Jump to content

Suzuki GSX-R 600 / 2003


Scarto
 Share

Recommended Posts

Desi am A-ul din 2009, abia anul asta am reusit sa-mi achizitionez o motocicleta de la Moto Mus Design din Cluj-Napoca (Gherla). Profesionisti oamenii si foarte seriosi, pana in momentul de fata... sa vedem pe viitor (ca am garantie 1 an la mobra.. sper totusi sa nu fie cazul s-o folosesc). Astazi mi-a venit si am inmatriculat-o. Este vorba de un Suzuki GSX-R de 600 cm3, din februarie 2003. Mai multe nu stiu ce sa va spun, eventual sa-mi spuneti voi, cei mai priceputi, cum se intretine mai bine, etc ...

 

Atasez niste poze si un filmulet cu prima plimbarica usoara, azi prin curte la servici (stiu, fara casca si echipament, spre rusinea mea.. promit sa le am pe mine cand ies pe strada cu ea!) :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=zkqyp-pz_uQ

post-49250-0-76327800-1383316687_thumb.jpg

post-49250-0-75895500-1383316704_thumb.jpg

post-49250-0-93939200-1383316712_thumb.jpg

post-49250-0-49245400-1383316719_thumb.jpg

post-49250-0-64718300-1383316725_thumb.jpg

Edited by Scarto
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Doamne ajuta! Merci

 

Nu stiu de ce nu merge video-ul in primul post ... da daca dati click pe titlul lui va duce pe youtube :)

Edited by Scarto
Link to comment
Share on other sites

Superba,s-o stapanesti sanatos.Primu lucru care til sugerez sa il faci schimba uleiul.filtrele Aer/Ulei.Nu te lasa in baza de la cine ai cumparato.Toti zic ca nu trebuie nimic de facut la ea.Acum depinde cati km are.???

:tempted:

Link to comment
Share on other sites

Tipul de la Moto Mus, de unde am cumparat-o, mi-a spus ca a servisat-o (verificat furca, placute, etc) si mi-a spus ca uleiul si filtrul nu l-a schimbat pentru ca oricum clientul cand o cumpara mai schimb si el o data uleiul si filtrul... a fost cinstit si mi-a spus in fata. Da, urmeaza sa schimb uleiul si filtrul si sa-l verific pe cel de aer.

 

Km are 33.800 (cel putin asa arata display-ul .. reali sau ireali.. nu stiu). E mult? :)

Edited by Scarto
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt multi deloc.si apoi gsx-r sunt moto concepute de minune si foarte cotate.Totusi e prima moto,bucurate de ea la maxim.Apropo cat ai platito?Sper sa nu deranjeze intrebarea. :tomato:

Link to comment
Share on other sites

2185 euro mobra + 500 lei sa mearga ei la rar sa faca identificarea + ITP-ul. Transportul de la ei la mine gratuit prin curier. Motocicleta a fost importata din Italia, 1800 euro a dat pe ea.. pe deoparte e justificat oarecum pretul daca punem drumul din Italia la Cluj si transportul oferit de ei prin curier de la Cluj la Piatra Neamt.

 

Merci de urari, astept si sfaturi legate de ea.. :) Lantul arata bine... insa are ceva verde pe el .. e ca un fel de vaselina .. este vaselina verde pt lant? Apropo, capacul la sigurante e spart si ... daca intra apa acolo cred ca e de jale.. deci caut sa cumpar un capac la sigurante daca are cineva ... mesaj privat.

 

Si inca o treaba.. la ghidon, in capatul manetei de acceleratie e acel "dop" .. nu stiu cum sa-i spun.. am constatat ca e bulit filetul pe interior (la ghidon) si cam iese acel capac.. ce e de facut? Oare pot reface filetul sau sa-l lipesc cu silicon sau ce-mi recomandati? Oare daca cumpar manson nou, pe dreapta .. se rezolva problema?

Edited by Scarto
Link to comment
Share on other sites

Sa fi atent mereu atent la alea ,se numesc contragreutati/bilanciere.Sa nu mergi doar cu unu,alea semnifica foarte mult pentru ciclistica motocicletei.trebuie sa fie neaparat din fier/greutate.Daca nu e bun,nu incerca sa le repari schimbale.costa foarte putin.iti dau link de pe ebay asa te incadrezi la preturi avantajoase.Apropo de lant,evita vazelina sau material gras in cantitati mare,curata lantul cu PETROL ALB,apoi aplica spray pentru lanturi moto,sa nu fie din ala care face o spuma alba,alea sunt pentru cross-uri.La tine trebe 'O-ring'.presupun ca din ala lant.asta e site pentru bilanciere http://www.ebay.it/sch/i.html?_trksid=p4634.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=BILANCIERI+MANUBRIO&_sacat=0&_from=R40

Link to comment
Share on other sites

Le schimb, dar problema e ca e stricat filetul la manson, nu la bilancier.. Care e temperatura normala la care sta motorul dupa incalzire, 90 grade, ca la masina?

 

Ce parere aveti de WD-40 ptr uns lantul? Firma la care lucrez il importa/distribuie... zice ca "protejeaza lanturile de la motociclete, scutere si alte vehicule cu lant impotriva ruginii si coroziunii"

Edited by Scarto
Link to comment
Share on other sites

Le schimb, dar problema e ca e stricat filetul la manson, nu la bilancier.. Care e temperatura normala la care sta motorul dupa incalzire, 90 grade, ca la masina?

 

Ce parere aveti de WD-40 ptr uns lantul? Firma la care lucrez il importa/distribuie... zice ca "protejeaza lanturile de la motociclete, scutere si alte vehicule cu lant impotriva ruginii si coroziunii"

E Bun WD-40 curata si unge in același timp .... singura problema e că nu sta prea mult pe lant din cauza ca nu are ,,lipiciul'' spreiurilor de lanț, trebuie aplicat des , dupa maxim 2-300 km sau de cate ori e necesar. Un lant curat se aude când nu mai are ungere.

Link to comment
Share on other sites

Vara prin oras nu prea o sa scapi de 100 (cu plus mare ) grade , la mers inafara localitatii de la 79 in sus

Edited by glicerina
Link to comment
Share on other sites

Ajunge pana la 103-107° stand pe loc.Dar cum este o moto sportiva,trebe strada,daca stai pe loc cu ea,special la semafoare motorul ajunge in tilt,find ea noua sau veche.Deci ochi cand te uiti la temperatura.aia corecta trebe sa fie in mers.wd-40 e perfect face minuni.

Link to comment
Share on other sites

Cam de la 115,totusi fa o tura buna cu ea si asteapta sa urce temperatura apoi uitate la ventola daca porneste la o anumita temp ridicata.Oricum astea cu temp is chesti micute,Sa fi atent la motor.Apropo cand mergi cu ea sa mergi fara maini,laso libera asa iti dai seama sa nu fie stramb sasiu/telaio.

Link to comment
Share on other sites

Cheia nu are cip,poti face copie foarte usor la orice mester de cartier (din experienta proprie iti zic).

Ai grija doar sa nu iti forteze gigi cheia,pt ca probabil trebuie sa ii arati cum se roteste.

Incearca sa fumezi clasica tigara inainte sa pleci cu ea la drum....eu pornesc pe la 55-60 grade. La 108 iti intra ventiatorul iar vara o sa simti ca iti dogoreste sub tine....macar nu iti sufla aer fierbinte fix in "bijuterii", ca altele :))

 

Curiozitate personala, pt ca tot avem acelasi motor: rotile (cauciucul) in ce stare sunt? Cat iti incarca bateria? Foile cum arata?

Ai avut curiozitatea sa dai plasticele jos si sa te uiti nitel pe dedesubt? Furcile lasa ulei?

 

In rest, iti urez bun venit in randul gixeristilor, si te asigur ca o sa iti iubesti mobra, e o motocicleta foarte fun de condus, si,dupa mine, destul de usoara, care,in limita unui sport, iarta destule.

Edited by Darkthor
Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos....ce observ din start e ca are carene aftermarket si mi se pare cel putin din poze ca arata foarte ok. Deci sigur a luat ceva tranta. Am un model similar si in ultima vreme tot scormonesc pt un set de carene Telefonica-Movistar cat mai aprope de cel original (recent am atins-o nitel pe la plastice). E un model foarte fiabil care rezista multi km cu interventii minime.

Legat de intrebarile tale...in primul rand nu da cu WD40 daca nu vrei sa il aduni pe tot in 10 km de pe blugi si adibasi. Foloeste spray de lant moto...formeaza o pelicula protectoare mult mai aderenta decat un ulei gen wd 40, aspect foarte important daca tii cont de viteza cu care se misca lantul in mers. La a mea ventilatorul intra pe la 103-104 grade...vara in trafic mai ajunge uneori si la 108, dar nu te speria ca asa e facuta sa functioneze. La drum intins temperatura va sta intre 70 si 90 de grade. Daca mergi cu ea ca pe bicicleta prin curte e normal sa se incinga tare...nu e motor de mers cu el in poligon...

Link to comment
Share on other sites

Curiozitate personala, pt ca tot avem acelasi motor: rotile (cauciucul) in ce stare sunt? Cat iti incarca bateria? Foile cum arata?

Ai avut curiozitatea sa dai plasticele jos si sa te uiti nitel pe dedesubt? Furcile lasa ulei?

 

Sincer sa fiu, la ora 10 azidimineata mi-a ajuns ... pana la 12 am fost sa fac actele .. pe la 12 30 am pus actele ... la 2 am fost dupa numar ... si la 3 am ajuns acasa (mobra ramanand la munca) ... deci n-am stat s-o gadil. Dar o sa-mi fac timp si ptr asta :) Anvelopele par uzate, insa cred ca mai merg putin.. bateria sincer nu stiu cat incarca (ca n-am masurat). Foile cum imi dau seama daca-s uzate sau ... ? Pe furca fata n-am vazut uleiu .. acu nah, primind-o azi .. e posibil sa le fi sters daca au probleme ... dar firma respectiva mi-a dat garantie si mi-a garantat omul ca mobra a fost verificata cand a venit din Italia si servisata unde a fost cazul. Oricum, o s-o verific si eu cand o sa am timp.. numa sa gasesc in Piatra Neamt pe cineva capabil. M-am gandit la colegul johnson de aici de pe forum .. daca o vrea sa ma ajute :)

Link to comment
Share on other sites

felicitari pentru achizitie! stiu ce simti, am trait si eu momentul nu foarte de mult(cu toate ca vorbim de alte motociclete). O sa iti urmaresc topicul, si eu sunt entry level. De exemplu, nu stiam ca bilancierele sunt atat de importante(acum am aflat cum se numesc). O sa fie o iarna luuuuunga pentru amandoi. Weekend fain sa ai!!

Link to comment
Share on other sites

Multam si asflat uscat fara incidente! Eu trebuie s-o descoper intai... sa aflu una, alta ... cu ce se mananca ... ohooo cat mai am de invatat. Dar am timp... :)



Inca trebuie sa ma obisnuiesc cu turatiile ... avand o masina diesel, pe la 3000 ture mi se pare ca e prea turata ... mobra in schimb .. la 16 mii ... dureaza pana ma obisnuiesc cu turatiile si sunetul motorului. Oricum, din ce m am documentat pe aici pe forum, am inteles ca pana in 7000 ture e mai linistita .. deci o sa incerc sa ma incadrez in cele 7 000 ture ptr inceput :)

 

Referitor la toba. .. unde as putea gasi una care sa fie mai zgomotoasa? As vrea sa ma fac auzit in trafic cand ies cu ea pe strada... sa nu zica vreounu ca nu m-a vazut/auzit. Tobele sport am vazut ca unele vin cu "omologare"... adica o montez si e OK dpdv legal, nu trebuie sa mai trec pe la rar ?

Edited by Scarto
Link to comment
Share on other sites

Dpdv al zgomotului nu cred ca sunt prea multe care sa fie in limitele legale.

La treaba cu turatile eu zic ca ar fi bine sa te duci pe un drum necirculat si sa vezi pe acolo ce si cum accelereaza ( eu unu asa am facut ). Cauciucurile incearca cat de mult poti sa nu leneglijezi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...