Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Motoarele Mercedes fac legea.

Vettel a facut 14 tururi si atat in prima zi.Dupa cum au spus,problema n-a mai fost la racirea motorului,ci de data asta la sistemul de brake-by-wire de pe spate,care a blocat total franele. (eu personal nu prea inteleg cum poate sa aiba franare nefacuta de pilot pe spate fara abs,dar in fine...)

Iata ca si Lotus care era preamarita pt aura de fiabilitate din acel film-test de la Jerez si care s-a laudat ca n-a mai avut probleme dupa ce a "tunat" softul motorului,a fost napadita de problemele deja specifice motoarelor Renault 2014.Deci nu poate fi vorba de nici un quick-fix.

 

Pe de alta parte am vazut insa si o chestie buna in aceste teste,si anume timpul lui Hulk pe Bahrain cu masina 2014,care e aproape identic cu cel mai rapid timp,bine,din cursa,al masinilor 2013.Dau dovada de foarte mare competitivitate,chiar din teste,nu credeam ca vor reveni la nivelul masinilor 2013 anul asta,cel putin nu asa repede,credeam ca vor avea timpi pe tur cu cel putin 2-3s mai slabi.

Asta e un lucru f bun dupa parerea mea.

Cateva pagini in urma eram singurul care spuneam ca masinile 2014 o sa fie mai rapide ca cele din 2013 ... usor ,usor o sa vedeti ca am dreptate.... motoarele turbo benzina sunt viitorul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cateva pagini in urma eram singurul care spuneam ca masinile 2014 o sa fie mai rapide ca cele din 2013 ... usor ,usor o sa vedeti ca am dreptate.... motoarele turbo benzina sunt viitorul ...

 

Motoarele turbo pe benzina sunt viitorul - adevarat

Masinile 2014 mai rapide decat cele din 2013 - fals

;)

 

1. Kevin Magnussen Denmark McLaren-Mercedes 1min 34.910secs 46 laps

2. Nico Hulkenberg German Force India-Mercedes 1min 36.445secs 59 laps

3. Fernando Alonso Spain Ferrari-Ferrari 1min 36.516secs 96 laps

4. Nico Rosberg Germany Mercedes-Mercedes 1min 36.965secs 85 laps

5. Valtteri Bottas Finland Williams-Mercedes 1min 37.328secs2 116 laps

6. Kamui Kobayashi Japan Caterham-Renault 1min 39.855secs 66 laps

7. Sebastian Vettel Germany Red Bull-Renault 1min 40.340secs 59 laps

8. Jean-Eric Vergne France STR-Renault 1min 40.609secs 58 laps

9. Esteban Gutierrez Mexico Sauber-Ferrari 1min 40.717secs 55 laps

10. Romain Grosjean France Lotus-Renault 1min 41.6704secs 18 laps

11. Max Chilton Britain Marussia-Ferrari 1min 42.511secs 17 laps

 

Cu cel mai bun timp obtinut astazi de Magnussen, te-ai fi calificat anul trecut pe locul 19. E doar o comparatie, stiu ca nu prea e relevanta, fiindca acum sunt teste, nu calificari. Si mai ales ca masinile inca nu sunt dezvoltate (pe viitor masinile vor evolua din ce in ce mai mult).

 

Caterinca Caterham in fata lui Vettel =)))))

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una e cursa, alta sunt testele, a ajuns sa fie complicat sa compari timpii in asemenea situatii. Nu poti sa stii niciodata la ce capacitate merg mesinile. Mai bine asteptam etapele de GP si facem comparatie cu timpii din calificari - unde se merge cat de cat la capacitate maxima. Dar asta mai dupa jumatea sezonului cand se stabilizeaza cat de cat fiabilitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una e cursa, alta sunt testele, a ajuns sa fie complicat sa compari timpii in asemenea situatii. Nu poti sa stii niciodata la ce capacitate merg mesinile. Mai bine asteptam etapele de GP si facem comparatie cu timpii din calificari - unde se merge cat de cat la capacitate maxima. Dar asta mai dupa jumatea sezonului cand se stabilizeaza cat de cat fiabilitatea.

 

Binenteles. Comparatia mea am si spus ca nu prea e relevanta... am pus doar asa, ca sa vedem cat de rapide au fost masinile 2014 pana acum. Cele mai rapide, sunt cam la nivelul Williams de anul trecut. Ceea ce nu e rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lorenzo uita cum vad eu lucrurile ...

Timp antrenamente 1 conometrate anul trecut (ma refer la cele din nainte de cursa ... deci dupa 6 etape de teste si pus la punct masina):

2013 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps 1 4 Felipe Massa Ferrari 1:34.487 11 2 3 Fernando Alonso Ferrari 1:34.564 0.077 19 3 9 Nico Rosberg Mercedes 1:34.621 0.134 22 4 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:34.790 0.303 20 5 14 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:34.949 0.462 17 6 5 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:35.069 0.582 22 7 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 1:35.101 0.614 19 8 15 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:35.119 0.632 19 9 7 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 1:35.345 0.858 17 10 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:35.611 1.124 14 11 6 Sergio Perez McLaren-Mercedes 1:35.640 1.153 23 12 17 Valtteri Bottas Williams-Renault 1:35.783 1.296 16 13 10 Lewis Hamilton Mercedes 1:35.792 1.305 16 14 18 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:36.014 1.527 19 15 19 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:36.485 1.998 20 16 16 Pastor Maldonado Williams-Renault 1:36.498 2.011 17 17 11 Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1:36.755 2.268 20 18 12 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:37.214 2.727 21 19 20 Charles Pic Caterham-Renault 1:37.850 3.363 20 20 21 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1:38.401 3.914 20 21 23 Max Chilton Marussia-Cosworth 1:39.445 4.958 12 22 22 Rodolfo Gonzalez Marussia-Cosworth 1:40.215 5.728

7

 

Timpii de asta din teste :

Unofficial Thursday test times from Bahrain
1. Kevin Magnussen, McLaren, 1m34.910s, 46 laps
2. Nico Hulkenberg, Force India, 1m36.445s, 59 laps
3. Fernando Alonso, Ferrari, 1m36.516s, 97 laps
4. Nico Rosberg, Mercedes, 1m36.965s, 85 laps
5. Valtteri Bottas, Williams, 1m37.328s, 116 laps
6. Kamui Kobayashi, Caterham, 1m39.855s, 66 laps
7. Sebastian Vettel, Red Bull, 1m40.340s, 59 laps
8. Jean-Eric Vergne, Toro Rosso, 1m40.609s, 58 laps
9. Esteban Gutierrez, Sauber, 1m40.717s, 55 laps
10. Romain Grosjean, Lotus, 1m41.670s, 18 laps
11. Max Chilton, Marussia, 1m42.511s, 17 laps

 

Deci din ce vad eu cu timpul de azi reusea un loc 5 ...e chiar asa de rau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare un progres notabil si arata de ce sunt capabili inginerii din F1.Sa ajungi asa repede la performantele anterioare in pofida acestor schimbari foarte mari de regulament e ceva.Daca in teste au ajuns la acest nivel,sunt convins ca dupa etapele de inceput,la venirea in Eu,vor ajunge sa fie mai rapizi decat in 2013.

 

E adevarat,ca solutie tehnica,si mie mi se pare ca motorul turbo-benzina mi se pare de viitor.E un lucru bun ca prin turbina poti controla f bine debitul de aer iar pe partea cealalta,cu acest tip de inj poti varia f mult amestecul in functie de cerinte.

La masinile de strada sunt de parere insa ca motoarele turbo-diesel sunt mai avantajoase,din cauza puterii calorice mai mari a motorinei si a randamentului superior motoarelor otto.Bine,problema cu motoarele diesel este ca sunt mai scumpe de facut,raspund mult mai greoi la comenzi,in principal datorita greutatii sporite ale ansamblelor fata de benzina.

Dar uite ca la LeMans Series se folosesc motoarele td in curse cu un foarte mare succes.Bine,asta e alta discutie.

 

Sunt f curios daca vor reusi cei de la RB sa rezolve problema fiabilitatii.Cel putin in teste,pt ca stim ca una e treaba din teste alta e in cursa.Sunt si eu de acord cu cei care zic ca jumate din masini vor abandona la Melbourne,una e testing si alta e cursa propriu-zisa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SOC SI GROAZA!!!! pana in 2016 o sa fie transmisa pe dolce"(cuvant urat)"sport

Sincer nu pot sa cred ca va fii asa ... daca DIGI a pierdut F1 e GRAV!!!! Faptul ca pe DIGI exista F1 si MGP ma facea sa raman la RDS.... acum ca ele o sa fie difuzate de Dolce ... clar o sa renunt la RDS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fu##$%-ma in Dolce Sport si in acelasi timp si in RCS-RDS. Dupa ce ca tineam abonamentul la Digi doar pt Formula 1 si MotoGP, acum nu le mai au nici pe astea. Iar de aia de la Romtelecom nici nu vreau sa aud.

 

:angry2: :angryfire: :kick:



Sincer nu pot sa cred ca va fii asa ...

 

http://www.dolce-sport.ro/sporturi/auto-moto/din-16-martie-formula-1-se-vede-la-dolce-sport-30239/



Se mai c@kau pe ei ca e cel mai tare canal de motorsport, ca au MotoGp, F1, DTM, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma calc in ei si in dolce sport al lor.

Niste retardari mai mari ca in Ro n-ai sa vezi.Eu am rds,acuma ce draq,pt ca vreau sa urmaresc o transmisie live 2 ore odata la 2 sapt,tre sa schimb furnizorul de tv?Doamne,tara mai distrusa ca asta n-ai sa vezi.

Si bine,hai ca treci la dolce,dar faza e cum fac cu motogp?E?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci doar pe dolce exclusiv?

Sau si digisport va transmite?

Nu ii inteleg pe cei de la digi.vor pierde clienti daca continua asa.

 

Sd tot laudau ca spectacolul,exclusivitate etc si acum .... ciuciu.

Editat de P T R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la subiect ... se pare ca masinile 2014 au reusit sa prinda repede "viteza" si sunt la doar 1 secunda de recordul circuitului de la Bahrain 2013.

Sincer ma bucur enorm ca lucrurile se indreapta catre foarte bine ... am presimtit asta si toti colegii mei de munca au fost convinsi de asta.Ultima zi de antrenamente a dovedit dinou suprematia motoarelor Mercedes ... RB din nou praf.

Unofficial Saturday test times from Bahrain
1. Nico Rosberg, Mercedes, 1m 33.283s, 89 laps
2. Jenson Button, McLaren, 1m 34.957s, 66 laps
3. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1m 36.718s, 82 laps
4. Felipe Nasr, Williams, 1m 37.569s, 87 laps
5. Pastor Maldonado, Lotus, 1m 38.707s, 59 laps
6. Sergio Perez, Force India, 1m 39.258s, 19 laps
7. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1m 39.837s, 15 laps
8. Jean-Eric Vergne, Toro Rosso, 1m 40.472s, 19 laps
9. Kamui Kobayashi, Caterham, 1m 43.027s, 17 laps
10. Marcus Ericsson, Caterham, 1m 45.094s, 4 laps
11. Adrian Sutil, Sauber, no time, 7 laps
12. Jules Bianchi, Marussia, no time, 5 laps

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci doar pe dolce exclusiv?

Sau si digisport va transmite?

Nu ii inteleg pe cei de la digi.vor pierde clienti daca continua asa.

 

Sd tot laudau ca spectacolul,exclusivitate etc si acum .... ciuciu.

Da,doar pe dolce din cate am citit eu.

Hmm,spectacol,exclusivitate,dar daca s-ar putea,pe vreo 3 lei,nu mai mult...

Treaba cu F1 e ca toata lumea sare cu capul inainte gandindu-se super-show=spectacol=audiente=bani.

In realitate,e un sport "de nisa" la noi in Ro,care de multe ori are ore aiurea de transmisie (dimineata devreme) si chiar cand sunt in Eu,duminica de la 3 la 5 in timpul verii lumea nu prea e pe aks,mai mere la o ieseala la un gratar,etc.E un sport pe care trebuie sa-l intelegi inainte de a te uita la el,mai ales acum cand nu mai e atat de spectaculos ca la inceputul anilor '90 cand a avut perioada de glorie.

E,si atunci directorii de programe constata ca de fapt au platit o carca de bani pt ceva la care se uita cativa speriati si care poate avea audiente mult mai mici decat un meci de fotbal de jum clasamentului din div.A de ex.Si din moment ce nu ies bani,normal ca isi baga pwla si ceau,nu il mai cumpara.Si uite asa e aruncata de la un post la altul.

De comentariu nu mai am pretentii demult,eu inca il mai tin minte pe d-nul Miki "am dat noroc cu Schumacher" Alexandrescu din perioada tvr1 care era de-a dreptul execrabil.Deci astia sunt Jay Leno,sunt superstaruri pe langa ala.

Solutia eleganta pe care as vedea-o eu ar fi un sistem ppw,cum e in tarile care sunt in seama lor.Adica vrei sa te uiti la respectiva transmisie ? Nu tre sa schimbi furnizorul de cablu,,etc,platesti x euro,te uiti la ea,si aia e ,toata treaba buna.

Nu te intereseaza acest sport catusi de putin?Foarte bine,nu platesti pt el,nu il vezi si gata.

Eu as plati o suma de gen 5-7e pe transmisie,mai ales daca s-ar transmite si hd.Draq,e ceva ce vezi odata la 2 sapt,adica nu e un capat de tara.Si pe partea cealalta,nu mi se pare normal ca unul care nu intelege/nu ii place/nu-l intereseaza acest sport sa plateasca mai mult la cablu,etc pt ca au cumparat ei F1 si vezi-Doamne,e o mare smecherie.

Dar bine,furnizorii nostri de cablu sunt batuti in cap demult,o treaba ca asta nici nu ma surprinde pana la urma.

 

Da,torentii ca torentii,dar e frumos sa le vezi live,ca asa...vreun live-streaming nu stiti la F1?

 

In teste,intr-adevar Mercedes a aratat ca si-a facut temele cel mai bine pt 2014,iar pe partea cealalta Renault e cea mai slaba.Deci nici un quick-fix.Bine,au zis ei ca asa si pe dincolo,au tot aruncat cu praf in ochii prostului,ca sa vezi ca am rezolvat majoritatea probelmelor,ca ele de fapt merg bine dar nu impreuna,ca suntem pe drumul cel bun ca lalala,etc.

Dar treaba se pune in felul urmator cand stai si tragi linie : cea mai notabila performanta a echipei RB campioana mondiala a fost un nr de 52 ture parca si in rest cate 10-15 ture si fuga la garaj si demontat masina.In fiec zi.Deci orice ar spune ei,au mari probleme de fiabilitate.

Iar pe partea cealalta,Mercedes mere ceas.Si Ferrari aprox la fel.

Ultimul test din Bahrain probabil nu va aduce mari schimbari ca si comportament,mai ales ca incepe joi,deci nu prea vor avea timp de imbunatatiri.

Asteptam cu nerabdare startul de la Melbourne.Si sper ca voi putea sa-l si vad in direct,desi cu noile permutari de pe canalaele noastre...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Romania nu functioneaza sistemul PPV pentru ca romanii nu vor sa dea bani pe nimic, vor sa vada tot si sa plateasca un rahat. Din pacate asta e tara. Tu sau eu sau altii care ar plati, suntem exceptii

Ca sa iti dau un exemplu: a avut Digi un canal de filme premium in sistem PPV - era ceva gen 3 lei/film si erau filmele super noi (fix dupa ce le scoteau din cinema). Ghici ce, proiectul a esuat imediat.

 

Si ca sa stiti: atat Digisport cat si Dolcesport sunt disponibile la retransmisie, daca ceilalti operatori ar dori sa le achizitioneze. Asta e legea!

Dar din zgarcenia unora si lacomia altora, sumele sunt considerate mari, si nu poti impune legislativ ca doi operatori economici sa se inteleaga la bani. Astfel, cele 2 televiziuni platesc o gramada de bani si au venituri directe zero, insa castiga din fidelizarea abonatului, sau prin castigarea de noi abonati care se muta la respectivul operator cu tot cu Net, cu tot cu telefonie fixa samd ca sa vada Div. A sau F1 samd.

Insa cand se intoarce roata si nu mai oferi exclusivitatea, poti pierde clientul la fel de repede precum a venit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de off-topic, e ultimul mesaj.

 

Eu stau si ma intreb de ce mai am abonament la Digi :) Culmea, am doua, ca e prin satelit si ca sa vad la 2 televizoare, e nevoie de 2 abonamente. Ce imi convine, e pretul. Ambele nu depasesc 50 de lei impreuna. Ce nu imi convine, in primul rand ca nu au HD prin satelit. Apoi au modificat lista de programe grav de tot... daca la inceput au scos Antena 1, 2, 3, GSP, Euforia si ce alte canale mai apartin de astia, si am zis "ok, asta e", dupa aia au scos tot ce tine de Discovery Channel si mi-au bagat in schimb niste posturi proprii Digi Life, Digi Shit, etc. Am zis: "fuck... #@$" dar am ramas la ei pt Digisport, mai exact Formula 1, MotoGP, si ceva meciuri de fotbal la care ma uit foarte rar. Acum am pierdut si F1, MotoGP-ul nu se stie nimic inca... deci chiar e aiurea.

 

Dar am si raspuns la intrebarea cu care am inceput comentariul. Concurenta e de rahan. Cu Romtelecom am avut niste experiente tare neplacute in trecut, si stiu ca inainte daca voiai Dolce, trebuia sa bagi si telefon fix. Nu mai stiu cum e acum, dar indiferent cum e, nu ma incanta nici programele lor... HD au doar vreo 2-3 programe la care m-as uita. In rest, umplutura. La Orange TV mi se par ok programele, dar e prea scump. N-am nici abonament la Orange pe tel ca sa beneficiez de reduceri, tre' sa platesti si chirie pt decodor, ma duce la peste 50-60 de lei doar pt un singur TV. Deci NU.

 

Singura optiune cea mai ok: Akta (de la astia am internet). Ei au si cablu, si vreo 6 canale HD, si fiind pachet complet (cu net, cablu) as beneficia de reducere la internet. Plus ca prin cablu nu ai nevoie de doua abonamente ca sa vezi la mai multe televizoare. Alt avantaj, au si Dolcesport disponibil :D Dai 4 lei daca vrei, si prinzi si Formula 1. Pana la urma cred ca asa am sa fac.

___________________________________________________________________________________

On-topic: filmare onboard (360 de grade) cu Mercedes. A fost postata de Todea pe alt topic si am pus-o si eu aici. Nu se misca extraordinar, dar e interesant.

 

http://visualise.s3.amazonaws.com/f1-w05-360/mercedes-amg-petronas-f1-w05/embed.html

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...