draven Postat Octombrie 8, 2013 Autor Share Postat Octombrie 8, 2013 vezi ce am scris mai sus, e foarte normal sa porneasca asa. bujiile sunt cauza problemelor foarte rar, in general bujiile sunt "victimele" unei carburatii reglate prost sau carburatoare uzate/defecte .. le schimbi , "merge bine" 100-200km dupa care face la fel am mers zilnic din aprilie pana acum si nu am avut probleme, crezi ca s-a dereglat carburatia asa stand pe loc doua saptamani? Multumesc de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) Am uitat sa-ti zic ieri, s-ar putea ca si bateria sa fie un pic obosita. Pune-o si tu pe un redresor, ca sa mai reduci posibilitatea de alte surprize cand s-o raci iar vremea. Cat despre soc, are dreptate Becu'. De fapt asa ti-am zis si io ieri, maxim si apoi tinuta pe la 2000 rpm pana se incalzeste. Oricum, stai linistit, motoreta aia e chiar misto, e simpla si n-are ce mare lucru sa pateasca. Faza intamplata e combinatie de baterie slabuta, bujii obosite si soc tinut prea mult tras la max. Nimic complicat. A, si daca ai nevoie de ajutor la schimbat bujii sau redresat bateria, da un semn, ai numarul meu. Editat Octombrie 8, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Octombrie 8, 2013 Autor Share Postat Octombrie 8, 2013 Am uitat sa-ti zic ieri, s-ar putea ca si bateria sa fie un pic obosita. Pune-o si tu pe un redresor, ca sa mai reduci posibilitatea de alte surprize cand s-o raci iar vremea. Cat despre soc, are dreptate Becu'. De fapt asa ti-am zis si io ieri, maxim si apoi tinuta pe la 2000 rpm pana se incalzeste. Oricum, stai linistit, motoreta aia e chiar misto, e simpla si n-are ce mare lucru sa pateasca. Faza intamplata e combinatie de baterie slabuta, bujii obosite si soc tinut prea mult tras la max. Nimic complicat. A, si daca ai nevoie de ajutor la schimbat bujii sau redresat bateria, da un semn, ai numarul meu. multumesc inca o data Kollar, baterie m-am hotarat sa ii pun una pe gel(250 de lei) si bujii o sa ma duc la service sa le schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 crezi ca s-a dereglat carburatia asa stand pe loc doua saptamani? Multumesc de sfaturi. nu, 2 saptamani e prea putin, dar in 2 saptamani ti s-a descarcat un pic bateria , zici ca de minim 2 ani nu a curatat nimeni carburatoarele alea.. se strange mizerie in ele si benzina statuta formeaza o mazga... sunt mai multi factori cauta un manual de reparatie pt modelul tau si rasfoieste-l, e relativ simplu sa dai jos si sa cureti carburatoarele si nu-ti trebuie multe scule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 S-a rezolvat, n-avea nimic mobra, bineinteles. Uuun pic inecata, dar nu rau. Bine dreaqu ca nu s-a apucat omu' sa asculte specialistii si sa ia remorca ca sa duca mobra-n service...Gizaaas, si unii se mai dau chiar mecanici profi, cu service... Pe bune ca nu avea nimic? Daca s-a innecat singura chiar ca nu avea nimic dupa logica ta. Totusi daca nu avea nimic, de ce isi schimba omul bujiile si ce rost mai are sa puna bateria pe redresor? Din cauza celor ca si tine sunt service-urile cum sunt, toti isi repara singuri motoarele si ajung cu ele in moarte clinica si abia atunci le aduc la mine in garaj.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 toti isi repara singuri motoarele si ajung cu ele in moarte clinica si abia atunci le aduc la mine in garaj.. muhahahha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Pe bune ca nu avea nimic? Daca s-a innecat singura chiar ca nu avea nimic dupa logica ta. Totusi daca nu avea nimic, de ce isi schimba omul bujiile si ce rost mai are sa puna bateria pe redresor? Din cauza celor ca si tine sunt service-urile cum sunt, toti isi repara singuri motoarele si ajung cu ele in moarte clinica si abia atunci le aduc la mine in garaj.. Bineee baaa expertule, daca tu zici ca o mobra un pic (nici macar cine stie ce...) inecata trebuie "reparata" ...Daca ma duceam in service de fiecare data cand mi se descarca un pic bateria sau de fiecare data cand trebuiau schimbate bujiile pana acum triplam valoarea mobrei... Dar imi place, pana sa-ti faci mare servis dadeai sfaturi cum sa-si rezolve oamenii maruntisurile singuri, acu' ii sfatuiesti cum sa nu cumva sa puna mana pe bujii, ci sa vina cu ea pe platforma la tine la atelier. Tare! Cat despre sfaturile mele privind bujiile si bateria, daca citesti tot, nu doar ce vrei tu, o sa vezi ca am zis sa faca chestiile alea preventiv, prin prisma racirii vremii. Ma rog, nu stiu ce-mi racesc io gura cu tine... Poate doar ca sa nu mai indemni lumea sa-ti dea bani degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 am mers zilnic din aprilie pana acum si nu am avut probleme, crezi ca s-a dereglat carburatia asa stand pe loc doua saptamani? Multumesc de sfaturi. Mai mult ca sigur nu s-a dereglat ceva la sistemul de alimentare in doar doua saptamani Totusi, pentru motocicletele cu carburatoare (si cu cat sunt mai putini cilindri, problema e mai evidenta), cu o baterie descarcata si bujii la care a crescut gap-ul, riscul sa o ineci cand e rece afara e mai mare. Sunt convins ca, daca aveai bateria bine incarcata nu o inecai. Servisarea periodica a carburatoarelor e recomandata, dar si o verificare a jocurilor supapelor. Daca s-a innecat singura chiar ca nu avea nimic dupa logica ta. Eu sunt de parere ca orice motociclist ar trebui sa stie sa se descurce in situatia neplacuta in care a inecat motorul la pornire. Nu e o problema de "sfarsitul lumii" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Octombrie 8, 2013 Autor Share Postat Octombrie 8, 2013 nu, 2 saptamani e prea putin, dar in 2 saptamani ti s-a descarcat un pic bateria , zici ca de minim 2 ani nu a curatat nimeni carburatoarele alea.. se strange mizerie in ele si benzina statuta formeaza o mazga... sunt mai multi factori cauta un manual de reparatie pt modelul tau si rasfoieste-l, e relativ simplu sa dai jos si sa cureti carburatoarele si nu-ti trebuie multe scule carburatoarele au fost reglate in primavara cand i-am facut revizia Nu prea imi place sa imi bag nasul, pe principiul nu ma bag ca nu-s mecanic, mie imi place sa ma plimb cu motorul, o curatare si o ungere de lant o fac singur dar mai mult de atat nu vreau sa ma bag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) carburatoarele au fost reglate in primavara cand i-am facut revizia Nu prea imi place sa imi bag nasul, pe principiul nu ma bag ca nu-s mecanic, mie imi place sa ma plimb cu motorul, o curatare si o ungere de lant o fac singur dar mai mult de atat nu vreau sa ma bag Pai da, dar daca ti se intampla chestia duminica dimineata la 400 km de casa? Cum zice si Cesar, p-astea tre' sa le stii, in caz de nevoie. Ca sa nu mai vorbim de bani...Si cum mobra ta e una simpla, e pacat sa nu-i faci singur mentenanta de baza gen schimbat bujii, redresat baterie, schimbat un bec, intins un lant etc. Editat Octombrie 8, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 La o motoreta care a stat mai mult timp nepornita, mai ales daca benzina din rezervor e de cand bunica si afara e si rece e bine ca inainte de prima pornire sa se goleasca carburatorul de la surubelul de golire lasandu-l astfel sa se umple cu benzina proaspata din rezervor. Benzinica in cantitate mica din paharelul carburatorului/oarelor isi pierde repede proprietatile si la prima pornire nu va face decat sa ude bujia si sa nu se aprinda suficient de repede. Cand se intampla o faza ca in acest topic - se golesc carburatoarele. Se scot bujiile si se sufla cu gura sau cu ce vrei, se vantura un pic motorul - se da la automat de 2 -3 ori in gol cat sa se vanture cilindri de benzina aia naspeta, apoi se pun bujiile la loc si gata, va porni cu socul tras ca de obicei. Carburatoarele se golesc cam cu cantitatea aproximativa cat intra in paharutul lor - cam cat intr-un pahar de tuica, 50ml.. ceva de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Iti spun io ca un CB inecat usor ti-l pornesc fara sa desfac nimic la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Opresti socu si benzina de tot, dai la automat cu gazu la maxim de cateva ori bune.. e suficient sa se aeriseasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Bineee baaa expertule, daca tu zici ca o mobra un pic (nici macar cine stie ce...) inecata trebuie "reparata" ... Nu e nimeni expert, doar ca o data cu trecerea timpului am constatat ca exista 2 categorii de motociclisti: cei care baga benzina si rotesc acceleratia si cei care fac si diverse operatiuni la motocicleta. In cazul de fata, omul a zis clar ca nu le are cu reparatul. Chiar nu are rost sa ma apuc eu sa-i zic sa masoare compresia si sa verifice bujiile si alimentarea sau sa masoare jocul la supape. Cel mai bun sfat in cazul asta e sa mearga la service. Nu am zis sa vina la mine, sunt altii mai aproape de el si mai buni decat mine. Iar cu sfaturile care la dadeam, le dau si acum daca am cui! Eu sunt de parere ca orice motociclist ar trebui sa stie sa se descurce in situatia neplacuta in care a inecat motorul la pornire. Nu e o problema de "sfarsitul lumii" Eu cred ca orice motociclist trebuie sa aibe un telefon cu semnal decat sa sa se apuce sa repare ceva pe la mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 procedura de pornire la rece pentru majoritatea motocicletelor cu carburator si sistem de imbogatire a amestecului este - FULL choke ( defapt nici nu au choke ) buton, reglat imediat dupa pornire pe la 2000rpm daca dai carburatoarele jos poate vei avea surpriza ca un sfert de "soc" sa nici nu-ti deschida circuitul de benzina suplimentara la carburatoarele de dacie car chiar au clapeta de "soc" se porneste cu deschiderea clapetei in functie de temperatura Tu zici bine "pentru majoritatea motocicletelor". Iti dau ce vrei tu daca vii si pornesti CB-ul meu cu socul tras la maxim. O ineci garantat. Stiu pentru ca am facut-o eu. Si am marturii si de la alti posesori ca si la ei e la fel. Adicatelea eu ii spun omului pentru ca am fier ca al lui si stiu pentru ca am dat jos carburatoarele si le-am servisat singur. O fi bine ce zici si tu, dar "pentru majoritatea motocicletelor". Nu pentru toate. Nu stiu cum se simte socul la alte mobre, dar la a mea simt cand incepe sa deschida canalul, pentru simplul motiv ca se trage mai greu de la un punct incolo si daca te chinui putin vezi si cu ochiul liber cand incepe sa se miste tija aia de soc pe carburatoare. Deci stiu unde incepe cursa si cam cat inseamna un sfert, o treime, o jumatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Octombrie 9, 2013 Autor Share Postat Octombrie 9, 2013 Nu e nimeni expert, doar ca o data cu trecerea timpului am constatat ca exista 2 categorii de motociclisti: cei care baga benzina si rotesc acceleratia si cei care fac si diverse operatiuni la motocicleta. In cazul de fata, omul a zis clar ca nu le are cu reparatul. Chiar nu are rost sa ma apuc eu sa-i zic sa masoare compresia si sa verifice bujiile si alimentarea sau sa masoare jocul la supape. Cel mai bun sfat in cazul asta e sa mearga la service. Nu am zis sa vina la mine, sunt altii mai aproape de el si mai buni decat mine. Iar cu sfaturile care la dadeam, le dau si acum daca am cui! Eu cred ca orice motociclist trebuie sa aibe un telefon cu semnal decat sa sa se apuce sa repare ceva pe la mobra. Foarte corect, m-am apucat sa aerisesc frana spate, imediat dupa ce am cumparat motocicleta, si surpriza, am ramas fara frana spate, am pierdut lichidul tot.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Opresti socu si benzina de tot, dai la automat cu gazu la maxim de cateva ori bune.. e suficient sa se aeriseasca. Exact! Nu e nimeni expert, doar ca o data cu trecerea timpului am constatat ca exista 2 categorii de motociclisti: cei care baga benzina si rotesc acceleratia si cei care fac si diverse operatiuni la motocicleta. In cazul de fata, omul a zis clar ca nu le are cu reparatul. Chiar nu are rost sa ma apuc eu sa-i zic sa masoare compresia si sa verifice bujiile si alimentarea sau sa masoare jocul la supape. Cel mai bun sfat in cazul asta e sa mearga la service. Nu am zis sa vina la mine, sunt altii mai aproape de el si mai buni decat mine. Iar cu sfaturile care la dadeam, le dau si acum daca am cui! Eu cred ca orice motociclist trebuie sa aibe un telefon cu semnal decat sa sa se apuce sa repare ceva pe la mobra. Compresie? Jocu' la supape? Gizaaas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Exact! Compresie? Jocu' la supape? Gizaaas! Centrat rotile, schimbat lantul, uns rulmentii la jug.. cricu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Centrat rotile, schimbat lantul, uns rulmentii la jug.. cricu. Da, da, pacat ca n-are confuter, ca o baga si pe tester... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Octombrie 10, 2013 Autor Share Postat Octombrie 10, 2013 Mai bine imi schimba si chiulasa, ca de la aia sigur s-a inecat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Pai sa stii ca e posibil sa ai o problema in chiulasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Pai sa stii ca e posibil sa ai o problema in chiulasa Io cred ca ai tu o problema la CDI... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Ca sa incheiem subiectul - cablul de vitezometru de la motocicleta este rupt, asa ca pilotul nu stie nici viteza cu care merge, nici distanta pe care o parcurge. Din fericire este o piesa ieftina ce va fi inlocuita in curand si motorul nu se va mai ineca de acum incolo nici nu imbucaturi mai mari decat a muscat pana acum. Apropo, @draven, a venit cablul de vitezometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Ca sa incheiem subiectul - cablul de vitezometru de la motocicleta este rupt, asa ca pilotul nu stie nici viteza cu care merge, nici distanta pe care o parcurge. Din fericire este o piesa ieftina ce va fi inlocuita in curand si motorul nu se va mai ineca de acum incolo nici nu imbucaturi mai mari decat a muscat pana acum. Apropo, @draven, a venit cablul de vitezometru. Bre Patrick, ce naiba treaba are cablul cu inecatu'? Sau era o gluma? Oricum, ai de dat o bere pentru un client... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.