Sari la conținut

VFR 750 mers sacadat, da in nas.


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 193
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu imi vine sa cred ca i-am dat de cap, problema cred ca la baza e prosteasca. Fie senzor cric care daca imi aduc aminte bine l-am masurat in septembrie, fie senzor ambreiaj care la fel, tin minte ca l-am pus pe direct in acceasi zi cand am verificat cricul, fie diodele din instalatie ...

Am montat instalatia in seara asta, cu reasezat cabluri care cum a venit mai bine, incepusem pe la 8 jumate, apoi pe la 10 imi dau seama ca s-ar putea sa nu am sanse sa o pornesc in seara asta. Ma grabesc un pic, asez toate in partea din fata cat sa pot sa ii montez carburile si airbox-ul. Nu am mai desfacut carburatoarele, am zis macar sa testez ce zicea TNG, sa alimentez bobinele direct. Pornesc motorul, incerc fara nimic in plus, nici o schimbare. Pun firul, dau cheie, porneste bag in viteza si accelerez, la fel, dezamagit dau sa opresc motorul din cheie dar nu se mai oprea, imi zic in gand "Ironia sortii, nu merge bine dar nici nu vrea sa se opreasca". Scot firul si se opreste. Ma gandesc ca daca tot sunt aici sa ii fac un filmulet sa il postez, si asa nu am pus niciunul, fac filmuletul cu mersul in gol si mersul in viteza, apoi imi trece prin cap sa verific o treaba recomandata de tipul la care a fost initial motorul cand a aparut problema, si anume sa ii dau masa continuu pe senzorul de neutral. Pun fir, il pun la masa, pornesc, accelerez, ok; bag in viteza accelerez, se duce in limitare instant ... initial reactia a fost "Hmm da, mare rahat", apoi dupa juma de secunda "Wtf, s-a dus in limitare defapt", parca nu imi venea sa cred. Am fixat repede rezervorul, am pus saua de forma si am iesit la o tura. Fara far legat, fara semnalizari, fara carena codita + lampa spate, frana fata tine foarte prost(stat degeaba mult timp si acum e moale), in fine, ies la o tura ... dau a I-a lung, dau a II-a lung nici o problema, intorc turez un pic, dau drumu la ambreiaj pleaca spatele ... m-am intors cu un zambet pana la urechi.

 

:mexicanwave: :mexicanwave: :mexicanwave:

 

Concluzie finala ... nu stiu, singurul lucru care imi trece prin minte e "Carburatorul e lucrul dracului" care s-a dovedit a nu fi asa.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sistemul cat-off.

De aceea ti-am spus ca s-a facut diferenta intre neutru si in treapta de viteza,iar acea diferenta o face sistemul ,antiprost" de a pleca cu cricul pus.

Nu mai conteaza...Felicitari ca ai rezolvat problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii bun si explica te rog mai pe indelete (sa priceapa si unul ca mine :) ) care crezi ca a fost problema si cum ai rezolvat. Am citit postul anterior, dar nu-mi dau seama despre care fir vorbesti iar daca problema a fost intr-adevar electrica, de ce se manifesta in sarcina si numai in jurul a 4-5000 de ture?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

, de ce se manifesta in sarcina si numai in jurul a 4-5000 de ture?

Sistemul de protectie antiprost" functioneaza pe un minus,acel minus avea contact imperfect

De ce la acea turatie?

Vibratia motorului destabiliza si mai mult acea legatura slaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravooo bai, ce sa zic, congratuleisans! :D



Cu ocazia asta ai aflat ca si firul de la senzorul de neutru e lucrul dracului.

 

Eu am patit cu el la Transalp, cu farul aprins nu dadea la automat - nu mergea butonul de pornire, stingeam farul - mergea butonul.

Luni de zile am cautat sa vad ce se intampla... si pana la urma era slabit firul la intrarea in cutie. Am prins firul bine, a pornit motocicleta cu tot cu far aprins. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sistemul cat-off.

De aceea ti-am spus ca s-a facut diferenta intre neutru si in treapta de viteza,iar acea diferenta o face sistemul ,antiprost" de a pleca cu cricul pus.

Nu mai conteaza...Felicitari ca ai rezolvat problema!

Releul in sine l-am schimbat, senzorul de cric l-am masurat iar cel pe cel de ambreiaj l-am pus pe direct. Acum tre sa vad exact unde e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am verificat dar tare am asa o impresie ca e din cric si o face numai la turatie mare din cauza vibratiilor. In camera unde a fost motorul depozitat atunci, intre sezoane(2012-2013) era cam multa umezeala in aer si mizez pe ceva exidat in senzor.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut acum senzorul de cric si am masurat firele incercand sa misc de ele ... totul ok, inauntru impecabil, o singura problema am gasit, are 3 arculete care tin placa o placa semi-luna pe contacti, unul din arcuri e rupt, dar nu pot sa imi dau seama daca s-a rupt la desfacere sau era rupt, daca era rupt nu pot sa imi inchipui din ce cauza ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca firul de masa duce prin cric spre ECU, care taie alimentarea daca nu se respecta conditia (cric lasat + fara neutru).

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu e senzor reed? Nu e capsula din aia din sticla cu doua lamele inauntru? Ciudat, ala e un loc foarte expus la mizerie, nu ma asteptam sa fie un simplu intrerupator. Vezi Macke? Honda... :))

 

Daca problema ta e declansata de vibratii m-as mira s-o depistezi masurind "la rece". Ar trebui sa "bypass-ezi" pe rind tot ce tine de senzorul de cricsi sa vezi cind dispare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu e senzor reed? Nu e capsula din aia din sticla cu doua lamele inauntru? Ciudat, ala e un loc foarte expus la mizerie, nu ma asteptam sa fie un simplu intrerupator. Vezi Macke? Honda... :))

 

Daca problema ta e declansata de vibratii m-as mira s-o depistezi masurind "la rece". Ar trebui sa "bypass-ezi" pe rind tot ce tine de senzorul de cricsi sa vezi cind dispare.

http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=194656&d=1339586346 Cam asa e senzorul la honde. Carcasa sta pe loc si interiorul se misca, pe partea cealalta a senzorului e un bolt care intra in cric si face a interiorul sa se miste odata cu cricul. Pe piesa interioara e o semiluna metalica impinsa de 3 arculete pe contactii de pe carcasa, aia e tot.

 

Dupa ce am desfacut azi senzorul, foarte curat in interior, l-am bibilit un pic si l-am pus la loc, acum pe seara, am dat o tura scurta si nu mai are nici o treaba, merge brici, cel putin momentan.

 

Stau si ma gandesc la timpul pierdut si nervi, faptul ca nu am putut sa ma bucur de motor, pentru ce? un rahat de senzor care la masuratori dadea ca e ok. Totusi, din toate astea nu regret decat faptul ca nu am putut sa ma bucur de motocicleta, in rest pot sa zic ca am mai invatat lucruri. Desfacutul instalatiei, desi costisitor ca operatiune, nu il vad ca un efort in zadar, am anulat firele de la bordul original si am asezat instalatia mai bine pe motocicleta, am scos mai multe mase din instalatie si am pus releul de incarcare direct pe generator si nu prin alte 2 mufe, incercand astfel sa evit contactii imperfecti pe incarcare.

 

Acum o sa urmeze cateva investitii, pana acum nu am vrut sa mai bag bani in piese sau consumabile stiind ca motocicleta nu merge bine.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Salut. Exact aceleasi probkeme am avut si eu la un VFR din 93, la mi e am rezolvat cu schimbatul pastilelor de la supape. Si la mine a mers bine pana intr.o zi si apoi la o anumita turatie de obicei ridicata cand trageam de ea brusc dadea sa moara isi revenea , iar tragea.. Si asa am rezolvat. Eu zic sa verifici pastilele de la supape. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Exact aceleasi probkeme am avut si eu la un VFR din 93, la mi e am rezolvat cu schimbatul pastilelor de la supape. Si la mine a mers bine pana intr.o zi si apoi la o anumita turatie de obicei ridicata cand trageam de ea brusc dadea sa moara isi revenea , iar tragea.. Si asa am rezolvat. Eu zic sa verifici pastilele de la supape. Spor!

Edited by ThunderByte, 01 March 2014 - 01:23 AM.

 

O fi rezolvat saracu' de-atunci :mellow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut tarziu de cand e topicul. :))

Daca citeai totusi de la inceput topicul ai fi vazut ca am verificat deja supapele ;)

» Post actualizat in 17 Jun 2016 17:56

Cred ca se poate inchide :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...