Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

 

Din fericire (sau din pacate, depinde de modul in care privesti lucrurile), sigla, marca si o parte din bani sunt singurele lucruri germane din echipa aia. Sediul e in UK, inginerii sunt britanici, sefii de echipa sunt austrieci iar sponsorul principal este malaiezian. Un pilot este britanic iar celalalt desi se da german, este doar pe jumate.

Da,echipa e british la fel ca toate celelalte echipe din F1 in afara de Ferrari.Asa e treaba in F1.

Dar motorul nu a fost facut de AMG?Si motorul ala aproape perfect cu acele mari inovatii fata de restul le da lor avantajul,nu masina,care zic eu ca e inferioara masinii RB.

 

Vis-a-vis de mult discutatul incident,da,mi se pare si mie ca Rosberg a gresit-o.Dar,desi nu imi place deloc de Rosberg si sunt fan Hamilton,mi se pare ca e scuzabil.

Rosberg nu si-a iertat siesi faptul ca a fost intimidat de Ham in Ungaria si ca nu a reusit sa treaca de acesta desi avea o masina cu aproape 3s/tur mai rapida la sfarsit (a si declarat lucrul acesta dupa cursa din Ungaria) si a venit setat sa nu mai cedeze 1cm.

Ceea ce a si facut : pe intrarea in viraj a vrut sa-l "stranga" pe Ham,sa-si bage botul pe interior pt a nu-i permite acestuia sa ia trasa ideala pt ca pe urmatoarea curba sa-l poata depasi.Dar i-a si plecat spatele exact in momentul ala,a contrabracat si probabil nu a mai fost 100% concentrat si exact atunci Ham a intrat pe interior.Si de aici dandanaua.Aici se vede cel mai bine din toate unghiurile : https://www.youtube.com/watch?v=3QfLYJ3vAyo

Problema lui Rosberg e ca el nu e obisnuit cu duelurile astea roata la roata,nu stie cum si ce sa faca si e foarte "clumsy",dupa cum bine zic cei de pe Formula1.com,si de aceea lucrurile astea nu-i prea ies.

Si lui i s-au spart in cap toate,bine,nu pot sa zic ca pe nedrept,dar totusi,mi se pare ca nu cei 2 piloti,ci sefii de echipa plang prea tare.Nu te poti astepta ca la miza pe care se joaca acolo sa nu se intample treburi din astea.

Situatia nu e totusi chiar asa alb-negru,in Ungaria mi se pare ca Hamilton a fost mult mai dur cu Rosberg,efectiv s-a urcat pe el si l-a scos in afara,extrem de agresiv,dar treaba e ca Hamilton stie cum sa faca lucrurile alea fara incidente,adica l-a asteptat sa fie umar la umar ca sa zic asa,apoi s-a urcat pe el.

I-a iesit,ce sa mai,a dat bine,si-a atins si scopul,a fost boboc manevra aia.Iata,lui Rosberg nu i-a iesit deloc cand a incercat si el,asta e diferenta de skill.

Rosberg nu e deloc slab ca pilot si nu mai face greseli sub presiune,e chiar Iceman,dar,ca si Vettel in trecut ,e slab atunci cand e aglomeratie.La duelurile roata la roata sta prost.

Treaba e ca acum Hamilton,daca e destept si are cohones,va incerca sa-l depaseasca pe Rosberg dur si Rosberg va ceda de fiecare data de frica sa nu riste iar vreun incident si sa-si puna echipa in cap.

Oricum,per total,dupa cursa asta,Rosberg a luat un avantaj maricel.

 

Si mai stiu un lucru : cand va avea o masina buna,nasosul ala de Ricciardo va rupe tot.Extraordinar.Anul asta,numa Mertzanele si el au luat victorii.Si deja la a 3-a victorie,nu mai poti spune ca e vorba despre noroc.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da,echipa e british la fel ca toate celelalte echipe din F1 in afara de Ferrari.Asa e treaba in F1.

Dar motorul nu a fost facut de AMG?Si motorul ala aproape perfect cu acele mari inovatii fata de restul le da lor avantajul,nu masina,care zic eu ca e inferioara masinii RB.

 

Vis-a-vis de mult discutatul incident,da,mi se pare si mie ca Rosberg a gresit-o.Dar,desi nu imi place deloc de Rosberg si sunt fan Hamilton,mi se pare ca e scuzabil.

Rosberg nu si-a iertat siesi faptul ca a fost intimidat de Ham in Ungaria si ca nu a reusit sa treaca de acesta desi avea o masina cu aproape 3s/tur mai rapida la sfarsit (a si declarat lucrul acesta dupa cursa din Ungaria) si a venit setat sa nu mai cedeze 1cm.

Ceea ce a si facut : pe intrarea in viraj a vrut sa-l "stranga" pe Ham,sa-si bage botul pe interior pt a nu-i permite acestuia sa ia trasa ideala pt ca pe urmatoarea curba sa-l poata depasi.Dar i-a si plecat spatele exact in momentul ala,a contrabracat si probabil nu a mai fost 100% concentrat si exact atunci Ham a intrat pe interior.Si de aici dandanaua.Aici se vede cel mai bine din toate unghiurile : https://www.youtube.com/watch?v=3QfLYJ3vAyo

Problema lui Rosberg e ca el nu e obisnuit cu duelurile astea roata la roata,nu stie cum si ce sa faca si e foarte "clumsy",dupa cum bine zic cei de pe Formula1.com,si de aceea lucrurile astea nu-i prea ies.

Si lui i s-au spart in cap toate,bine,nu pot sa zic ca pe nedrept,dar totusi,mi se pare ca nu cei 2 piloti,ci sefii de echipa plang prea tare.Nu te poti astepta ca la miza pe care se joaca acolo sa nu se intample treburi din astea.

Situatia nu e totusi chiar asa alb-negru,in Ungaria mi se pare ca Hamilton a fost mult mai dur cu Rosberg,efectiv s-a urcat pe el si l-a scos in afara,extrem de agresiv,dar treaba e ca Hamilton stie cum sa faca lucrurile alea fara incidente,adica l-a asteptat sa fie umar la umar ca sa zic asa,apoi s-a urcat pe el.

I-a iesit,ce sa mai,a dat bine,si-a atins si scopul,a fost boboc manevra aia.Iata,lui Rosberg nu i-a iesit deloc cand a incercat si el,asta e diferenta de skill.

Rosberg nu e deloc slab ca pilot si nu mai face greseli sub presiune,e chiar Iceman,dar,ca si Vettel in trecut ,e slab atunci cand e aglomeratie.La duelurile roata la roata sta prost.

Treaba e ca acum Hamilton,daca e destept si are cohones,va incerca sa-l depaseasca pe Rosberg dur si Rosberg va ceda de fiecare data de frica sa nu riste iar vreun incident si sa-si puna echipa in cap.

Oricum,per total,dupa cursa asta,Rosberg a luat un avantaj maricel.

 

Si mai stiu un lucru : cand va avea o masina buna,nasosul ala de Ricciardo va rupe tot.Extraordinar.Anul asta,numa Mertzanele si el au luat victorii.Si deja la a 3-a victorie,nu mai poti spune ca e vorba despre noroc.

 

Cu totul de acord.

Hamilton e acoperit pentru ceea ce a facut in ultimul tur in Ungaria, pentru ca era in fata. Rosberg a tinut minte si nu a inghitit pastila nici dupa o luna. Sunt dueluri roata la roata cu titlul pe masa, unde sportivitatea intra in plan secund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa evite contactul ?hamilton l-a scos in decor si in ungaria si in...peste tot .Asta e stilul bronzatului.Pacat ca rosberg nu la bagat in zid .

 

Pai tot asa am zis si eu... ca Rosberg n-a vrut sa evite contactul, nu ca n-a putut. Exact asa o fi gandit si el... "asta m-a scos in decor in Ungaria, hai sa ii arat eu ca de data asta il scot eu pe el din lupta" . Problema e alta... iti incurci adversarul, dar atunci cand o poti face; ii inchizi trasa, il fortezi sa iasa in afara pistei, nu ii lasi spatiu sa depaseasca, etc. Sunt o gramada de manevre prin care il putea bate pe Hamilton frumos, ca un pilot adevarat. Dar cum spune si Method mai sus, el nu stie cum sa faca chestii d-astea. Nu stie sa se dueleze ca Alonso sau Hamilton. In Ungaria a fost exemplul cel mai bun unde s-a vazut diferenta dintre piloti. Nu neaparat cel mai rapid a avut castig de cauza.

 

Deci din cauza asta nu mi-a placut ce a facut Rosberg, fiindca in loc sa il bata pe Hamilton asa cum ar trebui sa o faca un adevarat campion mondial, s-a ambitionat sa il bata printr-o manevra incorecta... Maldonado style.

 

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu am vazut si eu cursa...vai ce si-a luat-o Rosberg pe podium :)

Nu,eu nu cred ca a vrut constient sa se atinga cu Hamilton,da nici n-a vrut sa se dea la o parte.Si exact atunci i-a plecat si spatele si a trebuit sa contrabracheze...nu,dupa cum am zis,e scuzabil,prea mult tam-tam se face.

Treaba haioasa e ca Hamilton are si ghinion.Situatie similara cu Alonso si Vettel la sf cursei,Alonso a venit pe franare gramada in roata lui Vettel si i-a sarit exact aceeiasi bucata din eleron si nu s-a intamplat nimic.Vettel e in bulan de cand l-a facut maica-sa :).Conteaza mult si treaba asta.

Cred ca cea mai frumoasa cursa a facut-o Alonso,efectiv s-a batut cu toata lumea.Bine,cu rezultate slabutze,dar el saracu macar a incercat.Insa nu poti face din calcat bici si sa si pocneasca.

Si tot apropo de Alonso,situatie similara celor 2 de la AMG intre Alonso si Magnussen,nu stiu daca ati fost atenti,Alonso a incercat sa-l depaseasca pe la jum cursei,a bagat botul,era pe exterior,tras la indigo,Magnussen nu l-a vazut (sau a ales sa nu-l vada) si si-a tinut trasa venind peste el.Insa Alonso a degajat instant spre exterior si i-a aratat un semn prezidential lui Magnussen si toata lumea a scapat basma curata.No harm done.

Dupa cum am spus,diferenta de stofa intre piloti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alnso a mers execrabil la Spa. Parea mea. Si a dat vina pe cele 5 secunde de penalizare pentru rezultatul slab, ceea ce mi se pare putin penibil. In rest a fost lent si a facut o gresala de rookie cand a intrat din spate in Vettel. Pentru prima data Kimi i-a dat clasa anul asta si-mi pare bine.

Nu stiu de ce spui ca Vettel are noroc. O fi avut in trecut, dar anul asta cred tocmai ca nu a calcat destul in fecale. Probabil ca la 2/3 din curse a avut probleme tehnice mai mult sau mai putin importante iar la Monza va folosi al 3-lea sasiu pe anul asta. Mai mult, il pasc penalizarile pe sfarsit de sezon: e deja la ultimul motor alocat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tot apropo de Alonso,situatie similara celor 2 de la AMG intre Alonso si Magnussen,nu stiu daca ati fost atenti,Alonso a incercat sa-l depaseasca pe la jum cursei,a bagat botul,era pe exterior,tras la indigo,Magnussen nu l-a vazut (sau a ales sa nu-l vada) si si-a tinut trasa venind peste el.Insa Alonso a degajat instant spre exterior si i-a aratat un semn prezidential lui Magnussen si toata lumea a scapat basma curata.No harm done.

Dupa cum am spus,diferenta de stofa intre piloti.

 

Vezi și încercarea lui Vettel asupra lui Hamilton în turul 1. Același loc, aceeași manevră, a degajat.

 

Și mie mi se pare absurdă ideea de a zice că Rosberg a intrat cu intenție. Dar, la faza cu gestul lui Rosberg = scuzabil - trage o linie : Rosberg a luat 18 puncte, Hamilton 0, iar despre Hamilton nu poți spune că a greșit cu ceva, ba mai era și în față în momentul incidentului. Probabil că pentru stewarzi o fi scuzabil, dar pentru Hamilton nu este. Nici pentru Merc nu ar trebui să fie. Vorba lui Lauda, putea să aștepte până spre final și să-l tamponeze atunci pe Lewis. Aveau un secol în față și poate că-și puteau permite și o intrare la boxe fără ca asta să-i arunce afară din puncte.

Editat de bibi.audiofil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lewis strikes again.

BwHvZrKCcAAsqLb.jpg


» Post actualizat in 28 Aug 2014 17:17


Si ca tot am zis de Hamilton: nu vrea sa isi negocieze prelungirea contractului cu Mercedes pana dupa terminarea campionatului. As paria pe faptul ca daca nu castiga titlul isi ia jucariile si pleaca. Unde? Asta e interesant. Ar putea sa mearga inapoi la McLaren in locul lui Button, care este strans cu usa de catre echipa. Asta daca nu accepta ori Vettel or Alonso sa mearga la Woking, piloti intens curtati de catre Ron Dennis pentru inceputul erei McLaren Honda... Caz in care s-ar elibera un loc fie la Ferrari, fie la RedBull. Interesant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alnso a mers execrabil la Spa. Parea mea. Si a dat vina pe cele 5 secunde de penalizare pentru rezultatul slab, ceea ce mi se pare putin penibil. In rest a fost lent si a facut o gresala de rookie cand a intrat din spate in Vettel. Pentru prima data Kimi i-a dat clasa anul asta si-mi pare bine.

 

Nu stiu de ce spui ca Vettel are noroc. O fi avut in trecut, dar anul asta cred tocmai ca nu a calcat destul in fecale. Probabil ca la 2/3 din curse a avut probleme tehnice mai mult sau mai putin importante iar la Monza va folosi al 3-lea sasiu pe anul asta. Mai mult, il pasc penalizarile pe sfarsit de sezon: e deja la ultimul motor alocat.

Parerea mea e ca Alonso a mers foarte bine la Spa.Sa nu uitam cu ce masina a concurat.Tot timpul se uita ca Ferrari asta 14t.. e de fapt o masina praf.Ne-am obisnuit atat de mult ca Alonso sa faca minuni incat atunci cand nu reuseste un rezultat bun sau face mici greseli ni se pare ca mere slab.

S-a batut non-stop cu toata lumea.Asta dpdv al economiei cursei e o greseala pt ca iti uzeaza gumele.Dar din punctul meu de vedere,al spectatorului,e superb.Kimi a mers curat,a si prins curat in fata si a scos un rezultat bun.Bine,bun pt Force India,nu pt Ferrari un loc 4.

Eu stiu ca d-nul Kimi e foarte carismatic,si mie mi-e simpatic,dar ca si pilot,s-a vazut anul asta ca Alonso e peste el la orice capitol.De fapt peste oricine.Sustin in continuare,e cel mai bun pilot din lotul actual.

Da,e adevarat,a facut o greseala de rookie cu Vettel,dar la ce aglomeratie era acolo,e scuzabil.Mai ales ca nu a avut urmari.

A facut o greseala mult mai mare zic eu cand s-a bagat pe ext si i-a permis lui Magnussen sa-l scoata,ceea ce i-a rupt ritmul.

Vettel a avut noroc 4 ani la rand.Si noroc mare.Bine,asta nu inseamna ca nu e un pilot bun.E un pilto f bun care are si noroc pe deasupra.Anul asta intr-adevar i s-a cam taiat.

 

 

Vezi și încercarea lui Vettel asupra lui Hamilton în turul 1. Același loc, aceeași manevră, a degajat.

 

Și mie mi se pare absurdă ideea de a zice că Rosberg a intrat cu intenție. Dar, la faza cu gestul lui Rosberg = scuzabil - trage o linie : Rosberg a luat 18 puncte, Hamilton 0, iar despre Hamilton nu poți spune că a greșit cu ceva, ba mai era și în față în momentul incidentului. Probabil că pentru stewarzi o fi scuzabil, dar pentru Hamilton nu este. Nici pentru Merc nu ar trebui să fie. Vorba lui Lauda, putea să aștepte până spre final și să-l tamponeze atunci pe Lewis. Aveau un secol în față și poate că-și puteau permite și o intrare la boxe fără ca asta să-i arunce afară din puncte.

Vettel nu a facut aceeiasi manevra,Vettel a venit tare de pe linia dreapta si a franat foarte tarziu,indiferent de ce ar fi facut Hamilton,Vettel nu mai putea sa ia virajul si de aceea a degajat.Putea sa nici nu fie Hamilton acolo,curba sa fie libera si Vettel pe 1,tot ar fi degajat la intrarea in curba pt ca avea prea multa viteza.Ce a facut Vettel si ce a facut Rosberg sunt 2 lucruri diferite.

Da,Rosberg a luat un avantaj considerabil.Da,a gresit si sunt convins ca pt Hamilton nu e scuzabil,nici pt sefii AMG.

E,Lauda tot timpul a fost agresiv in declaratii.El totusi considera ca Rosberg a facut-o intentionat,de aia a zis faza aia cu sf cursei.

Eu zic ca nu a facut-o intentionat si de aceea mi se pare scuzabil.Da,daca tragi linie,Rosberg a avut foarte mult de castigat.Dar totusi zic ca nu a fost intentionat.Rosberg e foarte norocos,ceea ce e un avantaj enorm intotdeauna.

Sefii de la AMG au gresit din start cand au cooptat 2 piloti de prim rang.E ca si cum ai lua 2 lei si i-ai pune la caruta si te miri ca in loc sa traga incolonati in fata,ei se mai iau la bataie din cand in cand.Era ceva previzibil,repet.

Asta cu 2 piloti de prim rang la aceeiasi echipa e o treaba care se practica in anii'90 si care s-a vazut ca nu a dat deloc rezultate bune.

Dpdv al echipei,cele mai bune rezultate se obtin cu un pilot de prim rang si un pilot-suport,rapid,dar pe sfarsit de cariera si cu multa experienta.

Cum iti asterni,asa dormi,asta ar trebui sa stie sefii AMG.Ce le trebuia si Rosberg si Hamilton?

 

 

Lewis strikes again.

 

» Post actualizat in 28 Aug 2014 17:17

 

Si ca tot am zis de Hamilton: nu vrea sa isi negocieze prelungirea contractului cu Mercedes pana dupa terminarea campionatului. As paria pe faptul ca daca nu castiga titlul isi ia jucariile si pleaca. Unde? Asta e interesant. Ar putea sa mearga inapoi la McLaren in locul lui Button, care este strans cu usa de catre echipa. Asta daca nu accepta ori Vettel or Alonso sa mearga la Woking, piloti intens curtati de catre Ron Dennis pentru inceputul erei McLaren Honda... Caz in care s-ar elibera un loc fie la Ferrari, fie la RedBull. Interesant.

 

Din ciclul arogante,si-a pus pe fb un clip cu el la bordul unei "bespoked Zonda" de 760 de cai in forja prin tunel pe la Monaco.Din ciclul "am cu ce ba".Bine,spre deosebire de suferinzii de pe la noi chiar are cu ce.Din toate punctele de vedere.

Nu greseste cand nu-si negociaza contractul pana la sf.Daca e campion mondial,va cere intaietate la echipa,iar daca nu e,va pleca in mod sigur.

Pe partea ailalta,pt 2015 eu personal nu mai vad Mercedes ca pe vioara 1 pt ca in 2015 toata lumea le va copia designul motorului acela cu turbina despartita in 2 si avantajul lor va disparea.Iar ca sasiu,inca de anul acesta RB are sasiul nr.1.

In 2015 vor fi foarte incurcate caile Domnului :

- La AMG va disparea avantajul motorului.

- De la RB va pleca Newey (nu se va mai implica in dezv masinii),deci va fi o mare lovitura pt ei.S-ar putea sa plece si Vettel pt ca sunt convins ca Ric va deveni vioara 1.Pur si simplu e mai bun.

- La McLaren va veni Honda.Pe langa faptul ca McLaren e o echipa foarte incompetenta in frunte cu Ron Dennis (inca imi aduc aminte de calcatul pe care l-au facut cu Alonso pt a-l propulsa pe Hamilton ca si campion mondial in 2007),e cea mai slaba echipa cu motor Mercedes,si oricum Honda va avea nevoie de cel putin un an de adaptare as zice eu.Poate Boullier sa faca ceva frumos,desi cred ca nu depinde foarte mult de el,nu e vioara 1 cum era la Lotus.

- Williams e intr-o crestere de bani si de forma,dar nu cred sa emita pretentii la campionat pt 2015.

- Ferrari e eterna speranta.Dar tot timpul o da in bara.Nu cred insa ca in 2015 vor rupe gura targului,pt ca baiatul ala de vindea masini in SUA nu este un bun sef.

 

Eu in locul lui Alonso as pleca de la Ferrari si m-as duce la Williams sau la McLaren.

AMG cred ca se va prabusi la anul,la RB nu e loc de Ric,Ferrari e trompeta si asa va ramane,deci astea 2 echipe au potential.

 

Va fi foarte interesant sf sezonului 2014 si inceputul de sezon 2015.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sefii de la AMG au gresit din start cand au cooptat 2 piloti de prim rang.E ca si cum ai lua 2 lei si i-ai pune la caruta si te miri ca in loc sa traga incolonati in fata,ei se mai iau la bataie din cand in cand.Era ceva previzibil,repet.

Asta cu 2 piloti de prim rang la aceeiasi echipa e o treaba care se practica in anii'90 si care s-a vazut ca nu a dat deloc rezultate bune.

Dpdv al echipei,cele mai bune rezultate se obtin cu un pilot de prim rang si un pilot-suport,rapid,dar pe sfarsit de cariera si cu multa experienta.

Cum iti asterni,asa dormi,asta ar trebui sa stie sefii AMG.Ce le trebuia si Rosberg si Hamilton?

Sunt sigur ca in momentul in care Lauda l-a adus pe Hamilton la Mercedes, l-a adus ca sa fie pilotul nr. 1. Iti amintesti de cursa din Malaezia de anul trecut cand noul venit in echipa a fost avantajat in fata celui care timp de 2 ani a dezvoltat masina si a batut in mod constant un septuplu campion mondial de coechipier, nu? Rosberg sunt sigur ca nu a uitat-o, iar gestul de la Spa a fost in primul rand o manifestare a a dezamagirii lui fata de echipa. Mai precis cred ca si-a dat seama ca nu va ajunge niciodata campion facand jocul echipei, un joc pe care Hamilton l-a refuzat de mai multe ori.

Nu greseste cand nu-si negociaza contractul pana la sf.Daca e campion mondial,va cere intaietate la echipa,iar daca nu e,va pleca in mod sigur.

Mie asta mi se pare cam penibil. Daca va castiga titlul de anul asta va fi cam la mustata, avand in vedere deficitul pe care il are acum in campionat. Daca dupa asta are curajul sa ceara prin contract un statut de numar 1 oficial in echipa si un salariu aproape dublu fata de Rosberg, da inspre taranie sau nesimtire. Bineinteles, sunt supozitii, dar salariul pe care l-a cerut inainte sa "inghete" neocierile (50 mil. € pe doua sezoane) este intr-adevar aproape dublu fata de ce a primit Nico.

Pe partea ailalta,pt 2015 eu personal nu mai vad Mercedes ca pe vioara 1 pt ca in 2015 toata lumea le va copia designul motorului acela cu turbina despartita in 2 si avantajul lor va disparea.Iar ca sasiu,inca de anul acesta RB are sasiul nr.1.

In 2015 vor fi foarte incurcate caile Domnului :

- La AMG va disparea avantajul motorului.

- De la RB va pleca Newey (nu se va mai implica in dezv masinii),deci va fi o mare lovitura pt ei.S-ar putea sa plece si Vettel pt ca sunt convins ca Ric va deveni vioara 1.Pur si simplu e mai bun.

- La McLaren va veni Honda.Pe langa faptul ca McLaren e o echipa foarte incompetenta in frunte cu Ron Dennis (inca imi aduc aminte de calcatul pe care l-au facut cu Alonso pt a-l propulsa pe Hamilton ca si campion mondial in 2007),e cea mai slaba echipa cu motor Mercedes,si oricum Honda va avea nevoie de cel putin un an de adaptare as zice eu.Poate Boullier sa faca ceva frumos,desi cred ca nu depinde foarte mult de el,nu e vioara 1 cum era la Lotus.

- Williams e intr-o crestere de bani si de forma,dar nu cred sa emita pretentii la campionat pt 2015.

- Ferrari e eterna speranta.Dar tot timpul o da in bara.Nu cred insa ca in 2015 vor rupe gura targului,pt ca baiatul ala de vindea masini in SUA nu este un bun sef.

 

Eu in locul lui Alonso as pleca de la Ferrari si m-as duce la Williams sau la McLaren.

AMG cred ca se va prabusi la anul,la RB nu e loc de Ric,Ferrari e trompeta si asa va ramane,deci astea 2 echipe au potential.

Eu nu cred ca avantajul motorului Mercedes va disparea. Va fi redus in mod cert, dar nu se va evapora. Ferrari si Renault au multa, multa munca daca vor sa schimbe structura motorului pentru la anul, sa reuseasca sa scoata ceva fiabil si in acelasi timp sa prinda din urma Mercedes la capitolul performanta, care dezvolta motorul asta de vreo 2-3 ani deja.

 

Newey a plecat de la echipa pentru ca se plictiseste. Lui ii place sa stea in fata plansei, sa deseneze, sa interpreteze si sa gaseasca workaround-uri in regulament. Anul asta munca lui s-a rezumat mai mult la prezenta pe circuit. Nu cred ca i se va simti masiv lipsa in primul rand pentru ca rolul inginerului designer a fost mult redus din cauza restrictiilor din regulament.

 

Per total e greu de prevazut pentru simplul fapt ca in F1 regula nescrisa a performatei este legata de inventivitate: echipela care va gasi cel mai eficient loophole in regulament va avea cea mai performata masina. De la double-decked diffuser, la blown diffuser-ul cu efect Coanda, la motorul cu turbina spearata de compresor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ta-daaaa !

Both Rosberg and Hamilton were present in a meeting with team bosses Toto Wolff and Paddy Lowe at Mercedes' F1 team headquarters in Brackley on Friday to discuss the fallout from the Belgian Grand Prix.

"During this meeting, Nico acknowledged his responsibility for the contact that occurred on lap two of the Belgian Grand Prix and apologised for this error of judgement," A Mercedes statement read.

"Suitable disciplinary measures have been taken for the incident."

 

"Lewis and Nico understand and accept the team's number one rule: there must be no contact between the team's cars on track. It has been made clear that another such incident will not be tolerated. But Nico and Lewis are our drivers and we believe in them.

"They remain free to race for the 2014 FIA Formula One World Championship."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca avantajul motorului Mercedes va disparea. Va fi redus in mod cert, dar nu se va evapora. Ferrari si Renault au multa, multa munca daca vor sa schimbe structura motorului pentru la anul, sa reuseasca sa scoata ceva fiabil si in acelasi timp sa prinda din urma Mercedes la capitolul performanta, care dezvolta motorul asta de vreo 2-3 ani deja.

 

Newey a plecat de la echipa pentru ca se plictiseste. Lui ii place sa stea in fata plansei, sa deseneze, sa interpreteze si sa gaseasca workaround-uri in regulament. Anul asta munca lui s-a rezumat mai mult la prezenta pe circuit. Nu cred ca i se va simti masiv lipsa in primul rand pentru ca rolul inginerului designer a fost mult redus din cauza restrictiilor din regulament.

 

Per total e greu de prevazut pentru simplul fapt ca in F1 regula nescrisa a performatei este legata de inventivitate: echipela care va gasi cel mai eficient loophole in regulament va avea cea mai performata masina. De la double-decked diffuser, la blown diffuser-ul cu efect Coanda, la motorul cu turbina spearata de compresor.

S-ar putea sa ai dreptate,cei de la Mercedes nu dorm.

S-ar putea ca si la anul Mercedes sa aiba cel mai puternic motor.

Dar problema lor va fi ca diferenta de performanta va fi mult mai mica,lucrurile se vor egaliza foarte mult spre deosebire de anul asta.Adica mai pe scurt,nu cred ca motorul va mai face diferenta.

Ei,si atunci,nemaiavand motorul asta f puternic,cred ca AMG nu va mai fi prima echipa.Pt ca sunt alte echipe care stau mai bine dpdv al aerodinamicii.La anul va fi competitia mult mai stransa zic eu.

Chiar ma minunam ce progrese sunt la fiecare cursa pt ca acum la jum sezonului efectiv a disparut problema consumului atat de discutata la inceput.Sunt convins ca deja multe echipe nu mai merg cu 100 de kile.

 

Pe partea ailalta eu in continuare cred ca rolul lui Newey e hotarator la RB dpdv al designului.Cel putin in 2014 a fost.A,ca mai vine el si pe la curse,aia e partea a doua.Dar el cu manutzele lui a facut masina 2014.Si a facut-o bine.Numai ca motorul l-a tradat.Cred ca daca nu se mai implica in 2015 i se va simti lipsa.Se va vedea ca Newey nu mai e.

Cred ca rolul designerului e hotarator,pt ca el poate schimba regulile jocului.Mai ales cand e un inginer cu o gandire revolutionara cum e Newey.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca tine treaba de regulament ci de inspiratia lui.Ideile revolutionare ale lui Newey nu au venit ca urmare a unor schimbari de regulament,ci pur si simplu au venit cand a avut el inspiratie.

Oricum regulamentul,dupa cum a zis Bernie,7 ani de acum incolo e batut in cuie.Cu toate ca Ferrari a plans anul asta dupa o noua schimbare de regulament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:


» Post actualizat in 03 Sep 2014 14:31

Newey lucreaza deja la masina 2015 : http://www.planetf1.com/driver/18227/9453004/Newey-continues-to-work-on-2015-car

Desi cei de la RB spuneau ca masina 2015 nu va fi facuta de Newey,se pare ca totusi il tin pe Newey pana la Craciun focusat pe modelul 2015 pt a le da o masina performanta,lucru destept zic eu din partea lor.


» Post actualizat in 05 Sep 2014 14:10

Viteze de 345-350 kmh pe Monza.Deci in tonul obisnuit,nimic spectaculos.


» Post actualizat in 05 Sep 2014 14:18

Total off-topic si fara nici o legatura :

Kawasaki va scoate un motor turbo : http://www.ninja-h2.com/

Probabil pe zzr-ul de 1.4.Cu asta ii baga in buzunar pe cei de la Suzy cu Busa.

Ascultati sunetul la vol.2

Sunt f curios ce va scoate pana la urma si pe ce motor il vor pune.Oricum initiativa e laudabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 05 Sep 2014 14:10

 

Viteze de 345-350 kmh pe Monza.Deci in tonul obisnuit,nimic spectaculos.

 

353kmh pt Rosberg in calificari .Maine cei mai rapizi vor depasi 36O fara probleme ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru nostalgici:

 


» Post actualizat in 07 Sep 2014 10:47

Sunt zvonuri ca etapa din Rusia programata pentru 12 Octombrie, ar putea sa nu se mai tina. S-au gandit cativa destepti sa mai puna niste paie pe foc. Stiu ca e offtopic, dar mie mi se pare ca Europa nu procedeaza deloc corect... in loc sa caute solutii alaturi de Rusia si Ucraina, sa se ajunge la o intelegere, Europa arata cu degetul spre rusi, si cauta sa ii "pedepseasca". Aia se vor ambitiona si mai rau vor face... sau poate asta se doreste, sa ii provoace pe rusi. Pana mea, mie chiar asa imi dau impresia europenii si NATO, ca incearca sa ii provoace pe rusi.

 

http://www.dragtimes.ru/en/blogs/view/1096

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru nostalgici:

 

» Post actualizat in 07 Sep 2014 10:47

Sunt zvonuri ca etapa din Rusia programata pentru 12 Octombrie, ar putea sa nu se mai tina. S-au gandit cativa destepti sa mai puna niste paie pe foc. Stiu ca e offtopic, dar mie mi se pare ca Europa nu procedeaza deloc corect... in loc sa caute solutii alaturi de Rusia si Ucraina, sa se ajunge la o intelegere, Europa arata cu degetul spre rusi, si cauta sa ii "pedepseasca". Aia se vor ambitiona si mai rau vor face... sau poate asta se doreste, sa ii provoace pe rusi. Pana mea, mie chiar asa imi dau impresia europenii si NATO, ca incearca sa ii provoace pe rusi.

 

http://www.dragtimes.ru/en/blogs/view/1096

 

Mie sincer mi se pare corect ca acea etapa sa se anuleze ... mi se pare foarte corect ca Rusia sa fie izolata de toate competitiile sportive ... mi se pare ca Europa ,NATO si SUA sa i "pedepseasca" pe cei care sprijina terorismul ... pe cei care cuceresc regiuni ale altor tari ... pe cei care doresc asuprirea popoarelor numai datorita faptului ca ei sunt mai mari si mai tari .... Daca ar fi dupa mine as rade de pe fata pamantului arabii si rusii ... cele mai nenorocite natii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pfff.. cum am scris acolo "sa se ajunge" :laugh: acum am vazut.

 

On-topic - misto cursa. Mi-a placut. Hamilton a avut probleme cu masina la inceputul cursei, daca nu ma insel, probleme cu motorul electric. Dupa aia s-au aprins luminitele (si-a revenit) si a inceput sa il alerge pe Rosberg, si chiar sa il prinda. Il depasea pana la urma, dar poate au apasat cei de la Mercedes din boxa pe un buton, sa nu mai tina frana lui Rosberg si sa se duca drept sa piarda pozitia fara contact intre monoposturi :D

 

Ricciardo iar l-a batut pe Vettel. Bottas mi-a placut, dar nu stiu de ce a pierdut asa mult... cand a iesit de la boxe, a iesit in spatele pilotilor pe care ii depasise inainte. Si a trebuit sa o ia de la 0 cu depasirile, ca sa ajunga iar pe 4. Oricum, williams a mers bine.

 

Ma uitam ca Rosberg era huiduit si fluierat de publicul italian :) A stiut totusi sa iasa din situatia aia, vorbind in italiana, si macar pentru asta s-au mai oprit cativa din fluierat. Massa in schimb era foarte aprieciat (bine, e si normal avand in vedere ca a fost pilotul "lor" pana acum), la fel si Hamilton... s-au auzit aplauze cand vorbea el.

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Total off-topic si fara nici o legatura :

Kawasaki va scoate un motor turbo : http://www.ninja-h2.com/

Probabil pe zzr-ul de 1.4.Cu asta ii baga in buzunar pe cei de la Suzy cu Busa.

Ascultati sunetul la vol.2

Sunt f curios ce va scoate pana la urma si pe ce motor il vor pune.Oricum initiativa e laudabila.

 

Motorul va fi probabil de 750cc, ca pe vechiul H2. A&R spune ca ar fi bazat pe motorul de ZX-6R.

Oricum, sunt curios.

» Post actualizat in 08 Sep 2014 10:58

new-ninja-enhance.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...