Sari la conținut

Indreptat jambe in Bucuresti?


Postări Recomandate

sarpe :) te contrazic putin ,dar depinde ce inseamna stramb ?? :). daca discul de frana este stramb nu este ok :) schimbal ! pt a elimina orice alta banuiala demonteaza etrierul, strange roata fata si apoi reamplaseaza etrierul apropie suruburile fara a le strange si actioneaza pompa de frana, vezi cat si daca se deplaseaza etrierul , daca ramane blocat cat de putin schimba garniturile de la pistonase , acolo este buba , daca nu ramane blocat inseamna ca ai probleme cu furca fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Freyja, eu ti as da un sfat: dupa cate necazuri ai avut, nu crezi ca ar fi mai potrivit un motor de 125, gen Honda CBF 125, Yamaha XT 125 X sau Suzuki DR 125? E cam mult deja si nu o spun cu rautate. Un motor mic si usor il controlezi altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cam mult, atitudinea mea a fost de vina. Ma suisem in copac si mi se parea ca stiu sa merg... dupa primele cateva mii de km s-a intamplat. Tipic, nu? Apoi a fost factorul psihologic - dupa ce am cazut prima data si am avut socul ca se poate intampla, s-a repetat. M-am demoralizat. Greselile au fost doar ale mele si am invatat din ele:

 

- nu te sui pe motor cand nu esti in apele tale si nu ai atentia acolo

- nu te grabesti, nu fortezi semafoare, mai bine ajungi cu 10 min mai tarziu dar safe

- pastrezi distanta suficienta in fatza

- nu incerci sa te tii dupa oameni care merg peste limitele tale actuale

 

Edificator? Unii sunt mai incapatanati si trebuie sa dea cu capul pana se linistesc. Si pe una de 125 as pati la fel. Nu motocicleta e de vina, ci riderul. Iar a mea e super manevrabila, nu ma despart de ea, nu renunt. Faptul ca am scapat aproape nevatamata din 3 accidente care puteau fi nasoale imi spune ca trebuie sa continui, dar in alt stil decat pana acum. O iau incet si ma temperez.

 

I'm not going back. La naiba, ma asteapta Anglia, Scotia, Irlanda si tarile nordice sa le fac pe motor. Alea nu se fac pe 125 (no offence celor cu motoare de 125...). Gonna ride or die tryin'...

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sarpe :) te contrazic putin ,dar depinde ce inseamna stramb ?? :). daca discul de frana este stramb nu este ok :) schimbal ! pt a elimina orice alta banuiala demonteaza etrierul, strange roata fata si apoi reamplaseaza etrierul apropie suruburile fara a le strange si actioneaza pompa de frana, vezi cat si daca se deplaseaza etrierul , daca ramane blocat cat de putin schimba garniturile de la pistonase , acolo este buba , daca nu ramane blocat inseamna ca ai probleme cu furca fata

 

Eu am vazut jambe indreptate de 'meseriasii' din Romania! prin 2010 am batut drumul pana la Alba si am platit 200 ron pe vremea aceea ca sa am 2 jambe mai strambe decat initial! de curand un amic a indreptat jambele la un tip din Bucuresti, desi initial i-am zis sa nu le indrepte ca nu vor fi ok si va arunca bani pe ferestra! ghici ce: furca e de rahat, jambele au fost ovalizate cand s-a incercat indreptarea lor! Punct! pentru mine carpelile astea sunt bani aruncati si timp pierdut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No, jambă cu bătaie vreo 2 mm, abea se putea observa. Am zis, bă hai s-o duc poate o fac ăștia. Am luat jamba înapoi cu o fundătură de-a lungul ei de vreun centimetru lungime. Cred că au apăsat pe o suprafață prea mică pe jambă și s-a deformat. Am luat alta.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut jambe indreptate de 'meseriasii' din Romania! prin 2010 am batut drumul pana la Alba si am platit 200 ron pe vremea aceea ca sa am 2 jambe mai strambe decat initial! de curand un amic a indreptat jambele la un tip din Bucuresti, desi initial i-am zis sa nu le indrepte ca nu vor fi ok si va arunca bani pe ferestra! ghici ce: furca e de rahat, jambele au fost ovalizate cand s-a incercat indreptarea lor! Punct! pentru mine carpelile astea sunt bani aruncati si timp pierdut!

pai cam asta e problema. ca le e usor sa zica "da sefu', se rezolva! da' ce, eu n-am mai facut din astea?". si cind te duci sa vezi ce a iesit, o iau cu "sefu', da' n-ai zis ca o vrei facuta la micron". am avut de-a face cu sablonul asta. nici nu mai povestesc, ca mi-e sila.

parerea mea e ca joc de ordinul milimetrilor la un disc de frina nu poate fi ok. probabil e disc flotant si pe undeva adauga la problema si bucsele de prindere pe suportul de aluminiu. de curiozitate, cit de strimba e jamba aia?

 

ca fapt divers, avea un om in Iasi o problema la un CB500. de mers mergea ok, dar la ITP ii iesea ca nu frineaza constant si-l respingeau. nu reusea sa gaseasca problema si din cite stiu s-a rezolvat schimbind roata.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot cu role se indreapta si pe strung. In momentul in care chestia asta e facuta de cineva care stie sa o faca nu apar zone cu infundaturi sau alte ondulari pe ea.

practic se folossc din lateral niste role din material moale (teflon in principiu) cu care se insista pana iese in limitele normale de abatere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant. Si la ce se folosesc aceste dispozitive in principal, ca nu cred ca le-a facut cineva ca sa indrepte jambe.Ce se indreapta cu ele in mod normal?(curiozitate). Exista numarul de telefon de la strungar? Sau tot ca in Romania prin intermediar?

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea mai sfanta treaba e s-o schimbi, daca te mananca in pipota o sa o indrepti si o sa zici ca mergi usor sa nu o fortezi... asta e valabil in primele doua-trei zile dupa care... vezi rubrica accidente :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am indreptat jambe lao furca(fara cute pe ele ce.i drept)si acea furca e pe motor si in ziua de azi dupa multe mii de km.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu si eu persoane care merg si in ziua de azi cu jambe strambe si sunt pe motor si in ziua de azi! si concluzia este?!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N.ai inteles...jambele alea erau indoite in urma unui accident frontal, simeringurile pierdeau ulei .Dupa indreptare simeringurile nu mai pierd ulei furca lucreaza bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off, hai sa va iecsplic si halalanta fata a indrepatarii unei jambe. toata lumea vede indrepatarea de suprafata... ok, nu mai curg simeringurile. in urma indreptarii la nivel microscopic apar fisuri datorate fenomenului de "imbatranire" a materialului (cum rupeam sarme cand eram mici si nu descoperisem sficul). aceste fisuri se pot accentua in timp si la un momentdat sa faca pooooc :)

 

cea de a doua problema este interiorul jambei (tubul) care nu va mai fi perfect cilindric niciodata iar cuzinetii (piesele care centreaza tubul pe pahar si preiau presiunea de ulei) nu se vor mai uza uniform si vor genera problem de voblaj al rotii fata in timp.

 

cum zicea un bun prieten: L.M.C.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, ca tot samsarul, le indreptam si le vindem imediat la pret de dumping. Deaia cind chiar apare un set de furci virgine la 3-400euro, se striga tare ca-s prea scumpe, ca uite, tocmai a aparut un set cu 200euro-perfecte. Cine naba da jos furcile impecabile de R1 CBR ZXR GSXR sa le vinda cu 200euro? Prea multi creduli in RO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Deci, ca tot samsarul, le indreptam si le vindem imediat la pret de dumping. Deaia cind chiar apare un set de furci virgine la 3-400euro, se striga tare ca-s prea scumpe, ca uite, tocmai a aparut un set cu 200euro-perfecte. Cine naba da jos furcile impecabile de R1 CBR ZXR GSXR sa le vinda cu 200euro? Prea multi creduli in RO.

ceva semanator vreau sa intreb si eu:

 

Spre exempul , ai un motor de 10 ani, cu furca stramba si nu vrei sa o indrepti pentru ca , tu consideri, ca nu este bine. OK, pana aci... Ce faci mai departe? cumperi unele NOI ??? sau tot SH, in cazul in care le cumperi sh aici cred ca este o problema, MARE, ai sanse foarte mari sa la cumperi ,, indoite si indreptate ,, care sa functioneze bne si tu sa nu stii ca au fost indreptate, nu?

 

A fost cineva la cei in UK ? au facut treaba buna ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...