Fester Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Buna la toti, se poate indrepta/repara rezervorul din imagine? SI daca da, cei care aveti vreo sugestie va rog nu ezitati. De asemenea caut un service si pentru reparatiile celelalte. Cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Da, se poate! Nu am in momentul asta posibilitatea sa atasez poze, dar am un z mai nou, din 2008, cu rezervorul mult mai chinuit decat al tau si s-a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Nu cred.Sau foarte greu.Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Nu cred.Sau foarte greu.Parerea mea Super de ajutor. Mai scrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 N-am pozele "rezolvate" ca sa zic asa, dar iti faci o idee despre rezervorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Octombrie 31, 2013 Autor Share Postat Octombrie 31, 2013 Nici eu nu ma dezumflu asa repede, mai astept @ DeusEx1: ai fost multumit cum a iesit in final? Ai vreun pont? Accept si PM-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Care e procedeul prin care se indreapta ? Sufli in el atmosfere .. ca in broasca aer cu paiul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Putem sa te ajutam si noi cu reparatiile. Detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Cred ca l-a rezolvat cu 2 kg de kit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Super de ajutor. Mai scrie. Bai Vasile.Eu am zis doar parerea meu.Eu tot nu cred ca mai faci rezervor din el.Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Care e procedeul prin care se indreapta ? Sufli in el atmosfere .. ca in broasca aer cu paiul ? Exact asta e tehnologia ! Cred ca l-a rezolvat cu 2 kg de kit ) Dap 2.73 kg de "kit" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 O metoda pe care am auzit-o, dar n-am practicat-o, deoarece nu am avut ocazia, este sudarea unui cui pe suprafata rezervorului, in zona afectata, urmata de tragerea lui si indreptarea partiala a tablei, apoi finisarea cu chit. Se sudeaza in atatea puncte cate sunt necesare indreptarii. Sudarea se face la curent mic, pentru a nu perfora rezervorul cu arcul electric. Cuiul se sudeaza la capatul cu floarea, nu cu varful. Chitul nu se aplica peste vopsea/ lac, deoarece nu va tine. Exista doua tipuri de chit, pentru umplere, care contine fibra de sticla si pentru finisare. Nu sunt foarte sigur daca se da grund si inainte de chituire. Oricum sub primul strat de vopsea trebuie sa existe si grund. Asta e varianta mai grea. Varianta usoara este sa duci piesa la un tinichigiu auto/ moto, indiferent de care. El va efectua lucrarea mult mai bine ca tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) Da, un tinichigiu, de meserie, il va face. Se indreapta si se finiseaza cu chit/vopsea. Bafta! Editat Noiembrie 1, 2013 de KOS36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) Buna la toti, se poate indrepta/repara rezervorul din imagine? SI daca da, cei care aveti vreo sugestie va rog nu ezitati. De asemenea caut un service si pentru reparatiile celelalte. Cele bune! Absolut! Vezi ca sunt care fac asa ceva, e relativ simplu. O metoda pe care am auzit-o, dar n-am practicat-o, deoarece nu am avut ocazia, este sudarea unui cui pe suprafata rezervorului, in zona afectata, urmata de tragerea lui si indreptarea partiala a tablei, apoi finisarea cu chit. Se sudeaza in atatea puncte cate sunt necesare indreptarii. Sudarea se face la curent mic, pentru a nu perfora rezervorul cu arcul electric. Cuiul se sudeaza la capatul cu floarea, nu cu varful. Chitul nu se aplica peste vopsea/ lac, deoarece nu va tine. Exista doua tipuri de chit, pentru umplere, care contine fibra de sticla si pentru finisare. Nu sunt foarte sigur daca se da grund si inainte de chituire. Oricum sub primul strat de vopsea trebuie sa existe si grund. Asta e varianta mai grea. Varianta usoara este sa duci piesa la un tinichigiu auto/ moto, indiferent de care. El va efectua lucrarea mult mai bine ca tine. Cui e impropriu zis. sunt niste sarme speciale care, intradevar, se sudeaza de rezervor iar apoi se "trag". Editat Noiembrie 1, 2013 de Adyp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costel06 Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 se poate rezolva fara probleme nu este foarte rau accidentat se poate am avut unu la reparat mult mai urat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Buna la toti, se poate indrepta/repara rezervorul din imagine? SI daca da, cei care aveti vreo sugestie va rog nu ezitati. De asemenea caut un service si pentru reparatiile celelalte. Cele bune! Se poate rezolva dar nu intr-un service moto. Eu am dus de fiecare data rezervoare moto strambe la un prieten specialist in caroserii. Le reda forma originala, le pregateste pentru vopsit si, daca proprietarul doreste executa si vopsirea. Nu e sfarsitul lumii Am rezolvat in doi ani vreo 10 rezervoare. Ce alte problema mai ai la ea, in afara de capacul spart (se sudeaza daca mai ai bucata lipsa si nu e deformat si iti pot face o protectie carbon kevlar care sa protejeze pe viitor zona), semnale, aripa zgariata si oglinda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) asta e o lucrare facuta de un englez (un om dintr-o tara unde nu se umbla cu improvizatii, cirpeli si treburi facute pe genunchi, asa cum stie toata lumea buna ca e la noi): Editat Noiembrie 1, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Ce a facut, a cositorit acolo ca sa umple zona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) Ce a facut, a cositorit acolo ca sa umple zona?da. de fapt, din amintiri, parca e plumb (nu mai am linkul cu topicul unde era descrisa lucrarea). din experienta iti zic ca chitul se cam observa-n timp, se contracta, chiar daca imediat dupa chituire si vopsire arata perfect. probabil conteaza si calitatea chitului si tehnica de executie (nu am facut eu lucrarea). Editat Noiembrie 1, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Pai tehnica asta e si la noi de multa vreme, chiar pe coltul comunistelor am tot vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Pai tehnica asta e si la noi de multa vreme, chiar pe coltul comunistelor am tot vazut.n-am zis ca n-ar fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Da corect, am crezut ca faceai referire cu ce e pe la noi, legat de ce ai scris tu intre paranteze, dar am citit pe fuga, incomplet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Cui e impropriu zis. sunt niste sarme speciale care, intradevar, se sudeaza de rezervor iar apoi se "trag". Nu sunt sarme speciale, sunt electrozi de cupru pentru aparat de sudura MIG, taiati la 5 cm si sudati de tabla prin intreruperea arcului electric fara a desprinde electrodul de pe suprafata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Se poate repara fara probleme rezervorul acela si fara sa intre mult chit,sunt metode de tras si prin lipire cu adeziv nu neaparat prin sudura..incearca la un service destept,daca iti da puncte de sudura pe el o sa rugineasca pe interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Noiembrie 1, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2013 Merci la toata lumea, am dus-o SKR Superbikes, sper sa iasa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.