Sari la conținut

probleme honda cb 500 s din 2002


draven
 Share

Postări Recomandate

vezi ce am scris mai sus, e foarte normal sa porneasca asa.

 

 

bujiile sunt cauza problemelor foarte rar, in general bujiile sunt "victimele" unei carburatii reglate prost sau carburatoare uzate/defecte .. le schimbi , "merge bine" 100-200km dupa care face la fel

am mers zilnic din aprilie pana acum si nu am avut probleme, crezi ca s-a dereglat carburatia asa stand pe loc doua saptamani? Multumesc de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa-ti zic ieri, s-ar putea ca si bateria sa fie un pic obosita. Pune-o si tu pe un redresor, ca sa mai reduci posibilitatea de alte surprize cand s-o raci iar vremea.

 

Cat despre soc, are dreptate Becu'. De fapt asa ti-am zis si io ieri, maxim si apoi tinuta pe la 2000 rpm pana se incalzeste.

 

Oricum, stai linistit, motoreta aia e chiar misto, e simpla si n-are ce mare lucru sa pateasca. Faza intamplata e combinatie de baterie slabuta, bujii obosite si soc tinut prea mult tras la max. Nimic complicat. A, si daca ai nevoie de ajutor la schimbat bujii sau redresat bateria, da un semn, ai numarul meu.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa-ti zic ieri, s-ar putea ca si bateria sa fie un pic obosita. Pune-o si tu pe un redresor, ca sa mai reduci posibilitatea de alte surprize cand s-o raci iar vremea.

 

Cat despre soc, are dreptate Becu'. De fapt asa ti-am zis si io ieri, maxim si apoi tinuta pe la 2000 rpm pana se incalzeste.

 

Oricum, stai linistit, motoreta aia e chiar misto, e simpla si n-are ce mare lucru sa pateasca. Faza intamplata e combinatie de baterie slabuta, bujii obosite si soc tinut prea mult tras la max. Nimic complicat. A, si daca ai nevoie de ajutor la schimbat bujii sau redresat bateria, da un semn, ai numarul meu.

multumesc inca o data Kollar, baterie m-am hotarat sa ii pun una pe gel(250 de lei) si bujii o sa ma duc la service sa le schimb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crezi ca s-a dereglat carburatia asa stand pe loc doua saptamani? Multumesc de sfaturi.

 

nu, 2 saptamani e prea putin, dar in 2 saptamani ti s-a descarcat un pic bateria , zici ca de minim 2 ani nu a curatat nimeni carburatoarele alea.. se strange mizerie in ele si benzina statuta formeaza o mazga... sunt mai multi factori

 

cauta un manual de reparatie pt modelul tau si rasfoieste-l, e relativ simplu sa dai jos si sa cureti carburatoarele si nu-ti trebuie multe scule

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a rezolvat, n-avea nimic mobra, bineinteles. Uuun pic inecata, dar nu rau.

Bine dreaqu ca nu s-a apucat omu' sa asculte specialistii si sa ia remorca ca sa duca mobra-n service...Gizaaas, si unii se mai dau chiar mecanici profi, cu service...

Pe bune ca nu avea nimic?

Daca s-a innecat singura chiar ca nu avea nimic dupa logica ta.

Totusi daca nu avea nimic, de ce isi schimba omul bujiile si ce rost mai are sa puna bateria pe redresor?

Din cauza celor ca si tine sunt service-urile cum sunt, toti isi repara singuri motoarele si ajung cu ele in moarte clinica si abia atunci le aduc la mine in garaj..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune ca nu avea nimic?

Daca s-a innecat singura chiar ca nu avea nimic dupa logica ta.

Totusi daca nu avea nimic, de ce isi schimba omul bujiile si ce rost mai are sa puna bateria pe redresor?

Din cauza celor ca si tine sunt service-urile cum sunt, toti isi repara singuri motoarele si ajung cu ele in moarte clinica si abia atunci le aduc la mine in garaj..

Bineee baaa expertule, daca tu zici ca o mobra un pic (nici macar cine stie ce...) inecata trebuie "reparata" ...

Daca ma duceam in service de fiecare data cand mi se descarca un pic bateria sau de fiecare data cand trebuiau schimbate bujiile pana acum triplam valoarea mobrei...

Dar imi place, pana sa-ti faci mare servis dadeai sfaturi cum sa-si rezolve oamenii maruntisurile singuri, acu' ii sfatuiesti cum sa nu cumva sa puna mana pe bujii, ci sa vina cu ea pe platforma la tine la atelier. Tare!

Cat despre sfaturile mele privind bujiile si bateria, daca citesti tot, nu doar ce vrei tu, o sa vezi ca am zis sa faca chestiile alea preventiv, prin prisma racirii vremii.

Ma rog, nu stiu ce-mi racesc io gura cu tine... Poate doar ca sa nu mai indemni lumea sa-ti dea bani degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers zilnic din aprilie pana acum si nu am avut probleme, crezi ca s-a dereglat carburatia asa stand pe loc doua saptamani? Multumesc de sfaturi.

 

Mai mult ca sigur nu s-a dereglat ceva la sistemul de alimentare in doar doua saptamani :)

Totusi, pentru motocicletele cu carburatoare (si cu cat sunt mai putini cilindri, problema e mai evidenta), cu o baterie descarcata si bujii la care a crescut gap-ul, riscul sa o ineci cand e rece afara e mai mare.

Sunt convins ca, daca aveai bateria bine incarcata nu o inecai.

Servisarea periodica a carburatoarelor e recomandata, dar si o verificare a jocurilor supapelor.

 

Daca s-a innecat singura chiar ca nu avea nimic dupa logica ta.

 

Eu sunt de parere ca orice motociclist ar trebui sa stie sa se descurce in situatia neplacuta in care a inecat motorul la pornire. Nu e o problema de "sfarsitul lumii" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, 2 saptamani e prea putin, dar in 2 saptamani ti s-a descarcat un pic bateria , zici ca de minim 2 ani nu a curatat nimeni carburatoarele alea.. se strange mizerie in ele si benzina statuta formeaza o mazga... sunt mai multi factori

 

cauta un manual de reparatie pt modelul tau si rasfoieste-l, e relativ simplu sa dai jos si sa cureti carburatoarele si nu-ti trebuie multe scule

carburatoarele au fost reglate in primavara cand i-am facut revizia

 

Nu prea imi place sa imi bag nasul, pe principiul nu ma bag ca nu-s mecanic, mie imi place sa ma plimb cu motorul, o curatare si o ungere de lant o fac singur dar mai mult de atat nu vreau sa ma bag

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatoarele au fost reglate in primavara cand i-am facut revizia

 

 

Nu prea imi place sa imi bag nasul, pe principiul nu ma bag ca nu-s mecanic, mie imi place sa ma plimb cu motorul, o curatare si o ungere de lant o fac singur dar mai mult de atat nu vreau sa ma bag

Pai da, dar daca ti se intampla chestia duminica dimineata la 400 km de casa? Cum zice si Cesar, p-astea tre' sa le stii, in caz de nevoie. Ca sa nu mai vorbim de bani...Si cum mobra ta e una simpla, e pacat sa nu-i faci singur mentenanta de baza gen schimbat bujii, redresat baterie, schimbat un bec, intins un lant etc. Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o motoreta care a stat mai mult timp nepornita, mai ales daca benzina din rezervor e de cand bunica si afara e si rece e bine ca inainte de prima pornire sa se goleasca carburatorul de la surubelul de golire lasandu-l astfel sa se umple cu benzina proaspata din rezervor.

 

Benzinica in cantitate mica din paharelul carburatorului/oarelor isi pierde repede proprietatile si la prima pornire nu va face decat sa ude bujia si sa nu se aprinda suficient de repede.

 

Cand se intampla o faza ca in acest topic - se golesc carburatoarele.

Se scot bujiile si se sufla cu gura sau cu ce vrei, se vantura un pic motorul - se da la automat de 2 -3 ori in gol cat sa se vanture cilindri de benzina aia naspeta, apoi se pun bujiile la loc si gata, va porni cu socul tras ca de obicei.

 

Carburatoarele se golesc cam cu cantitatea aproximativa cat intra in paharutul lor - cam cat intr-un pahar de tuica, 50ml.. ceva de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineee baaa expertule, daca tu zici ca o mobra un pic (nici macar cine stie ce...) inecata trebuie "reparata" ...

 

Nu e nimeni expert, doar ca o data cu trecerea timpului am constatat ca exista 2 categorii de motociclisti: cei care baga benzina si rotesc acceleratia si cei care fac si diverse operatiuni la motocicleta.

In cazul de fata, omul a zis clar ca nu le are cu reparatul. Chiar nu are rost sa ma apuc eu sa-i zic sa masoare compresia si sa verifice bujiile si alimentarea sau sa masoare jocul la supape. Cel mai bun sfat in cazul asta e sa mearga la service. Nu am zis sa vina la mine, sunt altii mai aproape de el si mai buni decat mine.

Iar cu sfaturile care la dadeam, le dau si acum daca am cui!

 

 

 

 

 

Eu sunt de parere ca orice motociclist ar trebui sa stie sa se descurce in situatia neplacuta in care a inecat motorul la pornire. Nu e o problema de "sfarsitul lumii" :)

Eu cred ca orice motociclist trebuie sa aibe un telefon cu semnal decat sa sa se apuce sa repare ceva pe la mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

procedura de pornire la rece pentru majoritatea motocicletelor cu carburator si sistem de imbogatire a amestecului este - FULL choke ( defapt nici nu au choke ) buton, reglat imediat dupa pornire pe la 2000rpm

 

daca dai carburatoarele jos poate vei avea surpriza ca un sfert de "soc" sa nici nu-ti deschida circuitul de benzina suplimentara

 

 

la carburatoarele de dacie car chiar au clapeta de "soc" se porneste cu deschiderea clapetei in functie de temperatura

 

Tu zici bine "pentru majoritatea motocicletelor". Iti dau ce vrei tu daca vii si pornesti CB-ul meu cu socul tras la maxim. O ineci garantat. Stiu pentru ca am facut-o eu. Si am marturii si de la alti posesori ca si la ei e la fel. Adicatelea eu ii spun omului pentru ca am fier ca al lui si stiu pentru ca am dat jos carburatoarele si le-am servisat singur.

 

O fi bine ce zici si tu, dar "pentru majoritatea motocicletelor". Nu pentru toate. Nu stiu cum se simte socul la alte mobre, dar la a mea simt cand incepe sa deschida canalul, pentru simplul motiv ca se trage mai greu de la un punct incolo si daca te chinui putin vezi si cu ochiul liber cand incepe sa se miste tija aia de soc pe carburatoare. Deci stiu unde incepe cursa si cam cat inseamna un sfert, o treime, o jumatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nimeni expert, doar ca o data cu trecerea timpului am constatat ca exista 2 categorii de motociclisti: cei care baga benzina si rotesc acceleratia si cei care fac si diverse operatiuni la motocicleta.

In cazul de fata, omul a zis clar ca nu le are cu reparatul. Chiar nu are rost sa ma apuc eu sa-i zic sa masoare compresia si sa verifice bujiile si alimentarea sau sa masoare jocul la supape. Cel mai bun sfat in cazul asta e sa mearga la service. Nu am zis sa vina la mine, sunt altii mai aproape de el si mai buni decat mine.

Iar cu sfaturile care la dadeam, le dau si acum daca am cui!

 

Eu cred ca orice motociclist trebuie sa aibe un telefon cu semnal decat sa sa se apuce sa repare ceva pe la mobra.

Foarte corect, m-am apucat sa aerisesc frana spate, imediat dupa ce am cumparat motocicleta, si surpriza, am ramas fara frana spate, am pierdut lichidul tot....

 

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Opresti socu si benzina de tot, dai la automat cu gazu la maxim de cateva ori bune.. e suficient sa se aeriseasca.

Exact!

 

Nu e nimeni expert, doar ca o data cu trecerea timpului am constatat ca exista 2 categorii de motociclisti: cei care baga benzina si rotesc acceleratia si cei care fac si diverse operatiuni la motocicleta.

In cazul de fata, omul a zis clar ca nu le are cu reparatul. Chiar nu are rost sa ma apuc eu sa-i zic sa masoare compresia si sa verifice bujiile si alimentarea sau sa masoare jocul la supape. Cel mai bun sfat in cazul asta e sa mearga la service. Nu am zis sa vina la mine, sunt altii mai aproape de el si mai buni decat mine.

Iar cu sfaturile care la dadeam, le dau si acum daca am cui!

 

Eu cred ca orice motociclist trebuie sa aibe un telefon cu semnal decat sa sa se apuce sa repare ceva pe la mobra.

Compresie? Jocu' la supape? Gizaaas!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa incheiem subiectul - cablul de vitezometru de la motocicleta este rupt, asa ca pilotul nu stie nici viteza cu care merge, nici distanta pe care o parcurge.

Din fericire este o piesa ieftina ce va fi inlocuita in curand si motorul nu se va mai ineca de acum incolo nici nu imbucaturi mai mari decat a muscat pana acum.

Apropo, @draven, a venit cablul de vitezometru. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa incheiem subiectul - cablul de vitezometru de la motocicleta este rupt, asa ca pilotul nu stie nici viteza cu care merge, nici distanta pe care o parcurge.

Din fericire este o piesa ieftina ce va fi inlocuita in curand si motorul nu se va mai ineca de acum incolo nici nu imbucaturi mai mari decat a muscat pana acum.

Apropo, @draven, a venit cablul de vitezometru. :)

Bre Patrick, ce naiba treaba are cablul cu inecatu'?

Sau era o gluma?

Oricum, ai de dat o bere pentru un client... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...