Jump to content

Formula 1


Jorge Lorenzo
 Share

Recommended Posts

Lucru mecanic tot se consuma, indiferent cum sunt actionate supapele! Exista masini de serie cu actionare hidraulica a supapelor, dar pontul e modificarea duratei si momentului de deschidere/inchidere a supapei. Exemplu motoarele Multiair de la Fiat. La turatiile la care merg motoarele de serie distemul cu came si arcuri e cel mai avantajos, la turatii mari incep sa "pluteasca" supapele din cauza inertiei care depaseste forta arcului.

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O fi auzit la nenea ala gras, chelios si nebun pe nume Christian von Koenigsegg ca un astfel de sistem consuma cu 10% mai putina energie ca supapele conventionale, consuma mai putin si e mai putin poluant. Dar na...voi stiti mai bine si stiti doar sa puneti intrebari nu sa argumentati.

 

Cine are 5 minute poate citi aici una alta: http://www.freevalve.com/questions-and-answers/

Link to comment
Share on other sites

O fi auzit la nenea ala gras,

 

Nu te-a intrebat nimeni nimic si in afara de asta nu am intrebat despre acest sistem caruia oricum nu-i contest eficienta. Eu am intrebat cum a stabilit ca arcurile sunt niste porcarii.

Edited by petre81.
Link to comment
Share on other sites

Lucru mecanic tot se consuma, indiferent cum sunt actionate supapele! Exista masini de serie cu actionare hidraulica a supapelor, dar pontul e modificarea duratei si momentului de deschidere/inchidere a supapei. Exemplu motoarele Multiair de la Fiat. La turatiile la care merg motoarele de serie distemul cu came si arcuri e cel mai avantajos, la turatii mari incep sa "pluteasca" supapele din cauza inertiei care depaseste forta arcului.

Adevarat,e nevoie de lucru mecanic pentru a actiona si supapele pneumatice,se elimina insa greutatea arcurilor - mi se pare mult mai avantajos sa ai un piston cu azot acolo in loc de o ragalie de arc.

Nu mai zic de motoare de turatii mari unde dupa cum ai zis - apare valve float'ul si atunci e nevoie de arcuri mult mai puternice pt a reactiona mult mai rapid si a inchide supapa in timpul dat,iar asta inseamna lucru mecanic in plus.Cu azot insa...

O fi auzit la nenea ala gras, chelios si nebun pe nume Christian von Koenigsegg ca un astfel de sistem consuma cu 10% mai putina energie ca supapele conventionale, consuma mai putin si e mai putin poluant. Dar na...voi stiti mai bine si stiti doar sa puneti intrebari nu sa argumentati.

 

Cine are 5 minute poate citi aici una alta: http://www.freevalve.com/questions-and-answers/

Le stiu pe ale lui Koenigsegg...Aia e alta mancare de peste,nu prea au voie in F1 sa foloseasca asa ceva.

Au mai fost incercari si cu rotary valves care zic eu ca sunt un design mai bun pentru ca atat admisia cat si evacuarea,prin eliminarea supapei din calea aerului,sunt imbunatatie masiv,dar mai e de studiat.

Link to comment
Share on other sites

am inteles ca e vrajeala aia cu monopostul...e e pe f1 fans...

 

Misto pancarta de langa el "thank you for choosing silverstone" :bounce:


» Post actualizat in 13 Sep 2018 15:03

The Maranello-based team caused intrigue in recent races when it started putting a bag filled with dry ice over the camera when the car was in the garage or on the grid.

While the team claimed the move was in a bid to cool car and camera electronics, rival teams suspected that an ulterior motive was to prevent the onboard camera from filming car settings – either on the steering wheel or at the back of the car.

Rival teams have access to the onboard cameras from all cars, and there are competitive advantages to be had if the opposition knows what Ferrari is up to.

With FOM not happy about Ferrari cooling its camera equipment, the FIA notified Ferrari ahead of the Italian Grand Prix that it should stop using the cooling bag with immediate effect.

Ferrari was duly spotted on the grid at Monza using an umbrella to try to block the camera view.

Ahead of the Singapore Grand Prix, Ferrari has been spotted with a newly-designed airbox cooler which features several appendages that also appear to block the camera view.

While the team will likely argue that the device acts in the same way that other teams' airbox coolers do, it is almost certainly no coincidence that it is shaped in such a way that the camera's view of the steering wheel appears to be shut off when it is fitted.

 

...si Vettel zice una buna : Sebastian Vettel: “My biggest enemy this season is me”

Link to comment
Share on other sites

Hah...atunci Brawn s-a uitat prea mult pe net la desene animate.

unde e undertray'ul?Unde sunt skirt'urile?Pai toate eforturile constructorilor pt a minimiza sunt facute (si) cu scopul manet.ririi skirturilor pentru a aduce cat mai mult aer pe eleronul spate.

 

Sunt f curios ce vor Ferrari sa ascunda...au mod R de la racheta pe volan? :P


» Post actualizat in 14 Sep 2018 12:34

Cica Ricci ar fi banat de la intrunirile de briefing deja...

Link to comment
Share on other sites

Pixda l-a depasit pe prodigios, incredibil!

 

 

Ti-ai mancat cuvintele ? :crack:

» Post actualizat in 16 Sep 2018 13:24

vine Ricci - fiti pe faza !

» Post actualizat in 16 Sep 2018 14:02

Bottas termina la peste 40 s de Hamilton ...

» Post actualizat in 16 Sep 2018 14:09

Ce bataie au luat Ferrariurile. Si de la Hamilton, si de la Verstappen. Incredibil !

Link to comment
Share on other sites

Pai trezeste-te ! :)

 

Verstappen l-a depasit azi de doua ori :) si pe pista si la boxe, cu toate problemele pe care le-a avut.


» Post actualizat in 16 Sep 2018 14:30


puteai sa arunci un ochi si la BSB si WSBK. Davies face spectacol in mansa 2, cu clavicula paradita

Edited by bimbominkia
Link to comment
Share on other sites

Nu prea ai ce să-i reproșezi lui Sebică în cursa asta. Este probabil circuitul lui preferat, până și în annus horribilis 2014 tot a scos un loc 2 (cel mai bun rezultat din acel an). În 2015 a câștigat cu o mașină inferioară competiției. Cred că mai mult nu s-a putut de data asta. Echipa de strategi în frunte cu Iñaki Rueda și Jock Clear, adus pe ocăruțădebani de la Mercedes a dat-o iar în bară. Începând din Q2 când nu l-au lăsat să încerce o strategie alternativă:

 

vet.png

 

... apoi în cursă, când au avut o strategie șocant de proastă cu gumele.

 

Oricum, fac cum fac, dar atât Vettel cât și Ferrari nu vor să câștige titlul. Refuză.

 

Îmi pare rău de Mattia Binotto & Co. Își cam bat ăștia joc de munca lor.

 

Și de Sirotkin îmi pare rău. Atât de aproape...

 

7v1wfefj8nm11.jpg


» Post actualizat in 17 Sep 2018 08:02

Max Verstappen says is was not fair to try and overtake held-up Lewis Hamilton.

 

...Hai mă Emiliane. Să mori tu? Serios? La începutul anului te agățai cu oricine pentru un loc 4-5, dar acum "n-ar fi fost corect" să-l depășești pe #godbless pentru victorie? Hai, stai jos.

Link to comment
Share on other sites

Frustrant pentru echipa tehnica Ferrari sa stie in 2 curse la rind ca au pierdut victoria in turul 15, la schimbul de pneuri. Pur si simplu sasiul 2018 nu merge bine pe softuri galbene, pe care AMG zboara. Socant e ca il sacrifica aiurea pe Kimi, desi e clar ca tot ce mai pot obtine e campionatul constructorilor. Acum s-a cam dus si ala.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea ai ce să-i reproșezi lui Sebică în cursa asta. Este probabil circuitul lui preferat, până și în annus horribilis 2014 tot a scos un loc 2 (cel mai bun rezultat din acel an).

 

... apoi în cursă, când au avut o strategie șocant de proastă cu gumele.

 

Oricum, fac cum fac, dar atât Vettel cât și Ferrari nu vor să câștige titlul. Refuză.

 

Îmi pare rău de Mattia Binotto & Co. Își cam bat ăștia joc de munca lor.

 

 

Max Verstappen says is was not fair to try and overtake held-up Lewis Hamilton.

 

...Hai mă Emiliane. Să mori tu? Serios? La începutul anului te agățai cu oricine pentru un loc 4-5, dar acum "n-ar fi fost corect" să-l depășești pe #godbless pentru victorie? Hai, stai jos.

:agree:

Ai zis bine,astia nu vor sa castige titlul.

Verstappen de unde era cel mai meltean pilot ever,acum s-a sfintit....bai ma lesi?

 

...si cica motivul pentru care AMG a fost performant pe un circuit unde nu prea sufla :

mercedes-amg-f1-w09-rear-rim-1.jpg

 

mercedes-amg-f1-w09-rim-detail.jpg

 

...cica drum'ul impreuna cu aceasta janta previn supraincalzirea gumei.Mai zii ceva....

Prin comparatie,Ferrari o arde "clasic" cu tambur...daca ala se poate numi asa :

ferrari-sf71h-rear-rim-1.jpg

 

Fuck....cred ca tre sa ne pregatim pt un alt festival #godbless la sf anului.

Link to comment
Share on other sites

Recunoașteți circuitul:

 

uWpKzzS.jpg

 

Știu că nu e F1, dar Mick Schumacher este pe cale să câștige Campionatul European de Formula 3. Mai sunt doar 3 etape la Hockenheimring, iar avansul pe care-l are este de 49 de puncte. Iar asta-l cam supără pe Dan Ticktum:

 

“I’m not a sore loser. Neither am I salty. (...) Unfortunately however I am fighting a losing battle as my last name is not Schumacher.”

 

Da, este vorba despre acel Dan Ticktum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...