Sari la conținut

Accident la Slatina


kidal
 Share

Postări Recomandate

Hm ! S-ar putea ca soferul sa fi crezut asta, dar ... motociclistul era incadrat foarte frumos pe banda a II-a. Mergea ata, paralel cu axul drumului. Prin nici o manevra nu a dat de inteles ca ar face dreapta.

 

Eu, pe langa ca sunt (vorba lui Florin Piersic) mare cat o teracota, mai port si vesta reflectorizanta. :blush: Si cu toate astea, in drum drept, fata in fata la semafor, conservarul vrea sa faca stanga si sa treaca peste mine. De multe ori mi s-a intamplat. Replica este ca "nu m-a vazut". Asta incepe sa ma deranjeze. Mai bine mi-ar spuna ca m-a vazut, m-a luat in vizor si se pregatea sa ma calce. Parca as accepta mai usor asta. M-as simti oarecum ca un James Bond urmarit prin oras :biker: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Replica este ca "nu m-a vazut". Asta incepe sa ma deranjeze.

Trecand peste cazurile de 'rea credinta', sunt si oameni obositi, altii care nu vad bine in anumite conditii, sau pur si simplu al caror psihic nu le permite in anumite momente sa proceseze anumite informatii, dar la cat de usor se luau (si cred ca inca se iau) carnetele, au si ei carnet si masina. Teoretic examele medical si psihologic trebuiau sa mai elimine din cazurile astea, dar eu unul nu am auzit de sofer cu psihologicu' picat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Navigând pe net am dat peste asta...

 

http://www.romaniatv.net/motociclist-spulberat-de-un-sofer-grabit-accidentul-a-fost-filmat-de-camerele-de-supraveghere_107704.html

 

Mă întreb... oare cum dracu pot unii şoferi fi atât de orbi. Totuşi cred eu, dacă motociclistul ar fi folosit claxonul (sau poate l-a folosit, cine ştie) şi nu ar fi dat atâta crezanie în faptul că el are prioritate pe acel drum şi ar fi redus viteza în intersecţie văzând acel automobil trei sferturi cu botul în stradă, accest accident ar fi putut fi evitat.

 

Bine măcar că a scăpat cu viaţă.

is singurul care crede ca masina care iesea nu l-a vazut de masina care facea dreapta din drumul cu prioritate?

 

de pe unele moto se vede peste masini, adica sunt sanse ca motoristul sa fi vazut masina care statea sa iasa, dar, DACA e asa, degeaba a vazut-o daca nu s-a gandit ca ala nu-l vede la randu-i.

 

e ca la faza cand ai un tir/autobuz/ceva mai mare pe banda 1, tu esti pe doi si e curba la dreapta, eu unul stau in banca mea, nu stiu ce e dupa TIR/autobuz/etc, daca e ceva ce vede masina mare, crede ca are timp sa treaca de ea, dar pe mine nu ma vede.

 

bine ca nu a crapat.

 

Trecand peste cazurile de 'rea credinta', sunt si oameni obositi, altii care nu vad bine in anumite conditii, sau pur si simplu al caror psihic nu le permite in anumite momente sa proceseze anumite informatii, dar la cat de usor se luau (si cred ca inca se iau) carnetele, au si ei carnet si masina. Teoretic examele medical si psihologic trebuiau sa mai elimine din cazurile astea, dar eu unul nu am auzit de sofer cu psihologicu' picat.

tot ce se poate.

nebun sa fii sa intri aiurea in oameni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

is singurul care crede ca masina care iesea nu l-a vazut de masina care facea dreapta din drumul cu prioritate?

 

Exact asta ma gandeam si eu, cred ca nu l-a vazut. Pana la urma toti ne asumam un risc cand ne urcam pe motor, iar accidente se mai intampla.

Problema este ce facem cu cei care "gresesc". Pe mine asta ma deranjeaza. Ai comis-o, trebuie sa platesti. Din pacate la noi se cam ocoleste legea, care si asa nu mi se pare destul de aspra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

is singurul care crede ca masina care iesea nu l-a vazut de masina care facea dreapta din drumul cu prioritate?

 

de pe unele moto se vede peste masini, adica sunt sanse ca motoristul sa fi vazut masina care statea sa iasa, dar, DACA e asa, degeaba a vazut-o daca nu s-a gandit ca ala nu-l vede la randu-i.

Nu, si mie mi se pare la fel. Motociclistul era ascuns dupa masina care facea dreapta. De asemeni, data fiind pozitia pe care o avea pe motor e posibil ca, la randul lui sa nu-l fi vazut pe cel care pleca de pe straduta cu cedeaza.

 

Din pacate e genul de accident pe care ca sa-l poti evita trebuie sa fii MULT prea paranoic.

 

Din fericire, rider-ul mergea civilizat si astfel s-a lasat cu urmari relativ usoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar ca soferul s-a uitat superficial in stanga. Probabil a vazut cu coada ochiului ca din stanga nu mai vine nicio masina (moto fiind usor mascat de auto din fata lui de auto care a facut dreapta), apoi s-a uitat repede in dreapta si a vazut ca e liber si i-a dat repede sa intre. Motoretistu chiar nu avea ce sa ii faca. Bine ca macar mergea relativ lejer si ca impactul a fost cu partea din fata a masinii (daca ar fi intrat la jumatatea masinii probabil ar fi fost mai nasol).

 

Asta imi aduce aminte de un ghid de supravietuire citit mai demult care zicea ca atunci cand vezi ca nu mai ai nicio sansa de a evita impactul, sa eviti 2 chestii: a) sa "culci" motorul si B) sa intri in masina in zona stalpilor acolo unde este cea mai dura (pe cat posibil sa incerci sa intri in ea spre exremitati astfel incat sa poti sari peste ea sau macar sa iei contact cu capota / portbagaj - sunt parti mai moi ale unei masini).

 

Apropo de accidente idioate, imi aduc aminte de unul stupid vazut live in care un motopolitist (cu girofarul pus) a intrat intr-o blonda cu un Subaru Forrester care a incercat sa intoarca pe Regina Elisabeta (portiunea dintre Calea Victoriei si Academiei - vizavi de Paul) - evident pe linie continua. Noroc ca a intrat in masina in dreptul rotii din fata, a sarit peste capota si a aterizat in picioare pe trotuar (leziuni minime, cateva vanatai la tibie)

Editat de 28fun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una dintre primele cauze in accidentele cu moto este si ca noi nu suntem vizibili in trafic, eu port si vesta reflectorizanta peste geaca, la moto am montat daylight pe langa faptul ca merg cu faza scurta aprinsa, am evacuare sport si ma gandesc si la un claxon mai puternic ; cred ca s-ar impune obligativitatea purtarii si de vesta reflectorizanta pe langa casca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una dintre primele cauze in accidentele cu moto este si ca noi nu suntem vizibili in trafic, eu port si vesta reflectorizanta peste geaca, la moto am montat daylight pe langa faptul ca merg cu faza scurta aprinsa, am evacuare sport si ma gandesc si la un claxon mai puternic ; cred ca s-ar impune obligativitatea purtarii si de vesta reflectorizanta pe langa casca.

ce spui tu ajuta dar nu elimina 100% pericolul.

mult mai important decat cele de mai sus este stilul de condus. zicea cineva, mergi mai incet c-ajungi mai departe.

 

bine, saracul individ mergea incet..tot n-a fost suficient. poate daca vedea masina care vrea sa iasa nu se mai intampla beleaua.

 

cand e sa se futa...se fute, indiferent de ce incerci.

 

.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Navigând pe net am dat peste asta...

 

http://www.romaniatv.net/motociclist-spulberat-de-un-sofer-grabit-accidentul-a-fost-filmat-de-camerele-de-supraveghere_107704.html

 

Mă întreb... oare cum dracu pot unii şoferi fi atât de orbi. Totuşi cred eu, dacă motociclistul ar fi folosit claxonul (sau poate l-a folosit, cine ştie) şi nu ar fi dat atâta crezanie în faptul că el are prioritate pe acel drum şi ar fi redus viteza în intersecţie văzând acel automobil trei sferturi cu botul în stradă, accest accident ar fi putut fi evitat.

 

Bine măcar că a scăpat cu viaţă.

Bai, scuzele mele ... insa m-am tot uitat la primele 4 secunde intr-una de vreo 10 ori ...

Din pacate, motociclistul nu a stiut deloc sa franeze. O putea opri cu usurinta pana in masina daca stia sa franeze. Din cate vad eu a franat cu spatele, si probabil NUMAI cu spatele. Daca ar fi franat si cu fata se oprea linistit la 1-2 metri de masina.

Nu mai vorbesc ca n-a facut nicio eschiva sa intre pe banda 1, desi era logic ca acolo era singura scapare.

Pacat ca sunt multi ca el ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

is singurul care crede ca masina care iesea nu l-a vazut de masina care facea dreapta din drumul cu prioritate?

 

de pe unele moto se vede peste masini, adica sunt sanse ca motoristul sa fi vazut masina care statea sa iasa, dar, DACA e asa, degeaba a vazut-o daca nu s-a gandit ca ala nu-l vede la randu-i.

 

e ca la faza cand ai un tir/autobuz/ceva mai mare pe banda 1, tu esti pe doi si e curba la dreapta, eu unul stau in banca mea, nu stiu ce e dupa TIR/autobuz/etc, daca e ceva ce vede masina mare, crede ca are timp sa treaca de ea, dar pe mine nu ma vede.

Am studiat mai atent cazul. S-ar putea sa ai dreptate. Daca e asa, avem o prevedere in plus la conducerea preventiva: Sa nu ne prinda intersectia mergand paralel si putin in spatele celui din dreapta (automobilul de pe banda unu). Chestiunea este ca nicicum nu pot sa ma gandesc cum s-ar putea face acest lucru daca pe banda din dreapta avem nu o masina, ci o coloana de masini. Ar trebui sa coboram viteza pana in treapta intai la fiecare intersectie, ceea ce e absurd !

 

Nu mai vorbesc ca n-a facut nicio eschiva sa intre pe banda 1, desi era logic ca acolo era singura scapare.

Pacat ca sunt multi ca el ...

Teoretic ai dreptate. Practic, cu totii speram ca nesimtitul care nu ne acorda prioritatea se opreste odata si odata, de aceea alegem sa cautam calea de scapare spre axul drumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, scuzele mele ... insa m-am tot uitat la primele 4 secunde intr-una de vreo 10 ori ...

Din pacate, motociclistul nu a stiut deloc sa franeze. O putea opri cu usurinta pana in masina daca stia sa franeze. Din cate vad eu a franat cu spatele, si probabil NUMAI cu spatele. Daca ar fi franat si cu fata se oprea linistit la 1-2 metri de masina.

Nu mai vorbesc ca n-a facut nicio eschiva sa intre pe banda 1, desi era logic ca acolo era singura scapare.

Pacat ca sunt multi ca el ...

 

 

Bitch,please.Pe forum,toti au reflexe de MotoGp... :wacko: :wacko:

 

Domnule expert,te invit sa te mai uiti inca o data la film,din cate observ cele 10 ori nu ti-au fost indeajuns.

 

Conducatorul masinii prezente pe prima banda nici nu a apucat sa vireze complet la dreapta,cand masina vinovata de accident deja era in miscare ba mai mult a si accelerat in momentul respectiv.

Nu la modul ca scoate botul pe prima banda,era deja acolo...asta pur si simplu intra blana si il spulbera pe motociclist.

Avand in vedere acest lucru,unde sa mai franeze eficient cel din urma sau cand sa mai evite,cand totul sa intamplat in doua secunde si 10-15 metri distanta?

 

Daca tu nu vezi cum tasneste masina respectiva atunci te invit sa mergi sa-ti faci un control oftalmologic.

.

Editat de WickedAssHell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bitch,please.Pe forum,toti au reflexe de MotoGp... :wacko: :wacko:

 

Domnule expert,te invit sa te mai uiti inca o data la film,din cate observ cele 10 ori nu ti-au fost indeajuns.

 

Conducatorul masinii prezente pe prima banda nici nu a apucat sa vireze complet la dreapta,cand masina vinovata de accident deja era in miscare ba mai mult a si accelerat in momentul respectiv.

Nu la modul ca scoate botul pe prima banda,era deja acolo...asta pur si simplu intra blana si il spulbera pe motociclist.

Avand in vedere acest lucru,unde sa mai franeze eficient cel din urma sau cand sa mai evite,cand totul sa intamplat in doua secunde si 10-15 metri distanta?

 

Daca tu nu vezi cum tasneste masina respectiva atunci te invit sa mergi sa-ti faci un control oftalmologic.

.

Nu's expert ... insa:

1. daca tragi o linie imaginara pe directia drumului de la motociclist, la secunda 0 vei observa ca motociclistul putea sa vada masina care ii va fi fatala, cu toate astea, nu a schitat niciun gest de reducere a vitezei, pana cand a fost inevitabil.

2. A franat cu spatele mai mult decat cu fata, dovada clara fiind deraparea spatelui catre dreapta. Nu-mi dau seama, poate carosabilul era umed si n-a vrut sa riste ... poate a facut bine, ca daca o punea jos era mort.

 

Nu incerc sa spun neeaparat ca putea fi evitat, insa, asa cum multi motociclisti o fac, protagonistul se pare ca s-a simtit aparat de "legislatia rutiera" care-i dadea prioritate pe acel drum si s-a mai bazat si pe atentia soferului ca il va vedea si va frana ... in loc sa se bazeze pe franele lui si pe incercarea de a evita.

Nu e mare filozofie sa tragi niste linii imaginare cu posibile traiectorii ale masinilor de pe drum, si asta trebuie facuta mereu, in timp ce mergi ... nu dupa accident de la o camera pe un stalp.

 

Nu incerc sa judec baiatul, insa pot judeca altii care citesc acum eventuale cai de evitare.

 

Un exemplu clar de focusare gresita cu cateva clipe inainte de accident este chiar sotia mea ... care in loc sa se concentreze la cum sa franeze mai bine si sa schimbe directia de mers a masinii in timpul franarii astfel incat socul sa fie cat mai mic ... ea s-a infipt in claxon.

Textul de dupa? "Pai eu eram pe drum prioritar ... ailalta a intrat de pe cedeaza ... daca in locul meu era un TIR aia murea" ... Da bravo, insa, sa revenim la realitate ... masina e in service, dau zilnic telefoane la atelier si la asigurator, copilul s-a speriat ... etc. Mai conteaza cine e de vina? Pt mine nu ...

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa pui frana brusca cu fata pe vremea asta....inseamna ca-ti place sa pupi asfaltu'.

Si ce daca a pus mai mult frana spate?.... daca nu era rahatul ala in fata lui....accelera si o repunea pe traiectorie...

Automobilistul nu s-a asigurat si nu a acordat prioritate....punct! Probabil, n-o sa se opreasca pana nu omoara pe vreunul....Oricum,idiot sofer!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma abtin cu greu sa nu te jignesc....desi te incadrezi in tagma corifeilor care comenteaza aiurea (la rece,din fata calculatorului) un accident....si care sustine ca accidentul putea fi evitat(doar vorbim de cel mai motociclist dintre noi, tu)!

Eu ca si tine, am avut o parere....dar, spre deosebire de tine, sustin doar ce este evident: soferul masinii nu s-a asigurat. Tu vii cu acuze, ca ala trebuia sa vada masina si sa franeze din timp, desi era pe un drum cu prioritate...Da stiu, traim in Romania si ca sa supravietuim trebuie sa ai putina paranoia...

De curiozitate: tu mai mergi pe vremea asta cu motorul ?

Eu da... si nu bruschez fata decat in cazuri extreme, prefer sa ma sui pe frana spate (ma refer strict la vremea de azi,cu frig,ceata si umezeala dimineata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma abtin cu greu sa nu te jignesc....desi te incadrezi in tagma corifeilor care comenteaza aiurea (la rece,din fata calculatorului) un accident....si care sustine ca accidentul putea fi evitat(doar vorbim de cel mai motociclist dintre noi, tu)!

Eu ca si tine, am avut o parere....dar, spre deosebire de tine, sustin doar ce este evident: soferul masinii nu s-a asigurat. Tu vii cu acuze, ca ala trebuia sa vada masina si sa franeze din timp, desi era pe un drum cu prioritate...Da stiu, traim in Romania si ca sa supravietuim trebuie sa ai putina paranoia...

De curiozitate: tu mai mergi pe vremea asta cu motorul ?

Eu da... si nu bruschez fata decat in cazuri extreme, prefer sa ma sui pe frana spate (ma refer strict la vremea de azi,cu frig,ceata si umezeala dimineata)

Nu te mai abtine, ca nici eu nu ma pot abtine sa nu te jignesc ... Nu ma dau cu mobra, doar pe tastatura ... am tocit M-ul si U-ul pe genunchiul stang si I-ul si E-ul la dreptu de atata dat pe forum.

Ce nu ai inteles tu este ca nu am acuzat mobristul. Nu stiu unde vezi tu asta ... Numai un (cuvant urat) ar spune ca mobristul este de vina in acest accident.

Am spus ca se putea evita. Daca tu nu poti sau nu vrei, e problema ta. Scurt pe 2 ... asfalt uscat si plin de aderenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, scuzele mele ... insa m-am tot uitat la primele 4 secunde intr-una de vreo 10 ori ...

Din pacate, motociclistul nu a stiut deloc sa franeze. O putea opri cu usurinta pana in masina daca stia sa franeze. Din cate vad eu a franat cu spatele, si probabil NUMAI cu spatele. Daca ar fi franat si cu fata se oprea linistit la 1-2 metri de masina.

Nu mai vorbesc ca n-a facut nicio eschiva sa intre pe banda 1, desi era logic ca acolo era singura scapare.

Pacat ca sunt multi ca el ...

Tu te-ai uitat de cateva ori , ai analizat,ai cautat variante,ai incercat sa gasesti varianta cea mai buna sau ai incercat sa-ti dai seama cum ai fi reactionat tu in momentul acela. Cred ca toti am facut acelasi lucru ca si tine,dar...Sa nu uitam ca motociclistul implicat nu a avut mult timp la dispozitie sa analizeze, poate ca nu este experimentat, poate ca este dar atunci a luat o decizie gresita sau poate ca nu a vrut sa franeze prea tare cu fata. De ce sa nu ne imaginam ca datorita faptului ca a blocat spatele si s-a dus in lateral a fost in avantajul lui ? O coliziune frontala cred ca nu l-ar fi avantajat deloc. Sunt situatii in care experienta isi spune cuvantul , dar sunt si situatii in care chiar si cei mai experimentati iau decizii gresite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu's expert ... insa:

1. daca tragi o linie imaginara pe directia drumului de la motociclist, la secunda 0 vei observa ca motociclistul putea sa vada masina care ii va fi fatala, cu toate astea, nu a schitat niciun gest de reducere a vitezei, pana cand a fost inevitabil.

2. A franat cu spatele mai mult decat cu fata, dovada clara fiind deraparea spatelui catre dreapta. Nu-mi dau seama, poate carosabilul era umed si n-a vrut sa riste ... poate a facut bine, ca daca o punea jos era mort.

 

Nu incerc sa spun neeaparat ca putea fi evitat, insa, asa cum multi motociclisti o fac, protagonistul se pare ca s-a simtit aparat de "legislatia rutiera" care-i dadea prioritate pe acel drum si s-a mai bazat si pe atentia soferului ca il va vedea si va frana ... in loc sa se bazeze pe franele lui si pe incercarea de a evita.

Nu e mare filozofie sa tragi niste linii imaginare cu posibile traiectorii ale masinilor de pe drum, si asta trebuie facuta mereu, in timp ce mergi ... nu dupa accident de la o camera pe un stalp.

 

Nu incerc sa judec baiatul, insa pot judeca altii care citesc acum eventuale cai de evitare.

 

Un exemplu clar de focusare gresita cu cateva clipe inainte de accident este chiar sotia mea ... care in loc sa se concentreze la cum sa franeze mai bine si sa schimbe directia de mers a masinii in timpul franarii astfel incat socul sa fie cat mai mic ... ea s-a infipt in claxon.

Textul de dupa? "Pai eu eram pe drum prioritar ... ailalta a intrat de pe cedeaza ... daca in locul meu era un TIR aia murea" ... Da bravo, insa, sa revenim la realitate ... masina e in service, dau zilnic telefoane la atelier si la asigurator, copilul s-a speriat ... etc. Mai conteaza cine e de vina? Pt mine nu ...

 

 

Tu te-ai uitat de cateva ori , ai analizat,ai cautat variante,ai incercat sa gasesti varianta cea mai buna sau ai incercat sa-ti dai seama cum ai fi reactionat tu in momentul acela. Cred ca toti am facut acelasi lucru ca si tine,dar...Sa nu uitam ca motociclistul implicat nu a avut mult timp la dispozitie sa analizeze, poate ca nu este experimentat, poate ca este dar atunci a luat o decizie gresita sau poate ca nu a vrut sa franeze prea tare cu fata. De ce sa nu ne imaginam ca datorita faptului ca a blocat spatele si s-a dus in lateral a fost in avantajul lui ? O coliziune frontala cred ca nu l-ar fi avantajat deloc. Sunt situatii in care experienta isi spune cuvantul , dar sunt si situatii in care chiar si cei mai experimentati iau decizii gresite.

 

DACA NU CITESTI TOT CE SCRIU ... MAI BINE TE ABTII SI TU SI ALA DE DINAINTE.

 

NU AM INCERCAT SA SPUN DECAT CA DEPINDE DE VOI DACA AJUNGETI ACASA SAU NU ... NU DE LEGE

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea este ca o data ce a facut gica dreapta, creierul prostului, in regim automat, nu a mai luat in seama ca ar putea veni ceva pe langa gica, asa ca a intors capul si a vrut sa intre pe drum in fata celui care pleca de pe loc pe sensul celalalt.

asta era in capul lui, "sa ii intru aluia in fatza!"

nu cred ca un om treaz sa fie atat de prost incat sa nu vada motociclstul si sa si accelereze. parerea mea este ca el se uita numai in dreapta dupa ce a vazul intentia vehiculului de langa el sa vireze dreapta

 

eu cred ca p-asta o luam. asta pentru ca nu ma asteptam sa vina peste mine, cred ca ii acordam un risc minim si asumam ca m-a vazut.

 

ca va urcati pe frane, ca derapati, ca ocoleati ca etc etc etc etc..e ca si cum te-ai fi asteptat ca un autobuz de pe contra sens trage de volan si intra peste voi.

bineinteles ca se putea evita. daca lasati motocicleta acasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea este ca o data ce a facut gica dreapta, creierul prostului, in regim automat, nu a mai luat in seama ca ar putea veni ceva pe langa gica, asa ca a intors capul si a vrut sa intre pe drum in fata celui care pleca de pe loc pe sensul celalalt.

asta era in capul lui, "sa ii intru aluia in fatza!"

nu cred ca un om treaz sa fie atat de prost incat sa nu vada motociclstul si sa si accelereze. parerea mea este ca el se uita numai in dreapta dupa ce a vazul intentia vehiculului de langa el sa vireze dreapta

 

eu cred ca p-asta o luam. asta pentru ca nu ma asteptam sa vina peste mine, cred ca ii acordam un risc minim si asumam ca m-a vazut.

 

ca va urcati pe frane, ca derapati, ca ocoleati ca etc etc etc etc..e ca si cum te-ai fi asteptat ca un autobuz de pe contra sens trage de volan si intra peste voi.

bineinteles ca se putea evita. daca lasati motocicleta acasa

Ei bine afla ca sunt cativa pe aici care ar fi putut evita accidentul , ba chiar cu destula usurinta. Chiar daca ar fi avut motocicleta la ei...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei bine afla ca sunt cativa pe aici care ar fi putut evita accidentul , ba chiar cu destula usurinta. Chiar daca ar fi avut motocicleta la ei...

 

jos palaria pentru ei, eu, daca eram o luam. si o luam pentru ca nu ma asteptam.

as baga-o la capitolul "ghinion"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) ce afirmatii copilaresti bagi mai teiule ...

Eu n-am scris ca o puteam evita. Eu am scris ca cred ca se putea evita. Bineintels daca incepea franatul sau macar sa reduca de cand a vazut ca iese o masina de acolo.

Nu stiu de ce trebuie sa deformati tot cacatul asta ... sa ne luam la misto e cel mai usor, sa ne gandim cum ar putea fi evitat ... e prea complicat ... sa invatam ceva? ... maine ...

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...