Doctoru Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Frumos e putin spus! Intrebare: cum ai reusit sa faci bani, sa aduni bani pentru a face proiectul asta asa rapid? Eu am chinui de un an sa fac o Mobra bobber si vreau sa iau un Simson 250 sa-l restaurez, dar finantele sunt cea mai mare problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Numai bine! Este o bijuterie! Apreciez mult atentia ta la detalii, nivelul estetic de elita la care realizezi restaurarea acestei motociclete. Bafta mare in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil68 Postat Decembrie 16, 2013 Autor Share Postat Decembrie 16, 2013 Salutari multiple! Am inca ceva in poza alaturata...daca observati cu atentie, am gasit protectie de plastic pentru a nu gauri numarul de inmatriculare! (Scuze ca e pus invers!) E simplu sa strici, mai greu e sa pastrezi ceva in buna stare estetica! Nu suport numerele de inmatriculare gaurite cu suruburi, asta e! Poate uneori mai exagerez si eu.... Salutari cordiale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 unde se gasesc? parca m-ar interesa si pe mine unul, daca exista si cromate... pe de alta parte, suportul asta eu nu cred ca e chiar ok, iti zboara numarul cat colo "la o adica"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil68 Postat Decembrie 16, 2013 Autor Share Postat Decembrie 16, 2013 Suportul e din Autovit,m-a interesat sa nu gauresc numarul, nu sa cumpar ceva cromat in spatele numarului de inmatriculare...in alta ordine de idei,pare a fi destul de rezistent, ma multumesc cu atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Un sfat de la unu' patit: pe spatele numarului lipeste o banda dublu-adeziva (pe tot conturul daca se poate!), fiindca habar n-ai cit de greu se reface un numar pierdut/furat. Nu costul in sine al operatiunii, ci drumurile si nervii tociti pentru a demonstra ca numarul l-ai piedut, sau ti-a fost furat...ca sa nu mai vorbesc de suspiciunile celor de la inmatriculari cind le soliciti asa ceva (cel putin la noi in judet...muma-muma...!!!). Io ca sa nu mai patesc in veci asa ceva, pe linga banda dublu-adeziva am prins numerele in suruburi sau holtsuruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EarthFish Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Suportul e din Autovit,m-a interesat sa nu gauresc numarul, nu sa cumpar ceva cromat in spatele numarului de inmatriculare...in alta ordine de idei,pare a fi destul de rezistent, ma multumesc cu atat. Am avut si eu suport ca asta .Am prins de el si semnalele si ochiul de pisica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil68 Postat Decembrie 17, 2013 Autor Share Postat Decembrie 17, 2013 Va multumesc tuturor pentru sfaturi, voi incerca sa le urmez, asacum am mai facut dealtfel! Eu invat de la altii cu experienta si din greselile altora dar si din ale mele! Va dau o veste buna zic eu: la -3°C dupa cateva incercari Rusoaica a pornit si a mers pana s-a terminat masura de juma' de litru de benzina!!! Zgomotul e ok, compresia 10!!! Eu nu am ajuns azi ca am de facut rost de bani...nu?! Abia astept sa merg cu ea! Va salut respectuos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Eu o sa te tot bat la cap cu clipul ala.Vrem ( sau cel putin eu vreau ) sa vedem&auzim si noi rusoaica in actiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil68 Postat Ianuarie 16, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2014 Salutare tuturor! Am facut o pauza de comunicare cu voi timp in care am mai realizat cate ceva la Rusoaica. Am schimbat setul motor(cilindru, piston, bolt, segmenti), am comandat "napolitana"(aprinderea electronica), bobina de inductie si magnetoul, absolut tot pe "cod original" de Minsk si din Minsk! Toate astea au durat cel mai mult, le-am gasit cu greu sa fie si absolut noi, in "tipla", cu ajutorul lui nenea Gaspar. Am reprogramat RAR-ul pe la jumatatea lui ianuarie 2014 din cauza acestei intarzieri, motocicleta nefiind gata. Piesele au venit abia aseara, fiind si perioada de sarbatori dealtfel... Acum am la dispozitie cateva zile bune pentru asamblare, rodaj si reglajele finale. Ne mai auzim la anul si va doresc tuturor Sarbatori fericite! Salutare tuturor! Rusoaica e din nou "in actiune"! Cu toate actele la zi, functionala, "doarme" in garaj...invelita cu o paturica! Succes tuturor celor care se apuca de restaurat si va pun la dispozitie numele si numerele celor care m-au ajutat: cromare si polisare d-l Bratu (0745686256); vopsit si reconstituit sigle Sandu (0720545345); tapiterie piele sa Gabi (0724453785); sablare (0723809960); centrat spite-jante Sirius (0723821598); vulcanizare-montat anvelope cu camera Lassa-Bd. Basarabia (0213243147); piese moto Rusia originale d-l Gaspar (0744472055); mecanic moto d-l Nelu (0723657156); ITP moto Ionut (0767788591). Va asigur ca am o senzatie deosebita cand imi vad "opera" finalizata, dupa aproape 3 luni (28 oct 2013-14 ian 2014)! Asfalt uscat! Salutare! Inca ceva: am considerat necesar sa va ajut cu relatiile pe care le-am folosit in restaurare, de aceea este forumul. Dar va rog sa nu ma intrebati cat costa aia sau ailalta pe mine, atata timp cat aveti toate numerele de telefon la dispozitie pe forum! Eu nu comercializez nimic si am mai precizat ca nu restaurez , ceea ce am facut a fost pur si simplu placerea mea si dorinta de a o face pana la capat corect! Nu vreau sa profit de pe urma nimanui si nici sa comentez la modul " dincolo era mai ieftin..." cu nimeni! Va multumesc si va doresc bafta!Salutare! Inca ceva: am considerat necesar sa va ajut cu relatiile pe care le-am folosit in restaurare, de aceea este forumul. Dar va rog sa nu ma intrebati cat costa aia sau ailalta pe mine, atata timp cat aveti toate numerele de telefon la dispozitie pe forum! Eu nu comercializez nimic si am mai precizat ca nu restaurez , ceea ce am facut a fost pur si simplu placerea mea si dorinta de a o face pana la capat corect! Nu vreau sa profit de pe urma nimanui si nici sa comentez la modul " dincolo era mai ieftin..." cu nimeni! Va multumesc si va doresc bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil68 Postat Martie 18, 2014 Autor Share Postat Martie 18, 2014 Salutare tuturor! Azi Rusoaica mea a ajuns cu bine acasa, dupa 35km obositori! Am mai condus-o ssptamana trecuta vreo juma de ora si cam atat caci nu am avut timp. Acum doarme linistita in curte si abia asteapta weekendul ca sa o scot la sosea! Are doar 80 km! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Felicitari pentru "Rusoaica"! arata foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil68 Postat Martie 24, 2014 Autor Share Postat Martie 24, 2014 Multumesc , d-le Andrei! Ne vedem dupa amiaza pt husa si mai povestim... Salutare tuturor! Sambata am "udat" Rusoaica cu prietenii "comunisti" la un gratar...unul poseda un Ij cu atas, altul Java...Ne-am plimbat copiii care au fost in culmea fericirii, evident! Salutare tuturor! Incepand din seara asta Rusoaica are "hainuta" noua impermeabila marca Oxford, marimea M, perfecta pt ea, cu multumiri d-lui Andrei de la MotoABC! O seara buna va doresc si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Este SU-PERBA!!! *drools* O curiozitate: Stiam ca sunt doua tipuri the "tesaturi" la cauciucuri, si am impresia ca cel de pe fata, este model de spate. Nu-l vad calumea pe cel de pe spate, in pozele de-aici. Oricum, SU-PERB.O sa revin cu cateva intrebari legate de preturi/costuri, daca nu te superi... deocamdata o sa iau topicul la citit, ca momentan am fugit asa, prin el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) La cauciucurile moto-comunistelor nu exista diferente de "tesaturi"/amprente . Si pe roata fata cat si pe cea spate se monteaza cauciucuri aceeasi amprenta. Editat Aprilie 7, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil68 Postat Aprilie 8, 2014 Autor Share Postat Aprilie 8, 2014 Salutare tuturor! Precizare: cauciucurile sunt identice, Made in Russia, 3.00/18. Dupa cum am spus la inceputul topicului, am incercat un 350/18 rusesc, dar era prea gros, atingea bascula, si atunci l-am schimbat. Rusoaica avusese pe spate un 3.25/18 romanesc , cred(nu mai tin minte exact dimensiunea), care era imbatranit si crapat, oricum am aruncat toate gioarsele de pe ea, va inchipuiti! Deci merge cel mai bine cu cauciucurile din CIV, 3.00/18, a stiut rusul de ce...e si mai usor de manevrat, are si consum mai mic, "fuleul" mai bun, etc. O zi buna si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Hello, again. Uite in poza cam la ce ma refer cu cauciucul fata. Aveau "talpa" diferita cel fata in comparatie cu cel spate, din cate stiu. Cel de pe spate arata fix ca cel pe care-l vad in pozele tale in fata. D-asta zic.Asa am luat-o, iar cand mi-am luat un set nou (ca alea cu care a venit erau cam de pe cand era si motorul) la fel aratau. Ba chiar cica au si-un sens anume de rotire.Iar despre costuri, desi ai dat deja ceva detalii m-ar interesa putin pentru ca ma gandesc sa ma apuc si eu de inoit ceva la una, dar cum n-o sa am unde s-o tin la loc sigur n-o sa vreau s-o fac prea frumoasa, sa nu ia ochiul. Editat Aprilie 9, 2014 de Lt. Navarro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 In original aveau ambele cauciucuri la fel cu cel din poza ta.Fata / spate erau identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil68 Postat Aprilie 9, 2014 Autor Share Postat Aprilie 9, 2014 Salutari calduroase! Azi am terminat de montat mobra, dupa doua zile de chin cu schimbatul bucselor de la bascula. A fost necesara o presa hidraulica de 50 tone forta, din care am folosit 2 tone forta ca sa le extrag pe cele vechi plus tripoda (distantierul) dintre ele , iar dupa aceea sa alezez cam un grad interiorul lor, caci nu intrau pe ax...azi am terminat si am dat si o tura cu ea ca sa reglez frana, si am fost cat pe ce sa fiu acrosat de masina de politie locala, caci oamenii se benoclau la motoreta in loc sa se uite pe unde merg! Haha! De acum cam trebuie sa ies mai des, ca sa termin rodajul, asa ca salutari multiple si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil68 Postat Iunie 14, 2014 Autor Share Postat Iunie 14, 2014 Asfalt uscat! Salutari multiple de la Rusoaica mea dupa o tura prin curtea scolii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil68 Postat Iulie 22, 2014 Autor Share Postat Iulie 22, 2014 Salutari multiple! Ieri am iesit spre Ceenica in rodaj sa mai maresc kilometrajul si inca Rusoaica nu vrea sa treaca de 50km/h...probabil frecarea e inca mare intre piston si cilindru si prin dilatatie in urma cresterii temperaturii limiteaza turatia. Azi am reusit dupa 6 ore de munca, sa schimb discurile de ambreiaj. Am crezut ca e mai simplu initial,dar nu e deloc asa! Acum stiu cutia de viteze pe dinafara! Ma rog...oricum , efectul e cel asteptat: pleaca ca din pusca acum, dar...pana la 50 la ora!!! In manual scrie ca trebuie un rodaj de minim 500km ca sa ajunga in parametri, deci voi insista si va voi spune la cati km "si-a dat drumul" Rusoaica mea. Pana atunci, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Buna ziua! Chiar si cu un motor strans, nerodat, diferenta dintre viteza maxima constructiva si cea atinsa de dumneavoastra este prea mare.Nu cred ca asta este cauza, parerea mea.Incercati sa reglati inca o data avansul (cred ca trebuie marit) si urmariti daca se alimenteaza corect (reglaj carburator).Motorul a dat semne sa caleze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil68 Postat Iulie 24, 2014 Autor Share Postat Iulie 24, 2014 Buna seara. Azi am primit kitul de reparatie pentru carburatorul Pacco, cablu nou de acceleratie si bujie noua. Maine voi schimba piesele si voi face probe daca ma ajuta vremea. Am primit de asemeni pedala noua demaror care se pliaza, caci aveam fixa si ma loveam mereu in ea cu piciorul stang in mers la schimbatul vitezelor. Daca merge ok voi iesi iar spre Cernica, cu o surubelnita mica in buzunar sa mai reglez carburatorul cate putin. Va voi tine la curent. Aafalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Domle dupa ce citesc atat.... sa nu ne mai tii la curent nu e bine . Te rog eu mai pune poze cu ea ca are tata socru una identica in garaj si vreau sa ma apuc de aceeasi treaba. mersi anticipat pentru surse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil68 Postat Martie 31, 2015 Autor Share Postat Martie 31, 2015 Salutare tuturor! Pt d-l Sokatu: cu ce poze sa va ajut exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.