tileagaviorel Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Salut. Ma poate ajuta careva cu o mufa de stator de Honda CBR 954,929,600RR . Se pare ca se potriveste de la oricare din ele. Sau daca exista mufa de reperatie pe original sau orice varianta. Nu reusesc sub nici o forma sa gasesc asa ceva. Am atasat si o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 (editat) Dacă nu găseşti mufa care-ţi trebuie, caută orice set de mufe ("mama+tata") cu cel puţin acelaşi număr de contacte, mufează-le şi problem solved. Editat Octombrie 3, 2013 de xmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Salut, Daca nu gasesti foloseste papuci mama si tata + protectiile din plastic! Dupa ce le-ai mufat mai dai cu banda izolir pentru o mai buna protectie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Dezizoleaza capetele pana la sectiune curata,cositoreste-le si monteaza o rigleta. O sa ai cel mai bun contact. Merge si cu mufe ,dar ai nevoie de papuci buni,cleste de sertizat..etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 rigleta e cea mai buna solutie.cu papuci risti sa ai contact imperfect si o sa se intample ce ai patit tu acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 The infamous mufa 3P!!! Gasesti echivalente cam la orice motor Honda mai maricel cred. Daca esti din Bucuresti incearca pe strada Maica Domnului langa Obor. Nu o vei gasi neaparat pe asta(sau cine stie) DAR obligatoriu vei gasi ceva apropiat. In caz de maxima urgenta incearca www.tme.eu .Trebuie sa fie de putere mare oricum, nu merge orice rigleta din piata. Se cositoresc cam greu mizeriile astea bonus daca nu stii sa cositoresti bine mai mult faci rau, o sa se incinga iar si o sa patesti la fel sau mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 (editat) Poti cositori si papuci intre ele ca sa asigur un contact mai bun. In orice caz, rezista tentatie de a inlocui papuci ca sa le strangi apoi impreuna fara mufa, izolat doar cu izolir. Se poate topi izolir si apoi fac scurt inte ele (= stator ars). Fire cositorite si apoi montate in rigleta poate cauza probleme mai tarziu, pentru ca cositor e moale. Editat Octombrie 3, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Poti cositori si papuci. In orice caz, rezista tentatie de a inlocui papuci ca sa le strangi apoi impreuna fara mufa, izolat doar cu izolir. Se poate topi izolir si apoi fac scurt inte ele (= stator ars). asta a facut un prieten si a pus papuci s a topit izolatia si tot la rigleta a ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 A avut noroc - o prietena a ramas cu stator ars dupa o intamplare ca asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 (editat) Poti cositori si papuci intre ele ca sa asigur un contact mai bun. In orice caz, rezista tentatie de a inlocui papuci ca sa le strangi apoi impreuna fara mufa, izolat doar cu izolir. Se poate topi izolir si apoi fac scurt inte ele (= stator ars). Fire cositorite si apoi montate in rigleta poate cauza probleme mai tarziu, pentru ca cositor e moale. Atata timp cat contactul este ferm(de aceea am recomandat rigleta) nu o sa se topeasca nici un cositor,pentru ca nu o sa creasca temperatura in acel punct. Editat Octombrie 3, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 E prea moale si la temperatura mica, se deformeaza sub presiune de la surub in timp. Pentru a prinde fir litat in rigleta exista niste camase metalice in care se introduce firul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 sunt mufe de cumparat cu cati pini vrei...cu 4 cu 6 cu 3..etc..care sigur au contact bun..se gasesc greu mufele astea blankuri..eu am luat din bucuresti din fiecare cate doua si mi le-au trimis prin posta romana...pretul a fost hilar de mic..ca sa fi sigur de contacul ferm..dupa ce le pui paucii pe fire..papucii mama ii strangi putin cu patentul si apoi ii introduci in mufa...daca ai cleste de sertizat e super daca nu pur si simplu cositoresti firul pe papuc..;)varianta asta cu mufa e si estetica(anti tiganie) si oricand poti decupla mufa pentru orice alta operatiune...un link cu mufe. http://tor-online.ro/produse/399-conectica-si-accesorii-auto/432-conectoare-papuci-crocodili-mufe/3456-cupla-auto-cu-6-papuci-6.3mm---pereche-mama--tata.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tileagaviorel Postat Octombrie 3, 2013 Autor Share Postat Octombrie 3, 2013 Deci ideea generala este ca nu o sa gasesc foarte usor exact mufa asta . Probabil o sa cumpar o mufa mama-tata aftermarket si o sa rezolv problema. Va multumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Se cositoresc firele, se izoleaza cu tuburi de retractil, 2-3 puse unul peste altul. Nu se mai strica nimic, ever, Si costa, MOCA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 cositorirea e cea mai buna solutie. cu mufa, mai devreme sai mai tarziu, vei pati acelasi lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Nu le cositori, o sa mai ai de verificat releu/stator si va trebui sa le tai mereu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 tai si cositoresti la loc. nu e ca si cand masori statorul in fiecare zi. releul ca sa fie masurat are nevoie de firele alea acolo asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.