentru intentie dar cele de masina vor fi prea tari. Toba de esapament are cateva kilograme iar releul meu cateva sute de grame. Multumesc inca o data, apreciez intentia.

 

Okai, cu placere! :)

Daca doresti saibe de cauciuc, suruburi, etc, poti incerca la FixKit ( cauta pe google site-ul, sa nu se considere ca le fac reclama :D ), este un magazin specializat cu suruburi, saibe, piulite de tot felul, au depozit si acolo te duci si le explici baietiilor ce anume vrei sau te duci cu surubul/saiba si iti dau una exact la fel. Au preturi foarte mici si iti recomand magazinul de pe Prelungirea Ferentari, pentru ca e un personal super de treaba :D si intelegator.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfat: nu strica ceva ce merge.

Releul ala de incarcare e pus acolo unde e pus asa fara nici o saiba, fara nici o prelungire sau surub antivibratie ca sa faca corp comun cu suportul pe care este pus, de cele mai multe ori acesta fiind chiar cadru, pentru a disipa caldura pe care o degaja. Daca tu il pui suspendat pe niste chestii de care nu ai oricum nevoie o sa il prajesti in 20 de minute de mers maxim.

Just sayin..

 

nu, nu pentru a disipa caldura, pentru caldura are radiator. surplusul este "pus" la masa, de aia nu-s ok mizeriile alea. in plus totul este turnat in rasina, n-are ce sa pateasca de la vibratii! inca ceva: nu va mai luati relee cu seria SHxxx, incercati sa va luati FHxxx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt honde care au relee fara nici un fel de radiator. Acolo cadru este singura calea pentru a disipa caldura. De aia sunt prinse foarte bine pe o suprafata groasa si plata pe cadru. Nu cred ca murit vreodata un releu din cauza vibratiile. De caldura au murit, insa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ventilator pe releu de 3 ani si releul nu se incinge nici in cele mai proaste conditii, maxim 40 de grade dar de regula sta la aprox. 30-35 de grade. Un electronist mi-a spus ca releele moto cedeaza din cauza caldurii si vibratiilor. Rasina turnata in releu mi se pare tare ca sticla, nu cred ca amortizeaza ceva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rasina aia nu e pusa acolo ca sa amortizeze ceva. Singurul loc in care releul poate fi afectat de vibratii este la conectori - in special daca mufa se sprijina mai mult pe contacte decat pe carcasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar daca releu se misca independent de mobra, miscari la mufa vor fi amplificate la o anumita frecventa de rezonanta.

 

Daca componentele sunt turnate in rasina, nu se misca nimic. Mai degreaba tot de la cicli incalzire - racire cade cat o lipitura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...