Ulita Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Va salut, Vreau sa montez pe un Suzuki GSR-600 evacuari sport,influenteaza cu ceva negativ functionarea motorului la parametri normali?. As vrea sa stiu daca trebuie modificat ceva la partea tehnica(exclus montajul propriuzis al tobelor,teava de legatura).Ma refer la inlocuirea filtrului de aer,unele setari la calculator,etc.Care ar fi costurile acestei modificari?.Astept parerile voastre cu plusuri si minusuri despre aceasta modificare. Merci fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi2868 Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 nu e frumos si asa original ? nu suna bine ? off: da 2 3 gauri in fiecare toba )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Pai ar trebui remapata harta de injectie in functie de noile evacuari. Daca nu o remapezi, nu o sa mai ai liniaritate in acceleratie, o sa fie exploziv in livrarea cuplului si a puterii. Prin camera de ardere o sa se cam arda supapele si scaunele, o sa inceapa sa se depuna calamina, iar in final o sa pierzi din compresie. Chestia asta se petrece in timp, nu de azi pe maine, in functie de cum o sa mergi tu cu motorul. Daca il duci la un service, baietii tre sa aiba aparatura necesara (sonda lambda, diagnoza Suzuki) si te rezolva ei. Trebuie deasemenea schimbat si filtrul de aer, pus tot unul sport. ps: eu nu te pot ajuta, momentan nu dispun de sculele necesare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Pentru evacuari slip-on nu cred ca e imperios necesar remaparea sau PC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Eu am cu ce,si te pot ajuta cu remaparea harti de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Pai ar trebui remapata harta de injectie in functie de noile evacuari. Daca nu o remapezi, nu o sa mai ai liniaritate in acceleratie, o sa fie exploziv in livrarea cuplului si a puterii. Prin camera de ardere o sa se cam arda supapele si scaunele, o sa inceapa sa se depuna calamina, iar in final o sa pierzi din compresie. Chestia asta se petrece in timp, nu de azi pe maine, in functie de cum o sa mergi tu cu motorul. Daca il duci la un service, baietii tre sa aiba aparatura necesara (sonda lambda, diagnoza Suzuki) si te rezolva ei. Trebuie deasemenea schimbat si filtrul de aer, pus tot unul sport. ps: eu nu te pot ajuta, momentan nu dispun de sculele necesare. ai demonstrat de 2062 ori ca habar n-ai despre motociclete si motoare ai depasit limita penibilului de tot atatea ori, OPRESTE-TE !!!!!! Ulita nu pune filtru sport cat timp nu ai remapare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 pus finala de carbon pe bandit carburat acu un an, merge la fel, consuma la fel. iti faci remapare si pui filtru de aer abia cand vrei sa folosesti evacuarea aia la maxim(adica sa aiba si alt sens decat zgomot).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Va salut, Vreau sa montez pe un Suzuki GSR-600 evacuari sport,influenteaza cu ceva negativ functionarea motorului la parametri normali?. As vrea sa stiu daca trebuie modificat ceva la partea tehnica(exclus montajul propriuzis al tobelor,teava de legatura).Ma refer la inlocuirea filtrului de aer,unele setari la calculator,etc.Care ar fi costurile acestei modificari?.Astept parerile voastre cu plusuri si minusuri despre aceasta modificare. Merci fain! Hai sa te intreb eu altceva: Vrei evacuare sport? Chiar vrei? Pt ce? Ca sa mergi cu cauciucuri "touring"? La ce iti foloseste? Vrei sa scoata un sunet mai placut auzului tau de motorist "touring"? Nici o problema. Pune orice evacuare rapida si ia-ti dopuri de urechi. Nu ai nevoie de alte modificari. Nu in ultimul rand - care e bugetul tau pentru o astfel de modificare? Vrei "ceva performance" ieftinakis la 3 milioane si sa impaci si capra si varza? Te minti singur. O sa ai o trompeta mai galagioasa decat "aspiratorul" pe care il ai acum si atat. Acum sa revenim - daca vrei sa mergi "touring" bagi bani degeaba in evacuari, remapari si optimizari. Pentru GSR, astfel de modificari nu se justifica. E un naked fara pretentii de sportiva si nici chiar tu nu vrei sa o faci sa manace jar daca vrei s-o arzi touring. Ce vreau sa zic, ca sa iti traduc, este ca nu faci modificari de high performance daca vrei sa scoti motocicleta doar la plimbare. Nu merita, sunt bani ingropati. Bafta! Editat Noiembrie 6, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Noiembrie 7, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2013 Hai sa te intreb eu altceva: Vrei evacuare sport? Chiar vrei? Pt ce? Ca sa mergi cu cauciucuri "touring"? La ce iti foloseste? Vrei sa scoata un sunet mai placut auzului tau de motorist "touring"? Nici o problema. Pune orice evacuare rapida si ia-ti dopuri de urechi. Nu ai nevoie de alte modificari. Nu in ultimul rand - care e bugetul tau pentru o astfel de modificare? Vrei "ceva performance" ieftinakis la 3 milioane si sa impaci si capra si varza? Te minti singur. O sa ai o trompeta mai galagioasa decat "aspiratorul" pe care il ai acum si atat. Acum sa revenim - daca vrei sa mergi "touring" bagi bani degeaba in evacuari, remapari si optimizari. Pentru GSR, astfel de modificari nu se justifica. E un naked fara pretentii de sportiva si nici chiar tu nu vrei sa o faci sa manace jar daca vrei s-o arzi touring. Ce vreau sa zic, ca sa iti traduc, este ca nu faci modificari de high performance daca vrei sa scoti motocicleta doar la plimbare. Nu merita, sunt bani ingropati. Bafta! Multumesc@Cesar pentru sfat.Oricum ramane sa ma mai gandesc in privinta acestei modificari,de aceea am deschis acest topic,pentru a afla avantaje si dezavantaje despre aceasta modificare. Fara sa te superi,in privinta la ceea ce ai spus as vrea sa fac cateva comentarii.Nu stiu daca chiar are vreo legatura cauciucurile cu evacuarea!.Chiar cunosc baieti cu moto de viteza-toba sport si cauciucuri touring.Nu neaparat daca ai toba sport trebuie sa mergi racing pana se inroseste toba.Cate motociclete, excluzand cele de viteza au tobe sport?.Eu am vrut sa fac aceasta modificare pentru placerea mea,nu pentru a castiga cai putere si a ma da racing!,las pe altii mai priceputi sa faca asta,dar nu pe strada binenteles,iar in privinta bugetului alocat nu am discutat nimic desre acest lucru. Merci inca odata, Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 hai sa fiu si eu off-topic. 1. am toba "sport" 2. as vrea sa nu am de ce? 1. ai belele la RAR 2. iti futa creierii la drum lung 3. vezi mai jos eu, obisnuindu-ma cu ea nu mi-am dat seama ca nu mai merge la fel motorul. dar cind a mers altcineva cu acelasi model de motocicleta cu toba stock pe a mea, mi-a zis ca nu trage ok. am facut si eu comparatia si asa e. au confirmat si altii ca motorul nu mai e-n mintile lui cind faci modificarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 (editat) O data ce pui o toba sport,de cele mai multe ori de buget redus,care nu este studiata ca si performanta se inregistreaza o pierdere la cuplu si putere. De aceea este nevoie sa se modifice harta de benzina pentru a te apropia din nou de valorile corecte fata de noul flux de gaze in evacuare. In cazul in care folosim si un filtru aer sport, cu un flux de aer crescut,cu atat mai mult este nevoie de corectii in harti benzina si de ce nu cele de aprindere unde se poate. Editat Noiembrie 7, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burtosu Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 plus consumul aferent de benzina..evident pe plus.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 plus consumul aferent de benzina..evident pe plus.. Nu intodeauna! Un ex din harta mea de benzina,dupa cum vezi ce este pe rosu sunt pe minus adica se saraceste amestecul..mai pe inteles mai putina benzina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Uliţă, zi si cu ce buget vrei tu sa-ti satisfaci această plăcere personală pentru ca motivele serioase pentru care vrei sa faci modificările inca nu le ştii. Motocicleta sport cu gume de "touring" e ca un Lambo cu jante de tablă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Noiembrie 8, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2013 Va multumesc mult pentru sfaturile acordate.Momentan motocicleta ramane cu tobele stock! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.