chopper_awo Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Avand in vedere ca baietii buni m-au facut de motor...este necesar sa achizitionez altul in iarna asta... Imi fac cu ochiul modelele specificate in titlu, numai ca nu ma pot decide...toate sunt frumoase....toate au plusuri si minusuri. As dori parerea celor avizati, cu argumentarea pro si contra a sustinerilor. Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 XVS 650 nu are ce cauta in competitia asta.. racit cu aer si 650cmc... VS800 e mult mai scurt si mai inghesuit, se preteaza mai bine la mersul prin oras VN800 e pe genul classic long and low, singurul cusur ca nu are cardan si uleiul de lant are tendinta sa-ti murdareasca janta spate (nu o sa-l poti tine curat) ce ai scapat din lista cruiserelor de capacitate medie honda shadow 750 (si black widow 750). Shadow-ul de prin 2005 are cardan iar de prin 2007 are si injectie. O optiune ar mai fi XVS 1100 care desi are racire pe aer din cauza capacitatii mari nu prea apar probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 xorx daca tot ai precizat 750 ar mai fi vn de 750 neschimbat 20 de ani de kava cardan racire pe lichid reglajul supapelor e hidraulic ....idiot proof motor fiabil foarte comod ,,parerea mea si nu numai minusuri ..e cam uratel ,,rezervor mic ,,,pozitia ghidonului cam aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Ahoi! VS800 din cele 3 Dar daca te bagi la XVS 1100 e si mai bine, singura buba a lui e Starter Cluch - ambreaj de pornire (eu in primavara l-am schimbat) in rest sunt total multumit de el. Editat Noiembrie 6, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 vn 750 este ceva aparte, dupa parerea mea unul din cele mai misto cruisere facute vreodata (mie imi place si cum arata). Ca dezavantaje: blocul motor nu arata a cruiser (nu are aripioarele specifice motoarelor cu racire cu aer), vechime mare, pret f mare pentru vechimea lui si ce ofera. ca plusuri.. a demonstrat ca daca nu-l dai de vreun gard merge "forever" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lancelot Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Depinde ce-ti doresti de la motor si de ce bani dispui. Intruder-ul VS 800 si Dragstar-ul de 650 au transmisia pe cardan, care este un plus fata de transmisa pe lant de la VN 800, in ceea ce priveste intretinerea. Dragstar-ul 650 are puterea destul de mica comparativ cu celelalte doua: 39-41cp in functie de anul de fabricatie. In plus, asa cum s-a mentionat mai sus, are racire cu aer spre deosebire de celalelate care au racire cu lichid. Intruder-ul este intr-adevar mai inghesuit decat celelalte doua. Depinde si ce statura ai. In plus, pt Dragstar 650 si VN 800 ai si varianta classic/cruiser, spre deosebire de VS 800 care este chopper/custom. Apoi mai conteaza si anul de fabricatie pentru ca de cele mai multe ori anumite caracteristici tehnice difera in functie de acesta. Pentru a-ti face cat de cat o pare iti recomand sa consulti bikez.com care are toate datele tehnice ale tuturor modelelor, recenzii si comparatii intre diferite marci si modele. Uite aici link-uri cu comparatia fata de alte modele similare pentru cele trei (modele 2003/2004): http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=20351 http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=20457 http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=21140 Eu inclin spre VN 800, dar s-ar putea sa fiu subiectiv. Mai bun decat VN 800 este VN 900. Editat Noiembrie 6, 2013 de Lancelot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 ref la xvs 1100,, nu e zi in care sa nu visez la proiectul xvs 1100 bobber .. nu-mi lipsesc decit vreo 3000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Noiembrie 6, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2013 ca fost posesor de vs750...sigur ca sunt subiectiv, si as opta pentru acelasi model (motor fara moarte, puternic, cardan, comod). celelalte modele, ma atrag ca si aspect...sa inteleg ca dragstar 650 cmc nu e fiabila? pentru modele mai noi/mai mari...nu ma pot gandi, pentru ca nu am bani, bugetul maxim am ar fi 2800.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Ca fost proprietar de dragstar classic 650 iti pot spune ca e o motocicleta foarte spatioasa si confortabila. Deasemenea atentia la detalii este peste shadow sau intruder. Cam tot ce poate fi metal e metal.Pana si semnalele sunt metalice.Doar capaul la filtru si capacele ornamentale sunt de plastic, insa unul de buna calitate. Cardanul este un plus de fiabilitate insa scade din putere. Defapt este un pic submotorizat pentru dimensiunile lui. Eu am facut ture cu pasager si bagaj si s-a comportat impecabil insa as fi vrut un pic mai mult cuplu. De mers, merge oriunde daca nu-l grabesti pentru ca incepe sa se sufoce la viteze de peste 130. Ca si prezenta pe strada, ii acord 10+. VN-ul de 800 este asemanator cu Starul classic insa putin mai ,,inghesuit''. Totusi Vulcanul trage mai bine. Este mai agil. Finala e pe lant, deci costuri un pic mai mari + mentenanta.Inruderul de 800 nu l-am incercat in mers insa mi s-a parut inghesuit si subtire.. Deasemenea coarnele alea stock aduc a bicicleta Pegas. Eu as pune un dragbar Daca ai buget, incearca Starul de 1100. ca fost posesor de vs750...sigur ca sunt subiectiv, si as opta pentru acelasi model (motor fara moarte, puternic, cardan, comod). celelalte modele, ma atrag ca si aspect...sa inteleg ca dragstar 650 cmc nu e fiabila? pentru modele mai noi/mai mari...nu ma pot gandi, pentru ca nu am bani, bugetul maxim am ar fi 2800.... E fiabil Dragstarul. In afara de un reglaj la tacheti cand incep sa bata, nu ar trebui sa ai probleme. Unii posesori au raportat o problema la cutia de viteze(anumite rotite mancate) insa aceasta problema e destul de rara si presupun ca apare la un anumit nr de km. Overall e o mobra fiabila, la fel ca celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Noiembrie 6, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2013 Ca fost proprietar de dragstar classic 650 iti pot spune ca e o motocicleta foarte spatioasa si confortabila. Deasemenea atentia la detalii este peste shadow sau intruder. Cam tot ce poate fi metal e metal.Pana si semnalele sunt metalice.Doar capaul la filtru si capacele ornamentale sunt de plastic, insa unul de buna calitate. Cardanul este un plus de fiabilitate insa scade din putere. Defapt este un pic submotorizat pentru dimensiunile lui. Eu am facut ture cu pasager si bagaj si s-a comportat impecabil insa as fi vrut un pic mai mult cuplu. De mers, merge oriunde daca nu-l grabesti pentru ca incepe sa se sufoce la viteze de peste 130. Ca si prezenta pe strada, ii acord 10+. VN-ul de 800 este asemanator cu Starul classic insa putin mai ,,inghesuit''. Totusi Vulcanul trage mai bine. Este mai agil. Finala e pe lant, deci costuri un pic mai mari + mentenanta.Inruderul de 800 nu l-am incercat in mers insa mi s-a parut inghesuit si subtire.. Deasemenea coarnele alea stock aduc a bicicleta Pegas. Eu as pune un dragbar Daca ai buget, incearca Starul de 1100. Pentru mine, motocicleta este pentru plimbare...la viteze de peste 120 km/h, deja nu mai e vorba de confort...Pe mine ma intereseaza cum le-ati simtit voi, ce care ati avut...nu ce spun statisticile... Din pacate, nu am buget de xvs 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Pentru mine, motocicleta este pentru plimbare...la viteze de peste 120 km/h, deja nu mai e vorba de confort...Pe mine ma intereseaza cum le-ati simtit voi, ce care ati avut...nu ce spun statisticile... Din pacate, nu am buget de xvs 1100. CUm spuneam,, mie mi-a placut Dragstarul Classic din toate punctele de vedere mai putin putere. Vulcanul este peste dragstar la acest capitot.(m-am dat cu ambele). In rest daca nu faci demaraje puternice poti alege dragstarul. Daca iti place un pic de adrenalina,alege Vulcanul. Defapt sfatul meu e sa iei cel mai bun deal pe care-l gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grasu86 Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 stai linistit cu celelalte trotinete,parerea mea ca posesor de vs 750,e sa faci pe cat posibil si sa ti iei ceva tot din aceeasi categorie.e un chopper care da clasa multor alte modele si plus k e foarte fiabil si usor de intretinut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Daca stii cum merge 750-ul de la Suzuki, iti zic ca 800-le e mult mai OK, stii doar ca am mai discutat de modelele astea... Eu m-am suit pe VS800 prima oara, am bagat cu el peste 40000 km fara nicio problema tehnica si ai vazut ca am trecut la tatal VS-urilor, 1400-le...ce sa zic, fiabilitate, rezistenta, costuri relativ mici pentru intretinere (si filtre, si cardanu), aspectul chopper-custom e discutabil de la om la om Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) stai linistit cu celelalte trotinete,parerea mea ca posesor de vs 750,e sa faci pe cat posibil si sa ti iei ceva tot din aceeasi categorie.e un chopper care da clasa multor alte modele si plus k e foarte fiabil si usor de intretinut Daca si VN800 sau dragstar sunt trotinete, eu ma la de motociclism...Doar ca ai tu intruder 750 nu inseamna ca e singurul cruiser bun. Eu cand spun ceva despre un lucru, il compar cu altceva. Tu ai mers cu restul ca-ti faci o parere si sa le denumesti trotinete? Cine nu se pricepe, te poate crede... Editat Noiembrie 6, 2013 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KENAZ Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Pe langa cele din titlu, eu sunt curios si de marauder 800, cum e in comparatie cu VN 800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Noiembrie 7, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2013 Marauderul iese din discutie in ceea ce ma priveste.Are linie frumoasa...dar am inteles ca motorul se poate face muci brusc si fara nici o simptoma...si e si pe lant.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Intruderul C800 e pe cardan/injectie din 2005 incoace, nu stiu Marauder, asa e? Cu lant? Eu am vn 800 de vreo 8 ani si nu am ce sa-i reprosez, e cel mai iute dintre cele de mai sus, stiu ca multi o sa zica ca vn750 e cu ~6 cai mai puternic si rupe, dar ma rog... eu in comparatie directa n-am observat asta. In afara reviziilor obisnuite eu n-am avut ce comenta la niciun capitol in ce priveste aceasta motocicleta si nici de la altii n-am observat comentarii, de-aia cred ca e si asa de indragita pe la noi. In ce priveste drumurile lungi 5% consum cu pasager si bagaje cum ti se pare? Merge 600km+ fara stres, atat am facut eu intr-o zi si nu m-am dat jos demolat dupa ea, eram OK, ca oricine care a facut 600km+ intr-o zi si nu e primul lui drum lung. Totul e tabla pe ea, se poate modifica foarte usor, Acuma daca poti, cumva, urca-te pe unul si da-te cu el, cred ca te vei lamuri singur de ce asa de apreciat. Stiu lume care are mai multe motoare si vn-ul de 800 il tin ca pe sfintele moaste, glumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Aici s-a uitat de Yamaha XV 750/1100 ... preturi mai mult decat accesibile , look acceptabil , motoare rezistente , transmisie pe cardan , jante aliaj sau spite in functie de anul de fabricatie . Singurul oarecum dezavantaj pe care il sesizaz ar fi motorul racit pe aer dar asta nu e un capat de lume ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Marauderul iese din discutie in ceea ce ma priveste.Are linie frumoasa...dar am inteles ca motorul se poate face muci brusc si fara nici o simptoma...si e si pe lant.... tocmai vroiam sa spun ca si marauderul intra in categoria asta... ca posesor de marauder zic ca moartea subita e o poveste orice motor se poate face muci daca nu ii pui ulei sau ii pui de MC do am avut si VN, dar nu mi-as mai lua dragstarul e puturos fata de VS sau VZ si foarte scump VS-ul ramane pe locul 1 (racire pe apa si cardan) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 De ce nu ti-ai mai lua VN? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 am avut mai multe probleme cu el intr-un an decat la marauder in 4 ani - poate am nimerit unul mai nefericit... la kawasaki in general parca motorul face mai multa galagie decat honda sau suzuki si am ipresia ca ceva nu e in regula am avut VN modelul cu roata sibtire pe fata si imi pare mult mai instabila decat una cu roata mai groasa pe fata in categora din care face parte vn-ul au aparut multe modele: VT750, VL800 - cu racire pe apa si cardan, ba chai si cu injectie...iar cu diferenta de 500-1000 de euro ai un motor din alta generatie decat '95 bineinteles ca se exclude vn900 din motive financiare toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 95? Dar din 2005 ce-are? Ca nu e chiar acelasi drac cu ala din 95... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 (editat) Atunci din 2005 sa fie...m-ai pus la punct... Editat Noiembrie 7, 2013 de chrystyanyty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Mda. Pai sa fii sanatos. Ia-ti ce-ti place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lancelot Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 (editat) am avut mai multe probleme cu el intr-un an decat la marauder in 4 ani - poate am nimerit unul mai nefericit... la kawasaki in general parca motorul face mai multa galagie decat honda sau suzuki si am ipresia ca ceva nu e in regula am avut VN modelul cu roata sibtire pe fata si imi pare mult mai instabila decat una cu roata mai groasa pe fata in categora din care face parte vn-ul au aparut multe modele: VT750, VL800 - cu racire pe apa si cardan, ba chai si cu injectie...iar cu diferenta de 500-1000 de euro ai un motor din alta generatie decat '95 bineinteles ca se exclude vn900 din motive financiare toate bune Pt informarea ta, roata subtire pe fata si mai mare in diametru decat cea din spate este specifica pt categoria chopper/custom in care se inscriu modelele VS 800, VN 800 si XVS 650. Omul vrea sa aleaga dintre aceste modele. Cum am mentionat anterior, pt VN 800 si XVS 650 are si optiunea classic/cruiser. Daca vrea cruiser, VS 800 iese din discutie. Eu recomand asa ceva, e cu transmisie pe cardan: Editat Noiembrie 7, 2013 de Lancelot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.