Sari la conținut

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Postări Recomandate

ai mai multa protectie la vant pe maxi scuter,mai mult loc de depozitare,eu unu am mai multa stabilitate pentru ca merg mult si cu pasager,iar singurul maxi scuter pe care il vreau e t-maxul,care trage destul de tare si e destul de fun ca are destula sportivitate in el dar e si mai comod decat un naked cu semicarena,stiu ca nu are lookul la fazer si puterea care e aproape jumatate,dar cine foloseste toate puterea la propria motocicleta ? o sa incerc sa ma documentez mai mult sa vad ce aleg pe viitor ori fazer 1 ori tmax :),fz1 fazer ar trebuii sa aleg varianta gt daca vreau mai multa protectie la vant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

fz1 fazer ar trebuii sa aleg varianta gt daca vreau mai multa protectie la vant...

carenele alea laterale crede-ma ca nu ajuta cu nimic, vantul deranjant e in casca/umeri/torso

 

deci chiar n-ai cum sa spui ca astea-s optiunile tale fz1 sau scuter...

 

vrei protectie la vant ia-ti un k100rt sa vezi acolo protectie, poti sa si fumezi pana la 100 asa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat carene laterale. ma rog, semicarene. nu le-am montat inca. dar cine mi-a zis de ele a spus ca la el mobra are o stabilitate mai buna la viteze mari, de cand a montat carenele. cand o sa am timp le montez si eu, de curiozitate, tre sa iau niste cleme si suruburi de fixare si sa ii dau gaurile de prindere. sa vad cum e. ma gandesc ca e posibil ca prin forma lor sa dirijeze curentii de aer si sa dea o apasare mai mare pe fata, care sa faca mobra mai stabila la viteze mari. eu pana acum i-am dat maxim 220 la fazerul meu, intins, da mai mult nu. simteam ca nu mai am apasare pe roata fata, o senzatie de lipsa de control cumva, de instabilitate. trebuie sa recunosc ca motorul mai avea putere la greu, eu zic ca poate duce peste 260, daca rezolv cumva cu stabilitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

230 in treapta 4 simbata. nici nu stiam in ce viteza sint. si eram in 10000 ture. ar fi misto carenele, daca ajuta cu ceva. asa iei tot vantu si danseaza destul de rau motoreta. am sa i fac eu alt parbriz. astea mici sint doar de schema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm. o intrebare pentru ®azvan si pentru Florynn: cumva aveti jugurile coborate? asta ar explica de ce aveti mai multa apasare pe fata. daca da, va rog sa imi spuneti cu cat. de vreun an ma gandesc sa cobor si eu jugurile, dar ma retine gandul ca motocicleta se va comporta mai rau la franarea de urgenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici-o interventie la nimic. E stock, doar reglata suspensia pe greutatea mea (sag-ul), un powercommander sub sa si dbkiller-ul afara (trage simtitor mai bine fara el)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea e model 2004 si nu am reglat suspensiile. am vrut macar sa fac revizia la furca fata in iarna asta da n-a iesit cum am planuit. s-a ivit altceva. e model pe carburatie si toba e stock.

o sa vad cum fac cu revizia la furca si mai ales cu schimbarea arcurilor, in viitor.


» Post actualizat in 19 Apr 2015 18:09


cam la asa ceva am balit la smaeb cateva minute bune :)

imi place mult cum arata fazerul cu acele carene GT. o sa ii pun si eu sa vad daca se imbunatateste stabilitatea la viteze mari.

Nu prea imi plac insa parbrizele alea, sunt uriase. parca nici asa mic cum il am eu pe ala stock, dar nici alea. sunt exagerat de mari.

Editat de markyinxs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci pui double buble :),am auzit ca injectia ar fi mai domoala decat carburatia...cu toate ca e mai sport si arata mai bine decat modelul anterior dar cica l-au blegit rau de tot ,asa o fi ?stiu ca injectia e mai slaba decat carburatia dar asa mare sa fie diferenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

280/h si mai mergea un pic... cu pasagera de 49kg si un rucsac + tankbag. Nu am simtit nici-o instabilitate.

Bravo, asta e atitudinea corecta de motociclist: semizeu, jucandu-se cu viata altora.

 

Colegu', cand te dai cu pasager, acesta isi pune viata in mainile tale... Daca de tine nu-ti pasa, poate tii la ea suficient cat sa-ti pese la ce riscuri o expui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci pui double buble :),am auzit ca injectia ar fi mai domoala decat carburatia...cu toate ca e mai sport si arata mai bine decat modelul anterior dar cica l-au blegit rau de tot ,asa o fi ?stiu ca injectia e mai slaba decat carburatia dar asa mare sa fie diferenta?

carburatia POATE functiona mai bine decat injectia(stock) dar nu-i o regula generala si trebuie reglata de cineva care stie ce face si are sculele necesare

 

cumva aveti jugurile coborate? asta ar explica de ce aveti mai multa apasare pe fata. daca da, va rog sa imi spuneti cu cat. de vreun an ma gandesc sa cobor si eu jugurile, dar ma retine gandul ca motocicleta se va comporta mai rau la franarea de urgenta.

eu le am 8 mm lasate, asa scria pe instructiunile de la arcurile hyperpro.

 

daca e instabila motocicleta la viteze mari cauta in alta parte, cauciucucuri rulmenti de jug, rulmenti de roti, cuzineti furca... arcuri foarte slabe/furca in stare proasta.. sau poate ai valize puse pe ea?

 

eu i-am dat azi 250 scurt, nici urma de instabilitate vre-o 15-20 minute de 200+

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, asta e atitudinea corecta de motociclist: semizeu, jucandu-se cu viata altora.

 

Colegu', cand te dai cu pasager, acesta isi pune viata in mainile tale... Daca de tine nu-ti pasa, poate tii la ea suficient cat sa-ti pese la ce riscuri o expui.

 

inteleg, ti-e ciuda ca naked-ul nu poate :P

 

colega, e o vorba la noi, ii zice asa: cainele moare de drum lung si prostu' de grija altuia...

 

Stiu ca la romani se poarta povestea cu drobu de sare. Stiu dealtfel ca ne place sa si facem pe lupii moralisti (nu de alta, da sunt sigur ca tu ai FZ1 sa mergi cu 50/h).

In afara de faptul ca nu ma cunosti, incearca sa gandesti o secunda un scenariu: daca am facut-o odata, asta inseamna ca o fac de fiecare data? Sau asta ma face mai putin constient de pericole? Sau poate am uitat sa specific toate conditiile in care am facut asta, si iti da tie dreptul sa judeci. Chill dude! Daca sunt aici si-ti scriu inseamna ca nu am patit nimic, mai inseamna dealtfel ca voi fi de fiecare data constient de ce se poate intampla, si daca o voi repeta, mai inseamna ca mi-am luat aproape toate masurile ca ceva rau sa nu se intample. Spun "aproape toate masurile" caci riscul exista si cand te dai jos din cada. O stii pe-aia cu alunecatu pe sapun.

 

Sa nu crezi nici macar o secunda ca nu constientizez pericolul. Sunt terifiat uneori cand ma gandesc la miile de pericole care ne pasc pe toti la fiecare pas. Dar asta nu inseamna veci ca nu ma voi mai da jos din pat.

 

Asfalt uscat, colega!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm. o intrebare pentru ®azvan si pentru Florynn: cumva aveti jugurile coborate? asta ar explica de ce aveti mai multa apasare pe fata. daca da, va rog sa imi spuneti cu cat. de vreun an ma gandesc sa cobor si eu jugurile, dar ma retine gandul ca motocicleta se va comporta mai rau la franarea de urgenta.

erau coborite cind am luat motoru dar le-am ridicat inapoi. era mai misto pe curbe, lua virajele mai ok dar pe linie dreapta era ca dracu.se simtea instabila mai rau. pe frinare era destul de misto, nu cred ca o sa faca highside. eventual un 15w in furca. 10w am pus eu acum si parca e cam subtire.

» Post actualizat in 20 Apr 2015 08:49

motorul poate si 280+

si asta fara interventie in electronica, pinioane, etc :)

pe youtube nu am vazut topspeed mai mare de 265. nu stiam ca mere mai mult. la carburatie zic

Editat de Florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

erau coborite cind am luat motoru dar le-am ridicat inapoi. era mai misto pe curbe, lua virajele mai ok dar pe linie dreapta era ca dracu.se simtea instabila mai rau. pe frinare era destul de misto, nu cred ca o sa faca highside. eventual un 15w in furca. 10w am pus eu acum si parca e cam subtire.

 

sa nu faci prostia sa pui 15w, probabil ca ai arcurile varza, motocicleta nu-i masina sport sa-i faci amortizoarele beton, suspensia trebuie sa lucreze

 

pui 15w si poti face buf la primu damb pe franare,

» Post actualizat in 20 Apr 2015 08:49

pe youtube nu am vazut topspeed mai mare de 265. nu stiam ca mere mai mult. la carburatie zic

nu merge fara modificari, viteza constructiva e 260km/h ( pe bord poate sa arate mai mult)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg, ti-e ciuda ca naked-ul nu poate :P

 

colega, e o vorba la noi, ii zice asa: cainele moare de drum lung si prostu' de grija altuia...

 

Stiu ca la romani se poarta povestea cu drobu de sare. Stiu dealtfel ca ne place sa si facem pe lupii moralisti (nu de alta, da sunt sigur ca tu ai FZ1 sa mergi cu 50/h).

In afara de faptul ca nu ma cunosti, incearca sa gandesti o secunda un scenariu: daca am facut-o odata, asta inseamna ca o fac de fiecare data? Sau asta ma face mai putin constient de pericole? Sau poate am uitat sa specific toate conditiile in care am facut asta, si iti da tie dreptul sa judeci. Chill dude! Daca sunt aici si-ti scriu inseamna ca nu am patit nimic, mai inseamna dealtfel ca voi fi de fiecare data constient de ce se poate intampla, si daca o voi repeta, mai inseamna ca mi-am luat aproape toate masurile ca ceva rau sa nu se intample. Spun "aproape toate masurile" caci riscul exista si cand te dai jos din cada. O stii pe-aia cu alunecatu pe sapun.

 

Sa nu crezi nici macar o secunda ca nu constientizez pericolul. Sunt terifiat uneori cand ma gandesc la miile de pericole care ne pasc pe toti la fiecare pas. Dar asta nu inseamna veci ca nu ma voi mai da jos din pat.

 

Asfalt uscat, colega!

Tonul defensiv agresiv in care raspunzi imi spune ca ai inteles gresit mesajul meu, dar, banuiesc ca stii vorba cu "pasarea si limba" :)

 

In alta ordine de idei, ca sa inchidem o discutie sterila si fara sens, sincer, da, ma oftic ca nu am Fazer. De fapt as fi vrut un FZ1 GT, ca sa fie carenajul complet.

 

Iti propun sa facem pace si sa revenim la chestii constructive: poti sa-mi spui ce setari de suspensie folosesti ?

Ma intereseaza mai ales alea "de mers cu pasager de 50kg" si mai putin alea de "stabilitate la peste 200km/h". Tu ai peste 90kg ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat-o un pic mai personal ca sunt un pic plictisit ca fiecare afirmatie facuta sa fie interpretata de fiecare user de pe forum. Eu cred ca suntem toti aici nu sa ne jignim reciproc, ci dimpotriva, sa ne ajutam. Avem o pasiune comuna.

Si daca am facut o data lucrul amintit mai sus, asta nu ma defineste. Nu-l fac zilnic. Am 30000 km, aproape toti cu pasagera. Am luat fazer-ul (150hp+) ca prima motocicleta. Iar in timp ce aveam fazer-ul, ma mai dadeam si cu un R1 din 99, pe carburator. Si-s tot aici. Asta nu spune oare nimic?

 

Total de acord cu pacea! ;)

 

On topic, am 1.83 si 83kg. Suspensiile mi le-am reglat urmarind filmul

, si a avut foarte mare efect. Mentionez ca inainte de reglaj... imi drifta spatele la mai fiecare franare violenta. Pe topicul de reglaj suspensii, Cesar spune ca este incomplet. El stie mai multe detalii. Eu oricum, motociclismul il practic la nivel de amator, si nu voi avea niciodata pretentii de circuit.

 

PS: tanjeam dupa naked. Am luat fazer pt ca am pus in balanta media la care il voi folosi mai mult. Altfel... ramanem la naked. E mai frumos!

 

PPS: chestia cu pasagera la 280 am mentionat-o numai pentru a sublinia stabilitatea marita cu greutate mai mare. Fara pasagera, pare un pic mai instabila. Tankbag-ul iar ajuta destul de mult.

 

 

Tonul defensiv agresiv in care raspunzi imi spune ca ai inteles gresit mesajul meu, dar, banuiesc ca stii vorba cu "pasarea si limba" :)

 

In alta ordine de idei, ca sa inchidem o discutie sterila si fara sens, sincer, da, ma oftic ca nu am Fazer. De fapt as fi vrut un FZ1 GT, ca sa fie carenajul complet.

 

Iti propun sa facem pace si sa revenim la chestii constructive: poti sa-mi spui ce setari de suspensie folosesti ?

Ma intereseaza mai ales alea "de mers cu pasager de 50kg" si mai putin alea de "stabilitate la peste 200km/h". Tu ai peste 90kg ?

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi, acum ai interpretat tu. Incercam doar sa reamintesc o chestie pe care sunt convins sa o constientizezi si tu, aia cu responsabilitatea fata de ceilalti...

 

Stiu ce zici, m-am dat si eu in niste circumstante, cu 225. A fost 1 data si gata.

 

In alta ordine de idei, acceasi inaltime si greutate:

- am reglat asa:

Spate: preload: pozitia 4 din 7 (adica 1 pozitie mai hard decat standard)

rebound: 7 click-uri (adica 1 click mai hard decat standard)

 

Fata: Preload: pozitia 4 "inele", adica 1 "inel" mai hard decat standard. Inainte aveam 2 "inele" si era prea dura fata, prea rigida

Compresia si Rebound: standard

 

Inca nu am apucat sa testez din cauza vremii, de asta te intrebam cu ce reglaje mergi

 

Tot amator si eu, incerc sa-i gasesc un reglaj optim pentru toate conditiile de drum.

 

PS. Vroiam fazer, dar a fost sa fie naked. Nu puteam rata acest exemplar. Din ciclul "de gustibus", personal consider Fazerul carenat integral cea mai frumoasa declinare a modelului

 

PPS. Sunt de acord, am sesizat si eu ca e mai stabila cu pasager, pare mai asezat spatele pe sosea, mai ales pe viraje. Am citit si pe forumurile de afara chestia asta...

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi cu atentie filmul!

Nu am un limbaj de specialitate si sper sa nu fac vreo gafa.

 

Sag-ul (diferenta amortizorului la liber vs cu mine in sa) parca l-am reglat la 30 fata, 30 spate. Nu mai stiu exact cate click-uri au fost... ideea e ca dupa ce aproximam, ma urcam din nou in sa si masuram. Am mai fost ajutat de inca 2 oameni, deci nu o poti face singur (unul tine, altul masoara.)

 

Compresia parca am intarit-o la maxim si rebound-ul l-am deschis de tot (sa circule repede telescopul). Poate e mai mare uzura, dar roata ramane in aderenta mai tot timpul cu asfaltul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatia POATE functiona mai bine decat injectia(stock) dar nu-i o regula generala si trebuie reglata de cineva care stie ce face si are sculele necesare

 

eu le am 8 mm lasate, asa scria pe instructiunile de la arcurile hyperpro.

 

daca e instabila motocicleta la viteze mari cauta in alta parte, cauciucucuri rulmenti de jug, rulmenti de roti, cuzineti furca... arcuri foarte slabe/furca in stare proasta.. sau poate ai valize puse pe ea?

 

eu i-am dat azi 250 scurt, nici urma de instabilitate vre-o 15-20 minute de 200+

 

cutii nu am. stiu ca ii trebuie revizie la furca, asta e clar, dar nu am reusit pana acu. mi-am luat o masinuta de teren si am ramas fara finante. nici macar asigurare nu am la motocicleta. da poate luna asta ii fac si incep sezonul si eu ca oamenii. si poate pana la finalul sezonului fac revizia la furca, cu arcuri, rulmenti atc. ce sa zic, asta e. asta am cu asta defilez, deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat in ea maxim (si dupa finish 402m,11sec),cand am fost la drag ,nu am simtit instabilitate,dar am stat lasat maxim pe ea si am avut reglata tare la max suspensia spate .

PS ,Cu arcuri progresive pe fata nu faci treaba completa fara supape de la K-tech sau altceva.La suspensia fata umbli dupa(sau odata) ce ai schimbat spatele .Cu spate de r6 merge mai ok.

post-4659-0-39891400-1429550437_thumb.jpg

post-4659-0-02908900-1429550462_thumb.jpg

post-4659-0-25421600-1429550481_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...