®azvan Postat Iunie 3, 2020 Share Postat Iunie 3, 2020 (editat) Eu folosesc dealerul Yamaha din oras in mare parte, sau am mai folosit/comandat de pe ebay US cu ajutorul userului @JAGI Drept este ca motorul nu a avut veci nevoie de interventie in cei 50k km la partea de mecanica, electrica, electronica. Doar upgrade-uri/mentenanta la suspenie/frana/directie si modificari la partea de lumini. Editat Iunie 3, 2020 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 3, 2020 Share Postat Iunie 3, 2020 Acum 10 ore, sherifelu a spus: RAL9010 PURE WHITE Sau cocaine cum umbla vorba. Am reusit sa ard releul de incarcare printr-o manevra triplu surub uscat cu varf impins in ghedan barai asa incat miroase a pita uitata in toaster din pleistocen. Asa ca hai sa ma apuc si de alternator sa vad in ce stare e si vad ca da semne de oboseala rasina aia de la magneti. Voi de unde v-ati luat cele de mai jos: ebay, uk? OEM, AM? Baga un upgade la rotor..este cel cu probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 3, 2020 Share Postat Iunie 3, 2020 Mi-am gasit quickshifter de la Dynojet, avand PowerCommander PCV tot de la ei. Can't wait https://www.power-commander-shop.com/020.160@4-130-81/Quick-Shifter-Sensor-Yamaha-FZ-1.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 3, 2020 Share Postat Iunie 3, 2020 Nu te lacomi sa i setezi timpii de taiere foarte mici, strici cutia. Chiar acum, sherifelu a spus: RAL9010 PURE WHITE Sau cocaine cum umbla vorba. Am reusit sa ard releul de incarcare printr-o manevra triplu surub uscat cu varf impins in ghedan barai asa incat miroase a pita uitata in toaster din pleistocen. Asa ca hai sa ma apuc si de alternator sa vad in ce stare e si vad ca da semne de oboseala rasina aia de la magneti. Voi de unde v-ati luat cele de mai jos: ebay, uk? OEM, AM? Zi le la baieti si cum ai uitat sarma groasa in soclul de siguranta generala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 4, 2020 Share Postat Iunie 4, 2020 O las pe standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 5, 2020 Share Postat Iunie 5, 2020 Salutare! Pentru cei care sunt deranjati de problema "snatchy throtlle" al FZ1/Fazer am posibilitatea de flash ECU. Detalii pe geo_tng@yahoo.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 12, 2020 Share Postat Iunie 12, 2020 Uitandu-ma prin manualul motocicletei, observ ca am ratat la 40000 km acel "check valve clearance". Acum am vreo 49000km. Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 12, 2020 Share Postat Iunie 12, 2020 Dacă ai ratat la 40k așteaptă să ajungi la 80! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 15, 2020 Share Postat Iunie 15, 2020 @john17 N-ai idee cata dreptate ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FuzzyLogic Postat Iunie 16, 2020 Share Postat Iunie 16, 2020 Salutare, Detin o Yamaha FZS 1000 din 2001, poate ma ajutati cu o problema Pe langa pornirea destul de greoaie (care am inteles ca e o chestie de model), la plecare de pe loc cu motorul relativ rece, la accelerare are tendinta sa se innece motorul si functioneaza in 1-2-3 pistoane, nu stiu sa va zic exact (cel putin asa mi se pare). Problema dispare dupa ce se incalzeste motorul. Ceva pareri legate de aceasta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 16, 2020 Share Postat Iunie 16, 2020 Acum 55 minute, FuzzyLogic a spus: Detin o Yamaha FZS 1000 din 2001, Pe langa pornirea destul de greoaie (care am inteles ca e o chestie de model), nope, nu e o chestie de model...., pornesc la sfert de cheie... ai ceva in neregula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FuzzyLogic Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Salutare, revin cu inca o problema... Mi sa forfecar un surub in etrier (fata), nu am reusit sa-l scot si pana la urma am distrus filetul din etrier. Stiti cumva daca postrivesc etrierii de pe alt model? Sau o reparatie cu o piulita trasa ar fii o solutie? Alte idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Helicoil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigBigger Postat Iulie 6, 2020 Share Postat Iulie 6, 2020 (editat) Salut, Ma alatur si eu grupului FZ1S dupa 3 sezoane pe CBR600RR care este la vanzare pe forum btw. FZ1S-ul este stock stock cu exceptia unui suport de telefon, sei modificate pt mai mult confort si folie de protectie pe faruri, scarite si manerele de pasager. Primul lucru de pe lista este de facut check valve clearance de la 40k, acum are 41k. Ce service-uri din bucuresti sau imprejurimi imi recomandati pentru aceasta operatiune? Aveti idee cat costa? Al 2lea lucru de pe lista, peste 5k rpm se aude subtil un zornait de lant in partea din fata, pe sub rezervor, oare e un sunet specific acestui motor sau trebuie inspectat / schimbat lantul de distributie / intinzator? Editat Iulie 6, 2020 de BigBigger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iulie 6, 2020 Share Postat Iulie 6, 2020 Deja am emotii... Nu de alta, da am avut vineri la testdrive un Tracer900GT, si QS-ul m-a fascinat. Am zis ca trebuie neaparat unul si la fetita. Din weekend, Yina are si manere incalzite, varianta asta... S-au potrivit perfect cu terminatiile de ghidon oem, fara a se lasa cu ajustari din cauciuc. Sunt un pic mai tari decat cele oem, dar se vor lasa cu timpul, plus... are baiatul incalzire la maini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iulie 13, 2020 Share Postat Iulie 13, 2020 (editat) Deci cum spuneam... manere incalzite, QS Dynojet, tinuta de vara (fara full cowling, fara suporti valize laterale) Editat Iulie 13, 2020 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigBigger Postat Iulie 18, 2020 Share Postat Iulie 18, 2020 La 05.06.2020 la 14:33, TNG a spus: Salutare! Pentru cei care sunt deranjati de problema "snatchy throtlle" al FZ1/Fazer am posibilitatea de flash ECU. Detalii pe geo_tng@yahoo.com. Am resoftat ECU la TNG. Eu dețin modelul 2006 care smucea la accelerație on off si la schimbări de treaptă, acum nu mai smucește absolut deloc, este mai vioaie și răspunde instant si predictibil la acceleratie chiar și foarte jos în ture, de la 2000. Frâna de motor este foarte subtilă si per total motorul merge mai lin si fără vibrații. Dă impresia ca are mai multă putere în primele trepte deoarece restricțiile sunt eliminate. Înainte mergeam la drum întins putin sub 5k rpm ca sa nu simt vibrații, acum merg la drum intins si la 7k si tot nu le simt ca înainte la 5k. Mie mi-a transformat motocicleta, recomand cu mare drag. Mersi Geo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Iulie 27, 2020 Share Postat Iulie 27, 2020 Salutare tuturor . Las și eu asta aici , poate este cineva interesat . https://www.olx.ro/oferta/parbriz-yamaha-fz1-2006-2010-IDdGZJ6.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 27, 2020 Share Postat Iulie 27, 2020 La 18.07.2020 la 12:35, BigBigger a spus: Am resoftat ECU la TNG. Eu dețin modelul 2006 care smucea la accelerație on off si la schimbări de treaptă, acum nu mai smucește absolut deloc, este mai vioaie și răspunde instant si predictibil la acceleratie chiar și foarte jos în ture, de la 2000. Frâna de motor este foarte subtilă si per total motorul merge mai lin si fără vibrații. Dă impresia ca are mai multă putere în primele trepte deoarece restricțiile sunt eliminate. Înainte mergeam la drum întins putin sub 5k rpm ca sa nu simt vibrații, acum merg la drum intins si la 7k si tot nu le simt ca înainte la 5k. Mie mi-a transformat motocicleta, recomand cu mare drag. Mersi Geo! era unu ca asta la vanzare acu vreo luna la 4400 parca. tu lai luat oare? frumos rau. apropo. caut si eu unu in stare buna la pret acceptabil daca are careva de dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigBigger Postat Iulie 27, 2020 Share Postat Iulie 27, 2020 (editat) Acum 7 minute, Florynn a spus: era unu ca asta la vanzare acu vreo luna la 4400 parca. tu lai luat oare? frumos rau. apropo. caut si eu unu in stare buna la pret acceptabil daca are careva de dat. Salut, l-am luat acum 1 lună de la un domn de 63 de ani din Pitești cu 3900 eur, am avut noroc pt ca a fost prima pe care am văzut-o și este absolut impecabilă si stock, a fost păstrată cu folie de protecție pe faruri, scărițe si mânerele de pasager. Am trecut la FZ1 de pe CBR600RR 2005 si este diferență de la cer la pământ pe toate planurile. Editat Iulie 27, 2020 de BigBigger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iulie 27, 2020 Share Postat Iulie 27, 2020 Schimba-i si suspensiile fata-spate si vei vedea atunci "diferenta de la cer la pamant pe toate planurile". Acum este doar un FZ1 stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 27, 2020 Share Postat Iulie 27, 2020 da. celalalt avea alta toba si parbriz fumuriu. ai avut noroc. si pretu e ok daca e asa cum zici. sa o fol sanatos. cit despre ce poate cunosc ca am mai avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigBigger Postat Iulie 27, 2020 Share Postat Iulie 27, 2020 Acum 23 minute, ®azvan a spus: Schimba-i si suspensiile fata-spate si vei vedea atunci "diferenta de la cer la pamant pe toate planurile". Acum este doar un FZ1 stock Salut, am citit topicul de la început și am urmărit modificările de la motocicleta ta, cred ca este foarte diferită față de stock. Momentan la mine nu se justifică cheltuiala în atâtea modificări, nu am skill-ul pentru a duce acele componente de suspensie spre limită. Pe viitor vreau sa pun conducte metalice pe față și un parbriz mai înalt si cam atât. FZ1 stock este exact ce am nevoie acum, si suspensii si evacuare si pozitie. Dacă voiam suspensii rigide îmi luam R1. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iulie 27, 2020 Share Postat Iulie 27, 2020 Acum 2 minute, BigBigger a spus: Dacă voiam suspensii rigide îmi luam R1. M-ai amuzat un pic. Cam care crezi tu, evident din citite, caci practic, evident nu stii despre ce e vorba, ca ar fi diferenta intre cele 2 tipuri de suspensii? Iti spun eu: 1 cm la garda la sol, si niste arcuri mai moi in cazul R1-ului, cu niste interne muuult mai performante. Si un amortizor spate complet reglabil. Tine minte, cuvantul cheie este "mai moi", nu mai tari. Arcurile stock ale FZ-ului sunt gandite la un rider de peste 95kg, eventual chiar doi, pe cand arcurile R1 sunt gandite pt un rider ceva mai usor, undeva la 75 kg, dupa cum afirma baietii care merg pe circuit in Romania. Intr-un cuvant, furca fata de R1, pe franare, face dive cat are nevoie (nu stiu daca intelegi fenomenul), pe cand furca de FZ1, fiind mult mai rigida, se cam opreste din acest proces, timp in care incepe sa-ti schimbe centrul de greutate al motocicletei, si anume, sa-ti ridice fundul. Iar in timp, pe franari tot mai agresive, vei simti un topait al spatelui; stai linistit, este ineficienta furcii fata care nu reuseste sa-ti tina pe asfalt spatele, si el foarte rigid, dealtfel. Si cand chiar vei avea nevoie sa-ti franeze si spatele, vei spune... nu a fost reglata suspenia cum trebuie, sau nu aveau gumele dot-ul bun. Secretul e ca, nu prea ai ce regla la ea. Acuma, daca este sa ma intrebi pe mine, nu ai nevoie deloc de suspenie. Pt aia s-au inventat cazanele. Si mersul in limitele legii, cu pastrarea distantei regulemantare fata de orice obiect ce te-nconjoara. Intrebarea ramane, totusi, ce faci cu obiectele care-ti apar brusc in fata, alea neprevazutele? Sau daca vrei sa mergi mai sportiv, ca presupun ca de-aia ti-ai luat miara? Ignoranta ramane o binecuvantare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 27, 2020 Share Postat Iulie 27, 2020 Ignoranță rămâne o binecuvântare, dar nici cu atitudinea ta nu cred ca e ok. Ai modificat FZul? Bravo! Te-ai luat după "ce spun băieții din campionatele românești" ca fiind adevărul absolut? Bravoooo! Ai băgat o șapcă de bani în FZul tău ca sa "faci touring" si sa fii împăcat ca fără modificările aduse nu poți evita neprevazutul? E de apreciat munca, banii și timpul alocat, dar coboară de pe tron intre muritori din când în când. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.