Sari la conținut

VFR 750 mers sacadat, da in nas.


Postări Recomandate

:lol: Daaaaaaa....

 

 

Pai si in cazul lui Thunderbyte, eu cred ca problema vine de undeva din exterior, motorul face asa dintr-o cauza externa, nu intrinseca, i.e. - carburi (asta e parerea mea)

 

Punand un motor nou in cadru cu aceleasi carburatoare/instalatie electrica - ar produce cam aceleasi simptome. :D

 

Nu ai inteles, eu caut o motocicleta cu motorul functional, ca mai apoi sa iau pe rand piese sa le schimb intre ele ... carburatoare, cdi, etc. Asa sper sa micsorez aria de cautare. Nu am zis nicaieri ca schimb motorul, nici nu vreau asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 193
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa, si in loc sa cumperi un set de carburatoare, cumperi o alta motoreta de pe care sa iei piese... :scratch:

Nu e de la carburi, le vinzi mai departe..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, si in loc sa cumperi un set de carburatoare, cumperi o alta motoreta de pe care sa iei piese... :scratch:

Nu e de la carburi, le vinzi mai departe..

Si dupa cateva piese cumparate o sa am aproape inca un motor pe care am platit dublu sau triplu si astept cine stie cat sa le vand ...

Deja s-au schimbat bujiile, pompa de benzina, releul de pompa, senzorii hall, fisele, am cumparat instalatie care nu se potriveste ... daca pun astea pe hartie s-ar putea sa imi smulg parul din cap, de asta prefer sa iau unul avariat dar cu motorul functional decat sa cumpar piese la bucata. Nu mai zic de orele de munca care, daca le plateam ...

 

Thunderbyte, dupa mine esti urmatorul om dupa cit de mult tii la motorul actual :D

Tu ai vazut motocicleta, am muncit la ea si desi poate nu arata cine stie ce pentru mine e perfecta, imi place cum se comporta pe sosea iar motorizarea e cireasa de pe tort :love: ... cel putin pentru mine. M-am gandit sa imi iau altceva dar nu am nimc in minte acum, nimic din ce m-ar tenta nu se potriveste cu cerintele mele ca VFR-ul.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. M-am gandit sa imi iau altceva dar nu am nimc in minte acum, nimic din ce m-ar tenta nu se potriveste cu cerintele mele ca VFR-ul.

 

Alt VFR caruia sa-i scoti carenele. Se vand cu 1000-1500 euro, e chiar asa mult? :D

 

p.s. - cumpar carena stanga, culoare rosie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ziceam rautacios man, eu te inteleg.

Nici nu am zis ca ai fost rautacios, incearcam doar sa ii explic lui BB care e treaba cu motorul meu.

 

Alt VFR caruia sa-i scoti carenele. Se vand cu 1000-1500 euro, e chiar asa mult? :D

 

p.s. - cumpar carena stanga, culoare rosie. :)

Nu, nu e mult, dar de ce la ma leg la cap cu o suma asa mare cand pot sa cumpar ceva avariat de care ma pot folosi la fel de bine la ce imi trebuie.

 

P.S. Daca ce iau are carena stanga intreaga e a ta 4free.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

De pe pagina 5, revin.

 

Azi am avut ceva timp si am scos instalatia electrica, am desfacut-o si surpriza, nici un scurt, nici un fir topit ... Am masurat toate firele care intra in mufa cdi-ului si toate-s ok, am tras de ele, etc si toate-s in regula. Cu ocazia asta am scos si vreo 15 fire insumand cam 20 de metri, fire ce serveau diferitilor martori care nu ii mai folosesc acum(semnalizari, cric, nivel benzina, etc) ...

 

Inainte sa scot instalatia am mai pornit motorul si din nou in gol se tura, pe cricul central am bagat-o in viteza si iar a inceput circul ... Instalatia e ok, CDI am probat, senzori hall schimbati, bujii schimbate, pompe de benzina schimbata, carburatia facuta, + multe altele ... da fuck !?!?!

 

Atata munca pentru o instalatie electrica ...

post-18053-0-01348600-1393187051_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudata problema...

Eu zic sa mai verifici o data compresia si jocul la supape.Daca tot esti pe acolo verifica si distributia, desi sansele sa fie decalata sunt aproape nule....

Daca astea ies ok, atunci mai ramane varianta lu BB :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudata problema...

Eu zic sa mai verifici o data compresia si jocul la supape.Daca tot esti pe acolo verifica si distributia, desi sansele sa fie decalata sunt aproape nule....

Daca astea ies ok, atunci mai ramane varianta lu BB :)

Acum ca am desfacut atat de mult nu mi-o mai fi lene sa verific si un joc la supape sau daca e la punct. Test de compresie momentan nu am cu ce sa ii fac, dar i-a facut o data in primavara prietenul la care era motorul atunci si eu o data in vara si ambele dati a fost ok, ma indoiesc ca s-a schimbat ceva.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci in neutru merge ok.Problemele apar cand ai bagat in viteza?

Da, dar ramane acolo, adica pornit si accelerat pe liber merge, bagat in viteza nu, apoi daca il scot pe liber iarasi nu mai merge accelerat.

 

Am verificat acum supapele, evacuarea e fix 0.25 cum zice manualul(0.25 +/- 0.03) iar admisia e undeva peste 0.10 dar sub 0.15(nu am gasit acum o lera mai deasa) iar manualul zice 0.16 +/- 0.03 (0.13-0.19). Motorul e la punct, am verificat si asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ta este clar electrica !

 

Eu zic asa:

Trage un fir de plus de la baterie direct pe plusul la bobine.

In felul acesta ocolesti tot ce inseamna contact,buton rosu,releu etc.

Testul ii faci cu alimentare directa din rezervor. suplimentar pe carburatoare.Daca ai

pompa nu o folosesti.Daca merge monteaza pompa si repeta testul.Daca merge si asa,pune-te pe verificat traseu alimentare de la baterie pana la CDI.

Masa de pe motor

Releu "cat off"

Intrerupator cric.

Ps.Lasa timp suficient pentru a se manifesta la fiecate test care il faci.

 

Daca am spus ceva care deja ai facut,ignora mesajul,sincer nu am mai urmarit de mult topicul tau,am crezut ca s-a rezolvat pana acum....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ta este clar electrica !

 

Eu zic asa:

Trage un fir de plus de la baterie direct pe plusul la bobine.

In felul acesta ocolesti tot ce inseamna contact,buton rosu,releu etc.

Testul ii faci cu alimentare directa din rezervor. suplimentar pe carburatoare.Daca ai

pompa nu o folosesti.Daca merge monteaza pompa si repeta testul.Daca merge si asa,pune-te pe verificat traseu alimentare de la baterie pana la CDI.

Masa de pe motor

Releu "cat off"

Intrerupator cric.

Ps.Lasa timp suficient pentru a se manifesta la fiecate test care il faci.

 

Daca am spus ceva care deja ai facut,ignora mesajul,sincer nu am mai urmarit de mult topicul tau,am crezut ca s-a rezolvat pana acum....

Test direct cu alimentarea benzinei i-am facut, am testat si cu alta pompa si alt releu, no difference whatsoever.

Masa pe motor exista, cea din instalatie care vine in mod normal pe sasiu e prelungita si pe motor.

Intrerupator cric ... l-am testat la rece, combinatia cric jos bagat in viteza, cric sus bagat in viteza si se comporta normal.

 

Treaba cu plusul pe bobine nu am incercat-o dar am sa o incerc, momentan instalatia e in casa desfacuta, trebuie sa o pun pe motor, sa vad unde trebuie sa scot firele din instalatie cat sa vina mai bine decat stock si apoi pot sa o inchid si sa fac un test.

 

M-am uitat in manual acum si intradevar traseul la +ul ala trece prin cateva mufe, contact si o siguranta, din punctul meu de vedere nu prea-s sanse de contact imperfect decat la intrerupator dar pe ala stiu ca l-am curatat in toamna ... nu stiu ce sa zic dar am sa testez, in momentul de fata sunt deschis la orice sugestie.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, paraca ar fi motoru' meu, asa de curios is :))

Nu mai retin exact, da' ai schimbat instalatia electrica si ai incercat si cu alt CDI, nu? Daca nu se itimpla cu motorul pe liber, nu poate sa fie oare de la senzorul de cric? (mufa, fire intrerupte, senzorul propriu-zis etc). Stiu pe cineva care a avut belea cu senzorul de neutru, se desprinsese un fir de contact inauntrul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, paraca ar fi motoru' meu, asa de curios is :))

Nu mai retin exact, da' ai schimbat instalatia electrica si ai incercat si cu alt CDI, nu? Daca nu se itimpla cu motorul pe liber, nu poate sa fie oare de la senzorul de cric? (mufa, fire intrerupte, senzorul propriu-zis etc). Stiu pe cineva care a avut belea cu senzorul de neutru, se desprinsese un fir de contact inauntrul lui.

Instalatie am cumparat dar nu s-a potrivit ... acum am desfacut-o pe cea de pe motor ...

La neutru imi merge martorul ok, nu palpaie sau ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca eu mi-am luat-o chiar cu firul de masa, care aparent era in perfecta stare si dupa ce l-am "decojit" era putred putred pe dinauntru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca eu mi-am luat-o chiar cu firul de masa, care aparent era in perfecta stare si dupa ce l-am "decojit" era putred putred pe dinauntru!

La vfr vin vre-o 4 fire pe masa si culmea ca in instalatie unele se intalnesc intre ele ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cu orice mai putin cu alt set de carburatoare...

 

Eu zic sa incerci sa desfaci instalatia litza cu litza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...