baby_blues Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 E bun wd-40 dar nu tine foarte mult in mers. Eu il folosesc ca anticoroziv iarna la pastrare! Am auzit foarte multe vorbe bune despre baietii astia din Cluj! S-o stăpânesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Iesi cu ea pe stradute putin circulate sau sosele ..necirculate si nu accelera mai mult de 6000rmp,totodata exerseaza si franarea si decelerarea in primele 3 trepte sa te obisnuiesti cu motorul Eu o baraiam pe a mea pe stradute necirculate folosind primele 2 trepte(mergeam mult in treapta 2 mizand pe frana de motor de frica sa nu bruschez frana fata),rar schimbam trapta 3.Dupa 300km m-am aventurat pe un bulevard unde am reusit sa schimb treapta 4 si am ajuns la fantastica viteza de 90km/h....pe bulevarul turda din bucuresti intr o seara cu foarte putine masini pe sensul meu de mers Partea proasta e ca eu schimbasem scuterul de 49 cu gsxr ul iar ciclistica mi se parea ciudata.Practic nu ,, simteam'' motorul,comportamentul pe franare,viraje,felul in care lucrau amortizoarele erau foarte greu de inteles.La un moment dat ma intrebam de ce drak am cumparat motor La prima iesire in afara orasului am mers cu 160km/h constant,partea de cacao a fost la prima curba ...unde datea cu o mare virgula(mergeam pe scuter de 2 ani juma dar nu stiam/putam sa intru pe curbe inclinat cu motorul,la scuter era ceva natural).Drept urmare am abordat virajul ala larg si pe urmatoarele cu 50 Sa nu uit,K3 a fost primul motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 2, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2013 Merci de sfaturi.. o sa ies pe o strada apropiata care are 2 benzi pe sens si e putin circulata seara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LSC05 Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Ca si service, ai putea sa incerci si la Gabi in strand. Pentru lant, eu personal folosesc asta: http://www.motul.com/ro/ro/products/401. Este si varianta Race, dar nu cred ca tu la inceput ai sa mergi asa de racing. Iar de spalat, e bine sa iti speli lantul cu metodele clasice, nu cu uleiuri, ca asa mai tare il incarci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 2, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2013 Multam de sfaturi. Lamuriti-ma si pe mine... cum opriti motorul ? De la butonul rosul sau invartind cheia pe OFF ? Am auzit foarte multe vorbe bune despre baietii astia din Cluj! S-o stăpânesti sanatos! Si eu tot dupa parerea celor de pe net m-am luat ... si sincer nici n-am mai fost la Cluj sa vad motorul. Mi-au garantat ca asa cum e in poze (si avea poze din toate unghiurile posibile) asa e si in realitate. Dpdv mecanic .. am mers pe incredere si vad ca nu m-am inselat ... discurile par OK, placutele noi ... acum sa vedem pe parcurs daca vor fi probleme, eu sper sa nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 intai de la buton si apoi din contact. Multam de sfaturi. Lamuriti-ma si pe mine... cum opriti motorul ? De la butonul rosul sau invartind cheia pe OFF ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 3, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2013 (editat) Si o intrebare ptr vara viitoare... ce metoda antifurt recomandati ? Nu prea am unde sa tin motorul decat in fata blocului pe timpul verii si eu ma gandeam la un lant ca acesta ... si cu el s-o leg de un cires cat un bloc cu 4 etaje .. ma gandesc ca n-or sa se apuce sa taie ciresul noaptea (fiind la 3 metri de balconul meu).. Editat Noiembrie 3, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 (editat) intai de la buton si apoi din contact. .... de ce ? care ar fi explicatia ? . Butonul de contact e oprirea de urgență , in 100.000km NU am oprit de la buton numai de la cheie. Motorul nu are nimic si merge perfect :-) . Acest film poate l-ai văzut poate nu , oricum ar trebui predat in școlă la toate categoriile de A http://www.youtube.com/watch?v=KVWLIfChUwg NU te uita la tot odată pt că e prea multă informație , vizioneaza filmul in 2-3 părți. Asfalt Uscat ! Editat Noiembrie 3, 2013 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 la alarma te-ai gandit? eu o sa imi pun mai mult ca sigur pana in viitorul sezon. Lantul acela esti sigur ca iti "ajunge"? Are lungime de 85 cm si mi se pare putin scump(chiar adaca este greu spre imposibil de desfacut fara cheie). Am intrebat si pe forum dar inca nu mi s-a raspuns despre alarmele cu tracker. Primesti prin SMS informatii(alarma activata, coordonatele mobrei etc). In prezentare suna bine, nu stiu practic cum lucreaza... .... de ce ? care ar fi explicatia ? . Butonul de contact e oprirea de urgență , in 100.000km NU am oprit de la buton numai de la cheie. Motorul nu are nimic si merge perfect :-) . Acest film poate l-ai văzut poate nu , oricum ar trebui predat in școlă la toate categoriile de A http://www.youtube.com/watch?v=KVWLIfChUwg NU te uita la tot odată pt că e prea multă informație , vizioneaza filmul in 2-3 părți. Asfalt Uscat ! este mai ok sa stingi becul de la panoul de sigurante sau mai inati de la intrerupator?? Eu asa am facut similitudinile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 este mai ok sa stingi becul de la panoul de sigurante sau mai inati de la intrerupator?? Eu asa am facut similitudinile ) Deci NU ai o explicatie , eram curios, . La unele motoare faza scurtă pornește odată cu punerea contactului fără al putea opri de la buton ... prin similitudine :-) ar fi mai corect orirea de la contact . În principiu e cam tot una, depinde de preferinte , eu il sting de la contact , iar la buton nu umblu numai daca il las o perioada mai lunga de timp nepornit(2-3 saptamani) .... depinde de piticii fiecăruia :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 3, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2013 (editat) la alarma te-ai gandit? eu o sa imi pun mai mult ca sigur pana in viitorul sezon. Lantul acela esti sigur ca iti "ajunge"? Are lungime de 85 cm si mi se pare putin scump Posibil n-ai fost atent ... insa lungimea e 170 cm. Ma gandeam ca e mai sigur ... in sensul ca copacul n-are cum sa-l taie .. iar lantul sa-l tai, nu prea merge cu cleste ci trebuie un flex ceva .. ori sa pornesti flexul noaptea sa tai un lant .. trezesti cartierul (chiar pe mine). Dupa cum spuneam... am de gand s-o leg de un copac care e la 2-3 metri de balcon.. Editat Noiembrie 3, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Posibil n-ai fost atent ... insa lungimea e 170 cm. Ma gandeam ca e mai sigur ... in sensul ca copacul n-are cum sa-l taie .. iar lantul sa-l tai, nu prea merge cu cleste ci trebuie un flex ceva .. ori sa pornesti flexul noaptea sa tai un lant .. trezesti cartierul (chiar pe mine). Dupa cum spuneam... am de gand s-o leg de un copac care e la 2-3 metri de balcon.. 170cm dar tu il "dai" in doua. Sau?? De flex nu iti face griji, are niste chestii in "teaca" care se infasoara pe flex si il blocheaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 11, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2013 (editat) S-a rezolvat problema cu "bilancierul" drept .. am scos cauciucul de pe interiorul manetei de care era prins si am pus altul .. acum e bun. Ramane sa rezolv problema cu capacul la sigurante ... da vad ca nu gasesc nicaieri sa cumpar unu Am facut un filmulet astazi cu pornirea la rece ... Si o mica "prezentare" si putina accelerare la cald .. Ce mi recomandati, sa schimb acum uleiul si filtrul sau in primavara, cand vine sezonul? Editat Noiembrie 7, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Schimba in primavara.Cand pornesti motorul(rece) trage socul sa stea la 2000rmp pana ajunge temperatura la 40 de grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Schimba in primavara.Cand pornesti motorul(rece) trage socul sa stea la 2000rmp pana ajunge temperatura la 40 de grade Din cate stiu, socul ajuta doar la pornirea motocicletei si atat. Niciodata nu am tinut socul decat maxim 5 secunde dupa ce a pornit motocicleta. Daca nu ajuta decat la pornitul motocicletei, da-mi si mie un motiv pentru care ar trebui tinut pana cand temperatura ajunge la 40 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Nu stiu cum poti inchide socul dupa 5 secunde, la 10 grade sigur e mult subturata la ralanti. Manualul spune ~30sec se tine socul tras iar daca e nevoie si mai mult. Eu il pornesc cu socul tras la maxim iar dupa vreo 5 secunde cand se stabilizeaza turatia il reglez in asa fel incat sa ramana la turatia normala de ralanti ~1300-1400rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Bun...si dpdv mecanic, ce se intampla daca ai pornit motocicleta cu socul tras si il impingi imediat dupa? Si-a facut presiunea de ulei, si-a tras benzina, a pornit, este ok. Am observat la multi ca pornesc motorul si-l lasa cu socul tras la ~2000rpm. Pentru sa-l mai lasi din moment ce a pornit? Crezi ca nu se incalzeste motocicleta daca o lasi 3-5 minute asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Din cate stiu, socul ajuta doar la pornirea motocicletei si atat. Niciodata nu am tinut socul decat maxim 5 secunde dupa ce a pornit motocicleta. Daca nu ajuta decat la pornitul motocicletei, da-mi si mie un motiv pentru care ar trebui tinut pana cand temperatura ajunge la 40 de grade. Dintr-un motiv foarte simplu,ajunge mai repede la temperatura optima de functionare a motorului cu socul tras K1-K3+ are alimentarea pe injectie si nu are soc dedicat,Socul ala actioneaza cablul de acceleratie,nimic altceva.La carburatie nu stiu cum functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) Din cate stiu, socul ajuta doar la pornirea motocicletei si atat. Dintr-un motiv foarte simplu,ajunge mai repede la temperatura optima de functionare a motorului cu socul tras K1-K3+ are alimentarea pe injectie si nu are soc dedicat,Socul ala actioneaza cablul de acceleratie,nimic altceva.La carburatie nu stiu cum la carburatie sunt cate un fel de pistonas pe fiecare carburator si ii da benzina mai multa pe fiecare ca sa stea mai turata si sa porneasca mai repede,,dar odata pornita el trebuie dat la loc usor usor cat sa stea motorul pornit,daca sta pornit fara soc dupa pornire il lasi la relanti fara socul tras......la motoare cu soc se poate ridica si la 3000 de turatii cu socul tras... socul nu actineaza pe cablul de acceleratie la motoarele pe injectie,e actionat electric,,la tine cand pornesti vezi mansonul de acceleratie ca se rasuceste? (nu vreau sa fiu ironic vreau sa intelegi) Si ideea ca ajunge mai repede la temperatura optima PAREREA ESTE DOAR DIN PARTEA MEA. el fiind foarte rece uzura e mare cand el este turat,dc nu il tinem in 10k ture ca ajunge si mai repede...cred ca putem vorbi pana maine.oricum fiecare face cu mobra lui ce vrea si cum il duce capul sau cat de bine a citit manualul Editat Noiembrie 12, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 E primul model de 600 pe injectie....deci nu e foarte sofisticat,Actionat electric? nu cred.Baga nasul intr o baterie de injectie si vezi ce e actionat electric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 E primul model de 600 pe injectie....deci nu e foarte sofisticat,Actionat electric? nu cred.Baga nasul intr o baterie de injectie si vezi ce e actionat electric eu personal am moto pe injectie ..dar am SOC.. am maneta separat de soc care duce o sufa la baterie si acolo actioneaza cu totul altceva decat acceleratia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) Bun...si dpdv mecanic, ce se intampla daca ai pornit motocicleta cu socul tras si il impingi imediat dupa? Si-a facut presiunea de ulei, si-a tras benzina, a pornit, este ok. Am observat la multi ca pornesc motorul si-l lasa cu socul tras la ~2000rpm. Pentru sa-l mai lasi din moment ce a pornit? Crezi ca nu se incalzeste motocicleta daca o lasi 3-5 minute asa? Lipsa de putere... The function of the automatic choke is to regulate the air/fuel mixture during engine startup. It produces a higher concentration of fuel (a "richer" fuel/air mixture) when the engine is cold, then gradually increases the concentration of air (making the fuel mixture "leaner") as the engine warms up. This is accomplished by a butterfly valve in the throat of the carburetor, at the very top. When this valve is closed the flow of air is very much reduced and the fuel/air mixture is "rich." When the valve is open (i.e., the butterfly is standing straight up), the flow of air is maximized and the fuel/air mixture is "lean." The position of the choke butterfly valve (and thus the fuel/air ratio) is controlled by the round device on the upper right side of the carburetor with a wire attached to it. This is the automatic choke. Choke valves are important for normally aspirated gasoline engines because small droplets of gasoline do not evaporate well within a cold engine. By restricting the flow of air into the throat of the carburetor, the choke valve reduces the pressure inside the throat, which causes a proportionally greater amount of fuel to be pushed from the main jet into the combustion chamber during cold-running operation. Once the engine is warm (from combustion), opening the choke valve restores the carburetor to normal operation, supplying fuel and air in the correct stoichiometric ratio for clean, efficient combustion. Read more: http://www.physicsforums.com Nu e mai simplu sa stai sa observi comportamentul unui motor nou pe injectie? Cat timp turatia la rece nu scade sub cea normala de ralanti e evident socul ori fast idle-ul activ. Editat Noiembrie 12, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 22, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) Astazi a fost prima iesire in trafic... toate bune.. sunetul creat de casca imi dadea senzatia ca merge motocicleta (motorul) prost ... Se adauga pe langa motor casca Shoei XR-1100 si geaca Alpinestars RC-1. Aprovizionarile continua PS: Nu stiu de ce forumul asta pune pozele invers... nu e vina mea Ce parere aveti? Mi e putin mica.. nu? S o las asa sau sa incerc s o vand si sa iau alta mai mare? Editat Noiembrie 22, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Mai 10, 2014 Autor Share Postat Mai 10, 2014 (editat) Sa reinvii putin topicul ... Intre timp am facut schimbul de ulei (pus Belray EXP 10W40 si filtru Hiflo), curatat lant cu benzina si apoi spray de frane si apoi uns cu Belray. Achizitionat un lant antifurt mai sanatos (sper) Abus CityChain X-Plus. Achizitionat / montat toba sport LeoVince SBK Titanium care era goala pe dinauntru si-am dus-o la cineva si mi-a pus-o putina vata minerala.. acum se aude mai frumos Inlocuit lichid frana, curatat pompa frana fata, reparat amortizorul de ghidon, urmeaza sa inlocuiesc cuzinetii si simeringurile la furca fata si schimbarea uleiului ... si altele Ah, apropo .. ma tot chinui sa dau jos rimstripes-urile vechi sa fac loc altora noi.. insa nu vor sa se desprinda deloc.. desi m-am chinuit si cu fion, cu ciocan de lipit, benzina... si multa rabdare Se mai adauga un Alpinestars Motegi 2 piese + cizme Alpinestars S-MX 5 Ventilate Editat Aprilie 30, 2014 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Desfa toba si umple-o cu vata, sigur e goala acum. O sa sune mai incet dar mai frumos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.