Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Acum 42 minute, PzKpfW a spus:

 

Coechipierii lui Hamilton în F1 și performanța lui față de ei:

  • 2007: Alonso - lose 
  • 2008: Kovalainen - win
  • 2009: Kovalainen - win
  • 2010: Button - win
  • 2011: Button - lose
  • 2012: Button - win
  • 2013: Rosberg - win
  • 2014: Rosberg - win
  • 2015: Rosberg - win
  • 2016: Rosberg - lose
  • 2017-2019: Bottas - win

Performanțe foarte bune, dar în afară de Alonso (1 an) și Rosberg, nu a prea avut coechipieri de top. Button e la limită: pilot talentat, dar care nu ar fi câștigat niciodată campionatul dacă nu ar fi avut o mașină clar superioară. Și chiar și Button l-a bătut o dată. Hamilton e pilot bun, printre cei mai buni din generația lui. Dar tinde să aibă și noroc cu carul. Material de campion mondial este. De sextuplu campion? Nu prea.

Iti dai seama ca nu te pot contrazice,sunt facts.Ok.

Ham ai zis bine e printre cei mai buni piloti din generatia lui....cel mai bun?asta e de discutat.

Material de campion da.Sextuplu never.

DAR

dar a castigat impotriva unor coechipieri buni.Ceea ce spune ceva.

 

Vettel?Fa statistica aia si la Vettel sa vedem ce iese.Vettel...imi aduc aminte de un singur coechipier bun - Ricciardo.Fail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

21 minutes ago, Method said:

imi aduc aminte de un singur coechipier bun - Ricciardo.Fail.

 

Nici Kimi nu era chiar slab, chiar dacă trecuse de apogeu. Și cu toate defectele și greșelile lui, va rămâne cu ceva în plus față de Hamilton: o victorie într-o mașină clar inferioară. Hamilton a avut tot timpul mașină de top 2-3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.09.2019 la 14:03, PzKpfW a spus:

Nici Kimi nu era chiar slab, chiar dacă trecuse de apogeu. Și cu toate defectele și greșelile lui, va rămâne cu ceva în plus față de Hamilton: o victorie într-o mașină clar inferioară. Hamilton a avut tot timpul mașină de top 2-3.

Kimi tot timpul a fost un pilot genial si in acelasi timp o mare dezamagire.

A luat un titlu - titlul lui eu il numesc la mano de Dios (expresia lui Maradona) - a vrut Dumnezeu sa ia el titlul si punct.Creda ca ii este simpatic si de aia.S-au aliniat stelele.Cred insa ca era capabil de lucruri mult mai mari.Unul din cei mai rapizi piloti din toate timpurile...si in acelasi timp unul din cei mai inconstanti.Echivalentul lui Dani Pedrosa in F1.Insa daca Dani are scuze privind accidentarile si fizicul sau liliputan,Kimi...

Intr-o cursa e implacabil si castiga fara drept de apel apoi juma de sezon e anonim.

Vettel nu are acel geniu,acea sclipire dar e mult mai constant si mai profi si normal ca il domina.Pacat.

Acum 21 ore, cuki a spus:

2008 – Sebastien Bourdais – win

2009 – Webber – win

2010 – Webber – win

2011 – Webber – win

2012 – Webber – win

2013 – Webber – win

2014 – Rici – lose

2015 – Kimi – win

2016 – Kimi – win

2017 – Kimi –win

2018 – Kimi – win

Kimi...e Kimi.Am zis mai sus impresia mea despre el.

Bourdais a stat in f1 un an sau 2 si nu a facut nimic,nu l-a mai vrut nimeni si s-a dus si a castigat CART,fostul Indy.Slabutz pilot dar profi.Acum e in anduranta parca.Nici pe departe nu poate fi comparat cu Vettel.

Webber...nici el.

Slabuti coechipieri in afara de Kimi.

Daca locurile ar fi fost schimbate,nu Button dar Rosberg cred ca i-ar fi dat-o repetat maestrului Vettel IV.Alonso nu mai zic.

La 12.09.2019 la 12:46, PzKpfW a spus:

Coechipierii lui Hamilton în F1 și performanța lui față de ei:

  • 2007: Alonso - lose 

Am uitat sa iti zic ceva...pe asta ai gresit-o,reevalueaz-o.Cel putin asa a ramas in istorie.

Practic ai dreptate,teoretic nu.Hamilton a terminat sezonul pe locul 2,Alonso pe 3.

Parerea mea proprie si personala e insa ca Alonso a fost lucrat cu buna stiinta,in ultimele curse nu mai reusea deloc sa faca timpi,tot timpul era cu 0.3-0.4s mai slab ca Ham...ceea ce nu era cazul.Un campion britanic la o echipa britanica era visul ud al lui Ron Dennis.Il vad in stare de asemenea curvasareli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, Method said:

Daca locurile ar fi fost schimbate,nu Button dar Rosberg cred ca i-ar fi dat-o repetat maestrului Vettel IV.

 

Eu tind să cred că Vettel în mașinile RedBull 2011-2013 a fost cvasi-imbatabil. S-au potrivit perfect cu stilul lui. Niciun Button sau Rosberg nu l-ar fi bătut. Poate un Alonso. Poate.

 

Invers, cred că acum problema lui majoră este că nu-i place mașina. Declarația lui Montoya despre subiect:

 

"I think he doesn't like something in the car or this year's tyres and Leclerc is able to better adapt. Vettel has to suffer to go as quick as the other guy. Because he has to suffer and he is not comfortable, he makes mistakes. When you're not happy with the car and you push, mistakes happen. I don't think it's a mental thing. It is more a technical one."

 

Sunt de aceeași părere. Nu că ar fi o scuză pentru atâtea greșeli. Un campion de nivelul lui trebuie să știe să se adapteze - și s-a adaptat destul de bine până în era V6 turbo. Este doar o explicație.

 

10 minutes ago, Method said:

Am uitat sa iti zic ceva...pe asta ai gresit-o,reevalueaz-o.Cel putin asa a ramas in istorie.

Practic ai dreptate,teoretic nu.Hamilton a terminat sezonul pe locul 2,Alonso pe 3.

 

Mea culpa. Așa este. Știam că terminaseră la egalitate de puncte și că ceva detaliu i-a departajat. Se pare că Hamilton a avut cu un loc doi mai mult ca el și a terminat în fața lui în clasament. Oricum, detalii. Cu toată ofuscarea și aerele lui de divă, și factorizând chiar și greșeala din Japonia, Alonso a fost pilotul mai bun la McLaren în 2007. Oarecum normal: e greu ca rookie (oricât de multe resurse s-au băgat în dosul tău) să fii mai bun ca un dublu campion mondial, out of the box.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

Eu tind să cred că Vettel în mașinile RedBull 2011-2013 a fost cvasi-imbatabil. S-au potrivit perfect cu stilul lui. Niciun Button sau Rosberg nu l-ar fi bătut. Poate un Alonso. Poate.

 

Invers, cred că acum problema lui majoră este că nu-i place mașina. Declarația lui Montoya despre subiect:

 

"I think he doesn't like something in the car or this year's tyres and Leclerc is able to better adapt. Vettel has to suffer to go as quick as the other guy. Because he has to suffer and he is not comfortable, he makes mistakes. When you're not happy with the car and you push, mistakes happen. I don't think it's a mental thing. It is more a technical one."

 

Sunt de aceeași părere. Nu că ar fi o scuză pentru atâtea greșeli. Un campion de nivelul lui trebuie să știe să se adapteze - și s-a adaptat destul de bine până în era V6 turbo. Este doar o explicație.

Un cvadruplu campion mondial cu campionate luate pt ca ar fi "cvasi-imbatabil" (nu pt ca i-a construit Newey un avion ani la rand),nu ar fi avut o problema in adaptarea la noile motoare.

La naiba,toti ceilalti s-au adaptat,el e singurul care chipurile nu.

Eu spun ca asta e nivelul lui - 90 %.Cand vine altul care e in acel aer rarefiat unde sunt doar cativa piloti si il provoaca,Vettel isi arata limitele.

Si asta va fi parerea mea pana va reusi sa faca fata unui coechipier puternic si constant.Dar sincer nu cred ca va reusi vreodata.Nu a reusit pana acum,iar de acum incolo,iata,e si mai greu.

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

Cu toată ofuscarea și aerele lui de divă, și factorizând chiar și greșeala din Japonia, Alonso a fost pilotul mai bun la McLaren în 2007. Oarecum normal: e greu ca rookie (oricât de multe resurse s-au băgat în dosul tău) să fii mai bun ca un dublu campion mondial, out of the box.

100% de acord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, cuki said:

La urmatoarele curse va grantez ca Vettel nu va fi Team Player deloc, nu va respecta intelegerea pentru calificari...poate va face ceva de genu Alonso cu Hamilton in Budapesta 2007 (parca).

 

Mi-ar plăcea să mai văd un Multi21 între Vettel și Leclerc. Să fie show măcar, titlurile oricum s-au dat. Dar nu cred. Pentru că Vettel s-a maturizat. Și pentru că Ferrari nu se va mai bate pentru victorii anul ăsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, PzKpfW a spus:

Mi-ar plăcea să mai văd un Multi21 între Vettel și Leclerc. Să fie show măcar, titlurile oricum s-au dat. Dar nu cred. Pentru că Vettel s-a maturizat. Și pentru că Ferrari nu se va mai bate pentru victorii anul ăsta.

A fost ceva in genul parca in Bahrain.

Din cate imi aduc aminte i-au zis lui Leclerc sa mai stea 2 ture in spatele lui Vettel parca pana intra asta la boxe.Leclerc parca nu s-a conformat si l-a atacat.Imi aduc eu aminte gresit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, Method said:

A fost ceva in genul parca in Bahrain.

Din cate imi aduc aminte i-au zis lui Leclerc sa mai stea 2 ture in spatele lui Vettel parca pana intra asta la boxe.Leclerc parca nu s-a conformat si l-a atacat.Imi aduc eu aminte gresit?

 

Oarecum. A fost prima dată când Leclerc a ignorat ordinele directe ale echipei. Dar impactul era redus. Oricum ar fi trecut de Vettel prin intrarea la standuri. La Multi21 s-a jucat efectiv victoria, pe circuit.

 

Vettel nu va face niciodată asta la Ferrari. E total dedicat echipei. Principalul motiv pentru care este apreciat la Maranello.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, cuki a spus:

Cred ca Vettel este dedicat echipei, atata timp cat si echipa ii este dedicata lui. Nu vreau sa spun ca lui personal, dar cred ca se astepta la mai multa "corectitudine" din partea celor de la Ferrari. Rosberg a spus frumos, dupa episodul calificari Monza, Toto nu lasa pilotii sa "discute", Toto ii baga in sedinta si rezolva problema. El (team chef-ul) rezolva problema, nu-i lasa pe piloti sa-si rezolve problemele. 

Probabil si Vettel se astepta la un pic de atitudine, pana la urma Leclerc a luat Polul, prin sabotarea unuia dintre cele doua Ferrari. O fi fost el rapid in turul cu pricina, dar nu se poate evita faptul ca tot weekendul Vettel a fost mai rapid, inclusiv in prima sesiune din Q3. 

Ce va face de acuma incolo...vom vedea, nu cred ca e genul care sa inceapa mind games ca si Rosberg/Hamilton, asa ca probabil ca se va inchide in el, va conduce asa cum stie mai bine si va lasa si anul viitor sa treaca asa cum se va putea mai bine. Pot va garantez ca si 2020 va fi Silly Season, asta daca nu scoate RedBull Honda ceva din joben.

:agree:

Nu am vazut calif si manevra de care vorbiti a lui Leclerc,ceea ce e nasol pt Vettel e ca o fi fost el rapid tot weekendul,dar in cursa a facut o noobareala demna de Grosjean,ba a mai si iesit pe pista extrem de periculos,si a luat un rezultat penibil....toate astea in timp ce Leclerc castiga in fata cursa tinandu-i pe cei 2 de la AMG "like a boss".

Urata lumina in care e Vettel la ora actuala....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh,eh,not so fast.

A trebuit sa faca tot felul de manevre Leclerc si cu Ham si cu Bottas.

La dog fights din alea cred ca Vettel s-ar fi taiat daca era in locul lui cu Ham suflandu-i in ceafa.

Vettel se taie cand ramane baza doar in el,ne-a "demonstrat" treaba asta de multe ori si anul trecut si anul asta samd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haas tocmai au anunțat că păstrează ambii piloți, Magnussen și Grosjean. Întrebarea este unde se va duce Hulk? O să'l ia Red Bull și'l trimite pe Albon înapoi la Toro Rosso sau viceversa? La Alfa Romeo nu cred, pt că am citit un comentariu de'a lui Binotto în care îi acorda încredere lui Giovinazzi. La Williams nu cred că o să meargă dacă pleaca Kubica și alte posturi libere nu mai sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surprinzător. Aș fi pariat pe Hülkenberg la Haas. Grosjean e cam degeaba acolo.

 

Alte locuri într-adevăr nu prea mai sunt. Ce mai bună opțiune ar fi la Alfa, dar nu-l văd pe Giovinazzi dat afară curând de acolo. Iar decât la Williams... mai bine pilot de teste. A mai luat un an sabatic în trecut și a revenit, însă acum a ajuns la 32 de ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, cuki said:

Asta este...raman nemtii doar cu Vettel

 

Acum 10-15 ani aveau 4-5 piloți și 2 etape în calendar. Acum nu mai au nicio cursă și nici Vettel nu e sigur cât mai rămâne în F1 la ce evoluții și stare de spirit are.

 

Kubica eliberează un loc la Williams. Dar nu cred că ar fi atractiv în vreun fel pentru Nico.

 

Ceva update-uri aero pentru Singapore - Monaco-ul asiatic.

 

image.thumb.png.ee281753a36a210267030bbb6cf3caf9.png image.thumb.png.66d3d15582e00596fe749f25f8ddc5d4.png image.thumb.png.d014bb81a906b750c0f5566cb361d506.png image.thumb.png.afae1c58e36b52d4f6200cda9d8e302d.png 

 

Și înălțimile piloților din sezonul acesta. Media a crescut. Pe vremuri, Hülkenberg era considerat un uriaș. Acum e doar puțin peste medie.

 

image.thumb.png.83e5e149256c2c0e947ede71d0fef6f8.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, cuki a spus:

Leclerc Pole...ups

 

Imi place de Albon, e acolo langa Verstappen. In rest, nimica nou sub soare

Hihi.Va fi interesant.

 

Ba da,ceva nou sub soare,dar e de rau nu de bine - Ricci descalificat de pe P8 pt ca in Q1 a depasit limita de putere a mgu-k.

“Renault F1 Team acknowledges the decision from the FIA Stewards to disqualify Daniel Ricciardo from the qualifying session of the Singapore Grand Prix after he benefitted from an advantage measured at one-microsecond due to a kerb hit that caused his MGU-K to overrev on his slowest lap of Q1. The decision will therefore not be appealed.”

Parerea mea ca asta e lipsa de profesionalism din partea Renault,sa lase kerb'ul ala deoparte.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și Vettel câștiga prima cursă din 2019 și prima după mai bine de un an, bineînșeles cu ajutorul echipei tehnice care i-a transmis lui Leclerc să nu îl depășească, deși avea resurse. Am văzut cursa de la al doilea SC (au fost 3 în ultimele 25 de tururi), așa că aștept să apara rezumatul ca să văd cum s-a produs minunea și a ajuns Vettel primul.

Din nou ordine de echipă la Mercedes, Bottas a fost ținut în spatele lui Ham deși se putea bate la locul 3, pt că avea viață în caucioace și nici Ham nu s-a dus după Verst, așa că au luat 4 - 5.

Ceva ciudat se întâmplă cu ei sau cu Ferrari, prea merge rău prima și prea bine a doua. O fi reinventat roata italienii

Cât am văzut, nimic notabil: Torpila rusească a dat în Kimi, probabil să răzbune pierderile de la linia Mannerheim, Stroll a dat în Gasly, Grosjean, după treaba cu Russell, a mers incredibil de bine.

 

Săptămâna viitoare e mama Rusie, circuit predominant Mercedes, teoretic. Sper eu și practic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

55 minutes ago, pomo said:

aștept să apara rezumatul ca să văd cum s-a produs minunea și a ajuns Vettel primul

 

Strategie alternativă. Erau două Ferrari-uri (pe 1 și 3) vs un Mercedes (pe 2). După aproximativ o treime de cursă, Ferrari a decis să împartă strategiile piloților pentru a-și asigura victoria. VET a intrat primul, pentru undercut. LEC a rămas pe pistă, în fața lui HAM, pentru a-l acoperi. După vreo 2 ture de la intrare, Vettel zbura așa că au decis să-l lase pe Hamilton la treaba lui și să-l bage repede și pe Leclerc pentru a profita, ceea ce au și făcut. Cele câteva ture făcute în aer liber au fost însă îndeajuns pentru Vettel pentru a face diferența, iar Leclerc a ieșit de la standuri în spatele lui, cam așa. Sfârșit.

 

Degeaba s-a smiorcăit Leclerc la radio, echipa nu știa în momentul în care l-au chemat pe Vettel că undercut-ul va fi strategia câștigătoare. Cam greu cu strategiile pe un circuit urban unde poate apărea un SC oricând. Mercedes au pariat pe apariția unui SC în prima parte a cursei pentru a-i permite lui Hamilton să treacă în față. Și au pierdut grav. Fără ajutorul valetului finlandez, #44 ar fi terminat pe 5. La sfârșit, Binotto nu putea să riște pierderea dublei doar ca să-i lase pe băieți să se bată - mai ales că niciunul dintre ei nu avea vreun avantaj decisiv.

 

O cursă relativ animată pentru un traseu urban, și multe depășiri având în vedere tipologia circuitului. Merită un replay.

 

image.thumb.png.d495a1e0ce458c72c4a2965b69595ec4.png

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manevra pe fata.In loc sa schimbe primul Leclerc si sa prinda el aer curat,l-au tinut pe pista cum faceau anul trecut cu Kimi!

Iar ca sa fie totul pe fata i sa interzis sa-l atace desi era in cwrwl lui Vettel!

Vad ca se vorbea de cursa de la Monza,ca si Vettel rezista,rezista o laie ,omul e un fatalau un fake campion!

Este o rusine pentru F1 ca papagalul asta are patru titluri!Titlul lui Rosberg e mai meritoriu decat toate ale papagalului!

Toti astia trecuti 30 de ani ar trebui trimisi sa se joace in alte competitii!Trebuie sange tanar,Max,Leclerc,Norris,etc!

Sa se lupte,sa greseasca,sa se piise pe ele de ordine de echipe!Iar alde Toto ,Horner si altii ca ei,afara pe scari!Strategii pwli mele,

niste jeguri demni de stramosul lor,scarba de Jean Todt!

De ce sa-l obligi pe unul de 20 de ani,sa se dea la o parte din fata unui sula bleaga,fara sanse la nimic?Doar ca sa justifice ca-l ti la echipa

pe o gramada de bani!Carnatul asta de Vettel nu o sa mai castige niciodata un titlu in f1!Il mananca nu numai Luis ci si Bottas !

In loc sa-l incurajezi pe asta micu sa cresca,vi si-l legi sa castige papagalul platit cu zeci de milioane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mattia Binotto:

 

"It [the undercut] was 3.9s, we were not expecting such a big number. As a matter of fact when we stopped Sebastian, we thought that Charles stopping a lap later, he would have remained ahead of Sebastian. Sebastian drove well, the undercut has been 3.9s, and that's the fact."(...)

"Normally we are always giving the advantage to the car ahead, but in that case [the situation in Singapore] you will not stop Charles first. He was leading the race. He would have been in traffic. It would have been a completely different move. Also, Verstappen was ready to stop. We knew that. And the best way to protect Sebastian's position was to stop him, and make sure he as well that the following laps at least the pitstop crew was free for Charles' pitstop. So it was the right timing to stop Seb, and on that there are not discussions. Following that was the right timing to stop Charles."

 

În mod evident, mânărie împotriva lui Leclerc. Mai mult, ar fi fost foarte logic să riște pierderea unei duble sigure la sfârșit de cursă (prima după mai bine de 2 ani) doar ca să-i dea lui Leclerc ocazia să arate că e mai bun. Strateg de fața blocului :rolleyes:

 

Leclerc e pilot bun și simpatic. Dar puțin prea egoist. Ar trebui să nu uite că sunt sute de persoane care lucrează în spate doar ca el să conducă mașina aia o dată la două săptămâni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, pomo a spus:

Torpila rusească a dat în Kimi

Nuuu, n-ai auzit putinicii că l-a închis Kimi și finlandezul e de vină? :moron: Savanții de comentatori erdeeș au fost la Singapore?!? Că așa cam lăsau să se înțeleagă în elucubrațiile lor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

O cursă relativ animată pentru un traseu urban, și multe depășiri având în vedere tipologia circuitului. Merită un replay.

 

image.thumb.png.d495a1e0ce458c72c4a2965b69595ec4.png

Eu asa de bine am dormit pe ea...iar cand am vazut al doilea SC mi-am zis "Leclerc,tati,pt tine locul 1 e out".

 

Mai nush cum au facut dar au dat strategia castigatoare locului 2.Not cool.A cata oara ii ia prin surprindere o strategie?hai ca inteleg ideea cu a nu ii lasa sa se bata pe un circuit unde orice greseala cat de mica se soldeaza cu un abandon.

Dar aia cu "noi nu am stiut ca aceasta strategie va fi cea castigatoare"....haida de.Si ca sa corectez ce ai zis - a influentat cumva vreun SC strategia Ferrari?Deloc.

Ar fi trebui sa stie.Iar strategia mai avantajoasa ar fi trebuit sa apartina primei masini - lectie de la AMG din perioada Rosberg-Hamilton.Asa mi se pare mie fair.

 

Insa nici o problema,desi Leclerc n-a castigat aceasta batalie ,castiga razboiul - va termina campionatul in fata lui Vettel.Iar asta spune tot.

Buna caricatura btw :)

1 oră în urmă, adiy32 a spus:

Este o rusine pentru F1 ca papagalul asta are patru titluri!Titlul lui Rosberg e mai meritoriu decat toate ale papagalului!

Aici chiar sunt de acord cu tine.

Acum 50 minute, PzKpfW a spus:

Leclerc e pilot bun și simpatic. Dar puțin prea egoist. Ar trebui să nu uite că sunt sute de persoane care lucrează în spate doar ca el să conducă mașina aia o dată la două săptămâni.

Reiau discutia de la gp - orice campion sau campion wannabe TREBUIE sa fie egoist.Trebuie sa vrea locul 1 de fiecare data - nu exista alta mentalitate decat asta.Nu poate fi altfel.

Toti marii campioni pe care ii admiram noi erau extrem de egoisti.Altfel nu ar fi ajuns campioni.

 

Multi 21 Seb,multi 21.Remember?Dar e normal ceea ce a facut Vettel atunci.

Acum 25 minute, john17 a spus:

Nuuu, n-ai auzit putinicii că l-a închis Kimi și finlandezul e de vină? :moron: Savanții de comentatori erdeeș au fost la Singapore?!? Că așa cam lăsau să se înțeleagă în elucubrațiile lor. 

Nu a fost block pass,kimi a lasat loc,problema a fost insa ca "torpila" nu a mai putut prinde apex'ul.

Apropo de torpila,Mai pun odata conferinta aia cu torpila ca a fost prea funny :

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, Method said:

Dar aia cu "noi nu am stiut ca aceasta strategie va fi cea castigatoare"

 

Nu au știut, la fel cum nici Mercedes nu au știut în ce rahat se bagă cu Hamilton când l-au ținut pe circuit cu gumele din grilă aproape jumătate de cursă. Dacă nu-i cereau pe față lui Bottas să încetinească, ar fi terminat #godbless pe 5 asigurat. Și vorbim despre Mercedes. Ferrari s-au faultat singuri cu strategia de atâtea ori încât e surprinzător când o dau bine. 

 

Pe lângă strategia alternativă și încercarea destabilizării celor de la Mercedes (lucru care a funcționat), Vettel trebuia să intre când a făcut-o, altfel Verstappen (care a intrat o dată cu el) l-ar fi depășit. Mai departe e deja poveste: Vettel a făcut un tur de calificare care i-a surprins pe toți așa că au decis să-l bage repede și pe Leclerc. Dacă era atât de bun, junele ar fi putut să încerce o desprindere cât era în față, să pună câteva secunde între el și restul. 

 

12 hours ago, Method said:

Reiau discutia de la gp - orice campion sau campion wannabe TREBUIE sa fie egoist.

 

Să fii egoist în cockpit este un lucru. Leclerc a fost așa în Bahrain, la Spa și mai ales la Monza, în calificări. Și-a impus autoritatea. 

 

Să fii smiorcăit și să te plângi la radio că n-ai luat tu cupa aia mare în cazul în care echipa a scos totuși o dublă, e apucătură de copil alintat. Ar trebui să fie atent, la Ferrari se apreciază destul de mult munca de echipă. Acum se poate trece cu vederea prin faptul că are rezultate. Dar când nu va avea și nu va face nici jocul echipei, nu-i va fi la fel de bine. Pe #5 nu l-am auzit să se plângă în felul ăsta de echipă anii trecuți, nici când strategia de cursă era falimentară. Dacă s-a discutat ceva, s-a discutat în săli de ședintă, nu la radio în timpul curselor.

 

Leclerc ar trebui să fie foarte fericit că a ajuns în doar al doilea an în F1 la o echipă de top care-i permite să se bată pentru victorii și să lase smiorcăielile publice la adresa lor. Nu e ca și când se bate pentru titlu iar diferența dintre un loc 1 și un loc 2 este capitală.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrul îmbucurător (pentru mine) la Singapore a fost că Mercedes n-a prins nici podiumul. Pe un circuit unde ar fi trebuit să exceleze. Asta dă speranțe pentru următoarele curse. Dacă titlurile tot s-au dat, măcar să avem lupte frumoase în 3 (adică 6) pentru victorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Nu au știut, la fel cum nici Mercedes nu au știut în ce rahat se bagă cu Hamilton când l-au ținut pe circuit cu gumele din grilă aproape jumătate de cursă. Dacă nu-i cereau pe față lui Bottas să încetinească, ar fi terminat #godbless pe 5 asigurat. Și vorbim despre Mercedes. Ferrari s-au faultat singuri cu strategia de atâtea ori încât e surprinzător când o dau bine.

Nu sunt de acord.Cred ca AMG au stiut in ce se baga,insa au mizat pe o carte - SC.Daca iese,iese daca nu...

Da,ai dreptate,Ferrari deja e surprinzator cand nimeresc strategia.

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Pe #5 nu l-am auzit să se plângă în felul ăsta de echipă anii trecuți, nici când strategia de cursă era falimentară. Dacă s-a discutat ceva, s-a discutat în săli de ședintă, nu la radio în timpul curselor.

:crack:

inseamna ca ne-am uitat la curse diferite.Daca nici Vettel nu s-a plans pe radio...de tot si de toate...nu s-a mai plans nimeni.

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Leclerc ar trebui să fie foarte fericit că a ajuns în doar al doilea an în F1 la o echipă de top care-i permite să se bată pentru victorii și să lase smiorcăielile publice la adresa lor. Nu e ca și când se bate pentru titlu iar diferența dintre un loc 1 și un loc 2 este capitală.

:agree:

Uita-te insa la un alt coleg de generatie cu comportament mult mai plangacios,egoist si de primadona - Verstappen.

Ala insa e catalogat drept "ambitios",Leclerc e "plangacios".

Hai sa fim seriosi !

E ceea ce au adus Senna si Schumacher in F1 - "me me me it's all about me".Incearca sa ia tot ce pot lua si sa isi maximizeze sansele prin orice mijloace posibile.Nu e un defect,este oportunism dus la extrem,care de fapt e o calitate.Just my 2 cents.

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Lucrul îmbucurător (pentru mine) la Singapore a fost că Mercedes n-a prins nici podiumul. Pe un circuit unde ar fi trebuit să exceleze. Asta dă speranțe pentru următoarele curse. Dacă titlurile tot s-au dat, măcar să avem lupte frumoase în 3 (adică 6) pentru victorii.

Hai sa nu ne imbatam cu apa rece.

La Soci va defila Mercedes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...