Method Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Pfff,sa ii vad concurand acuma pe motorete de 250-300,ar fi cam penibil.Mie toate motoretele de acolo mi se pare ca arata fake,asa,ieftine,de china.Si carenele si finisarea,vorba lui Kimi - bwoah. Ducati insa...alta miscare. Iar sharkfin-urile și t-wing-urile (pantografele) vor fi interzise de anul viitor. Aiurea.Adica na,t-wing urile alea de deasupra arata naspa.Da,stiu,sunt mai mult nu pt downforce ci pt canalizarea aerului pe eleron.Dar sa le interzici ca vor fanii...acuma brusc ne uitam in gura fanilor DA CAND AU TRECUT LA PARTZURI DE 1.6 NU AU CONSULTAT FANII???Plm... Whiting ala ar cam trebui sa se duca dupa Bernie,bai nene,l-am respectat enorm pe Nakamoto,gest de gest,tata la 60 de ani s-a dus a dat noroc cu Marquez si echipa si a iesit la pensie.EEEE,acolo japonezii au clasa,asa da tata.Nu stai la 80 de ani fosila,calcat la cwr si balmajind prostii prin proteza sa tii cu dintii de scaun.Asta ar trebui sa fie regula pt toti indiferent de unde si cat de inalti sunt : 60-65 de ani,dai noroc cu lumea si te-ai retras,pa,golden years sau cum s-or numi te retragi in Florida la pescuit sau la Monaco,platesti 2 de 30 de ani sa te faca cu gura de 2 ori pe sapt si asta e treaba. Hmm,enervant,din cei 2 prieteni ai mei care mai stiu ce inseamna F1 (ca restul cand deschid subiectul ma huiduie ca zic ca e boring ),nici unul nu da o sansa Ferrari.Chiar asa sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Pfff,sa ii vad concurand acuma pe motorete de 250-300,ar fi cam penibil. ...Cum ți se pare clasa Moto3 din CMV? Ca spectacol este preferata mea. Cu motoarele lor de 250cc DA CAND AU TRECUT LA PARTZURI DE 1.6 NU AU CONSULTAT FANII???Plm... În perioada în care s-a luat decizia respectivă, lumea abia începea să-și revină după criza economică. F1 a trebuit să asculte de cererile constructorilor implicați - sau a celor gata să se implice (Renault, Honda), altfel grila ar fi rămas cam pustie. Nasol pentru șou, dar s-a asigurat supraviețuirea business-ului. Impactul interzicerii acelor elemente de aero este insignifiant în comparație Hmm,enervant,din cei 2 prieteni ai mei care mai stiu ce inseamna F1 (ca restul cand deschid subiectul ma huiduie ca zic ca e boring),nici unul nu da o sansa Ferrari.Chiar asa sa fie? Tot Mercedes sunt în față Avansul pe care-l aveau anul trecut este practic imposibil de anulat într-un intersezon. Ferrari sunt mai aproape și se vor bate (măcar ocazional) pentru victorii. Poate și RBR, puțin mai încolo. Dar titlul va merge tot la Mercedes. Sper să mă înșel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 (editat) Da,ai dreptate,moto3 is fun.Doar ca nu e clasa 600.Insa ca spectacol,da. Si deasemenea astept cu nerabdare clasa electric.Alea da.Nota 15.Sunt pentru moto electrice.De performanta,nu ragalii. Si mie mi-e frica de AMG.Inca sunt top dog.Nu pentru ca aveau vreun avans anul trecut.Avansul lor era pur motorizare,dupa cum s-a spus in multe randuri,RB avea cel mai bun sasiu.Insa acum s-a pus accentul masiv pe sasiu si aero.RB insa zboara sub radar,de la ei ma asteptam eu la multe,si pe deasupra ii penalizeaza rau motorul Renault,orice ar face ei pe partea de sasiu.Ferrari insa vad ca peste iarna a muncit,si inca bine,a pus ochelaristul ala biciul rau pe ei. Insa problema e faptul ca AMG e o echipa mare si destul de bine organizata si au tinut si ei stacheta sus.Asta impreuna cu avansul la motor care e adevarat inca se mentine,20-30 de cai in plus cred ca tot au,cu un sasiu si o aero mai mult decat decente,cam aia e. Deci nu cred ca avansul lor pe motor va inclina balanta anul asta,ci faptul ca peste iarna au dezvoltat foarte mult si cred ca foarte bine pe partea aero,lucru pe care anul trecut nu il facusera la asemenea anvergura. » Post actualizat in 24 Mar 2017 06:41Update ca am mai prins 5 min din fp'urile de azi - toata lumea pe ultrasofts : 1.Ham - 1.23.6 2.Vettel - 1.24.1 3.Bottas tot pe la 1.24.1 pe ultras uzate Ricci,Raikko,etc Verst la 1.4s pe sots uzate. Deci ramane proverbiala jumatate de secunda... Vom avea o imagine mai clara despre performantele lor sambata in quali.Masinile arata super bine,arata in sfarsit a masini de F1,nu mai arata a vacuum cleaners. Si btw,a fost asa o desfatare sa vad F1 in full HD la Digi,bai nene,ce si-au batut joc de motogp la eurosport,deci penibil. Bine ca macar F1 a ramas la Digi fara publicitate si HD Editat Martie 23, 2017 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Buuun...deci pronosticuri:pole Hamilton,victorie cursa Hamilton si campion 2017 Hamilton.nashpa ne-am intors de unde am pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 http://blog.dupontregistry.com/celebrity-cars/felipe-massa-2007-ferrari-wall/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 1.Ham - 1.23.6 2.Vettel - 1.24.1 3.Bottas tot pe la 1.24.1 pe ultras uzate Ricci,Raikko,etc Partea bună este că doar #44 este departe în față, nu ambele Mercedes-uri. Dar era de așteptat, Bottas nu avea cum să se adapteze în câteva luni la fel de bine ca HAM în 4 ani. În rest cred că ne-am calmat și cu așteptările pentru 2017, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Eu cred ca va fi o batalie spectaculoasa, in 5, pentru locul 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Partea bună este că doar #44 este departe în față, nu ambele Mercedes-uri. Dar era de așteptat, Bottas nu avea cum să se adapteze în câteva luni la fel de bine ca HAM în 4 ani. Stai ca Bottas - 1 dupa cum ai zis,nu e inca adaptat si 2- era pe ultra soft uzate. Vettel spune ca insa ca balansul masinii sale nu e inca acolo si ca mai e de extras potential din ea - link.Vettel e destul de increzator.Nush,vedem in quali maine dim la 8. Oricum ar freca-o,in quali dau cartile pe fata. Dar intradevar,se prefigureaza o laba. http://blog.dupontregistry.com/celebrity-cars/felipe-massa-2007-ferrari-wall/ Wow,misto cadoul.Tare sa iti faca Massa asa un cadou..nota 15. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Asteptam mai mult de la Red Bull. Cam mare distanta, dar sa vedem si cursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Asteptam mai mult de la Red Bull. Cam mare distanta, dar sa vedem si cursa Ricci a prea fortat-o si a dat cu oistea-n gard,Verst tot nervos,a mers dar na,cam asta e ritmul masinii. Si eu m-am mirat ca prea zburau ei sub radar,dar se pare ca nu zburau sub radar,cam asta e nivelul. Din start mi s-a parut foarte simplutza masina ca si aero iar motorul se stie ca e slab. Deci interesante calificarile : Q3 : Ham - 1.22.188 Vettel +0.268 Bottas +0.3 Raikkonen a gresit pe un viraj +0.9 Viteza si progresul Ferrari este vizibil zic eu.Nu se apropiau mai mult de 0.5 anul trecut. S-a vazut mai ales in Q2 care cam reflecta ritmul de cursa,si unde cam toate cele 4 masini au fost inghesuite in 0.3secunde. Daca isi joaca cartile corect as zice ca putem avea in sfarsit o batalie pentru locul 1. Fingers crossed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Mie mi-a placut Nicole Kidman, le cam scuipa seminte in freza alora de la Fierari Ia ziceti, tot pixda Vettel sau a mai urcat vreun nivel? Cotetzul rosu se pare ca e mai sprinten anul asta, doar revolutia aaaaaripodinamica a taurului colorat se lasa asteptata. Ma mir ca in 15 min de P3 + cat am vazut din Q printre gene n-am remarcat sa fi bubuit nici un motor 'onda. Sau Alonso are kettcar cu pedale acu'? Masinile arata mai bine per ansamblu, mai putin pantografele, arma anti Mertz si anti manele insa se lasa asteptata din pacate. Cum s-a cocotat el ca maimuiul pe AMG ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Cum s-a cocotat el ca maimuiul pe AMG ala... Da, a fost cam de prost gust. Din pacate, seamana cu felul in care iti formulezi discursul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Nici eu n-am inteleg nimic din ce a scris.... Referitor la Hamilton,ok,mynele,ok primadona,ok AMG boring,iar victoriile si campionatele se datoreaza in mare masura superioritatii masinii AMG,dar iata,aici s-a vazut ca face diferenta. Daca nu era Ham,Vettel lua pole.Ok,Bottas are circumstante atenuante,e prima cursa pe aceasta masina,etc.Dar dupa cum au debutat ostilitatile,mi-e frica sa nu vedem un Bottas calarit mai mult decat era calarit Rosberg.Asta inseamna ca Hamilton e intradevar,atat de bun. Acesta este insa un exemplu pozitiv de pilot care face diferenta : Vettel e un standard.Bottas e acolo,dar ajutat de masina.Hamilton reuseste sa ridice stacheta,vorba lui,cu "a blink of an eye",dar iata ca reuseste.0.268 din mana pilotului,e ceva.Iar Raikkonen nu face fata presiunii.Ata ete. Bine,pe partea ailalta,s-a vazut cat de pilot e Vettel atunci cand a fost confruntat cu Ricci.2014 a fost omorarea mitului Vettel IV (i hated those t-shirts) si anihilarea aproape totala a lui Vettel.Insa jos palaria pentru el pentru ca a reusit efectiv sa se reinventeze. Ar fi fost eeeextreemm de interesant daca Alonso,atunci cand a fost abordat de catre AMG,sa fi spus yes.Atunci am fi vazut cine este cu adevarat Hamilton si ce nivel are.Atunci ar fi fost ceva superb.Dar nuu,Alonso a ales sa ramana "ca sa ia campionatul cu McLaren Honda" Ii dorim succes. Insa daca Alonso ar fi intins mana care i se oferea,si nu ar fi facut o (a x-spea) alta alegere proasta in cariera lui,cred ca am fi asistat si la anihilarea mitului Hamilton. Daca. Eh,totusi e bine pentru ca prin prisma FP3,Q2 si Q3,daca privim cu speranta si bunavointa,poate putem avea o lupta adevarata pentru victorie. Sa vedem cum este ritmul de cursa al celor 2 (suspectez diferente similare Q2),si mai important,speram la o dezvoltare in-season Ferrari prin care sa recupereze micul (sper) gap si sa le dea celor 4 piloti sansa unei batalii de la egal la egal. Tinem pumnii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Dar nuu,Alonso a ales sa ramana "ca sa ia campionatul cu McLaren Honda" Ii dorim succes. Se pare ca timpul trece cu repeziciune. Alonso, dupa calificarile de astazi : "It needs to come from God and have a miracle to help us. Something more than what we are doing at the moment," "We are un-competitive, we are not quick enough to battle for the big positions so we need help from the others, we need help from rain, we need help from God, we need everything. So that's not good. Let's work hard and improve the situation in a very short time." Mie imi suna a disperare .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Dumnezeu se uita la F1,dar nu il va ajuta pe Alonso,el l-a ajutat doar pe Kimi in 2007,poate ar ajuta insa daca Alonso ar face o schimbare de cetatenie,sa treaca la finlandezi Si sa inceapa sa vorbeasca monosilabic,si eventual sa inceapa fiecare interviu cu "bwoah" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Hai Vettel!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Hai Bottas ! » Post actualizat in 26 Mar 2017 06:28Se prefigureaza un sezon interesant doar pentru pasionatii hard-core Distanta dintre primele trei echipe si restul este uriasa. Newey n-a rezolvat problema. McLaren e la pamant. NEMA DEPASIRI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 (editat) Hai ca a depasit frumos Ocon. Si castiga o pixda Recunosc ca am atipit de mai multe ori in timpul cursei. Editat Martie 26, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Si s-a schimbat balanta. N-ati avut incredere in Ferrari,eu am tot sperat si iata ca pana la urma sperantele s-au adeverit. Tot timpul ritmul din Q2 ne cam arata potentialul de cursa.Si acolo s-a vazut ca cele 4 masini erau grupate in 0.3s.Ce nu ne-a aratat insa Q2 e faptul ca Hamilton a fortat prea tare la start incercand sa faca gap intre el si Vettel si si-a uzat prematur gumele.Drept urmare,a intrat la boxe mai devreme iar Vettel a putut face "un Schumacher",adica 4-5 tururi super-fast inainte de intrarea la boxe in timp ce adversarul era aruncat in spatele lui Verst,ceea ce i-a garantat o revenire frumoasa pe 1. Dupa aceea ritmul de cursa superior (prima oara din 2014 incoace) al masinii rosii si-a spus cuvantul iar suprematia lui nu a mai fost pusa la indoiala pana la sf cursei (desi baiguia ing lui Ham prin casti we're gonna switch to plan A,cred ca a fost vrajeala aia),Vettel pastra 8-9s avans si cred ca putea sa puna si mai mult.Monoposturile s-a vazut ca sunt rapide,amandoua facand fastest laps pe softuri pe ultimele tururi. Deci bravo Ferrari in principal pentru munca (si pt ca au copiat in sfarsit cu succes split-turbo AMG si pt aero as zice superioara) si bravo Vettel pentru profesionalism. Ar fi fost itneresant insa ce s-ar fi intamplat daca Verst nu il tinea pe Ham,care s-a vazut ca a avut viteza pe gume soft proaspete (si probabil o mapare agresiva pe cateva tururi special pentru a contracara iesirea in fata a lui Vettel).Daca nu era Verst intre ei cred ca ar fi iesit iuresh si am fi avut si un duel veritabil si cu scantei pentru locul 1 din care proabil ar fi iesit Vettel castigator,dar cu multe sfortari,pentru ca Vettel daca ne aducem aminte nu e asa de incercat in lupte si nu e genul dogfighter,ceea ce Hamilton este.Sa ne aducem aminte ca mai toate campionatele lui Vettel au fost luate pe o suprematie masiva a masinilor RB,combinate cu rapiditatea pilotului dar nu prea s-a batut el decat cu Webber asa dur Eh,cred ca anul asta va trece prin foc si sabie si cu Hamilton si am impresia ca si cu Bottas.Ii dorim succes. Si unde a gresit Ham si a fortat incercand fara succes sa combata Ferrari,Bottas a fost copil cuminte si a mers in ritmul masinii si s-a departat usor de Kimi si a schimbat de pe ultrasoft tarziu rau si a venit ca tornada peste Ham,pana cand a fost stopat probabil la 2.2-2.5s de catre echipa,pentru ca avea -0.6 si brusc a facut +0.2 si de atunci a lasat-o moale.Aia inseamna stop.Dar s-a vazut ca finlandezul e rapid si probabil il va ataca pe Ham,si bravo lui. Kimi a dormit cursa asta iar in comparatie cu standardul Vettel si ritmul acestuia,Kimi a fost de la alta echipa.S-a mai trezit cand era Verst sa il prinda,Verst care a mers foarte bine si a venit cu cea mai buna strategie as spune eu,cea cu ultrasoft impins si apoi schimbare pe ssoft rosu.Mult mai buna strategie,si era sa dea si roade pentru ca AMG si Ferrari au jucat cartea sigurantei si nu au pus ssoft temandu-se ca nu va tine la final.La RB insa Ricci a dat-o in bara in quali ceea ce efectiv i-a distrus si cutia si cursa. Massa a revenit cu un loc 6 pt Wiliiams care salveaza numele echipei si il spala pe copilul de bani gata Stroll. In rest,Force India a mers foarte bine,Perez ne-a aratat din nou clasa sa demna de masini mult mai bune,iar Ocon a mers stas,reusind pe final sa ii depaseasca si pe Alonso si sa il contracareze pe Hulk. TR a mers bine si ca masina si ca piloti si a punctat bine. Renault s-a comportat ok,avand in vedere asteptarile motorului.Masina pare ok,motorul slab,ca de obicei.Mai bine insa ca anul trecut as zice eu. McLaren a fost praf,noroc ca are piloti buni dar cand nu face poc motorul iata,se rupe suspensia. Per total,nu a fost deloc o cursa spectaculoasa,cred ca rezultatul a fost mai spectaculos decat cursa,ceea ce ne da speranta pentru cursele viitoare.Wolff si Lauda erau fierti,ceea ce mi-a dat impresia si mai mult ca ritmul Ferrari e real si s-a cam terminat cu defilarile Mercedes in 2017.Ok,asta nu inseamna ca Ferrari are un mare avantaj,Hamilton se poate bate in continuare pt campionat si AMG la fel,dar subliniez,se pot bate.Nu mai e cu defilari si pupaturi relaxate dupa cursa,e cu transpiratie. Hai Bottas ! » Post actualizat in 26 Mar 2017 06:28Se prefigureaza un sezon interesant doar pentru pasionatii hard-core Distanta dintre primele trei echipe si restul este uriasa. Newey n-a rezolvat problema. McLaren e la pamant. NEMA DEPASIRI ! Eu as spune ca va fi interesant sezonul.E adevarat,F1 nu mai este spectaculoasa,adica nu e motogp,trebuie sa intelegi ce fac aia acolo,etc,e ca la ciclism unde sunt evadari,strategii,sprinteri,gregari,etc,insa cine nu intelege sportul e total plictisit.Adica desi are public numeros si Liberty Media face toate demersurile necesare pentru a promova sportul,F1 e un sport pentru fanii hardcore dupa cum ai spus si pentru clasa de sus.Nu fitza,dar elevat.Nu aprob aceasta stare de fapt,insa ea exista.F1 nu e motogp,care e spectaculos si fun si interesant pentru oricine deschide televizorul si se uita prima data.Insa acest lucru nu cred ca poate fi schimbat de noua deschidere si de popularizarea pe retelele de socializare.Trebuie umblat la substanta,ceea ce foarte greu acum in F1,pentru ca e un sport foarte inchis. De depasiri ai zis bine,vreau sa atrag atentia asupra unui lucru : Brawn vrea sa scoata DRS'ul pt ca e fake si are dreptate,dar pe partea ailalta am vazut ca DRS'ul a devenit muuuult mai slab fata de ceea ce era anii trecuti.Noua aero 2017 impiedica pe cel din spate cand are DRS on sa porneasca ca din tun,aportul lui cred ca e la 40% din ce insemna DRS in 2016. S-a vazut la Hamilton in spatele lui Verst,deschidea DRS,Verst nici nu se sinchisea.Si vorbim de un AMG vs un Renault pe linia dreapta.As zice insa ca asta e un lucru bun,pentru ca depasirile acelea facile cu DRS erau atat de fake si de trase de par.... Ca si concluzie,per total e bine.As zice ca e bine ca nu mai domina Ferrari,e bine ca exista Bottas,e bine ca exista Verst si Ricci (desi Ricci nu la cursa asta),e bine si cu TR si cu Force India,ne vor garanta niste batalii bune in pluton. Si e bine si cu Liberty Media si cu mutarea superba de a-l pune pe Brawn ( ) in locul senilului de Bernie,fapt care zic eu ca a dat noi aripi acestui sport. Ceea ce mi se pare o mutare de geniu si un sah-mat la Bernie e faptul ca l-au pus ceva presedinte onorific,adica pe sistemul "iti recunoastem meritele in acest sport asa de mult incat te punem ceva care nu ai cum sa comentezi ca nu e ok,dar nu mai poti decat sa tai panglici la inaugurari si sa imparti medalii.Nota 15.Americanii aia nu sunt prosti deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Drept urmare,a intrat la boxe mai devreme iar Vettel a putut face "un Schumacher",adica 4-5 tururi super-fast inainte de intrarea la boxe in timp ce adversarul era aruncat in spatele lui Verst,ceea ce i-a garantat o revenire frumoasa pe 1. E interesant. Nu am mai vazut asa ceva de ani buni, mai exact de cand s-au schimbat gumele ( s-a trecut pe Pirelli ). Strategia castigatoare era sa intri mai repede , sa iesi pe gume noi si sa pui un avans inainte sa intre concurentul. Miscarea de azi a fost old-school, din era Schumacher, asa cum ai zis. » Post actualizat in 26 Mar 2017 09:18 Imi place optimismul lui Alonso ( din ciclul The only way is up - from the bottom - : ) “I think we are last. That's the performance we have now. We were 10th because the qualifying lap we had yesterday was extremely good. The start I was lucky to gain one position and the Grosjean retirement gave us the second one. I think in normal conditions in the normal circuit we should be last.” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 E interesant. Nu am mai vazut asa ceva de ani buni, mai exact de cand s-au schimbat gumele ( s-a trecut pe Pirelli ). Strategia castigatoare era sa intri mai repede , sa iesi pe gume noi si sa pui un avans inainte sa intre concurentul. Miscarea de azi a fost old-school, din era Schumacher, asa cum ai zis. » Post actualizat in 26 Mar 2017 09:18 Imi place optimismul lui Alonso ( din ciclul The only way is up - from the bottom - : ) “I think we are last. That's the performance we have now. We were 10th because the qualifying lap we had yesterday was extremely good. The start I was lucky to gain one position and the Grosjean retirement gave us the second one. I think in normal conditions in the normal circuit we should be last.” Da,exact asa era,pentru ca gumele astea din era dilelilor lui Bernie nu iti permiteau sa fortezi 4-5 tururi la rand sa faci fastest laps ca le lua draq dupa un tur,nu se distrugeau dar se supraincalzeau si nu mai dadeau randament.De aia trebuia umblat cu ele ca cu oule de pasti.Si atunci baietii saracii se adaptasera,faceau 1-2 tururi rapide si intrau rapid la boxe cu gumele care astfel deveneau prajite si le schimbau cu unele proaspete care dadeau randament bun cand erau fresh,si mai faceau cu alea noi inca 3-4 ture pana sa se incalzeasca si alea si dupa aia mergeau tot binisor la management. Porcarii din astea erau nevoiti sa faca pana acum,multumita lui Bernie.Asta era in capul lui spectacol,el crezand ca ii da pe spate si ii baga in ceata cu asa ceva.Singura data cand i-a bagat in ceata a fost in 2013 pe la inceput.Dupa aia au invatat lectiile si gata.Dar deh,asa e cand esti senil.Nu intelegi,nu vezi,chiar si cand lucrurile se desfasoara in fata ta si nu sunt cum ai vrut tu sa fie,tu tot insisti ca sunt intcomai,si pentru ca esti sef si razna,toata lumea zice ca tine.Si se perpetua porcaria asta monumentala. Acuma insa,Pirelli,probabil dupa vorbe cu Brawn,au adus gume cat de cat normale,si iata consecinta.Astea nu mai dau performanta cand se uzeaza,nu ies din perfrormanta daca mergi tare 2-3 tururi.A si zis Vettel pe podium ca e atat de misto acum,sa meri asa tare tur dupa tur dupa tur....va dati seama ce frustrant trebuie sa fi fost pentru saracii piloti sa aiba masina buna,ei sa poata mere tare,toate conditiile intrunite,si ei sa mearga tot usor de teama gumelor ?! Alonso degeaba e vocal acuma.In iarna trebuia sa actioneze.A stat cu capul intre umeri,vorba lui Moromete,si acum ii iese pe nas. Sau Alonso e vocal pentru ca poate vrea sa impinga spre o schimbare de motorist?? Hmm? » Post actualizat in 26 Mar 2017 14:40 P.S. Ceva funny ,am vazut o filmare cu Vettel si Hamilton curiosi : fiecare se ducea la masina adversa si desigur la RB si se minuna de sidepods si de detaliile de pe respectivele masini. » Post actualizat in 27 Mar 2017 05:35 Si un spectator view din virajele 11/12 - link Sunetul a ramas penibil,dar viteza pe viraj e extraordinara,scarry fast Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Nu am văzut cursa live. Mi-am păstrat opinia până după vizionare. O surpriză plăcută din partea celor de la Ferrari, atât cu mașina cât și cu strategia. Dar tot Mercedes sunt în față Dacă primadonna nu se plângea atât și se concentra pe ritmul de cursă (vezi Bottas), ar fi câștigat-o fluierând. Dacă nu pierdea timp în spatele lui VER, lui VET i-ar fi fost cvasi-imposibil să treacă de el pe pistă. Cam greu cu depășirile anul acesta. Campionatul se anunță mai animat, Ferrari sunt mai aproape, și probabil că vor mai fi bătălii #5 vs #44. Dar la final tot Mercedes câștigă. Sper să n-am dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 ................. Dar la final tot Mercedes câștigă.............. deci cumva ca la fotbal, se joaca 22 de oameni cu o minge, si la urma nemtii castiga?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 deci cumva ca la fotbal, se joaca 22 de oameni cu o minge, si la urma nemtii castiga?? Hehe,pai oricum ai intoarce-o,tot la nemti ajungi - la primele 3 echipe (care probabil isi vor imparti toate victoriile anul asta),numa nemti sunt : - la AMG-Mercedes numele spune tot,fara comentarii - la Ferrari Vettel e neamt,si el probabil va castiga in principal,nu Kimi - la RB - pai sun austrieci,deci un fel de nemti de balta. Deci oricum te-ai intoarce ajungi la vorba ta Nu am văzut cursa live. Mi-am păstrat opinia până după vizionare. O surpriză plăcută din partea celor de la Ferrari, atât cu mașina cât și cu strategia. Dar tot Mercedes sunt în față Dacă primadonna nu se plângea atât și se concentra pe ritmul de cursă (vezi Bottas), ar fi câștigat-o fluierând. Dacă nu pierdea timp în spatele lui VER, lui VET i-ar fi fost cvasi-imposibil să treacă de el pe pistă. Cam greu cu depășirile anul acesta. Campionatul se anunță mai animat, Ferrari sunt mai aproape, și probabil că vor mai fi bătălii #5 vs #44. Dar la final tot Mercedes câștigă. Sper să n-am dreptate Si eu sper sa nu ai dreptate Ma mir ca esti asa sigur ca AMG sunt inca in fata.Mie mi s-a parut ca au luat bataie fata in fata,speed pe speed cursa asta.Bine,cursa asta,e adevarat,Australia a fost atipica tot timpul,nu trebuie luata ca etalon.Insa... Ham a si zis ca a tras mult prea tare pentru a se distanta de Vettel si asta l-a facut sa schimbe mai devreme si sa iasa in spatele lui Verst si astfel sa piarda poz.1.Da,daca respecta ritmul de cursa probabil nu mai iesea in spatele lu ala,dar se intampla altceva : cred ca intra in drs range Vettel si ar fi atacat.Acuma ca ar fi trecut sau nu,asta e alta discutie.Insa tot nu cred ca se brodea bine pt Ham chiar si daca respecta tema data. Si pe final de cursa,alea 8-9s deja... Eu spun ca Ferrari a avut ritm de cursa mai rapid aici.Aa,Kimi care dormea asa de bine pana a fost trezit de Verst,aia e partea a doua.Dar eu zic ca au avut ritm superior AMG. Bine,acuma daca vine AMG cu un nou motor la urmatoarele curse sau etc,alta e povestea.Dar nu as crede. Din ce am vazut eu la prima cursa,as zice ca sunt cam egali,unii mai buni pe o pista cu putin altii pe alta.Cred ca finally pilotii (si strategiile desigur) vor face diferenta anul asta. Acum mai e alta problema - Ham e mai bun pilot ca Vettel.Nush la viteza pura,dar la dogfights,Ham e peste Vettel.Remember cand tipa Vettel ca vita ca nu putea trece de Verst anul trecut,a fost efectiv penibil.Dar daca il intrebi acum "da tu de ce tipai,ca nu te lasa ala sa treci?Ca ala era putin de la alta echipa,scopul lui in viata era sa nu te lase sa treci,ca deh,ar vrea si el puncte",cred ca isi da seama si el ce penibil a fost. Deci s-ar putea sa castige Ham campionatul.Dar daca masinile sunt egale si AMG nu are avantaj,iar Ham il castiga pe pista in lupta,chiar nu ma deranejaza.Draq,Vettel a castigat 4 campionate pe pupe,daca Ham va avea si el 4 nu m-as supara.Numa sa fie cu transpiratie,nu sa dea lapuri in jurul celorlalti. Si iar,AMG s-ar putea sa castige titlul la constructori.Dar numai deoarece cuplul Ham-Bottas e superior Vettel-Raik.Si atunci bravo lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Si pe final de cursa,alea 8-9s deja... Nu cred că sunt relevante. După ce a înțeles că nu are rost să mai fugă după Vettel, Hamilton a intrat în cruise mode. Nu a vrut să-și stea-n aer murdar, distrugându-și gumele aiurea și să riște pierderea locului 2. A preferat să-l controleze pe #77. Jock Clear (fostul inginer de cursă a lui #44, care acum este inginer șef la SF) a spus că nu reiese deloc clar cine a avut mașina mai rapidă în cursă duminică. Atât Hamilton cât și Vettel au preferat să controleze ritmul când au fost fiecare în față. Nu a fost o bătălie reală pe timpi. Poate doar în quali, unde Mercedes este în față. Iar dacă dificultatea în a depăși se confirmă în cursele următoare, locul din grilă va deveni cu atât mai important. Acum mai e alta problema - Ham e mai bun pilot ca Vettel.Nush la viteza pura,dar la dogfights,Ham e peste Vettel.Remember cand tipa Vettel ca vita ca nu putea trece de Verst anul trecut,a fost efectiv penibil.Dar daca il intrebi acum "da tu de ce tipai,ca nu te lasa ala sa treci?Ca ala era putin de la alta echipa,scopul lui in viata era sa nu te lase sa treci,ca deh,ar vrea si el puncte",cred ca isi da seama si el ce penibil a fost. Deci s-ar putea sa castige Ham campionatul.Dar daca masinile sunt egale si AMG nu are avantaj,iar Ham il castiga pe pista in lupta,chiar nu ma deranejaza. HAM a fost tot timpul bun pe un singur tur. Probabil cel mai bun. VET este bun în ritm de cursă, în stilul lui ALO. Anticipează bine și are o viziune clară asupra aceea ce se întâmplă în jurul lui. Lucru care l-a ajutat duminică. Despre dogfights între ei... sper în prinul rând să vedem Draq,Vettel a castigat 4 campionate pe pupe,daca Ham va avea si el 4 nu m-as supara.Numa sa fie cu transpiratie,nu sa dea lapuri in jurul celorlalti. Hai mă că și Vettel a transpirat în 2010 și 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.