dani_d Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Vreau sa montez releul de incarcare pe doua chestii de-astea. Aveti idee unde pot gasi asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Salut baieti ! Am si eu nevoie de un releu de incarcare pt un cbr 929. Am pus azi o baterie noua, insa acelasi rezultat. O descarca. Am lasat mobra pornita mai bine de 5 minute, a pornit si termocupla..Am pus mana pe releu,era rece, ceea ce nu cred ca e normal. Am verificat si incarcarea care cu faza scurta arata pe aparat 8,5v iar cu luminile stinse cam 9,15-9,25v ceea ce e foarte slab, sau nu incarca nimic. Intrebarea mea este daca e din cauza releului sau poate fii si altceva ? Orice parere e binevenita. Ms , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 22, 2013 Autor Share Postat August 22, 2013 Nu e rea ideea ta cu furtunul dar am vazut niste chestii de-astea pe o motocicleta si erau foarte moi, mi-au placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Salut baieti ! Am si eu nevoie de un releu de incarcare pt un cbr 929. Am pus azi o baterie noua, insa acelasi rezultat. O descarca. Am lasat mobra pornita mai bine de 5 minute, a pornit si termocupla..Am pus mana pe releu,era rece, ceea ce nu cred ca e normal. Am verificat si incarcarea care cu faza scurta arata pe aparat 8,5v iar cu luminile stinse cam 9,15-9,25v ceea ce e foarte slab, sau nu incarca nimic. Intrebarea mea este daca e din cauza releului sau poate fii si altceva ? Orice parere e binevenita. Ms , Salut, verifica bobinajul statorului,e in capacul din partea stanga a motorului. Din el ies 3 fire galbene care trebuie sa le masori cu aparatul de masura pus pe curent alternativ - trebuie sa masori la relanti cam 20 volti iar la 5000 rpm cap 70 volti. Daca masuratorile ies diferit cu mult, ma refer diferente de 0,2-0,5 volti se cam accepta, trebuie inlocuit statorul-bobinajul e defect. Verifica si mufa de la capatul celor e fire cu releul de incarcare, trebuie sa fie contact foarte bun si strans. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Salut, verifica bobinajul statorului,e in capacul din partea stanga a motorului. Din el ies 3 fire galbene care trebuie sa le masori cu aparatul de masura pus pe curent alternativ - trebuie sa masori la relanti cam 20 volti iar la 5000 rpm cap 70 volti. Daca masuratorile ies diferit cu mult, ma refer diferente de 0,2-0,5 volti se cam accepta, trebuie inlocuit statorul-bobinajul e defect. Verifica si mufa de la capatul celor e fire cu releul de incarcare, trebuie sa fie contact foarte bun si strans. Bafta! Sper sa nu fie . Maine voi face si aceste masuratori. In caz ca sunt ok, nu-mi ramane decat sa schimb releul. Ms frumos , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Ideea cu bucsile e buna, dar acelasi lucru il fac si niste saibe de cauciuc puse pe suruburile cu care prinzi releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pimP Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Salutare, Am magazin auto si cele de sus seamana foarte mult cu suport/amortizor/zgomot toba de esapament . Se prinde cu o piulita de toba si o piulita in sasiu si astfel nu se mai aude " zdranganit -ul " acela provocat de vibratiile masinii. Spune-mi niste dimensiuni aproximative si filetul de cat este si voi incerca sa-ti caut ceva compatibil de la o masina , daca vrei. Imi poti lasa mesaj privat daca doresti. Seara buna! Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Man, releul are in el niste gelatina cauciucata, dpdv al vibratiilor e ultrasecurizat. La 929 trebuie masurat cu ohmmetrul daca infasurarile statorului sa NU aiba CONTINUITATE cu sasiul motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 23, 2013 Autor Share Postat August 23, 2013 Florin, multumesc pentru intentie dar cele de masina vor fi prea tari. Toba de esapament are cateva kilograme iar releul meu cateva sute de grame. Multumesc inca o data, apreciez intentia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Sfat: nu strica ceva ce merge. Releul ala de incarcare e pus acolo unde e pus asa fara nici o saiba, fara nici o prelungire sau surub antivibratie ca sa faca corp comun cu suportul pe care este pus, de cele mai multe ori acesta fiind chiar cadru, pentru a disipa caldura pe care o degaja. Daca tu il pui suspendat pe niste chestii de care nu ai oricum nevoie o sa il prajesti in 20 de minute de mers maxim. Just sayin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pimP Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Florin, multumesc pentru intentie dar cele de masina vor fi prea tari. Toba de esapament are cateva kilograme iar releul meu cateva sute de grame. Multumesc inca o data, apreciez intentia. Okai, cu placere! Daca doresti saibe de cauciuc, suruburi, etc, poti incerca la FixKit ( cauta pe google site-ul, sa nu se considere ca le fac reclama ), este un magazin specializat cu suruburi, saibe, piulite de tot felul, au depozit si acolo te duci si le explici baietiilor ce anume vrei sau te duci cu surubul/saiba si iti dau una exact la fel. Au preturi foarte mici si iti recomand magazinul de pe Prelungirea Ferentari, pentru ca e un personal super de treaba si intelegator. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 la noi nu gasesti nimic AMIN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Sfat: nu strica ceva ce merge. Releul ala de incarcare e pus acolo unde e pus asa fara nici o saiba, fara nici o prelungire sau surub antivibratie ca sa faca corp comun cu suportul pe care este pus, de cele mai multe ori acesta fiind chiar cadru, pentru a disipa caldura pe care o degaja. Daca tu il pui suspendat pe niste chestii de care nu ai oricum nevoie o sa il prajesti in 20 de minute de mers maxim. Just sayin.. nu, nu pentru a disipa caldura, pentru caldura are radiator. surplusul este "pus" la masa, de aia nu-s ok mizeriile alea. in plus totul este turnat in rasina, n-are ce sa pateasca de la vibratii! inca ceva: nu va mai luati relee cu seria SHxxx, incercati sa va luati FHxxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Sunt honde care au relee fara nici un fel de radiator. Acolo cadru este singura calea pentru a disipa caldura. De aia sunt prinse foarte bine pe o suprafata groasa si plata pe cadru. Nu cred ca murit vreodata un releu din cauza vibratiile. De caldura au murit, insa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 23, 2013 Autor Share Postat August 23, 2013 Am ventilator pe releu de 3 ani si releul nu se incinge nici in cele mai proaste conditii, maxim 40 de grade dar de regula sta la aprox. 30-35 de grade. Un electronist mi-a spus ca releele moto cedeaza din cauza caldurii si vibratiilor. Rasina turnata in releu mi se pare tare ca sticla, nu cred ca amortizeaza ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 rasina aia nu e pusa acolo ca sa amortizeze ceva. Singurul loc in care releul poate fi afectat de vibratii este la conectori - in special daca mufa se sprijina mai mult pe contacte decat pe carcasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Dar daca releu se misca independent de mobra, miscari la mufa vor fi amplificate la o anumita frecventa de rezonanta. Daca componentele sunt turnate in rasina, nu se misca nimic. Mai degreaba tot de la cicli incalzire - racire cade cat o lipitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Rubber vibration dampeners http://www.louis.de/_20229017a83ab9cda84dc9c9a304f9d5f4/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 24, 2013 Autor Share Postat August 24, 2013 multumesc frumos, exact ce cautam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.