Sari la conținut

CLUJ - Service SF Moto Suprem


SF Moto
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 120
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pentru cei care doresc sa-si retapiteze seile de la motociclete, firma noastra executa asemenea lucrari (inclusiv modificari ale formei seilor).


Preturi incepand de la 150 lei / bucata, include material, manopera.


Pentru materialele utilizate se poate alege din paletar de materiale o gama larga.


Pentru detalii va rugam sa ne consultati la service.



Pentru exemplificare cateva poze:


post-78169-0-89634000-1392191115_thumb.jpgpost-78169-0-73734800-1392191116_thumb.jpgpost-78169-0-46489000-1392191117_thumb.jpgpost-78169-0-45659100-1392191118_thumb.jpg


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Buna ziua. revin la tema cu vesti bune.

 

Zilele trecute am fost la SF moto (scriu cu putina intarziere ca nu am apucat la calculator mai repede) sa vad cum arata serviceul si constat surspins placut urmatoarele:

 

Cand intrii prima impresie ca esti instrun spatiu mare , si degajat, Probabil putin greu de incalzit pe timp de iarna (dar asta deja e treaba lor) 2 rampe de motocicleta Unul ocupat celalat gol. Vine domnul Silviu pastrandusi amabilitatea aproape tacita. dupa care ma invita la o cafea. si imi face o tura de prezentare a serviceului. (pe un ton normal si amabil) Observ pe parcursul vizitei ca scule sant suficiente, inclusiv scule de scop adica pt anumite lucrari dedicate, Ca si la un service mare au si SCULERIE, adica de reparat , alezat, frezat (sau cum se numeste aceasta procedura) ceeace este bine ca nu trebuie fugit repede la reun strungar si lins sa faca repede. Nu stiu daca e cine sa manuiasca strungul dar cert si bine e ca este , exista respectivul utilaj la indemana. Refertor la curatenie si oridine in atelier ( la ce eu sant f exigent pt ca si o operatie se face in conditii sterile) a fost o curatenie aproape satisfacatoare in OPINIA MEA de care am dreptul sa am OPINIE intro tara democrartica. Ca si nota la curatenie ofer un maxim nota9. La dotari ofer nota 9,5 dar poate restul sculelor care exista dar nu le-am vazut pot ridica nota la aproape 10. ( hai na sa zicem BRAVIO LOR) referitor la un ansamblu. se vede ca este un service la inceput nu exista inca acel aspect de service rodat, rulat. Referit la prestatii. Domnul Feri baga baga pe acolo asa din jumate ochi eram mereu pe el si observasem ca ii stau bine cheile in mana. pot sa zic ca se pricepe la montat demontat (ce am apucat sa vad in 10-15min. Apoi cum sta la capitolul stiinta asta nu stiu. Cert e ca stie bine sa incarta piulitele si suruburile inauntru si inafara. Dar asta cred ca cu un exercitiu de max 10 zile de ucenicie am stii ori care care are putina indemanare.

Ce nu am observat (probabil mi-a iesit din spectrul vizual e masina de montat anvelope pe janta.)

Ca si concluzie generala la capitolele:

SCULE: NOTA 9

DOTARI IN GENERAL NOTA 9.5

AMABILITATE FATA DE ALTI CLIENTI NOTA 10

MECANICI NOTA 9

CURATENIE NOTA 9

CAFEA NOTA 4 (aici te las corigent)

SALA DE ASTEPTARE LA TERASA NOTA 10 Singurul loc de nota maxima.

 

Referitor la posibile lucrari la motorul -ele mele fara sa intreb raspunsul era ca doar din clipa in care o sa aibe calificativele necesare chear si daca e vb doar de schimbarea aerului in pneuri.

Concluzie generala e ca SERVICEUL este unul BUN dupa categorizarile severe AMERICANE s-ar numi un SOLID B+, singurele doua lucruri dezgustatoare sant drumul pe calea baciului pana acolo, mai ales daca prinzi trenul la taietura turcului, si cafeauau. Din cauza ca mi-au spus clar si RASPICAT ca nu vor sa lucreze la motoarele mele pretentioase impus de situatie pus in fata faptelor implinite trebuie sa actionez repede si sa deschid un SERVICE PRIVAT doar pt marcile de YAMAHA DRAGSTAR 650-si 1100 si pt ROCKET III. Noroc ca din greseala cunosc un mecanic cu DIPLOMA DE MECANIC si SPECIALIZARE ca norocul exact pe aceste 2 BRANDURI. Deja lucrarile de amenajare al serviceului sant in maxima derulare aproape de finalizarea dotarilor cu scule. Locatia va fi la o aruncatura de bat de Casa Vikingilor din grigorescu. In zilele de Miercuri lucrarile vor fi cadou din partea casei.tradus HAPPY HOUR.

 

O zi buna domnilor.



Am vrut sa corectez cateva litere gresite sa nu sara cocalarii pe mine si constat ca :"You dont hawe permision to edit this topic" apoi intru la alt topic si acolo am voie. Parca miroase iar a ceva abuz de putere. Trebuie sa redescid ancheta privind aceste aspecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabile Zoran ... m-ai lasat perplex.

1. Multumesc pentru aprecieri.

2. TU PERSONAL NU AI CALCAT NICIODATA IN UNITATEA NOASTRA DE SERVICE. POSTUL TAU DE MAI SUS ESTE DOAR RODUL IMAGINATIATIEI TALE SAU AL RELATARILOR FACUTE DE CATRE ALTII.

3. PENTRU FAPTUL CA DELIREZI SI INVENTEZI O PRETINSA VIZITA A TA IN UNITATEA NOASTRA DE SERVICE NU POT DECAT SA-TI RECOMAND SA CONSULTI UN PSIHIATRU !!!

4. Pentru unitatea de service pe care vrei sa o deschizi, iti dorim succes, dar nu "polua" topicul nostru cu asta !!!

 

Sa ai si tu o zi buna in continuare .

Editat de SF Moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii recomand pe baietii de la sf moto pentru toata lumea,sunt baieti si mechanici de nota 10*...altii ce nu au reparat in 5 luni de zile,ei au rezolvat in doar 2 zile.Baieti,parerea mea este ca sunteti jos palaria pt lucrul care l-ati facut la motorul meu ! Tineti-o tot asa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Buna seara,

Aud/citesc numai de bine de SF moto, felicitari!

Faceti cumva si crash bar-uri cromate pt un honda shadow (steed)? Daca da, pe la ce scoruri se invarte?

Mersi si numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

Aud/citesc numai de bine de SF moto, felicitari!

Faceti cumva si crash bar-uri cromate pt un honda shadow (steed)? Daca da, pe la ce scoruri se invarte?

Mersi si numai bine!

Cromate nu, dar putem face din inox care se poate slefui pana la luciu oglinda.

Pentru un pret este necesar sa ajungi cu motorul pe la noi, ne spui ce vrei sa iasa, noi analizam raportat la motocicleta si-ti facem o oferta.

Te asteptam pe la noi.

 

 

 

hai sa le dam un UP serios :) , mie imi place cum lucreaza ....acum am crash-bar pentru ghinioane

Multumim Alex !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, mersi de raspuns.

 

Cred ca asa voi face, voi merge pe inox.. Trec saptamana viitoare intr-o zi, si imi pregatesc pana atunci si o schita sau poza, sa va dati cu parerea ce, cum si cat...

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am luat si eu motorul de la ei. Cel mai bun service, cu mana pe suflet. Lucrarea de nota 10, atentie la detalii, spatiu mare si curat, oameni organizati, factura si deviz(!!), tot tacamul. Unde mai pui ca oamenii-s motociclisti si te fac sa simti ca iti lasi motorul in siguranta si intr-un loc unde o sa se faca tot ce-i posibil pentru cel mai bun rezultat. SI toate astea la un pret decent, fara povesti si targuieli, da' asta poate fi subiectiv deja. Asa ca multam fain inca o data, respect si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabile Zoran ... m-ai lasat perplex.

1. Multumesc pentru aprecieri.

2. TU PERSONAL NU AI CALCAT NICIODATA IN UNITATEA NOASTRA DE SERVICE. POSTUL TAU DE MAI SUS ESTE DOAR RODUL IMAGINATIATIEI TALE SAU AL RELATARILOR FACUTE DE CATRE ALTII.

3. PENTRU FAPTUL CA DELIREZI SI INVENTEZI O PRETINSA VIZITA A TA IN UNITATEA NOASTRA DE SERVICE NU POT DECAT SA-TI RECOMAND SA CONSULTI UN PSIHIATRU !!!

4. Pentru unitatea de service pe care vrei sa o deschizi, iti dorim succes, dar nu "polua" topicul nostru cu asta !!!

 

Sa ai si tu o zi buna in continuare .

Am urmărit cât de cât polemicile voastre de pe aici dar dacă omul a scris toată chestia aia fără sa pună piciorul în service are câteva țigle lipsa de pe casa. Come on!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

Poate citesc gresit lista de preturi pt montat/demontat echilibrat etc. anvelope, dar imi da total 190 Lei manopera completa. Este corect?

Incercam sa fac o combinatie sa vin cu motorul din Viena (pt ITP) si sa schimb cauciucurile la voi (sa nu le toc pe cele noi 600km pe autostrada), dar se pare ca pretul asta e mai mult decat ce as plati in Viena sau Bratislava pt lucrarea completa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oarecum e aproape corect. Adica 170 nu 190. Adica pe princiupiul care spune ca daca muncim ceva, vrem si bani pe munca noastra.

La moto e mult mai complicat de dat o roata jos decat la auto. Se desfac si etriere, unele moto necesita scule speciale, se pierde ceva timp ... de aia e mai scump decat la auto.

La roata spate idem plus reglat lantul, demontat foaia de lant etc.

Greutatile pentru echilibrare nu sunt deloc ieftine (te asigur) iar ele sunt incluse in pretul echilibrarii.

Nu am luat aici deloc in calcul investitia in sculele de vulcanizare si echilibrare dedicate pentru motociclete. Nici macar la aceste tarife nu se prea justifica investitiile facute, dar noi dorim sa putem oferi tuturor clientilor servicii diversificate complete realizate la modul profesionist.

 

Cunosc deasemenea tarife de vulcanizare practicate in Austria, Elvetia, Germania si Franta si te asigur ca ele sunt muuult mai mari decat cele practicate in Romania.

 

Desigur, preturile se pot reduce substantial in anumite circumstante: Cumperi anvelopele de la noi si primesti gratuit montajul anvelopei pe janta. Astfel economisesti 50 lei.

Daca deasemenea ajungi la noi cu rotile demontate, atunci nu vei mai plati demontat - remontat rotile pe motocicleta si uite asa economisesti inca 60 lei.

Ramane de platit doar echilibratul, adica 30 lei/roata (inclusiv greutatile), dar si asta poate fi o optiune a ta.

 

Chiar daca platesti echilibratul tot poti economisi 110 lei.

 

Sper sa intelegi aceste aspecte si ... te asteptam pe la noi !!!

 

Silviu Serban

Editat de SF Moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Va salut,

 

Vreau sa ofer si eu un feedback pentru acest service. Am fost la ei recent cu niste treburi mai simple si asta pot sa va spun:

 

+ service-ul arata bine, mai bine ca majoritatea din Cluj (in ultimii 2-3 an am vizitat vreo 6-7 diferite)

+ fac fisa pentru fiecare motor, cu lucrurile pe care trebuie sa le repare (spre deosebire de altii care tin ei minte si mai omit cate ceva)

+ iti cer talonul; daca mergeti la ei sa aveti neaparat talonul motorului, e nevoie de el pentru actele de acolo si pentru eventuale controale de la politie

+ ofera ceva in plus; am mers pentru cateva chestii si ei au mai facut ceva in plus (plusul ala poate sa fie contra cost sau gratis, oricum importanta e sigurata motociclistului pana la urma)

+++ am primit un lucru pe care nu l-am primit cred ca niciodata pana acum; e vorba de bon fiscal :D

 

- baietii sunt cam greu de gasit. am cautat telefonul de la service pe aici si l-am gasit cu greu. pe pagina de facebook nu il au trecut (ar trebui pus) si website nu au (sigur va ajuta cineva de pe forum -poate chiar eu- macar cu o pagina simpla cu telefoanele, o harta pentru gasit locatia si poate cateva preturi)

 

Cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Vreau sa va ofer si eu un feedback...a fost daunazi un prieten de-al meu la voi..cu un Hornet albastru...PRIETEN FOARTE BUN..ca sa ii adaptati o toba Leosbk pe motor...omul a adus cot teava gata indoita tot ce trebuie...i-ati facut doua suduri si i-ati adaptat un colier(adus tot de el).(am vazut tot ce i-ati facut omului..)..si l-ati saltat de 390 de lei...omul v-a intrebat de la inceput cat costa si i-ati spus "nu costa mult.."..pe tot parcursul lucrarii v-a intrebat de pret..si a-ti dat-o in colturi cu (nu ar trebui sa coste mult)...bun...a-ti lucrat cateva ore pe toba...si la sfarsit i-ati cerut 390 de lei?????????????????????????????????????????Ba???in ce lume traiti...??pai mie de imi faceati tigania asta asa va vanturam pe acolo ma de nu va vedeati!!..nu va e rusine ma?dupa ce ca a-ti deschis service-ul ala de flamanzi in Baci jegmaniti oamenii?pt ca nu aveti clienti cand prindeti cate unul il radiati de bani???dupa ce ca am fost la inaugurarea cotetzului vostru faceti tiganii dinastea??...din partea mea....veci dar veci nu o sa trimit pe nimeni acolo...!shoareci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Bica, ne bucuram ca ai fost alaturi de noi la inaugurarea "cotetzului" nostru. Ne-am straduit ca din "flamanzeala" noastra sa te servim si pe tine. Sper ca te-ai simtit bine alaturi de noi.

 

Relativ la prietenul tau bun, el a ajuns la noi in service initial cu un alt prieten de-al vostru, tot cu un Hornet, negru. Oamenii erau foarte descumpaniti ca au o mare problema cu distributia la Hornet si ca va trebui sa plateasca o groaza de bani pentru reparatie. Ei bine, reparatia lor s-a rezolvat in 10 minute (era o problema doar la intinzator) si a costat astronomica suma de ... ZERO lei !!!. Asa a ajuns prietenul tau de fapt la noi.

 

Acuma despre motorul lui: Initial era vorba sa montam pe motor o toba care chipurile a mai fost montata pe motor. De la aceasta premiza am pornit noi cand am enuntat ca nu va costa prea mult. Numai ca aceasta informatie s-a dovedit a fi departe de realitate. Dupa ce am construit cotul de legatura, am constatat ca de fapt, nu ai cum sa legi toba la motor cu prinderile aduse de client. Ca atare, am construit alte sisteme de prindere. Dar, ca sa fie tacamul complet, in momentul in care am vrut sa inchidem carenele, acestea nu mai potriveau cu sistemul de evacuare adus de client. Ca atare, am luat-o de la capat si am reconstruit tronsonul de evacuare si prinderile tobei, ca sa potriveasca cu carenele. In total am lucrat cam 14 ore pe motorul ala. De ce? Pentru ca initial ni s-au furnizat cu totul si cu totul alte informatii. De catre client. Cert este ca am reusit sa montam totul asa cum vroia clientul. La noi in service este afisat mare tariful orar pentru lucrarile care nu au pret fix. Acesta este de 50 de lei ora de lucru. Daca am fi socotit tot ce am lucrat, ar fi trebuit sa facturam 700 lei. Dar , cu toate acestea nu am cerut toata suma. De ce? Pentru ca si noi suntem motociclisti si intelegem ca sumele pe care le cheltuim cu pasiunea noastra sunt mari, asa ca, mai bine mai lasam de la noi. Numai ca , deasemenea si noi vrem ca macar o parte din munca pe care o depunem sa fie remunerata. Desigur, daca operatiunea ar fi fost doar de strans doua coliere, cu certitudine ca nu am fi cerut nici un leu, asa cum am procedat si cu celalalt prieten al vostru.

 

In rest ... iti doresc o zi minunata in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Bica, ne bucuram ca ai fost alaturi de noi la inaugurarea "cotetzului" nostru. Ne-am straduit ca din "flamanzeala" noastra sa te servim si pe tine. Sper ca te-ai simtit bine alaturi de noi.

 

Relativ la prietenul tau bun, el a ajuns la noi in service initial cu un alt prieten de-al vostru, tot cu un Hornet, negru. Oamenii erau foarte descumpaniti ca au o mare problema cu distributia la Hornet si ca va trebui sa plateasca o groaza de bani pentru reparatie. Ei bine, reparatia lor s-a rezolvat in 10 minute (era o problema doar la intinzator) si a costat astronomica suma de ... ZERO lei !!!. Asa a ajuns prietenul tau de fapt la noi.

 

Acuma despre motorul lui: Initial era vorba sa montam pe motor o toba care chipurile a mai fost montata pe motor. De la aceasta premiza am pornit noi cand am enuntat ca nu va costa prea mult. Numai ca aceasta informatie s-a dovedit a fi departe de realitate. Dupa ce am construit cotul de legatura, am constatat ca de fapt, nu ai cum sa legi toba la motor cu prinderile aduse de client. Ca atare, am construit alte sisteme de prindere. Dar, ca sa fie tacamul complet, in momentul in care am vrut sa inchidem carenele, acestea nu mai potriveau cu sistemul de evacuare adus de client. Ca atare, am luat-o de la capat si am reconstruit tronsonul de evacuare si prinderile tobei, ca sa potriveasca cu carenele. In total am lucrat cam 14 ore pe motorul ala. De ce? Pentru ca initial ni s-au furnizat cu totul si cu totul alte informatii. De catre client. Cert este ca am reusit sa montam totul asa cum vroia clientul. La noi in service este afisat mare tariful orar pentru lucrarile care nu au pret fix. Acesta este de 50 de lei ora de lucru. Daca am fi socotit tot ce am lucrat, ar fi trebuit sa facturam 700 lei. Dar , cu toate acestea nu am cerut toata suma. De ce? Pentru ca si noi suntem motociclisti si intelegem ca sumele pe care le cheltuim cu pasiunea noastra sunt mari, asa ca, mai bine mai lasam de la noi. Numai ca , deasemenea si noi vrem ca macar o parte din munca pe care o depunem sa fie remunerata. Desigur, daca operatiunea ar fi fost doar de strans doua coliere, cu certitudine ca nu am fi cerut nici un leu, asa cum am procedat si cu celalalt prieten al vostru.

 

In rest ... iti doresc o zi minunata in continuare.

nu e vorba aici de celalalt prieten...pretene...la ala ca-i suna distributia treaba lui...la cel cu Hornetul albastru nu suna nimic...asa ca nu are nici o legatura ”omenia ” voastra fata de cel cu Hornetul negru in cazul baiatului cu toba...ce treaba are un om cu altul?...omul mi-a aratat exact ce a-ti sudat si unde...si azi ma mai duc odata sa ma uit...a trebuit sudata o reductie,urechile la un colier de platbanda(adus tot de el..)si sudura cotului pe galerie...la montarea colierului pe toba i-ati si zgariat toba sii-ati pus si un surub gasit prin ceva fabrica dezafectata,,..de piulita autoblocanta a-ti auzit?...doi la mana cotul trece foarte aproape de carena..carena se va praji...noroc ca exista banda termoizolanta...in fine....la un atelier de evacuari gen(sturimex) iti ia pt toata tiganeala asta maxim 200 de lei....dar e in regula...voi a-ti facut bani...restul ce mai conteaza....

» Post actualizat in 07 Jul 2014 10:48

. In total am lucrat cam 14 ore pe motorul ala. De ce? Pentru ca initial ni s-au furnizat cu totul si cu totul alte informatii. De catre client. Cert este ca am reusit sa montam totul asa cum vroia clientul. La noi in service este afisat mare tariful orar pentru lucrarile care nu au pret fix. Acesta este de 50 de lei ora de lucru. Daca am fi socotit tot ce am lucrat, ar fi trebuit sa facturam 700 lei

 

 

 

 

 

 

Dar ce sunteti voi ma???ceva echipa ce prepara motoare de circuit??auzi 50 de lei ora....chiar daca in alea 14 ore bei 10 beri si lucrezi efectiv 2 ore...nu??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Bica, astazi a fost pe la noi prietenul tau cel bun, ne-a transmis din nou multumiri pentru lucrare, a mentionat deasemenea ca a fost ceva mai mult decat se astepta, dar e total multumit per ansamblu atat de calitatea lucrarii, cat si de pret.

Dealtfel, pe fisa de receptie la ridicarea motocicletei scrie acest aspect de manuta clientului , urmat de semnatura.

Deasemenea, clientul ne-a spus ca nu se astepta in nici un caz la astfel de reactii din partea ta si nici nu te-a mandatat pe tine in acest sens.

La plecare ne-am strans mana prieteneste, dovada a faptului ca noi cu el nu avem nici o problema.

 

Daca tu personal ai vreo problema cu noi, te asiguram ca nu stim de unde a aparut acea problema, intrucat nu am lucrat nimic pana acum pentru tine.

 

post-78169-0-62720500-1404736405_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Bica, astazi a fost pe la noi prietenul tau cel bun, ne-a transmis din nou multumiri pentru lucrare, a mentionat deasemenea ca a fost ceva mai mult decat se astepta, dar e total multumit per ansamblu atat de calitatea lucrarii, cat si de pret.

Dealtfel, pe fisa de receptie la ridicarea motocicletei scrie acest aspect de manuta clientului , urmat de semnatura.

Deasemenea, clientul ne-a spus ca nu se astepta in nici un caz la astfel de reactii din partea ta si nici nu te-a mandatat pe tine in acest sens.

La plecare ne-am strans mana prieteneste, dovada a faptului ca noi cu el nu avem nici o problema.

 

Daca tu personal ai vreo problema cu noi, te asiguram ca nu stim de unde a aparut acea problema, intrucat nu am lucrat nimic pana acum pentru tine.

 

attachicon.gifDSCI0363.JPG

:)))))chiar acum am vorbit cu el la telefon....eu i-am spus ca am sa postez pe site chestia asta..nu am nimic personal cu voi....mi se pare pretul exagerat...mi-a spus ca i-ati dat sa semneze...si mi-a spus.."ce puteam sa mai fac..."...nu zic..a iesit bine lucrarea..indubitabil..dar pretul tata.pretul e mult prea mare.....plus lipsa de cooperare..daca treburile s-au complicat..trrebuia omul anuntat si comunicat cresterea pretului...insa el desi intrebase nimeni nu i-a spus cat il costa....asta mi se pare marsavia...ca deh..la sfarsit ce mai putea sa faca?sa va puna sa-l taiati jos?el mi-a spus..ca daca stia cat o sa ii cereti nu o facea la voi....nu visa omul la pretul asta....tot lui la Sturimex i -sa facut o operatie similara cu o alta toba..si l-a costat 100 de lei.....

» Post actualizat in 07 Jul 2014 14:06

in fine...nu are rost sa continuam....

Editat de Bica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...