Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Zici tu ca are wax atâția fani? Mă indoiesc profund. Aia din tribune fac pariu că au fost îmbrăcați mok de redbullshit. Doar că buticul fia funcționează fix ca federacia română de automobilism, după ureche, interese și cumetrii. 

Și uite așa se mai face puțină vâlvă in jurul waxului, că deja nu mai vorbea nimeni despre el!

Cât privește curentul, puterea etc. in sporturile astea tehnice mereu se fac nașpe. Unele sunt descoperite mai repede, unele mai târziu sau deloc, despre altele se știe și se merge pe burtă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Method said:

Da,si atunci ai tras aceeasi concluzie si iti spun ce ti-am spus si atunci :

- ritmul din teste poate fi foarte inselator,una e sa mergi pe mapa de quali alata pe mapa din cursa - e minim de juma de sec intre ele.Si alte si alte tertipuri - a explicat un inginer nu mai tin minte de la ce echipa chiar atunci toate manevrele posibile.Dar nu,nimeni nu l-a bagat in seama,lumea era prea excitata ca "uite,uite Ferrari e finally inaintea celor de la Mercedes".Aham.

- faptul ca o echipa asa de profi precum AMG nu teseaza deloc masina pe gume soft este un semnal clar - nu inseamna ca a uitat sau ca neglijeaza,inseamna fara doar si poate ca e super sigura de viteza masinii lor.

 

OK, dar faptul că au pus C5 în ultima zi denotă că au vrut să măsoare performanța pe un singur tur, să vadă cam unde sunt față de Ferrari. Nu are rost să pui cea mai soft gumă ca să mergi la paradă sau anduranță. Au vrut cel mai rapid timp în ultima zi. Sunt destul de convins că acei timpi erau reali și că Ferrari erau mai rapizi ca Mercedes în acel moment. Diferența s-a făcut ulterior prin condițiile atmosferice (temperaturi mai ridicate) și faptul că Mercedes a îmbunătățit substanțial mașina între teste și cursă. Îmi amintesc la vremea MP al Spaniei că am comparat timpii din Q3: Ferrari era tot la 1:16.2 (exact același timp din testele de iarnă), iar Mercedes la 1:15.4, cu 8 zecimi mai rapizi.

 

1 hour ago, Method said:

Ok,poate o merita cu Verst,dar sa ii dai penalizare pt ca avea o bucata de eleron desprinsa?Deja e aberant.

 

Penalizarea era orientată în primul rând spre echipă - ei trebuiau să vadă daunele la aripa față (Leclerc a spus dealtfel că-i pare rău de situație, dar nu avea cum să vadă starea aripii din mașină) și să fie responsabili, să-l cheme la standuri. Cum altfel să-i penalizezi? Financiar? Câteva mii sau zeci de mii de euro sunt nasturi pentru o echipă ca Ferrari.

 

Și da, Verstappen a comis-o în trecut (deși a început să fie mai curat de vreun an încoace), dar nu-mi amintesc să fi fost vreo instanță în care el să fie 100% vinovat, din greșeala lui să scoată pe cineva din cursă, iar el să continue fără probleme. Cea mai gravă situație mi se pare că a fost anul trecut în China, unde clar a fost vinovat pentru contactul cu Vettel, nu a primit nicio penalizare și a terminat tot în fața lui.

 

 

E adevărat însă că după ce reputație și-a făcut, ar cam trebui să-și țină gura când și-o ia el din vina altuia. Cum zice Palmer:

 

"He’s forcing drivers off the road for Grand Prix wins. As we saw in Austria, that driver was Charles Leclerc, who just drove into the side of him. But there is a subtle difference. Verstappen was ahead, well certainly side by side, and Leclerc sort of drilled into the side of Verstappen from a bit behind. But it is still an irony for Verstappen, who is Mr Aggressive, Mr Elbows Out, forces people off the road, wheel banging. He [Verstappen] gets driven into, is on the receiving end of it, so I don’t think he can have too many complaints."

 

44 minutes ago, john17 said:

Zici tu ca are wax atâția fani? Mă indoiesc profund.

 

În momentul de față, Verstappen are probabil cel mai mare și solid fanbase. Doar Ferrari (ca echipă) cred că are mai mulți fani. A fost plin de tricouri portocalii în tribune în la Red Bull Ring, Hockenheim, Spa... Iar Max este principalul motiv pentru care vom avea cursă la Zandvoort anul viitor (celălalt fiind sponsorul principal al competiției).

 

47 minutes ago, john17 said:

despre altele se știe și se merge pe burtă. 

 

Nu e cazul aici. Sunt mulți bani la mijloc. Dacă s-ar ști despre ce e vorba, ceilalți trei motoriști ar sări în sus și ar reclama la FIA. Iar dacă s-ar dovedi legal, ar copia și ei repede tertipul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, john17 a spus:

Cât privește curentul, puterea etc. in sporturile astea tehnice mereu se fac nașpe. Unele sunt descoperite mai repede, unele mai târziu sau deloc, despre altele se știe și se merge pe burtă. 

True.Nu se merge pe burta pt ca si AMG si RBR tot cer controale,abia asteapta sa gaseasca ceva in neregula cu Ferrari pt a-i penaliza.Se va afla probabil peste vreo 5-6 ani,dar atunci va fi asa doar de curiozitate.

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Penalizarea era orientată în primul rând spre echipă - ei trebuiau să vadă daunele la aripa față (Leclerc a spus dealtfel că-i pare rău de situație, dar nu avea cum să vadă starea aripii din mașină) și să fie responsabili, să-l cheme la standuri.

Mai mai....cat de safe e FIA...vai vai.A zburat o bucata de 7cm pe 15 de cf care cantareste probabil 30g din masina lui Leclerc si a dat in oglinda lui Ham...."nonorocire".Aceste cuvinte ne doare.

Dar cand se rotise masina aia in 2016 la intrarea pe linia dreapta in Germ si ramasese blocata pe trasa ideala si FIA nu scotea SC nici piscata cu ceara sa nu ii strice cursa eroului local Rosberg a fost tot in acelasi spirit de safety?Dar cand a murit Bianchi pt ca umblau vole pe circuit tot asa,s-au gandit la safety?Dar la cursa trecuta cand era blocat Russell pe trasa ideala la iesire din viraj si nici de-ai naibii nu bagau SC?

Eu spun ca sunt niste curve virgine.Si ca trebuia lasat Leclerc sa alerge chiar si cu acea bucata desprinsa din carene.Plm vroiau spectacol...daca nici ala nu e spectacol,ce e atunci?

Hai sa remediem problemele mari de siguranta intai - zonele de esapare deficitare pe anumite circuite,protocoalele antice si altele si altele inainte sa pedepsim un baiat care merge cu o bucata de carena de 20cmp pe jos.

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Și da, Verstappen a comis-o în trecut (deși a început să fie mai curat de vreun an încoace), dar nu-mi amintesc să fi fost vreo instanță în care el să fie 100% vinovat, din greșeala lui să scoată pe cineva din cursă, iar el să continue fără probleme. Cea mai gravă situație mi se pare că a fost anul trecut în China, unde clar a fost vinovat pentru contactul cu Vettel, nu a primit nicio penalizare și a terminat tot în fața lui.

 

E adevărat însă că după ce reputație și-a făcut, ar cam trebui să-și țină gura când și-o ia el din vina altuia. Cum zice Palmer:

"He’s forcing drivers off the road for Grand Prix wins. As we saw in Austria, that driver was Charles Leclerc, who just drove into the side of him. But there is a subtle difference. Verstappen was ahead, well certainly side by side, and Leclerc sort of drilled into the side of Verstappen from a bit behind. But it is still an irony for Verstappen, who is Mr Aggressive, Mr Elbows Out, forces people off the road, wheel banging. He [Verstappen] gets driven into, is on the receiving end of it, so I don’t think he can have too many complaints."

A scos multa lume.Daca nu complet,macar le-a distrus cursa.Faza de anul trecut cu Ricci cand s-a batzait pe franare imi vine cel mai mult in cap.

Faptul ca dupa ce face o calcanarie din aia specifica lui,el mai poate termina cursa sau nu in urma contactului pt mine nici macar nu e important.Ce conteaza daca mai poate el termina cursa din moment ce el a fost cel care a creat incidentul???Pe sistemul "ti-am fwtut una in gura de te-am lesinat,dar sa stii ca si mie mi s-a umflat pumnul".

 

Da,intradevar anul asta a fost mai ok DAR asta numai pt ca nu are un coechipier de talia lui.Daca anul asta ar fi avut pe cineva de genul lui Ricci iarasi ar fi fost clinciuri...cu alte cuvinte n-are in cine sa dea.Da,poate a intervenit si putina maturizare,dar nu foarte multa.

Palmer are foarte multa dreptate,dintre toti pilotii el si Magnussen nu au a se plange cand cineva ii atinge.

Da,la acest incident el a lasat spatiu,ok - Leclerc a gresit am vazut si eu reluari,dar s-a vazut clar (si comisarii au decis si ei la fel) ca nu a fost intentie.

Intentie de a lovi sau de a intimida/scoate de pe circuit care a fost prezenta la aproape toate incidentele in care Verst a fost agresor.

Pe cat de bun pilot e pe atata de jigodie poate fi.Cum ziceau pe thread'ul de motogp "caracter infect". :crack:

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

În momentul de față, Verstappen are probabil cel mai mare și solid fanbase. Doar Ferrari (ca echipă) cred că are mai mulți fani. A fost plin de tricouri portocalii în tribune în la Red Bull Ring, Hockenheim, Spa... Iar Max este principalul motiv pentru care vom avea cursă la Zandvoort anul viitor (celălalt fiind sponsorul principal al competiției).

 

Nu e cazul aici. Sunt mulți bani la mijloc. Dacă s-ar ști despre ce e vorba, ceilalți trei motoriști ar sări în sus și ar reclama la FIA. Iar dacă s-ar dovedi legal, ar copia și ei repede tertipul.

:agree:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, cuki said:

(...)

 

Poate deranjantă este doar inconstanța deciziilor. Dacă în Canada s-a dat penalizare, trebuia dată și în Austria, sau vice-versa (strict personal sunt de părere că nu trebuia penalizată niciuna dintre acțiuni). Oricum nu mai contează. Lucrurile s-au decis, campionatele sunt luate.

 

3 minutes ago, john17 said:

Fuego și wax, amândoi au miliaaaardeee de fani... Plm, nu-mi spuneți că toată oranjada din tribune a cumpărat tricoaie... 

 

E nebunie în Olanda cu Verstappen acum. Chiar și-n Belgia (are mamă belgiană și este născut la Hasselt, în Belgia). Toată lumea se uită la F1 acum, lucru care nu se întâmpla acum 10 ani. Cam același lucru și în Danemarca, nebunie cu Kevin  Magnussen. Și acolo s-a pus problema unei curse de F1 în mediu urban (Copenhaga). Și cam același lucru s-a întâmplat în Germania prin Schumacher: înainte de el, interesul era mai mare pentru tenis decât pentru F1. Asta pentru ca după ce a ajuns în F1 și a început să aibă succes, Germania să aibă câte două curse pe an și aproape o cincime din piloții de pe grilă.

 

Puțin OT: în IndyCar s-a introdus aeroscreen-ul (dezvoltat inițial ca proiect de către RedBull Racing, pentru F1).

 

image.thumb.png.3929a0fb6242b752ff191c7b19b8dd21.png image.thumb.png.d497180e4ec2789364eb16148b2058bf.png 

 

Mai bine integrat ca halo-ul, dar face monopostul să semene mai mult cu un prototip de anduranță decât cu un monopost cu cockpit deschis.

 

Și dacă vă plângeați de aero în F1 și MotoGP, uitați ce se întâmplă în WRC:

 

image.thumb.png.e65ba9d71fe2f439f9ec16c37605f52a.png

 

image.thumb.png.cf31a27827a8e9874efc08f521d7b1c2.png

 

On 13.10.2019 at 21:26, PzKpfW said:

ancheta tehnică a lui Vettel

 

image.thumb.png.8205324b5aebf97ee0270c2663266a0e.png image.thumb.png.585733e1ab195d5cb4c8194b8e74aa87.png 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.10.2019 la 17:23, PzKpfW a spus:

Puțin OT: în IndyCar s-a introdus aeroscreen-ul (dezvoltat inițial ca proiect de către RedBull Racing, pentru F1).

 

image.thumb.png.3929a0fb6242b752ff191c7b19b8dd21.png image.thumb.png.d497180e4ec2789364eb16148b2058bf.png 

 

Mai bine integrat ca halo-ul, dar face monopostul să semene mai mult cu un prototip de anduranță decât cu un monopost cu cockpit deschis.

 

Și dacă vă plângeați de aero în F1 și MotoGP, uitați ce se întâmplă în WRC:

Foarte tare aeroscreenul - am zis la acel moment ca e solutia cea mai buna dar care arata in acelasi timp cel mai bine.

Sunt de parere ca are o protectie mai ridicata,arata mult mai bine si nici nu obtureaza foarte mult campul vizual al pilotilor.win-win situation.

Da,ok,seamana putin cu cele de la LeMans,insa nu stiu daca asta e un lucru rau.

 

Nu ma plangeam de motogp,ba chiar laudam faptul ca s-au apucat si ei de aero....e o progresie logica.Avand  in vedere ca in F1 aero e prezent din 1969,ar fi cazul sa se intample si in motogp.

La wrc e permis asa ceva?Hah.

 

Da,funny analiza lui Vettel :bounce: ...nu e ca si cum daca ar vedea ceva ar sti ce este,dar omul e curios...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

32 minutes ago, Method said:

Sunt de parere ca are o protectie mai ridicata,arata mult mai bine si nici nu obtureaza foarte mult campul vizual al pilotilor.win-win situation.

 

A fost testat și în F1 de către Ferrari, în 2017 la Silverstone. Atunci Vettel a spus că distorsionează imaginea datorită formei. S-a mai pus și problema aburirii.

 

image.thumb.png.050236c8fecae197b38b416fc929f633.png image.thumb.png.a6569523f5ce40dda05a38072b55c953.png 

 

32 minutes ago, Method said:

La wrc e permis asa ceva?Hah.

 

La WRC nu este reglementată partea de aero. Doar indirect, prin dimensiunile mașinii. Oricum acolo nu prea văd niciun element limitativ având în vedere că se concurează contra cronometru. Singura problemă pe care o văd e cea a eficienței, mașinile de raliu abordând virajele prin alunecare, pe o trasă adiacentă curbei. Fluxul de aer se schimbă radical.

 

32 minutes ago, Method said:

Da,funny analiza lui Vettel :bounce: ...nu e ca si cum daca ar vedea ceva ar sti ce este,dar omul e curios...

 

Poate părea amuzant dar e cea mai bună ocazie pe care o au piloții de a se apropia de monoposturile competiției. Ceva tot caută/vede. La Suzuka s-a văzut cum a comparat garda la sol a aripii față a celor de la Mercedes cu cea a aripii mașinii lui.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

A fost testat și în F1 de către Ferrari, în 2017 la Silverstone. Atunci Vettel a spus că distorsionează imaginea datorită formei. S-a mai pus și problema aburirii.

 Ar mai fi si problmea rularii pe ud/ploaie. La viziera e simplu sa ajungi si sa arunci folia. La parbriz. .  .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

A fost testat și în F1 de către Ferrari, în 2017 la Silverstone. Atunci Vettel a spus că distorsionează imaginea datorită formei. S-a mai pus și problema aburirii.

 

image.thumb.png.050236c8fecae197b38b416fc929f633.png image.thumb.png.a6569523f5ce40dda05a38072b55c953.png

Pai da dar stai putin...asta nu e deloc la fel cu ce a propus RB....asta e un parbriz moto,RB a propus ceva putin altfel.

Aburire?E open...dc s-ar aburi??

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Poate părea amuzant dar e cea mai bună ocazie pe care o au piloții de a se apropia de monoposturile competiției. Ceva tot caută/vede. La Suzuka s-a văzut cum a comparat garda la sol a aripii față a celor de la Mercedes cu cea a aripii mașinii lui.

Bine,mai multe decat noi cunoaste,insa fata de un inginer...se uita si el acolo asa ca opinia publica,vorba aia.

Acum 3 minute, ilarionciobanu a spus:

 Ar mai fi si problmea rularii pe ud/ploaie. La viziera e simplu sa ajungi si sa arunci folia. La parbriz. .  .

Daca ai observat cand mergi cu moto pe ploaie,avand in vedere forma parbrizului,picurii aluneca pe laterale,nu iti trebuie stergator ca la masina.E aceeiasi forma,deci nu as vedea nici la ei probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, Method a spus:

Daca ai observat cand mergi cu moto pe ploaie,avand in vedere forma parbrizului,picurii aluneca pe laterale,nu iti trebuie stergator ca la masina.E aceeiasi forma,deci nu as vedea nici la ei probleme.

Am observat cum aluneca. Insa am observat si cum alunecarea difera in functie de debit. La fel, am observat si urmele de apa si mizerie care raman si am fost si in situatia de a folosi aratatorul pe post de stergator (si sa nu faca fata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

31 minutes ago, Method said:

Pai da dar stai putin...asta nu e deloc la fel cu ce a propus RB....asta e un parbriz moto,RB a propus ceva putin altfel.

 

Chiar de către Red Bull a fost făcut. Cel mai probabil alte cerințe față de Indy.

 

33 minutes ago, Method said:

Aburire?E open...dc s-ar aburi??

 

Nu-ți pot oferi o explicație tehnică, nu am cunoștințele necesare. Știu că asta a fost discutat atunci, că în caz de atmosferă umedă s-ar aburi, mai ales spre vârf. Iar găurirea în acele zone pentru a evita fenomenul i-ar fi afectat rezistența structurală.

 

9 minutes ago, ilarionciobanu said:

Am observat cum aluneca. Insa am observat si cum alunecarea difera in functie de debit. La fel, am observat si urmele de apa si mizerie care raman si am fost si in situatia de a folosi aratatorul pe post de stergator (si sa nu faca fata)

 

Ar mai fi și aspectul cu mizeria care se acumulează pe el, da. În anduranță nu e o problemă, se stă îndeajuns la standuri pentru a permite ștergerea parbrizului. În F1 însă vorbim de pitstopuri de ~2 secunde.

 

Oricum, nu cred că a avut cineva interese în alegerea halo-ului în locul aeroscreen-ului. A fost un cumul de factori obiectivi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Renault disqualified from Japanese Grand Prix

A 3a descalificare deja?De la prima am zis ca e penibil,aceea cu depasirea puterii mgu-k.La a 3a deja e catastrofal...si de data asta cu ambele masini.Ricci luase un loc 6 sau 7...

Se pare ca cineva de la Racing Point a observat (ochiul naibii ce au si aia) pe filmarea din cockpit (probabil in timp ce era atent in cursa la cei 2 piloti Renault ce se bateau cu cei de la FI) cum pe ecranul volanului se vede ca brake-bias'ul pe spate se schimba automat in timpul unui tur fara feedback din partea pilotului....avand in vedere ca brake-bias'ul pe spate se poate modula electronic foarte usor mai ales cu ajutorul franei de motor-recuperare energie cu  mgu-k,mi se pare foarte verosimila treaba....ok,au facut-o foarte smart,dar de ce draq trebuie sa o si arate pe ecran?Francezi incapabili....nici sa faca manevre nu mai stiu de la Prost incoace.Si de la Todt...ba si intr-un timp erau maestri la curvasareli,acuma ii descopera astia cand fac ceva minor.

Si iarasi revenim la driver-aids,de fapt pt asta au fost penalizati : pilotul conduce masina ajutat si nu prin propriiile puteri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Renault cica s-ar putea sa iasa din F1.

"bad publicity"

Pai daca sunt prosti si incearca sa faca si golaneli care se vad si pe ecran ca la ultimii noobi si altele si altele...normal ca rade lumea de ei si au parte de publicitate proasta.Asta nu e vina F1 insa ,e a lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios dacă o să schimbe și matrița chiulasei de 1.5dci pe care scrie "renault f1"! 😈

S-or fi gândit că dacă nea Jean e franțuz (și i-or fi îndesat niscaiva renouri în garaj/💰💰 în conturi) își pot face de cap. În sporturile tehnice mereu vor fi nașpe, mai mult decât în altele. 

L. E. wax nu pleacă primul, l-au penalizat pt nerespectarea steagului galben de la izba lui bot! :rock: Dacă i-ar fi anulat doar turul respectiv ziceau putinicii că tot în pole ar fi rămas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, cuki a spus:

Cursa fara istoric. A fost interesant inceputul, mi-a placut de Verstappen. S-a luat la tranta cu Ham, din pacate nu a iesit prea bine pentru el. Mi-a placut mult depasirea in stadion in turul 2 asupra lui Bottas. Efectiv tot publicu a sarit in urale. Din pacate Bottas i-a agatat guma spate si gata a fost pentru Ver. 

Ferrari a facut iara un mare rahat la strategie. Nu ar fi castigat pentru ca Mercedes a avut clar masina mai buna pe long run, dar putea sa puna probleme. 

Vettel si-a facut iara singur strategia, si macar nu a pierdut nimica.

Leclerc a luat teapa. 

Hamilton weltklasse. Si-a dat-o cu Verstappen, a ajuns pe 7 sau 8 si a revenit. Asta inseamna pilot.

:agree:

Acum 48 minute, john17 a spus:

Fierrarii ăștia sunt buni rău, iar au transformat 1-2 de pe grilă în 2-4 la sosire! :crack:wax a mers tot pe lângă pistă, a și depășit pe acolo, n-a văzut nimeni, nema penalizare. 

Pai deh,Ferrari sunt aia care au pus sef la divizia de F1 pe un baiat ce vindea masini de serie pe America de Nord doar pt ca se intelegea bine cu sefii mari de la Maranello.Mai e ceva de zis?

Pana una alta cred ca si Leclerc ar fi bine sa studieze strategie sa o faca el solo ca altfel il duc astia la sapa de lemn.

Deci tot departamentul ala ar trebui dat afara.Sunt curios daca se face un calcul de la inceputul anului pana acum,cate puncte a pierdut Ferrari pe greseli de strategie si inmultind cu nush cate milioane costa un punct premiere de la drepturile de tv - cati bani au pierdut acele eminente cenusii din spatele laptopurilor anul asta?Si inca nu e gata...

 

Verst mi se pare ca si-a facut-o cu mana lui...depasiri agresive si neatente de fiecare data pe sistemul ceilalti nu conteaza mai ales cand am trecut de ei.Si de fiecare data nu  a inteles ca o masina odata depasita si iesita din raza campului tau vizual,ea,din pacate pentru tine,e totusi acolo langa tine.Si pe fiecare i-a agatat ba cu roata ba cu eleronul.De multe ori se intampla sa aiba cei depasiti de el daune,insa de data asta roata s-a intors.

Poate invata si el ceva din asta.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, TheHuskyCrobats a spus:

Verstappen e un dobitoc.

Asta nu mai trebuie demonstrat! Dar nu pricep de ce nu l-au sancționat pt depășirea pe lângă pistă din timpul cursei! Dacă îl lasă slobod o să fie din ce în ce mai dobitoc. 🤬

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparent pe acolo e "trasa alternativa regulamentara" cind scoti vaca la pascut; editie speciala numai la GP de Mexico😎.

 

Io altceva nu inteleg: Sebi a rulat ~20 de tururi (ultimele) la 2.5 secunde in spatele lui Ham, dupa ce in precedentele 10 halise vreo 6 secunde din avantajul manelarului. Atita a putut sau asa l-au teleghidat geniile din boxa? Bot a stat in spatele lui Sebi aceleasi ~20 tururi tot pe la 2.5s.

Sebi si Bot aveau caucioace cu cel putin 15 tururi mai proaspete decit Ham. Daca in cazul lui Bot putem banui niscaiva indicatii pretioase pe radio, la Sebi ce a frinat progresul evident pe care il avea fata de timpii lui Ham?

Lec a pierdut P3-ul la boxe, a stat 6.4s pe cricuri, a intrat in pita si a redus simtitor din diferenta, apoi stop la 3-4s de Bot.

Aparent, ferul rosu e competitiv pe hard doar 10 ture, de ce naiba nu i-au dat soft lui Lec? ca oricum a schimbat tirziu, apuca sa termine cursa.

Nu mai inteleg nimic din ce se intimpla in F1 actuala, aparent nimeni nu mai vrea sa depaseasca pe nimeni ca sa nu-si futa gumele.

Cu exceptia lui Verst si inca citiva cu troace necompetitive; ca de-aia-l iubeste lumea, jhoane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, FLEX a spus:

Aparent pe acolo e "trasa alternativa regulamentara" cind scoti vaca la pascut; editie speciala numai la GP de Mexico😎.

OK, dacă o scapi tre să o iei pe acolo. Dar să-ți asiguri un avantaj luând-o pe lângă drum?!? :moron:

Și ce, eu nu-l iubesc pe wax??? 😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...