Jorge Lorenzo Postat Septembrie 8, 2014 Autor Share Postat Septembrie 8, 2014 Ce e aia? RSV4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 E o imagine cu motocicleta despre care e vorba, capturata din clipul oficial de la Kawasaki ( ) si cu contrastul marit pentru a pune in evidenta mai multe detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Am înțeles calimero ... mergi și tu la lista de ignore Like O daduram in politica acuma. Se va mere la rusi si acum si la anul pt ca un smecher (Putin) a batut palma cu alt smecher (Bernie) si aia e.Astea cu politically corect sunt bune pana e vorba de bani.Cand e vorba de bani,ies smecherii si rezolva ei situatia "ca sa fie bine". Virginii si domnisoarele cu "agresiunea Rusiei (huoo) fata de Ucraina sprijinita de Marea Alianta (ieee) intru democratie (sau alte idealuri pe care le mesteca ei ca sa justifice razboaiele) sa ne lase. Astea sunt cele mai tari : americanii tot timpul fac razboaie,dar au reusit sa dea impresia tuturor celor cu 1 neuron ca ei fac razboaie "pt pace".Ca sa aduca "democracy" si "against Osama,Saddam,etc" sau ce inamic isi mai nascocesc ei. Deci noi te bombardam in cap ca sa fie pace.Cum e asta?Si cat de prost sa fii sa crezi asa ceva? Problema lor e ca rusii nu sunt ca arabii,sa taie jurnalisti pe youtube.Rusii vin cu tancu la tine pe strada.E ca in melodia aia a lu Iris "voi veni pe strada ta". Dar sa nu o luam pe campie cu politica,e prea mocirla. Am vazut primele 10 tururi din cursa.Au pornit slab si Ham si Bottas.Ham am inteles ca zicea ca gearbox issues.Mie din sunet mi s-a parut ca a patinat-o de dracii a gasit-o.Bottas cred ca la fel. Rosberg a comis-o "nefortat" ca sa zic asa,adica a blocat spatele.Ceea ce ma face sa cred ca nu prea a blocat nimic,ci mai degraba au fost probleme la brake-by-wire.Tre sa urmaresc toata cursa pt ca am vazut ca s-au duelat grupa mare. Motorul va fi probabil de 750cc, ca pe vechiul H2. A&R spune ca ar fi bazat pe motorul de ZX-6R. Oricum, sunt curios. Si eu.Ar fi probabil primul turbo mainstream pus de un mare producator japonez.Din ce tot arata ei pe site-ul acela,va fi un Ninja.Va fi un ss.Va fi foarte interesant pt ca vor duce treaba la un cu totul alt nivel. M-am gandit initial ca va fi zzr-ul de 1.4 pt ca ii trebuie gaze ca sa nu aiba lag turbina,iar motoarele de cilindree mica au aceasta problema.Dar bine,se pot face turbine f mici,turbine ceramice,etc. Motoreta va aparea pe 30 sept.Asteptam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Ham am inteles ca zicea ca gearbox issues.Mie din sunet mi s-a parut ca a patinat-o de dracii a gasit-o. Poti sa patinezi o cutie secventiala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 9, 2014 Autor Share Postat Septembrie 9, 2014 Ma, referitor la Ninja h2, japonezii au reusit sa dezorienteze lumea Au facut acel clip in care arata toate generatiile de "balene" (zx11, zx12r, zx14), iar acum au dat de inteles ca urmeaza altceva...deci te duce cu gandul la o motocicleta mare. Dar tot in acelasi clip au pus o poza in care motocicleta se vede clar ca e SS. Acum asteptam pana pe 30 ca am inteles ca atunci o vor prezenta, si ne vom lamuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) Poti sa patinezi o cutie secventiala? Ma refeream la masina,a patinat rotile ca s-a auzit cum i-a dat in cap si pe 1 si pe 2 pana a schimbat rapid in 3.Dar da,daca vrei,daca la asta te refereai,ei o pot patina si din ambreiaj ca au ambreiaj la manutza. Ma, referitor la Ninja h2, japonezii au reusit sa dezorienteze lumea Au facut acel clip in care arata toate generatiile de "balene" (zx11, zx12r, zx14), iar acum au dat de inteles ca urmeaza altceva...deci te duce cu gandul la o motocicleta mare. Dar tot in acelasi clip au pus o poza in care motocicleta se vede clar ca e SS. Acum asteptam pana pe 30 ca am inteles ca atunci o vor prezenta, si ne vom lamuri. Eh,nu sunt prosti deloc,tot ne mai trag cate un teaser pe site-ul acela ca sa acumuleze tensiunea.Numa sa nu scoata vreo basina. Daca scot vreun prototip si dupa 5-6 ani vine si ceva pe strada ii dau draq. Daca scot un ss,nu conteaza cum de 600,de 750,miar,etc cu turbo,jos palaria.Daca scot zx-10 turbo,la cum lucra Kawasaki,cred ca va fi cea mai nebuna motoreta de pana acum.Ce Tuono,ce TL,gata. Dar e clar ca motorul va fi turbo,si va fi un Ninja.Din poza postata de colegul mai sus,se vede clar ca va fi ss. Turbinele mici,ceramice,de presiune scazuta si inj directa mi se par directii de urmat.Pt ca vad ca strada o ia iarasi inaintea motogp-ului. Fingers crossed. Turbo-smecheria asta pe 30 sept si noul R1 la Koln pe 1oct. Editat Septembrie 9, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Ma, referitor la Ninja h2, japonezii au reusit sa dezorienteze lumea Au facut acel clip in care arata toate generatiile de "balene" (zx11, zx12r, zx14), iar acum au dat de inteles ca urmeaza altceva...deci te duce cu gandul la o motocicleta mare. Nu neaparat. Ce au aratat in clipul ala sunt modelele lor "flagship" succesive. Adica varfurile lor de gama de-a lungul timpului. Strategia de piata a facut ca de cateva generatii incoace acel varf de gama sa fie reprezentat de modele sport-touring de capacitate mare. Lucru care se va schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) @Method - în declarații, Ham&Merc au zis că nu a funcționat softul de launch-control ( cică a încercat de două ori să îl activeze înainte de start și nu a luat-o ) și Hamilton a luat startul apăsând pe alt buton Editat Septembrie 9, 2014 de bibi.audiofil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 9, 2014 Autor Share Postat Septembrie 9, 2014 @Method - în declarații, Ham&Merc au zis că nu a funcționat softul de launch-control ( cică a încercat de două ori să îl activeze înainte de start și nu a luat-o ) și Hamilton a luat startul apăsând pe alt buton Da, la filmarea on-board cu hamilton la start, se auzea motorul in limitare. Dar ma gandeam ca asa face launch control-ul lor (ca la HP4 ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Hamilton : “So, managed to keep my composure even though this thing… what it is, is a button that engages a system which controls the RPM, helps you control the RPM, and when that doesn't engage, the RPM just goes all over the place, so you're not able to get normal starts, so a correct launch." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Da,e o smecherie,eu m-am exprimat gresit,ei nu au voie cu LC teoretic. Teoretic Dar practic,au "this thing...this button",care "te ajuta" sa controlezi turele.Adica nu ii zice LC,dar na... Pe partea ailalta,numa cine nu cunoaste F1 si cum functioneaza masinile alea poate crede ca baietii aia nu patineaza rotile din skill.Iti dai seama ce ar insemna sa pleci de pe loc fara sa patinezi o masina de greutatea unui Tico,dar cu peste 800 de cai si un cuplu enorm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Montezemolo pleaca de la Ferrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 (editat) A dat Dumnezeu.Om mai incapabil si in acelasi timp mai plin de el n-am vazut.Pe cat de slabe erau rezultatele,pe atat de mult se umfla in pene.Problema la cutie a lui Alonso fix la Monza cred ca i-a pus capac.Si asa nu se intelegea el cu Alonso,Alonso i-a facut-o Treaba frumoasa e nu ca a plecat Montezemolo,ci ca va veni CEO Fiat/Chrysler Sergio Marchionne la conducere: Marchionne care e un super smecher si un super manager.Deci la anul vom vedea alt Ferrari,bag mana-n foc. Parerea mea e ca numai lucruri bune pot veni din demiterea lui Montezemolo. Editat Septembrie 11, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Eu nu-l vad chiar ca pe satana. Sa nu uitam ca sub conducerea lui a avut loc "era Schumacher", careia FIA i-a pus capat fortat.Iar pe partea auto, a facut din Ferrari un brand nesimtit de profitabil pentru un contructor auto de lux. A reusit sa transforme Ferrari dintr-un brand auto, intr-un brand de "lifestyle". Firma trece prin cel mai profitabil moment din istorie, asta desi si-au limitat in mod voit numarul de masini produse pentru a nu-si pierde din exclusivitate. De cate coae ai nevoie ca sa faci asa ceva? Si uite ca a mers...Pe partea de competitie e adevarat ca faptul ca Scuderia Ferrari sa nu mai fi castigat niciun titlu din 2008 incoace nu este justificabil, asta in cazul in care bugetul, oamenii si pilotii necesari exista. Acum cateva luni Montezemolo a incercat sa o dreaga si sa incerce sa intre in anduranta. Desi cred ca si-ar fi rupt dintii in fata celor de la Porsche, Audi si chiar Toyota.Per total, cred ca a sperat ca succesul din vanzari sa-l salveze, dar nu a fost destul. In final, a preferat sa-si dea singur demisia inainte ca Sergio Marchionne sa-l dea public afara. Cel din urma este un om capabil, dar are deja multe pe cap si este in primul rand interesat de coeziunea dintre Fiat si Chrysler si impunerea marcilor italiene din grup, in SUA. Practic vorbind deci, nu stiu cat timp va avea sa se ocupe de "cazul Ferrari". Probabil ca si-a asumat rolul de conducere la Maranello ca intermediar. Ramane de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Eu nu-l vad chiar ca pe satana. Sa nu uitam ca sub conducerea lui a avut loc "era Schumacher", careia FIA i-a pus capat fortat. Iar pe partea auto, a facut din Ferrari un brand nesimtit de profitabil pentru un contructor auto de lux. A reusit sa transforme Ferrari dintr-un brand auto, intr-un brand de "lifestyle". Firma trece prin cel mai profitabil moment din istorie, asta desi si-au limitat in mod voit numarul de masini produse pentru a nu-si pierde din exclusivitate. De cate coae ai nevoie ca sa faci asa ceva? Si uite ca a mers... Pe partea de competitie e adevarat ca faptul ca Scuderia Ferrari sa nu mai fi castigat niciun titlu din 2008 incoace nu este justificabil, asta in cazul in care bugetul, oamenii si pilotii necesari exista. Acum cateva luni Montezemolo a incercat sa o dreaga si sa incerce sa intre in anduranta. Desi cred ca si-ar fi rupt dintii in fata celor de la Porsche, Audi si chiar Toyota. Per total, cred ca a sperat ca succesul din vanzari sa-l salveze, dar nu a fost destul. In final, a preferat sa-si dea singur demisia inainte ca Sergio Marchionne sa-l dea public afara. Cel din urma este un om capabil, dar are deja multe pe cap si este in primul rand interesat de coeziunea dintre Fiat si Chrysler si impunerea marcilor italiene din grup, in SUA. Practic vorbind deci, nu stiu cat timp va avea sa se ocupe de "cazul Ferrari". Probabil ca si-a asumat rolul de conducere la Maranello ca intermediar. Ramane de vazut. DA,ai dreptate dpdv al Ferrari Spa,care are un profit foarte bun si pe care a reusit s-o transforme intr-un brand. Dar dpdv al Ferrari F1,lucrurile nu au stat asa de bine : am citit si eu acel articol de pe F1.com. Montezemolo a facut 2 decizii bune : l-a adus pe Lauda si l-a adus pe Todt care la randul lui a venit cu Schumacher&Co.In 40 de ani 2 decizii bune.Vorba aia,si un ceas stricat arata ora exacta de 2 ori pe zi. Sa nu uitam ca Ferrari mai mult a pierdut decat a castigat in F1 : daca scoatem din ecuatie perioada Schumacher,Ferrari a mai avut niste tresariri cu Schechter pe la inceputul anilor'80 si Lauda,si iarasi acum cu Raikonnen (pe care l-au concediat din postura de campion mondial,lucru impardonabil in opinia mea).Dar in rest,noapte. Montezemolo l-a unsi si sustinut pe Domenicalli care era pur si simplu depasit din start de situatie si care a creat acest F14t-2014 cu un buget monstru si care nu e bun de nimic,Montezemolo l-a pus pe pretenul lui bun Matiacci care in opinia mea nu are nici o treaba cu F1 si care sunt convins ca va cadea rapid cand va veni baiatul asta nou la conducere. Alte decizii proaste din era post-Schumacher in opinia mea (nu stiu daca tin neaparat de Montezemolo,dar din moment ce el era seful cel mare..) : - l-au lasat sa plece pe Schumacher,greseala colosala,acesta era inca f competitiv si mai putea castiga titluri - l-au sustinut pe Massa pt titlu,care,in purul sau stil,a dat cu oistea-n gard - l-au concediat pe Raikonnen,cand era foarte clar faptul ca nu pilotul,ci masina era de vina pt lipsa de rezultate - au ratat de 2 ori titlul cu Alonso intre 2009 si 2013 pt ca efectiv nu au avut o masina competitiva,iar cand au avut-o nu au avut strategia necesara pt a capitaliza,spre deosebire de RB care a dovedit un profesionalism desavarasit - au facut o echipa separata inca de la sf lui 2012 special pt a se ocupa de masina 2014,aceasta echipa precum si masina respectiva avand rezultate mai mult decat slabe.Toate astea cu ajutorul unui buget imens. - iarasi,beneficiind de un buget undeva intre 2 si 300 mil,au construit un tunel de vant care s-a dovedit a da rezultate gresite,acesta trebuind a fi reconstruit. Singurele reactii ale lui Montezemolo in acest 2014 catastrofal pt Ferrari au fost concedierea voalata a lui Domenicalli si ulterior a ing. responsabil cu motorul si aducerea prietenului Matiacci. Si,dupa cum ai zis si tu,daca intra pe anduranta,era si aia o idee colosal de proasta,il papau Audi si Porsche Prin urmare,mi se pare ca cei de la Fiat au avut inca foarte mare rabdare cu el. Si concedierea lui ,raman la parerea mea,va aduce numa lucruri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Vorba aia,si un ceas stricat arata ora exacta de 2 ori pe zi. Buna asta - l-au lasat sa plece pe Schumacher,greseala colosala,acesta era inca f competitiv si mai putea castiga titluri - l-au sustinut pe Massa pt titlu,care,in purul sau stil,a dat cu oistea-n gard - l-au concediat pe Raikonnen,cand era foarte clar faptul ca nu pilotul,ci masina era de vina pt lipsa de rezultate Cu Schumacher, presupun ca te referi la momentul in care, fiind consultant la Ferrari, s-a hotarat sa plece la Mercedes. Acolo, in apararea lui, Montezemolo a incercat ceva. Nu avea cum sa il bage pe Schumacher in ecuatie la momentul respectiv: Alonso si Massa aveau deja contract cu Scuderia pentru 2010 si 2011, asa ca a facut presiuni pentru introducerea echipelor cu 3 masini. Fantezist, da. Dar a incercat. La final, Schumacher a plecat pentru ca a vrut sa concureze, iar Ferrari nu ii putea da o masina din cele doua la momentul respectiv. In ceea ce priveste situatia cu Massa si Räikkönen (la prima "casatorie" cu Ferrari) in 2008, ai dreptate. Montezemolo si Emilio Botin sunt de vina pentru transformarea lui Massa in in pilot numarul 1 in acel an. Kimi trebuia sa dispara pentru ca Santander avea interese in Brazilia, iar Alonso era pe vine. Nu aveau deci cum sa il lase pe Räikkönen sa castige al doilea titlu la rand ca apoi sa-l dea afara. Si sincer, aproape le-a iesit: daca nu era gafa monumentala din cursa de la Singapore cand Massa a plecat de la standuri cu furtunul de alimentare dupa el, ar fi iesit cel mai probabil campion mondial in acel an. Nu spun ca ar fi fost meritat: nu-mi place de Hamilton, dar clar are stofa de campion, spre deosebire de "Felipe Massa do Brasil" care parca s-a nascut pentru a fi vioara a 2-a. Vreau doar sa spun ca in 2008 Ferrari a avut probabil cea mai buna masina si daca ar fi fost in spatele lui Kimi, aveau inca un titlu in palmares acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Cu Schumacher, presupun ca te referi la momentul in care, fiind consultant la Ferrari, s-a hotarat sa plece la Mercedes. Acolo, in apararea lui, Montezemolo a incercat ceva. Nu avea cum sa il bage pe Schumacher in ecuatie la momentul respectiv: Alonso si Massa aveau deja contract cu Scuderia pentru 2010 si 2011, asa ca a facut presiuni pentru introducerea echipelor cu 3 masini. Fantezist, da. Dar a incercat. La final, Schumacher a plecat pentru ca a vrut sa concureze, iar Ferrari nu ii putea da o masina din cele doua la momentul respectiv. Nu,vorbeam despre faptul ca l-au lasat pe Schumacher sa se retraga ca si pilot,asa,cam impins de la spate, ca sa-i faca loc lui Massa dupa cum a declarat el insusi. Acuma,bine,s-ar putea ca Montezemolo si Ferrari sa nu aiba de fapt nici o vina aici,pur si simplu sa fie doar hotararea lui Schumacher.Dar din cate se specula la acel moment,cam asa era directia data de Ferrari : Schumacher sa se retraga "la birouri" consultant sau asa ceva si Massa sa fie pilotul nr.1 (yeah,right). Oricum,avand in vedere ca echipa Ferrari F1 nu mai are performante notabile de vreo 5-6 ani,si asta cu toate ca s-a turnat in ea un munte de bani,iar pilotii au fost ireprosabili as zice eu,problema era clar la management.Trebuia facut ceva,trebuiau luate masuri drastice. In concluzie mi se pare o decizie foarte buna lasarea la vatra a lui Montezemolo.Pe partea ailalta,daca intr-adevar el este artizanul succesului Ferrari Spa sau cum ii zice diviziei de masini de serie,trebuiau sa-l lase sa se ocupe doar de acea parte.Pt ca acolo,intr-adevar,rezultatele au fost ff bune. Iar preluarea fraielor chiar de catre CEO Fiat,Sergio asta mi se pare un lucru si mai bun,avand in vedere ce carte de vizita are,adica ce a reusit el pana acuma.Am cititi ca are un stil de lucru foarte ne-directorial,ii place sa stea printre oameni,sa se implice,nu doar sta la birou si da hotarari. Sa speram ca va fi de bine,pt ca mi-ar place sa-i vad si pe cei de la Ferrari angrenati in lupta pt titlu.Sau macar pt podiumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 http://www.crash.net/f1/news/208776/1/fia-clarifies-f1-team-radio-restrictions.html Sunt tare curios cum or să facă treaba asta. Mai bine opreau total comunicațiile radio și basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 (editat) Ce porcarie, practic tot efortul unor ingineri si al unui weekend intreg se poate duce in cateva ture din cauza lipsei de comunicare. Ne intoarcem in timp, si nu vad cum o astfel de masura poate sa aduca beneficii sau spectacol pentru public. Editat Septembrie 16, 2014 de Valentino Rossi VR46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 (editat) Da,exact acum citeam si eu kacatul asta : http://www.formula1.com/news/headlines/2014/9/16349.html N-ai voie sa-i spui pilotului decat timpii pe anumite sectoare ai competitorilor,de asemenea nu se pot comunica pilotului nici un fel de date de telemetrie sau ce setari sa modifice. Mai,cum sa zic,parerea mea e ca teoretic mister Whitting are dreptate : masina trebuie pilotata fara "outside help".Ori ei ii seteaza masina in timp real in functie de datele de telemetrie pe care le primesc,adica : - modifica balansul franelor ca ti se incalzesc fata/spatele. - modifica nush ce mapa ca vazuram noi aci pe telemetrie ca nu trage bine la iesirea din nush ce viraj - schimba pe harta cutare la motor pana in punctul x al cursei,dupa aia schimbi pe harta ailalta - vezi ca nu-ti ajunge gazul sa termini cursa,baga mapa cutare ca sa salvezi gaz - modifica setarea in diferential ca pe iesirea din cutare curba ai wheelspin pe roata stg/dr. - etc,etc Pai pilotul tre sa SIMTA ca are wheelspin sau ca i se incalzesc franele sau ca are gumele prea calde/reci sau ca nu iese bine din nush ce curba si sa faca modificari la setari in functie de situatiile care se ivesc si de ce simte el. Nu tre sa fie robot si sa gandeasca inginerii pt el,ingineri care "simt" masina perfect cu telemetria si in functie de asta ii spun pilotului cum sa faca setarile. Repet,Whitting are dreptate,masina trebuie condusa de pilotul care nu trebuie ajutat de pe margine.Ori,in situatia actuala,ajutorul de pe margine e ff mare. Singurul lucru cu care nu sunt de acord e faptul ca le interzice sa le spuna pilotilor unde e mai bun adversarul,de genul : "Nico franeaza mai bine pe virajele x si y,tu esti mai rapid acolo,etc".Asta nu e outside help,pur si simplu ii spun unde isi poate imbunatati performantele. Bine,acuma,e foarte greu de aplicat treaba asta.Pe de o parte FIA tre sa inregistreze si apoi sa asculte toate conversatiile pe care le are pilotul cu baza,si pe deasupra tre sa se preocupe ca pilotul sa nu aiba 2 statii radio : una "oficiala" si una de vorbit restul. Iar pe partea ailalta,la cate setari se pot face acum la masini,a cam belit-o pilotul,ca are de lucru in masina aia.... Data fiind multimea de setari ce trebuie facute in timp real si faptul ca nu poti pretinde pilotului sa se preocupe de toate problemele astea pt ca el mai trebuie si sa conduca masina,cred ca in timp vor face ecu-uri foarte smechere care vor invata si se vor regla singure in functie de parametrii de telemetrie.Teoretic se poate programa ecu-ul sa citeasca telemetria si senzorii si in functie de asta sa isi modifice parametrii,cam in acelasi fel cum face la noi la masini cu sonda lambda si cu senzorul de presiune aer,altitudine,etc,dar de n ori mai complicat. Cu alte cuvinte,cred ca asta se va traduce iarasi intr-o escaladare a costurilor pe partea electronica... Editat Septembrie 17, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Ce porcarie, practic tot efortul unor ingineri si al unui weekend intreg se poate duce in cateva ture din cauza lipsei de comunicare. La moto cum e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 ...Sau pentru ca o da prostu' pe jos cu 3 viraje inainte de finish. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 17, 2014 Autor Share Postat Septembrie 17, 2014 Am vrut sa postez de ieri, dar am renuntat. Si azi am citit comentariul lui Method... parca mi-ar fi citit gandurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 (editat) Și cum o să aplice interdicțiile dacă toți își vor face un jargon criptat ? "Gata Lewis, acum dă-i bulul ..." Sau angajază apași să se ocupe de transmisiuni pe radio, ca americanii în al doilea război mondial. Editat Septembrie 17, 2014 de bibi.audiofil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Am vrut sa postez de ieri, dar am renuntat. Si azi am citit comentariul lui Method... parca mi-ar fi citit gandurile Da,sunt bun dar nu sunt cautat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.