Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da,am citit si eu,fingers crossed :P

Ocupa locul ala la Lotus de-a (cuvant urat)-lela



Ca o caterinca,sosirea lui Maldonado la Monaco pt marele premiu de sapt asta :crack:

post-27208-0-06819100-1400700187_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezultate calificari - interesanta clasarea pe echipe :)

1) Rosberg

2) Hamilton

3) Ricciardo

4) Vettel

5) Alonso

6) Kimi

 

Voi cum pronuntati numele lui Ricciardo? Ii spuneti Ricardo, sau Riciardo? :D Cei de la digi foloseau a doua varianta, cu "ci" . Italienii mai folosesc varianta asta... era odata o transmisie radio intre Alonso si echipa, si ii comunicau de la boxe ceva informatii despre Ricciardo, si i-au pronuntat numele asa, si se amuzau comentatorii englezi, pt ca ei folosesc prima varianta... Ricardo. Asa pronunta si comentatorii Dolce Sport. Eu urmarind F1 la Digi in ultimii ani, m-am obsinuit cu Riciardo :)

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am urmarit calif dar am inteles ca au fost f interesante,Rosberg a iesit si i-a incurcat pe cei din turul rapid pt ca s-au scos steaguri galbene si mai ales Hamilton e suparat pe tema asta,Ericsson l-a lovit pe Massa,etc.

 

Vis-a-vis de numele zambaretzului,in mod normal ar trebui sa se pronunte italieneste pt ca draq,e de origine italiana,deci Riciardo.Pana si scrierea imi da dreptate.

Dar pe partea ailalta,e nascut in Australia si s-a englezit in Ricardo.

Numele ar trebui pronuntat exact cum spune el ca ar trebui.Parca i-au luat un interviu si el a zis ca Ricardo.

Hmm,cand era la Toro Rosso nu cred ca avea nimeni problema asta :P

 

Aceeiasi problema era si cu Daijiro Kato pt ca toata lumea ii zicea Kato cu accent pe "a",dar el a spus ca trebuie sa se pronunte Katoh cu accent pe "o-h".

Bine,acolo ca si scriere,e o chestie f subiectiva pt ca numele lui se cam scria in japoneza,treaba cu "Kato" era f relativa.

 

P.S. Iar i-a tras-o asta ce zambeste lui Vettel...deja devine jenant.

Poate ma repet,dar nu am mai vazut never de cand ma uit la f1 un multiplu campion mondial dominat in asa fel de catre un semi-rookie.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am urmarit calif dar am inteles ca au fost f interesante,Rosberg a iesit si i-a incurcat pe cei din turul rapid pt ca s-au scos steaguri galbene si mai ales Hamilton e suparat pe tema asta,Ericsson l-a lovit pe Massa,etc.

 

Vis-a-vis de numele zambaretzului,in mod normal ar trebui sa se pronunte italieneste pt ca draq,e de origine italiana,deci Riciardo.Pana si scrierea imi da dreptate.

Dar pe partea ailalta,e nascut in Australia si s-a englezit in Ricardo.

Numele ar trebui pronuntat exact cum spune el ca ar trebui.Parca i-au luat un interviu si el a zis ca Ricardo.

Hmm,cand era la Toro Rosso nu cred ca avea nimeni problema asta :P

 

Aceeiasi problema era si cu Daijiro Kato pt ca toata lumea ii zicea Kato cu accent pe "a",dar el a spus ca trebuie sa se pronunte Katoh cu accent pe "o-h".

Bine,acolo ca si scriere,e o chestie f subiectiva pt ca numele lui se cam scria in japoneza,treaba cu "Kato" era f relativa.

 

P.S. Iar i-a tras-o asta ce zambeste lui Vettel...deja devine jenant.

Poate ma repet,dar nu am mai vazut never de cand ma uit la f1 un multiplu campion mondial dominat in asa fel de catre un semi-rookie.

Ce conteaza cum isi pronunta el numele?

De aia exista litere sa citim!

Daca pt el Riciardo se pronunta Ricardo atunci pt ce mama dracului se scrie cu un i in plus?

Nu puteau scrie de la bun inceput Ricardo?

Daca intalneste un om caruia in buletin ii e scris Ricardo atunci el cum il pronunta?...Riciardo?

Un prostovan!

Aveam si eu un coleg de clasa in primara...Negel Bogdan!

I-or bagat parinti in cap ca numele lui se pronunta Neghel!

Si acuma la 30 de ani tot asa are impresia ca il cheama!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a oprit de două ori (în timpul Safety Car), probabil a făcut pană peste resturile aflate pe pistă

 

 

N-au fost resturile, a fost Max Chilton :D

 

"During the second safety car period, lapped cars were allowed to overtake and Max Chilton made contact with Raikkonen, giving the Ferrari a puncture. The resulting pit stopped dropped Raikkonen down the field from third place, and he was then caught up in an incident with Kevin Magnussen later in the race as he tried to fight his way through."

Editat de bibi.audiofil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa vad cursa,nu am avut timp ieri.

Am inteles ca au abandonat in draci pe motive tehnice,atat de mult incat chiar si Marussia a luat niste puncte :D

Hamilton e fiert pe Rosberg,nu se mai pupa pe gura,gata.

 

... mi-a placut ca Hamilton a refuzat intrarea la boxe, care ar fi insemnat adio de la locul doi poate chiar si de la podium, nu mai stiu exact ecartul intre Riciardo si Alonso.

Inseamna ca aia au cam gandit strategia in gura.Bravo lui ca a calculat-o el macar.

 

 

Ce conteaza cum isi pronunta el numele?

De aia exista litere sa citim!

Daca pt el Riciardo se pronunta Ricardo atunci pt ce mama dracului se scrie cu un i in plus?

Nu puteau scrie de la bun inceput Ricardo?

Daca intalneste un om caruia in buletin ii e scris Ricardo atunci el cum il pronunta?...Riciardo?

Un prostovan!

Aveam si eu un coleg de clasa in primara...Negel Bogdan!

I-or bagat parinti in cap ca numele lui se pronunta Neghel!

Si acuma la 30 de ani tot asa are impresia ca il cheama!

 

Nu stiu de ce,asa zice el.Esti foarte vehement in convingeri.

Nu stiu,eu asa am invatat la scoala,ca numele persoanelor,locurilor,etc,se pronunta dupa cum le pronunta cei de acolo,pt ca doar romana se citeste exact cum se scrie,in rest,la celelalte limbi,e cu susta :P

 

Da,si eu sunt de parere cu tine,ar trebui sa se pronunte Riciardo,dar toti comentatorii si pilotul insusi spun Ricardo.Deh.

Dupa cum am mai zis,presupun ca la sosirea in Australia a inaintasilor lui,se numeau Riciardo,nume italian,dar odata cu trecerea anilor au cautat sa se englezeasca si de acolo Ricardo.Aceasta tendinta de englezire nu o inteleg,mai ales ca Ricardo oricum nu e un nume anglofon,ci latin.

 

In fine,omul e haios si e si foarte bun si pe deasupra reuseste sa-l umileasca pe marele campion neamt Vettel aproape la fiec cursa,deci daca vrea sa-i spunem si Regele Soare,se accepta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun ii dara....mai ales cand la Vettel ii pusca masina la fiecare a doua cursa!

 

Cred ca Method se referea la calificari, unde Vettel si-o ia in mod constant de la Ricci. A recunoscut-o si el: "he's doing a better job than me over a single lap". Si cred ca este pur si simplu mai rapid Riccioardo per total. Vettel a reusit anul asta sa mai termine in fata lui doar datorita stratagemelor si experientei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vettel e genul de pilot care daca are la dispozitie o masina perfecta, extrem de performanta, o duce la limita si merge si el perfect, ca un ceas elvetian. Alti piloti chiar daca ar avea aceeasi masina, n-ar putea sa aiba aceleasi rezultate. In schimb, cand are ceva probleme cu masina, Vettel nu reuseste sa scoata maximul din "rabla" pe care o are la dispozitie (cum face Alonso, spre exemplu). Sa ne aducem aminte in 2012, cand in primele 13 curse, Vettel a avut doar o singura victorie si doar 3 clasari pe podium. Apoi, masina a fost pusa la punct, si brusc, in ultimele 7 curse, a obtinut 4 victorii consecutive + inca doua podiumuri.

 

Anul asta, se stie ca RedBull are probleme... nu doar lipsa de performanta comparativ cu Mercedes, dar si numeroase probleme tehnice. In conditiile astea, Seby se cam zbate. Si un pilot ca Ricciardo, reuseste sa aiba rezultate mai bune, sa impinga "rabla" la maxim. Dar cu o masina ca cea de anul trecut, sunt convins ca Vettel ar fi fost constant peste Ricci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multe variabile la mijloc si mai ales prea multe aspecte tinute secrete de catre echipe ca sa ne putem pronunta concret asupra fenomenului. Imi amintesc in 2008, pe vremea cand era la Toro Rosso, Vettel era apreciat tocmai pentru adaptabilitate, pentru capacitatea de a fi rapid pe orice masina, de a scoate totul dintr-un anumit set-up. E clar ca Ricciardo nu are nimic de pierdut si a venit foarte degajat - fata de Vettel care vine dupa 4 campionate succesive. Ricci e tot timpul zambitor si pozitiv; Vettel in spatele camerelor e foarte concentrat si serios. Călin Colesnic (Colin Kolles, fost manager la HRT) a spus ca atitudinea l-a ajutat pe Ricciardo foarte mult sa se mentina in ritm, sa ramana pozitiv si sa scoata tot din pseudo-masina aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cred ca Method se referea la calificari, unde Vettel si-o ia in mod constant de la Ricci. A recunoscut-o si el: "he's doing a better job than me over a single lap". Si cred ca este pur si simplu mai rapid Riccioardo per total. Vettel a reusit anul asta sa mai termine in fata lui doar datorita stratagemelor si experientei.

Ma refeream la tot.Calif dar si curse.

Deja sunt 2 curse in care Vettel a trebuit sa se dea la o parte din fata lui Ric.Deci nu cred ca mai exista loc de comentarii.

Pe de alta parte,pretexte se gasesc sute.Ca nu ii mere masina,ca a ales o strategie gresita ca asa si pe dincolo,chiar nu conteaza.

 

Un campionat mondial se castiga si se pierde pe puncte.Restul e can-can.

Vettel se amageste singur.Ric nu e mai bun pe un tur,ci per total.Punct.Acelasi discurs il avea lumea si fata de Hamilton : "da,e un pilot bun,dar in calif,in cursa e slab".Anul asta insa nu mai are nimeni discursuri din astea.

Nici Vettel nu ar trebui sa aiba asemenea discursuri avand in vedere situatia in care se afla.Poti spune chestii din astea cand esti in fata celuilalt in campionat,ceea ce chiar nu e cazul la Vettel.

 

Vettel e genul de pilot care daca are la dispozitie o masina perfecta, extrem de performanta, o duce la limita si merge si el perfect, ca un ceas elvetian. Alti piloti chiar daca ar avea aceeasi masina, n-ar putea sa aiba aceleasi rezultate. In schimb, cand are ceva probleme cu masina, Vettel nu reuseste sa scoata maximul din "rabla" pe care o are la dispozitie (cum face Alonso, spre exemplu). Sa ne aducem aminte in 2012, cand in primele 13 curse, Vettel a avut doar o singura victorie si doar 3 clasari pe podium. Apoi, masina a fost pusa la punct, si brusc, in ultimele 7 curse, a obtinut 4 victorii consecutive + inca doua podiumuri.

 

Anul asta, se stie ca RedBull are probleme... nu doar lipsa de performanta comparativ cu Mercedes, dar si numeroase probleme tehnice. In conditiile astea, Seby se cam zbate. Si un pilot ca Ricciardo, reuseste sa aiba rezultate mai bune, sa impinga "rabla" la maxim. Dar cu o masina ca cea de anul trecut, sunt convins ca Vettel ar fi fost constant peste Ricci.

Da,Vettel mere f bine atunci cand totul e la linie.Dar sunt de parere ca si ceilalti piloti de top ar mere la fel de bine,adica nu face Vettel minuni.Nu zic ca nu e un pilot f bun,e extrem de bun si pe deasupra nu greseste aproape deloc.

Insa pe partea cealalta,cand ai o masina cum a avut Vettel,nici nu prea ai ocazii de a gresi.E cam rarefiat in jurul tau,nu trebuie sa depasesti pe nimeni,te lupti doar cu circuitul.

Tot timpul am fost de parere ca adevaratii campioni se vad atunci cand sunt pusi in dificultate,cand trebuie sa se zbata,nu cand mere totul struna.Si aici Alonso as zice ca bifeaza toate casutele.Imi mai aduc si acum aminte de primul lui sezon in F1 la Minardi,cand se batea efectiv cu toata lumea.Alonso si Hamilton sunt acolo sus.

Nu stiu de ce esti asa convins ca Vettel ar fi peste Ric in orice situatie.Eu sunt convins ca nu.

Avand in vedere schimbarile drastice de regulament si venirea la o noua echipa,Ric s-a adaptat surprinzator.Ma uimeste deasemenea indarjirea pe care o are in a depasi,foamea aceea de lupta.Lucru pe care Vettel nu l-a avut niciodata.

Si tin sa te corectez cu ceva,e o perceptie gresita faptul ca RB are o "rabla".Nu e adevarat.Masina RB e in continuare cea mai buna masina de pe grila.Newey n-a frecat menta in iarna si a scos o masina excelenta,cum deja ne-a obisnuit.Problema lui Newey,Vettel&Co. e faptul ca in 2014 motorul are o mare pondere in performantele masinii.Iar motorul Renault e slab.

Singurul lucru pe care nu a putut sa-l controleze Newey l-a tradat.Dar asta nu inseamna ca masina e rabla.Nu,viteza masinii RB e superioara pe viraje Ferrari,si suspectez ca ar fi chiar si mai rapida decat masina AMG pe curbe daca n-ar fi acel motor perfect al celor de la Mercedes.Pe liniile drepte insa,e o mare problema.S-a vazut in China cum Vettel avea drs on si Alonso se departa de el.Dar s-a vazut si cat de dur venea RB pe viraje in spatele lui Alonso.

Newey a facut din nou o masina perfecta.Asta fara doar si poate.

 

 

Sunt multe variabile la mijloc si mai ales prea multe aspecte tinute secrete de catre echipe ca sa ne putem pronunta concret asupra fenomenului. Imi amintesc in 2008, pe vremea cand era la Toro Rosso, Vettel era apreciat tocmai pentru adaptabilitate, pentru capacitatea de a fi rapid pe orice masina, de a scoate totul dintr-un anumit set-up. E clar ca Ricciardo nu are nimic de pierdut si a venit foarte degajat - fata de Vettel care vine dupa 4 campionate succesive. Ricci e tot timpul zambitor si pozitiv; Vettel in spatele camerelor e foarte concentrat si serios. Călin Colesnic (Colin Kolles, fost manager la HRT) a spus ca atitudinea l-a ajutat pe Ricciardo foarte mult sa se mentina in ritm, sa ramana pozitiv si sa scoata tot din pseudo-masina aia.

N-as zice ca aspectul psihic e cauza performantelor slabe ale lui Vettel.Ricciardo nu mere bine pt ca e happy si are un psihic pozitiv,daca era asa,inseamna ca Barichello trebuia sa ia pana acuma vreo 4-5 campionate.Ala tot timpul la inceput de sezon zicea ca se va bate la campionat :D

Nu,parerea mea e ca Ric e pur si simplu mai adaptabil.Si pt mine e o mare surpriza,pt ca la Toro Rosso nu mi s-a parut ca rupt gura targului.Toti specialistii il dadeau pe Vergne in fata lui Ric.Si cand ma gandesc ca trebuia sa vina Kimi la RB...

Vettel a fost obisnuit sa-i mearga totul struna.A fost obisnuit sa nu forteze,ci mai degraba sa conserve.A fost obisnuit sa nu se bata pt orice metru.Acum cred ca ii este ff greu sa se adapteze si cu masina inferioara si cu un coechipier asa de performant.

Nu,circumstante atenuante are,si eu sunt de aceeiasi parere.Problema e ca el totusi nu isi gaeste forma,si maine-poimaine e jum sezonului.

Ceea ce ma face sa cred ca deja nu mai e cazul de adaptabilitate,ci pur si simplu de calitate,de performanta.

Repet,niciodata nu am mai vazut un multiplu campion mondial dominat in felul asta de catre un semi-rookie.Cel putin din anii'80 pana acum nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai de aceea am pus "rabla" intre ghilimele... in sensul ca nu e la fel de perfomanta (per total) ca Mercedes, plus ca au fost o gramada curse in care Vettel a avut probleme tehnice. Rabla in adevaratul sens al cuvantului, e Lotus :D

 

Eu mai astept, nu ma pronunt inca despre Ricciardo. Si Rossi a fost peste Lorenzo anul asta, si tot acelasi material de concurs au la dispozitie :) Nu degeaba s-a comparat Jorge cu Vettel. E adevarat ca Ric s-a adaptat mult mai repede si mai bine la schimbarea din F1. Dar mai are de demonstrat... nu pot sa spun atat de devreme ca e mai bun ca Vettel. Peste vreo 2 ani, poate. Asa zicea si Webber prin 2012, ca dominatia lui Vettel s-a incheiat... si in ultima parte a sezonului i-a rupt pe toti.

 

Personal, ii consider piloti de top pe urmatorii: Hamilton, Alonso, Vettel, Raikkonen. (ordinea e aleatorie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,ok.

Ce vroiam eu sa subliniez e faptul ca masina RB e de fapt ff buna,unii specialisti o dau ca cea mai buna dpdv aerodinamic.Problema celor de la RB e motoristul.

Dar daca Renault vine cu un update pe la jum sezonului s-ar putea sa vedem un alt RB.Probabil nu de talia AMG,dar oricum,mult peste pluton.E f usor sa ridici performantele odata ce ai masina aceea care din start e f buna.Bine,motorul Renault nu va putea performa la nivelul AMG din cauza design-ului diferit.Nu anul asta cel putin.

Iarasi,vis-a-vis de Lotus,e adevarat,la ora actuala sunt trompete,dar potentialul este acolo si la Lotus.Pt ca am inteles ca solutia lor cu acel nas dublu este cea mai buna dpdv al aducerii aerului pe tea-tray,numai ca majoritatea masinilor si-au construit masina in jurul nasului,deci nu mai pot modifica nasul.

Si totusi Lotus in teste la Barcelona chiar a rupt gura targului,timp mai bun decat timpul de pole din 2014...

 

Despre Ricciardo,personal mi se pare ca este surpriza placuta a anului 2014.E adevarat ca inca este devreme si intradevar,mai are multe de demonstrat.Oricum,pana la ora actuala,jos palaria.La sf anului vom avea big picture.Dar,cel putin pana la ora actuala,treaba nu arata deloc bine pt Vettel.

Dominatia lui Vettel se pare ca dureaza exact atat cat dureaza dominatia masinii RB.Bine,e si normal lucrul asta.Nu mai poti face nimic doar cu un pilot f bun,uita-te la Ferrari.

Dar totusi,in 2014,Vettel mi se pare dezamagitor.Poate nu ar fi aratat asa dezamagitoare performantele lui daca colegul de echipe nu ar fi performat asa bine.Adica oricum,noi,cei din afara nu ne-am fi dat seama.

 

Personal, ii consider piloti de top pe urmatorii: Hamilton, Alonso, Vettel, Raikkonen. (ordinea e aleatorie).

True.
L-as mai incadra aici si pe Hulk.

 

Iar la tineret-sperante ca sa zic asa i-as pune pe Ricciardo,Kvyat,Magnussen si Bottas.Ordinea nu e deloc aleatorie :P

Astept deasemenea debutul lui Frijns,despre care toata lumea are numai cuvinte de lauda.

 

Foarte multi piloti f buni in acest an.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe,da,aia era din era romantica a F1.

Dar iata ca a ajuns sa se aplice si in 2014.

Uite,o echipa cu probabil cea mai buna masina dpdv aero nu poate tine pasul cu echipe care au motoare mai puternice.

Bine,asta e un caz aparte pt 2014,daca se intampla treaba asta anul trecut,echipa cu cel mai bun pachet aero domina clar.

Si la anul cred ca va fi la fel,va dura ceva timp pana se va nivela performanta motoarelor si toti vor ajunge cam la acelasi nivel cum era pe V8-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,ok.

Ce vroiam eu sa subliniez e faptul ca masina RB e de fapt ff buna,unii specialisti o dau ca cea mai buna dpdv aerodinamic.Problema celor de la RB e motoristul.

Dar daca Renault vine cu un update pe la jum sezonului s-ar putea sa vedem un alt RB.Probabil nu de talia AMG,dar oricum,mult peste pluton.E f usor sa ridici performantele odata ce ai masina aceea care din start e f buna.Bine,motorul Renault nu va putea performa la nivelul AMG din cauza design-ului diferit.Nu anul asta cel putin.

Iarasi,vis-a-vis de Lotus,e adevarat,la ora actuala sunt trompete,dar potentialul este acolo si la Lotus.Pt ca am inteles ca solutia lor cu acel nas dublu este cea mai buna dpdv al aducerii aerului pe tea-tray,numai ca majoritatea masinilor si-au construit masina in jurul nasului,deci nu mai pot modifica nasul.

Si totusi Lotus in teste la Barcelona chiar a rupt gura targului,timp mai bun decat timpul de pole din 2014...

 

Despre Ricciardo,personal mi se pare ca este surpriza placuta a anului 2014.E adevarat ca inca este devreme si intradevar,mai are multe de demonstrat.Oricum,pana la ora actuala,jos palaria.La sf anului vom avea big picture.Dar,cel putin pana la ora actuala,treaba nu arata deloc bine pt Vettel.

Dominatia lui Vettel se pare ca dureaza exact atat cat dureaza dominatia masinii RB.Bine,e si normal lucrul asta.Nu mai poti face nimic doar cu un pilot f bun,uita-te la Ferrari.

Dar totusi,in 2014,Vettel mi se pare dezamagitor.Poate nu ar fi aratat asa dezamagitoare performantele lui daca colegul de echipe nu ar fi performat asa bine.Adica oricum,noi,cei din afara nu ne-am fi dat seama.

 

True.

L-as mai incadra aici si pe Hulk.

 

Iar la tineret-sperante ca sa zic asa i-as pune pe Ricciardo,Kvyat,Magnussen si Bottas.Ordinea nu e deloc aleatorie :P

Astept deasemenea debutul lui Frijns,despre care toata lumea are numai cuvinte de lauda.

 

Foarte multi piloti f buni in acest an.

 

Evident, RB10 e poate cea mai buna masina de pe grila d.p.d.v. aero. Dar a 2-a e cu siguranta Mercedes, si cred ca foarte aproape.

Bottas cred ca ar merge foarte bine la o echipa de top, si nu l-as mai baga la "sperante". Ricci la fel: a ajuns deja la o echipa de top si a demonstrat de ce e capabil. Dealtfel are deja contract si pe 2015.

 

Se tensioneaza relatia dintre Renault si RedBull...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...