1%1%1% Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 sarpe te contrazic putin ,dar depinde ce inseamna stramb ?? . daca discul de frana este stramb nu este ok schimbal ! pt a elimina orice alta banuiala demonteaza etrierul, strange roata fata si apoi reamplaseaza etrierul apropie suruburile fara a le strange si actioneaza pompa de frana, vezi cat si daca se deplaseaza etrierul , daca ramane blocat cat de putin schimba garniturile de la pistonase , acolo este buba , daca nu ramane blocat inseamna ca ai probleme cu furca fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Freyja, eu ti as da un sfat: dupa cate necazuri ai avut, nu crezi ca ar fi mai potrivit un motor de 125, gen Honda CBF 125, Yamaha XT 125 X sau Suzuki DR 125? E cam mult deja si nu o spun cu rautate. Un motor mic si usor il controlezi altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat August 25, 2013 Autor Share Postat August 25, 2013 (editat) Nu e cam mult, atitudinea mea a fost de vina. Ma suisem in copac si mi se parea ca stiu sa merg... dupa primele cateva mii de km s-a intamplat. Tipic, nu? Apoi a fost factorul psihologic - dupa ce am cazut prima data si am avut socul ca se poate intampla, s-a repetat. M-am demoralizat. Greselile au fost doar ale mele si am invatat din ele: - nu te sui pe motor cand nu esti in apele tale si nu ai atentia acolo - nu te grabesti, nu fortezi semafoare, mai bine ajungi cu 10 min mai tarziu dar safe - pastrezi distanta suficienta in fatza - nu incerci sa te tii dupa oameni care merg peste limitele tale actuale Edificator? Unii sunt mai incapatanati si trebuie sa dea cu capul pana se linistesc. Si pe una de 125 as pati la fel. Nu motocicleta e de vina, ci riderul. Iar a mea e super manevrabila, nu ma despart de ea, nu renunt. Faptul ca am scapat aproape nevatamata din 3 accidente care puteau fi nasoale imi spune ca trebuie sa continui, dar in alt stil decat pana acum. O iau incet si ma temperez. I'm not going back. La naiba, ma asteapta Anglia, Scotia, Irlanda si tarile nordice sa le fac pe motor. Alea nu se fac pe 125 (no offence celor cu motoare de 125...). Gonna ride or die tryin'... Editat August 25, 2013 de northern_freyja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 sarpe te contrazic putin ,dar depinde ce inseamna stramb ?? . daca discul de frana este stramb nu este ok schimbal ! pt a elimina orice alta banuiala demonteaza etrierul, strange roata fata si apoi reamplaseaza etrierul apropie suruburile fara a le strange si actioneaza pompa de frana, vezi cat si daca se deplaseaza etrierul , daca ramane blocat cat de putin schimba garniturile de la pistonase , acolo este buba , daca nu ramane blocat inseamna ca ai probleme cu furca fata Eu am vazut jambe indreptate de 'meseriasii' din Romania! prin 2010 am batut drumul pana la Alba si am platit 200 ron pe vremea aceea ca sa am 2 jambe mai strambe decat initial! de curand un amic a indreptat jambele la un tip din Bucuresti, desi initial i-am zis sa nu le indrepte ca nu vor fi ok si va arunca bani pe ferestra! ghici ce: furca e de rahat, jambele au fost ovalizate cand s-a incercat indreptarea lor! Punct! pentru mine carpelile astea sunt bani aruncati si timp pierdut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 (editat) No, jambă cu bătaie vreo 2 mm, abea se putea observa. Am zis, bă hai s-o duc poate o fac ăștia. Am luat jamba înapoi cu o fundătură de-a lungul ei de vreun centimetru lungime. Cred că au apăsat pe o suprafață prea mică pe jambă și s-a deformat. Am luat alta. Editat August 25, 2013 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 (editat) Eu am vazut jambe indreptate de 'meseriasii' din Romania! prin 2010 am batut drumul pana la Alba si am platit 200 ron pe vremea aceea ca sa am 2 jambe mai strambe decat initial! de curand un amic a indreptat jambele la un tip din Bucuresti, desi initial i-am zis sa nu le indrepte ca nu vor fi ok si va arunca bani pe ferestra! ghici ce: furca e de rahat, jambele au fost ovalizate cand s-a incercat indreptarea lor! Punct! pentru mine carpelile astea sunt bani aruncati si timp pierdut!pai cam asta e problema. ca le e usor sa zica "da sefu', se rezolva! da' ce, eu n-am mai facut din astea?". si cind te duci sa vezi ce a iesit, o iau cu "sefu', da' n-ai zis ca o vrei facuta la micron". am avut de-a face cu sablonul asta. nici nu mai povestesc, ca mi-e sila. parerea mea e ca joc de ordinul milimetrilor la un disc de frina nu poate fi ok. probabil e disc flotant si pe undeva adauga la problema si bucsele de prindere pe suportul de aluminiu. de curiozitate, cit de strimba e jamba aia? ca fapt divers, avea un om in Iasi o problema la un CB500. de mers mergea ok, dar la ITP ii iesea ca nu frineaza constant si-l respingeau. nu reusea sa gaseasca problema si din cite stiu s-a rezolvat schimbind roata. Editat August 25, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Pe mine ma intereseaza sa imi explice cineva cum se indreapta jamba pe strung. Astept cu interes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 poate se verifica pe strung... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 tot cu role se indreapta si pe strung. In momentul in care chestia asta e facuta de cineva care stie sa o faca nu apar zone cu infundaturi sau alte ondulari pe ea. practic se folossc din lateral niste role din material moale (teflon in principiu) cu care se insista pana iese in limitele normale de abatere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 (editat) Interesant. Si la ce se folosesc aceste dispozitive in principal, ca nu cred ca le-a facut cineva ca sa indrepte jambe.Ce se indreapta cu ele in mod normal?(curiozitate). Exista numarul de telefon de la strungar? Sau tot ca in Romania prin intermediar? Editat August 25, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 cea mai sfanta treaba e s-o schimbi, daca te mananca in pipota o sa o indrepti si o sa zici ca mergi usor sa nu o fortezi... asta e valabil in primele doua-trei zile dupa care... vezi rubrica accidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 (editat) Am indreptat jambe lao furca(fara cute pe ele ce.i drept)si acea furca e pe motor si in ziua de azi dupa multe mii de km. Editat August 25, 2013 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 (editat) Stiu si eu persoane care merg si in ziua de azi cu jambe strambe si sunt pe motor si in ziua de azi! si concluzia este?! Editat August 25, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 N.ai inteles...jambele alea erau indoite in urma unui accident frontal, simeringurile pierdeau ulei .Dupa indreptare simeringurile nu mai pierd ulei furca lucreaza bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Am inteles, tu nu ai inteles: nici furca amicului fiind stramba nu pierde ulei si lucreaza....asta o face mai dreapta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 off, hai sa va iecsplic si halalanta fata a indrepatarii unei jambe. toata lumea vede indrepatarea de suprafata... ok, nu mai curg simeringurile. in urma indreptarii la nivel microscopic apar fisuri datorate fenomenului de "imbatranire" a materialului (cum rupeam sarme cand eram mici si nu descoperisem sficul). aceste fisuri se pot accentua in timp si la un momentdat sa faca pooooc cea de a doua problema este interiorul jambei (tubul) care nu va mai fi perfect cilindric niciodata iar cuzinetii (piesele care centreaza tubul pe pahar si preiau presiunea de ulei) nu se vor mai uza uniform si vor genera problem de voblaj al rotii fata in timp. cum zicea un bun prieten: L.M.C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Deci, ca tot samsarul, le indreptam si le vindem imediat la pret de dumping. Deaia cind chiar apare un set de furci virgine la 3-400euro, se striga tare ca-s prea scumpe, ca uite, tocmai a aparut un set cu 200euro-perfecte. Cine naba da jos furcile impecabile de R1 CBR ZXR GSXR sa le vinda cu 200euro? Prea multi creduli in RO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf84 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Deci, ca tot samsarul, le indreptam si le vindem imediat la pret de dumping. Deaia cind chiar apare un set de furci virgine la 3-400euro, se striga tare ca-s prea scumpe, ca uite, tocmai a aparut un set cu 200euro-perfecte. Cine naba da jos furcile impecabile de R1 CBR ZXR GSXR sa le vinda cu 200euro? Prea multi creduli in RO. ceva semanator vreau sa intreb si eu: Spre exempul , ai un motor de 10 ani, cu furca stramba si nu vrei sa o indrepti pentru ca , tu consideri, ca nu este bine. OK, pana aci... Ce faci mai departe? cumperi unele NOI ??? sau tot SH, in cazul in care le cumperi sh aici cred ca este o problema, MARE, ai sanse foarte mari sa la cumperi ,, indoite si indreptate ,, care sa functioneze bne si tu sa nu stii ca au fost indreptate, nu? A fost cineva la cei in UK ? au facut treaba buna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.