Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

  • de data asta, Ferrari i-au stricat cursa lui Vettel. Independent de problema din calificări, au greșit la primul pit-stop și l-au pus pe o strategie alternativă (cea pe care merge Leclerc de obicei). Lucru care a funcționat rezonabil până la urmă.

Mă întreb (retoric) cum  ar fi reacționat dacă nu ar fi avut mai mult de 30 de puncte avantaj în campionat.

Ferrari sa se duca sa invete de la altii strategie ca ei......

 

Ham ar fi plans ca Vettel daca nu era in avantaj,stai linsitit.Si asta e politically corect ca isi permite.Cand se smardoia cu Rosberg nu mai era asa,vroia sa ii ia lu ala inginerii.

Acum 57 minute, john17 a spus:

Oare să fi contat vreun pic că wax - redbullshit, circuitul - redbullshit, redbullshit = $$$$$, mii de tricoaie prostocalii gratis - că doar n-o avea waxu' atâția fani cât prostocaliu a fost în tribune!?! :wacko: - cu faptul că nu l-au penalizat?

Doar putin :P

Acum 28 minute, cuki a spus:

Asta este F1 in 2019...

True.F1 a devenit un colos care se va prabusi sub propria-i greutate.

Deja cifrele de audiente sunt jenibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu nu inteleg de ce Leclerc a renuntat ca un copil caruia i-ai luat jucariile dupa ce a fost depasit 🤨 putea sa dea dovada de mai multa combativitate si sa traga un pic, chiar daca poate nu mai avea sanse sa-l depaseasca pe ver....dezamagitor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era cu aproximativ o secundă pe tur mai lent decât Verstappen, în principal datorită gumelor mai uzate. Singura lui șansă era să-l țină în spate pe Verstappen cât mai mult pentru a-i uza și lui gumele și a-i supraîncălzi frânele și motorul. O dată ce l-a depășit, jocurile au fost făcute. S-a și văzut dealtfel cât de repede s-a distanțat Max după ce a trecut de el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

S-a și văzut dealtfel cât de repede s-a distanțat Max după ce a trecut de el

 

fiindca red bull ring si depasirile se fac:

- vii pe drs

- te bagi pe interior

- pleci tot cu drs pe urmatoarea linie dreapta ca sa nu aiba ala timp sa revina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depasire ca in vremurile bune!Roata la roata cedeaza cel mai slab sau se duc amandoi in balarii!

Pentru cei care au uitat cum era in vremurile bune,recomand search youtube!

Depasiri deastea erau la greu!Si nu mai plangea nimeni!Se injurau si la urmatoarea cursa o luau de la capat!

Jegosii astia de la fia(si echipele)au facut acest sport barbatesc o porcarie.Un sport de pussy!

Sper ca noul val de piloti sa aiba mai mult sange in koaie!

Vettel,Hamilton sunt piloti buni dar au ajuns niste ppizde plangacioase!

Cand a-i prinde unul ca Max cu o masina buna,matura pista cu ei!

Ce a facut fia in cazul Vettel-Hamilton a fost o hotie!

Acum au facut ce trebuia,Doar atat!

Nu indrepti o nedreptate cu alta nedreptate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

24 minutes ago, cuki said:

coechipier umbra...

 

Nu chiar. Hülkenberg a fost tot timpul un pilot subestimat pentru că nu a avut niciodată o mașină de top. Dar e departe de a fi o umbră. Dovada este faptul că ne apropiem de jumătatea sezonului și se află la egalitate de puncte cu ilustrul său coechipier.

 

Problema pentru el este însă Ocon, care cel mai probabil va reveni în F1 la anul. La Mercedes sau la Renault - echipe cu care Hülkenberg sunt sigur că discută în acest moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

Nu chiar. Hülkenberg a fost tot timpul un pilot subestimat pentru că nu a avut niciodată o mașină de top. Dar e departe de a fi o umbră. Dovada este faptul că ne apropiem de jumătatea sezonului și se află la egalitate de puncte cu ilustrul său coechipier.

 

Problema pentru el este însă Ocon, care cel mai probabil va reveni în F1 la anul. La Mercedes sau la Renault - echipe cu care Hülkenberg sunt sigur că discută în acest moment.

:ok:

Ocon...ee,ala e un pilot bun.

De cand l-a batut pe Perez fair and square...si avand in vedere varsta lui si diferenta de exp dintre cei 2...jos palaria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 minutes ago, cuki said:

Mercedes angajeaza doar piloti dovediti, the Best of the Best

 

Nu prea se potrivește descrierea cu Bottas. Dovedit - ok, experință - ok, best of the best - nu. Nici în top 5 nu cred că ar intra. Oricum, nu au nevoie de scandal la echipă, nu asta caută. Au nevoie de un pilot care să-l implusioneze puțin pe #44, să-i cedeze locul la nevoie și în cazul în care Liuis o dă de gard, să fie pe metereze și să câștige în locul lui. Nu cred că Ocon nu ar putea să facă asta.

 

Dar da, la Renault sunt șansele cele mai mari pentru el. Pentru că e tânăr și pentru că e francez. Abiteboul a dat dealtfel de înțeles și presei că ia în considerare alte opțiuni pe lângă Hülkenberg pentru 2020. În mod evident se referă la Ocon.

 

21 minutes ago, cuki said:

Parerea mea...Ocon ajunge probabil la Williams in locul lui Kubica, printr-un efort Mercedes...

 

Ocon a refuzat Williams pentru anul ăsta și a preferat să stea pe bară. De ce s-ar duce deci la ei la anul, având în vedere sezonul dezastruos prin care trec?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Bottas si-a prelungit contractul?

Sau dc spui ca AMG e out of the question pt la anul?Ca parca asa era povestea cum zice si colegul - Ocon sta 1 an pe bara si intra puternic la anul la AMG langa Lewis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Situația la Mercedes depinde de performanțele lui Bottas: dacă face o a 2-a jumătate a sezonului precum a făcut primele 4 curse, sunt sigur că Wolff îi va mai da un contract de un an la semnat, iar pentru Ocon va face lobby la Renault. Dacă va merge însă cum a mers în ultimele 3-4 curse, va fi înlocuit - cel mai probabil de către Ocon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cucki- eu ma refeream la dueluri,nu neaparat la curse integrale,Normal ca orice pilot ar vrea sa castige cat mai detasat si sa nu stea roata la roata!

Dar baietii aia nu fugeau de dueluri si nu se plangeau ca niste fetite!Acum orice rahat era incident sub investigatie!Penalizari,contestatii si alte rahaturi!

Stii ca pe timpul ala (vorbesc de anii 85-spre 95 hai 2000,ce am prins eu) nu puteai sa depasesti usor,pilotii aveau voie sa mature pista,deci inevitabil trebuia sa ai sange in instalatie

indiferent ca luptai pentru locul 1 sau 20!Nu exista drs si o singura miscare ca acum!Nu se dadea nimeni la o parte sa treci!Ori aveai motorul mai puternic,ori erai mai bun pe curbe,ori mai siret!Acrosajele erau banale incidente de curse si atat!

Acum 13 minute, Method a spus:

Da Bottas si-a prelungit contractul?

Sau dc spui ca AMG e out of the question pt la anul?Ca parca asa era povestea cum zice si colegul - Ocon sta 1 an pe bara si intra puternic la anul la AMG langa Lewis.

Adica ala sta pe bara un an si intra la cea mai buna,puternica echipa din f1!Nu cred asa ceva!Ca sa nu mai pun ca francez fiind e plin de orgoliu si nu va accepta rolul de secund al lui Lewis!Pentru ce ar risca Mercedes o lupta fraticida?Nu mai sunt asa bazati ca acum cativa ani!Ferrari le sufla in ceafa,doar impotenta lui Vettel ia facut campioni in ultimele doua sezoane!Iar Max cu o masina buna se bate de la egal la egal cu Lewis,iar pe musiu Ocon si mai si!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 minutes ago, cuki said:

Rosberg i-a lasat cu ochii in soare, toate "transferuriile" erau deja facute. 

 

Și totuși, Alonso a recunoscut recent că a discutat cu Mercedes la sfârșit de 2016 după retragerea lui Rosberg. Cred că motivul principal pentru care nu a ajuns acolo până la urmă a avut mai mult de-a face cu Mercedes care n-a vrut să-l primească decât cu McLaren care nu l-ar fi lăsat să plece.

 

21 minutes ago, cuki said:

Nu am stiut ca a refuzat, probabil a refuzat inainte sa ramana fara masina...eu tin minte ca pe final se trageau multe sfori ca macar la Williams sa primeasca locul. 

 

De prin toamnă i s-a dat de înțeles că există un loc liber la Williams pentru el. A refuzat pentru a nu fi uitat prin subsolul clasamentului și a pune puțină presiune pe Wolff să-i găsească un loc la o echipă oficială în 2020. Așa că Williams s-a mulțumit cu Kubica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ocon era dispus să semneze un contract pe un singur an. Williams i-a oferit doar un contract multianual, așa că a preferat să stea pe bancă în 2019 pentru a putea profita de oportunitățile de anul viitor.

 

Arrivabene a plecat de la Ferrari tocmai pentru managementul prea "moale". Din acest punct de vedere Binotto a arătat clar de la început de sezon că există o ierarhie în echipă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, adiy32 a spus:

Ferrari le sufla in ceafa,doar impotenta lui Vettel ia facut campioni in ultimele doua sezoane!Iar Max cu o masina buna se bate de la egal la egal cu Lewis,iar pe musiu Ocon si mai si!

De unde ai tras tu concluzia asta?La ce sezon te-ai uitat pana acum ???

Oare dublele AMG in aproape toate cursele din acest an nu te-au facut inca sa realizezi ce diferenta e intre ei si restul?wtf???

In fine,din nou,twilight zone,am impresia ca te uiti la alt campionat decat ma uit eu.

 

Max cu un AMG se poate bate de la egal cu Lewis,cu orice altceva...stai flex.

Ocon e un pilot al draq de rapid.Faptul ca nu a avut tata cu vechi state de plata in f1 l-a facut sa nu intre de la 17 ani la o echipa multipla campioana mondiala ca altii...asa ca mai usor cu pianul pe scari.Se pot compara cei 2 daca si cand vor ajunge coechipieri...insa eu nu l-as vinde inca pe Ocon in dauna lui musiu.

Acum 3 ore, cuki a spus:

Nu si-a prelungit inca. Eu cred 100% ca anul viitor, in cazul in care Bottas nu castiga tot de la Silverston incolo tot, la Mercedes langa Hamilton va fi un pilot neamt. Noul CEO Mercedes nefiind mare fan F1, am inteles ca a pus niste conditii "de bun simti", iar una din conditie era titlu cu un pilot neamt. Hulk e singurul neamt available anul viitor...asta in cazul in care nu se intampla ceva cu Vettel/Ferrari

aa,aa got it.Se prea poate.

Acum 2 ore, cuki a spus:

Asta este si motivul succesului la Mercedes, managementul. Echipa se conduce de Toto cu mana de fier, omu stie ce face, asa ca toata lumea are incredere in deciziile lui.

NU.

Nu este deloc acesta motivul succesului Mercedes.In primul rand Toto nu e Ross Brawn sau Jean Todt...inainte de AMG parca a fost pe la Williams,unde mare branza n-a facut.

Motivul succesului Mercedes este faptul ca Mercedes efectiv a aruncat o tona de bani in F1.Au inceput sa proiecteze motorul din 2014 cu ani inainte,au fost primii cu conceptul revolutionar de split-turbo au o fabrica huge in Germ si una pe masura in Uk pt track operations.Sunt cea mai mare cea mai bine platita cea mai stufoasa si cea mai bine sustinuta financiar echipa din F1.Au in spatele lor un tehnology centre enorm...sunt un colos.Si continua sa investeasca si sa pompeze bani si tehnologie si brainpower si manpower in F1 masiv.

Daca maine pleaca Totto Wolff de la ei iti dau in scris ca nu se schimba nimic....te prosteste look'ul lui acvilin,cum sta el asa calm cu castile pe urechi si se uita la monitor.E un look frumos,insa nu inseamna ca e capabil.

Mercedes e motivul succesului Mercedes...daca va fi precum spui si nu vor mai investi in F1 vom vedea cum brusc se duc in jos.Cu Totto in frunte :)

Acum 3 ore, cuki a spus:

....iar Leclerc intarzie sa confirme.

Daca e sa ne luam dupa rezultate,nea Vettel e primul care intarzie sa confirme.

Cati ani mai trebuie sa o dea in bara ca sa ne dam si noi seama ca e duda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt deloc convins că se va înfăptui, dar chestia asta cu pilot german la Mercedes e mai importantă decât pare. Cam toți fanii germani îl susțin pe Vettel - și pe Hülkenberg într-o măsură mai mică. Nimeni nu prea susține echipa Mercedes, toți știu că totul în echipa aia se face la Brackley și Brixworth, iar aproape toți inginerii sunt britanici. Nici măcar simbolurile echipei (Wolff și Lauda) nu au fost/sunt germani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, PzKpfW a spus:

Nimeni nu prea susține echipa Mercedes, toți știu că totul în echipa aia se face la Brackley și Brixworth, iar aproape toți inginerii sunt britanici. Nici măcar simbolurile echipei (Wolff și Lauda) nu au fost/sunt germani.

True.

Chiar mi-as dori sa il vad pe Vettel la Mercedes...ar fi perfect.

Si-ar lua bataie de la Lewis si-n culcare si-n sculare...."multi 21" :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, john17 a spus:

Și mai ziceți că titlul lui ronțberg n-a fost manevră! Dpmdv pixda e peste el, deci...

50% manevra,50% prostia lui Hamilton!In sezonul ala Luis avea mari probleme in amor,fapt de care

au profitat sustinatorii lui Rosberg din echipa!Inclusiv Toto si Lauda s-au dat cu Rosberg la un moment dat!

Asta nu inseamna ca Nico nu a meritat titlul!A atins maximul si s-a retras!Stia ca daca ramane ,matura Luis cu el!

A fost destept!

 

Method - ce e greu de inteles ca Vettel a fost incapabil in ultimele doua sezoane sa ia un titlu!

               Ce legatura au dublele mercedes din sezonul asta?Pai cu cine se lupta Luis si secundul lui Bottas?

               Cu un campion expirat si un baietas care se lupta sa demonstreze ca e mai bun ca,coechipierul lui!

               Daca nu au reusit cu cuplul Vettel-Raikonen,ce sa reuseasca cu Vettel-Leclerc?

              Nimic!

              Doar Ricci sau Max se pot bate cu astia de la Mercedes cu sanse reale!Restul sunt niste baietei care vor si ei o victorie

              sau care cred ca daca sunt mai buni decat coechipierul e mare smecherie!

             Si retine un nume de viitor,Lando Norris!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, cuki a spus:

https://www.gpfans.com/en/articles/41802/mercedes-prepared-to-cut-ties-with-ocon/

 

Exact ce spuneam la inceput de saptamana...Ocon nu va merge 100% in 2020 la Mercedes.

Eh...de fapt zice ca in eventualitatea unei semnari cu alte echipe,se vor taia legaturile cu Mercedes.

Se poate interpreta si ca un avertisment - daca vorbesti si te duci la altii,te-ai lins pe bot de AMG,salut !

Wolff e destul de ambiguu aici,si in mod voit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate greșesc, dar în ultimii 10 ani cel puțin, RedBull a promovat exclusiv piloți din cadrul propriei academii, nu a luat niciodată piloți din afară. În cazul în care Gasly o ține tot așa, cel mai probabil vor reîncălzi ciorba Kvyat.

 

În consecință, șansele lui Ocon de a ajunge la Red Bull sunt minime. Cel mai probabil va ajunge la Renault - asta dacă Bottas n-o comite rău până la puaza de vară.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...