Florynn Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 merita oare sa iau asa ceva? e bun de ceva? arata ca dracu oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 pe-a ta da, caci are un look putin sport, iar parbrizul asta de touring e ca nuca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Mai 11, 2015 Autor Share Postat Mai 11, 2015 Ma gandesc sa pun alt ulei anul asta. Pana acum am pus pe toate mobrele Motul 7100 10w40, dar as incerca acum Bel Ray 15w50 full sintetic. A pus cineva in fazer? Am vazut ca este si 15W50 semisintetic... Puteti sa imi dati alte idei in afara de Motul si Bel Ray? Ce ati pus voi in fazere, nu articole de pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Ma gandesc sa pun alt ulei anul asta. Pana acum am pus pe toate mobrele Motul 7100 10w40, dar as incerca acum Bel Ray 15w50 full sintetic. A pus cineva in fazer? Am vazut ca este si 15W50 semisintetic... Puteti sa imi dati alte idei in afara de Motul si Bel Ray? Ce ati pus voi in fazere, nu articole de pe net. 10w50 nu 15! ca nu-i tractor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 10w50 nu 15! ca nu-i tractor si eu asta foloseam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) pt tractoarele yamaha ) » Post actualizat in 12 May 2015 05:47 ps: pana si prietena-mea, (care e cu moda dealtfel), spune ca motorul suna diferit Editat Mai 12, 2015 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 amu chiar nu mai stiu... dar asa retineam ca si in cartea lui scria 10w40sau 50..... si lamborghini faceau tractoare:) » Post actualizat in 12 May 2015 06:24http://oilselector.castrol.com/c/uk/eng/recommendation/0b59c2006e730f207cfb143b8ba3a8c8/Yamaha/FZ1-Fazer-(2006-)/FZ1-S(A)-Fazer-(2008-) » Post actualizat in 12 May 2015 06:25YOUR ENGINE OIL RECOMMENDATION POWER 1 RACING 4T 10W-40 Use: Normal (Change 10000 km / 12 months) Initial service (Change 1000 km) Normal (Change 10000 km / 12 months) Filter: 0,2 liter , Capacity: 3,1 liter Service fill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Yamalube e acelasi lucru cu motul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Mai 12, 2015 Autor Share Postat Mai 12, 2015 in cartea ei spune 20w40. anul trecut l-am intrebat pe TNG daca e ok sa pun Motul 15w50 si a zis ca da. fata de 20W40 cat zice cartea parca 10w50 e cam departe? » Post actualizat in 12 May 2015 18:13daca a pus cineva Bel Ray in fazer atat as vrea sa stiu daca e indicat full sitetic sau semisintetic. si daca motocicleta s-a comportam mai bine decat cu Motul sau nu. » Post actualizat in 12 May 2015 18:32si as mai avea o varianta: Ulei Moto / BARDAHL/XTC C60 15w50 1 L. la astea 3 m-am gandit: Motul 7100, Bel Ray FS sau BARDAHL/XTC C60 » Post actualizat in 12 May 2015 20:25rectific, acu am vazut: Bel Ray EXS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Atat timp cat folosesti motorul doar cand e cald afara, nu-i nicio diferenta daca bagi 10w sau 15w. Cifra din fata W se refera la vascozitatea uleiului la rece. Daca ii faci porniri la 0 grade, atunci baga 10w, daca nu, poti baga 15w Inca ceva: Intre W40 si W50 e diferenta semnificativa, pentru ca reprezinta vascozitatea la cald. La w40 se va rupe filmul de ulei cand e motorul incins si in forje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) corect! Din acest motiv exista si un tabel, dat de producator, in functie de temperatura la care este folosit preponderent motorul: eu unul, nu merg sub 15 grade afara, din motive de confort termic si aderenta a pneului pe asfalt (vb de temperatura medie a lunii), nu de cea a zilei. Editat Mai 13, 2015 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Mai 13, 2015 Autor Share Postat Mai 13, 2015 (editat) multumesc Norian si @azvan. eu am prins anul trecut de 2 ori sub 4 grade in mers, la balea, dimineata. dar am ajuns acolo mergand, deci cu motorul cald. de 2 ori in 6500 km nu e mult. din punctul asta de vedere cred ca pot sa bag 15W50 linistit. si cum am mai zis anul trecut l-am intrebat pe TNG daca pot sa bag 15W50 motul 7100 si a zis ca da, e ok. acu ma gandeam sa bag anul asta bel ray sau bardahl. si vreiam sa stiu daca a bagat cineva din voi uleiurile astea in fazere si cum se comporta. Editat Mai 13, 2015 de markyinxs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiono Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Am bagat eu 15w50 Motul 7100, in februarie am facut schimbul si motorul se comporta bine nu consuma ulei,abreiajul nu patineaza, am deja 3000 Km si nici o diferenta intre 10w50 cat a fost inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Colegilor, la baia de ulei, avem surub M14? Intreb ca vreau sa comand niste saibe de cupru pt ulterioarele schimburi de ulei, si... nu stiu exact » Post actualizat in 15 May 2015 12:06 » Post actualizat in 15 May 2015 12:10surubul si lista de motoare la care e prezent. Stie cineva ce surub este? 2006 FZ-1 - FZS10V CRANKCASE 2006 FZ-1 CA - FZS10VC CRANKCASE 2006 R1 - YZFR1V CRANKCASE 2006 R1 - YZFR1VC CRANKCASE 2006 R1 50th Anniversary - YZFR1SPV CRANKCASE 2006 R1 50th Anniversary - YZFR1SPVC CRANKCASE 2006 R1 Limited Edition - YZFR1LEV CRANKCASE 2006 R1 Limited Edition - YZFR1LEVC CRANKCASE 2007 FZ1 - FZS10W CRANKCASE 2007 FZ1 - FZS10WC CRANKCASE 2007 R1 - YZFR1W CRANKCASE 2007 R1 - YZFR1WC CRANKCASE 2008 FZ1 (DARK RED METALLIC X) (CA ED.) - FZS10XRC CRANKCASE 2008 FZ1 (GRANITE GRAY) (CA ED.) - FZS10XGYC CRANKCASE 2008 FZ1 - FZS10X CRANKCASE 2008 FZ1 - FZS10XC CRANKCASE 2008 FZ1 - FZS10XCGY CRANKCASE 2008 FZ1 - FZS10XCR CRANKCASE 2008 FZ1 - FZS10XGY CRANKCASE 2008 FZ1 - FZS10XR CRANKCASE 2008 R1 (CA ED.) - YZFR1XC CRANKCASE 2008 R1 - YZFR1XCB CRANKCASE 2008 R1 - YZFR1XCL CRANKCASE 2008 R1 - YZFR1XCR CRANKCASE 2008 YZF-R1 - YZFR1XB CRANKCASE 2008 YZF-R1 - YZFR1XL CRANKCASE 2008 YZF-R1 - YZFR1XR CRANKCASE 2009 FZ1 - FZS10YCG CRANKCASE 2009 FZ1 - FZS10YCL CRANKCASE 2009 FZ1 - FZS10YG CRANKCASE 2009 FZ1 - FZS10YL CRANKCASE 2009 YZFR1 - YZFR1YB CRANKCASE 2009 YZFR1 - YZFR1YCB CRANKCASE 2009 YZFR1 - YZFR1YCL CRANKCASE 2009 YZFR1 - YZFR1YCW CRANKCASE 2009 YZFR1 - YZFR1YCY CRANKCASE 2009 YZFR1 - YZFR1YL CRANKCASE 2009 YZFR1 - YZFR1YW CRANKCASE 2009 YZFR1 - YZFR1YY CRANKCASE 2010 FZ1 - FZS10ZB CRANKCASE 2010 FZ1 - FZS10ZCB CRANKCASE 2010 FZ1 - FZS10ZCR CRANKCASE 2010 FZ1 - FZS10ZR CRANKCASE 2010 YZFR1 - YZFR1ZB CRANKCASE 2010 YZFR1 - YZFR1ZCB CRANKCASE 2010 YZFR1 - YZFR1ZCL CRANKCASE 2010 YZFR1 - YZFR1ZCW CRANKCASE 2010 YZFR1 - YZFR1ZL CRANKCASE 2010 YZFR1 - YZFR1ZW CRANKCASE 2010 YZFR1 LE - YZFR1LEZ CRANKCASE 2010 YZFR1 LE - YZFR1LEZC CRANKCASE 2011 FZ1 - FZS10ACS CRANKCASE 2011 FZ1 - FZS10AS CRANKCASE 2011 FZ8 - FZ8NAB CRANKCASE 2011 FZ8 - FZ8NACB CRANKCASE 2011 YZFR1 - YZFR1AB CRANKCASE 2011 YZFR1 - YZFR1ACB CRANKCASE 2011 YZFR1 - YZFR1ACL CRANKCASE 2011 YZFR1 - YZFR1ACR CRANKCASE 2011 YZFR1 - YZFR1AL CRANKCASE 2011 YZFR1 - YZFR1AR CRANKCASE 2012 FZ1 - FZS10BCW CRANKCASE 2012 FZ8 - FZ8NBCG CRANKCASE 2012 FZ8 - FZ8NBG CRANKCASE 2012 FZS10BW_BCW CRANKCASE 2012 YZF-R1 - YZFR1BCW CRANKCASE 2012 YZF-R1 - YZFR1BW CRANKCASE 2012 YZFR1 - YZFR1BCB CRANKCASE 2012 YZFR1 - YZFR1BCL CRANKCASE 2012 YZFR1 - YZFR1BL CRANKCASE 2012 YZFR1 WORLD GP 50TH ANNIVERSARY ED - YZFR1BCGP CRANKCASE 2012 YZFR1 WORLD GP 50TH ANNIVERSARY ED - YZFR1BGP CRANKCASE 2013 FZ1 - FZS10D CRANKCASE 2013 FZ1 - FZS10DC CRANKCASE 2013 FZ8 - FZ8ND CRANKCASE 2013 FZ8 - FZ8NDC CRANKCASE 2013 YZF-R1 - YZFR1DCG CRANKCASE 2013 YZF-R1 - YZFR1DCL CRANKCASE 2013 YZF-R1 - YZFR1DCR CRANKCASE 2013 YZF-R1 - YZFR1DG CRANKCASE 2013 YZF-R1 - YZFR1DL CRANKCASE 2013 YZF-R1 - YZFR1DR CRANKCASE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Iunie 1, 2015 Autor Share Postat Iunie 1, 2015 salut. m-am intors din concediu si a venit vremea sa schimb kitul de lant la trotineta. nu e praf lantul inca, dar cand l-am curatat am vazut un oring rupt. si cand agat de lant din spatele pinionului il desprind. nu atarna, nu este slabit pe portiuni, dar trebuie schimbat. pana acum la toate mobrele le puneam kit de lant DID si am fost multumit intotdeauna. aveti alte sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 ramai la DID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Iunie 1, 2015 Autor Share Postat Iunie 1, 2015 cred ca da. oricum nu am timp mult de asteptat, pentru ca as vrea sa-l schimb saptamana asta. » Post actualizat in 06 Jun 2015 11:30azi mi-am schimbat uleiul. am pus Motul 7100 15w50, ca si anul trecut. am pornit-o si se aude bine. trebuie sa multumesc cuiva. firma la care comandasem uleiul initial a avut niste probleme si nu a putut livra comanda. sunt motive obiective, nu e vina lor. asa ca vineri seara ma trezisem ca nu am cum sa fac schimbul de ulei. am sunat la alta firma, la motodiscount, de unde comandasem anterior kitul de lant. am facut comanda vineri dupamiaza si azi la 11 m-au sunat cei de la fancourier ca am coletul. am ramas foarte placut surprins. tot respectul pentru motodiscount. ii recomand cu caldura. in rest va doresc la toti distractie placuta cu fazerele, sa ne auzim si sa ne vedem cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 (editat) daca am deja coborit spatele, cea ce am vz doar azi, pot pune furca de r1 fara sa mai modific ceva? sau asa e normal? Editat Iunie 10, 2015 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 (editat) Oare ar merge montate handguard-urile de pe MT Tracer 09 pe Fazer? Ca sistem de montaj nu cred ca ar fi mare lucru, problema cred ca ar fi la virajare, handguard-ul lovind in parbriz?.. Sau oare la viteza... voblaj? Intreb si eu... Pareri? Editat Iunie 10, 2015 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 misto chestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 ca estetica, sunt destul de in ton cu linia fazer-ului. Si cum tot l-am facut tourer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 merita oare sa iau asa ceva? e bun de ceva? arata ca dracu oare? am eu unul la fel, arata ca dracu dar nu prea te mai bate vantul pe autostrada pana la 170-180 l-am dat jos ca nu mai merg asa mult pe autostrada si arata ca dracu mobra. double buble zeroGravity arata cel mai bine si te protejeaza suficient de vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 db sau touring sa iau de la zero graviti? » Post actualizat in 11 Jun 2015 08:05am gasit suspensie spate de r6. daca montez telescopu si pun furca de r1 mai am nevoie de prelungitoare pt furca fata? sau coboara si fata si spatele la fel? » Post actualizat in 14 Jun 2015 08:12tura de ieri. » Post actualizat in 16 Jun 2015 13:47maine il pun sus. fac adaptoare la gauri , la surub de 10 pt gauri. » Post actualizat in 16 Jun 2015 13:49 db sau touring sa iau de la zero graviti? » Post actualizat in 11 Jun 2015 08:05am gasit suspensie spate de r6. daca montez telescopu si pun furca de r1 mai am nevoie de prelungitoare pt furca fata? sau coboara si fata si spatele la fel? » Post actualizat in 14 Jun 2015 08:12tura de ieri. » Post actualizat in 16 Jun 2015 13:47maine il pun sus. fac adaptoare la surub de 10 pt gaurile de la cadru. » Post actualizat in 16 Jun 2015 15:14nu se poate monta fara sa largesti gaura de sus. si intradevar tr 2 saibe de 2 ca e mai ingusta bucsa » Post actualizat in 16 Jun 2015 16:07asta ce are setarea asta albastra nu intra. nu e bun. trebuie cel cu setarea galbena doar. acuma sa il schimb sau vand si mai vedem. nu tr marita gaura. se poate schimba surubu doar. spatele coboara maxim 1-2 cm cu telescopu de r6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Iunie 19, 2015 Autor Share Postat Iunie 19, 2015 daca iti montezi pana la urma amortizor spate de R6 zi-ne si noua impresiile, dupa ce te dai cu motocicleta modificata. poate ne molipsesti si pe noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 numa sa schimb amortizoru. daca nu o vand i pun si furca de r1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.