Sari la conținut

cbr 600 f4i nu porneste


costas1984
 Share

Postări Recomandate

rectific este f4 nu f4i.scuze

 

ideea este alta...se comporta asa doar la inceput de sezon si daca vreau sa o pornesc acum in anotimp rece daca nu a mai fost pornita de 2 saptamani.in rest porneste fara absolut nicio problema,motorul se aude f bine...de asta ziceam ca este ciudat.O am de 7 ani si a facut pt prima data asa la inceput de sezon si acum cand s a racit afara

O motocicleta cu probleme electrice nu porneste bine la cald si mai putin bine la rece (parerea mea care nu sunt nici mecanic nici electrician), insa nu am vazut inca o motocicleta care sa fie in mintile ei si sa nu porneasca din cauza scanteiei slabe sau alte povesti. Masoara compresia (10 lei cred ca te costa, hai 20 ca e cu carene) vezi ce rezultat ai si daca e bun, vezi cum arata bujiile, vezi daca ai benzina, aer si asa mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

da' in astia 7 ani macar o verificare a jocurilor de supape ai facut?

 

Stiu ca omu' asta (din care am citat) are un comportament compulsiv-obsesiv cand vine vorba de Honda, dar mai cititi si restul replicilor lui. El e incapatanat, dar (uneori :P ) stie ce vorbeste.

 

Catre initiator - o iei de la simplu la complex, ai toata iarna la dispozitie sa-i dai de cap si sa o revizionezi:

- filtru de aer

- bujii

- soc, alimentare benzina

- baterie (stiu ca are doar 4 luni, dar totusi...)

- compresie

- joc supape

 

La final ii faci cadou o sincronizare si te dai si sezonul urmator fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e F4 fara i, are soc manual? Functioneaza? Cum folosesti socul?

F4 fara I,da...functioneaza si este manual bineinteles.la pornire il trag maxim apoi treptat dupa cum se aude motorul il dau spre minim...

 

Stiu ca omu' asta (din care am citat) are un comportament compulsiv-obsesiv cand vine vorba de Honda, dar mai cititi si restul replicilor lui. El e incapatanat, dar (uneori :P ) stie ce vorbeste.

 

Catre initiator - o iei de la simplu la complex, ai toata iarna la dispozitie sa-i dai de cap si sa o revizionezi:

- filtru de aer

- bujii

- soc, alimentare benzina

- baterie (stiu ca are doar 4 luni, dar totusi...)

- compresie

- joc supape

 

La final ii faci cadou o sincronizare si te dai si sezonul urmator fara probleme.

ms de informatii,o sa incep cu bujiile ,filtrul de aer este k&n curatat acum 2 3000 de km.vedem ce zice,daca zice.O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spui, folosesti socul corect. Cand scoti bujiile, uite-te cu atentie la ele, sa aibe culoarea buna la electrod etc, asta spune multe despre cum functioneaza motorul. Gasesti poze pe net cu cum trebuie si cum nu trebuie sa arate o bujie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spui, folosesti socul corect. Cand scoti bujiile, uite-te cu atentie la ele, sa aibe culoarea buna la electrod etc, asta spune multe despre cum functioneaza motorul. Gasesti poze pe net cu cum trebuie si cum nu trebuie sa arate o bujie.

 

Acum cred ca e tardiv, ca a inecat-o deja in incercarile esuate de pornire...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand dai la automat in draci si nu o ia, da bujiile jos sa vezi daca sunt ude sau uscate

inainte sa nu iti mai porneasca cum porneai motocicleta la rece? pornea usor, la sfert?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baterie, carburatoare, filtre, bujii = suta de euro. Si cind colo, ce sa vezi? La anii ei nu mai avea compresie in cilindri. Nu e primul motor cu aceasta problema. Un simplu test de compresie rezolva totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand dai la automat in draci si nu o ia, da bujiile jos sa vezi daca sunt ude sau uscate

 

inainte sa nu iti mai porneasca cum porneai motocicleta la rece? pornea usor, la sfert?

nu chiar la sfert dar la jumate tot pornea

 

Baterie, carburatoare, filtre, bujii = suta de euro. Si cind colo, ce sa vezi? La anii ei nu mai avea compresie in cilindri. Nu e primul motor cu aceasta problema. Un simplu test de compresie rezolva totul.

asa este,un test de compresie...numai ca trebuie sa gasesc pe cineva sa vina cu testul la mine;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un manometru care se monteaza in loc de bujie; cat de greu poate sa fie de transportat? vezi ottoman/ambulanta moto asigura si diagnosticare sau reparatii la domiciliu. ia legatura cu el, daca nu vrei sa platesti o duba sa-ti duca motorul in service. desi, per total, cam tot pe acolo o sa iesi ca bani cel mai probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baterie, carburatoare, filtre, bujii = suta de euro. Si cind colo, ce sa vezi? La anii ei nu mai avea compresie in cilindri. Nu e primul motor cu aceasta problema. Un simplu test de compresie rezolva totul.

 

Eu ziceam sa le verifice de la simplu la complicat, nu sa le schimbe.

Cand scoti bujiile sa le verifici, iei si compresia, logic.

 

 

E bine ca macar a aflat ce motoreta are cu ajutorul topicului asta.

 

Cu siguranta de pe forum nu poate afla exact ce are motorul. Doar de la Performance Solution poate afla ca "e normal, e Honda". :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu mai porneste din cauza lipsa de compresie trebuie sa aibe probleme grave la cilindrii, segmenti sau valve(timing).

Eu numai vechituri (pe benzina) am condus in viata mea (imi plac, nu sunt sarac) si niciodata nu am avut probleme cu pornire din cauza lipsa de compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea si a inca unui fost posesor de F4 cel mai probabil este pompa de benzina, la cum povestesti ca se intampla. Pune-o pe direct si o sa iti mearga. Asta inainte sa te apuci sa bagi bani in ea. Asa am facut si la a mea, si la a lui Shinu. We've been there ... Daca nu se rezolva asa, sunam un specialist :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea si a inca unui fost posesor de F4 cel mai probabil este pompa de benzina, la cum povestesti ca se intampla. Pune-o pe direct si o sa iti mearga. Asta inainte sa te apuci sa bagi bani in ea. Asa am facut si la a mea, si la a lui Shinu. We've been there ... Daca nu se rezolva asa, sunam un specialist :)

da,o sa vad si cu pompa de benzina..desi nu cred ca avea cum sa se strice stand cu husa pe ea...totusi o sa dau si bujiile jos daca tot ma apuc de treaba,numai ca o sa am nevoie de cheie de la tine:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea si a inca unui fost posesor de F4 cel mai probabil este pompa de benzina, la cum povestesti ca se intampla. Pune-o pe direct si o sa iti mearga. Asta inainte sa te apuci sa bagi bani in ea. Asa am facut si la a mea, si la a lui Shinu. We've been there ... Daca nu se rezolva asa, sunam un specialist :)

 

Este o varianta si asta - sa nu mai bage pompa benzina. Problema ar putea fi de la pompa sau de la releul pompei...

Daca ai de gand sa elimini releul - in caz ca el se dovedeste a fi vinovatul si nu vrei sa-l schimbi - vezi sa nu alimentezi pompa direct de la baterie, ci sa iei plusul de la un fir care se alimenteaza cand e contactul pus.

Pe de alta parte, daca ar fi pompa, de ce ti-ar mai fi facut problemele astea si in primavara ?

 

ideea este alta...se comporta asa doar la inceput de sezon si daca vreau sa o pornesc acum in anotimp rece daca nu a mai fost pornita de 2 saptamani.in rest porneste fara absolut nicio problema,motorul se aude f bine...de asta ziceam ca este ciudat.O am de 7 ani si a facut pt prima data asa la inceput de sezon si acum cand s a racit afara

 

Pompa o verici simplu - ridici rezervorul, scoti furtunul de alimentare care intra in carburatoare, pui contactul si dai la automat. Daca scuipa benzina, mergi mai departe (bujii, carburatoare, verificare compresie, etc). Daca nu scuipa, investighezi pista pompa/ releu pompa. Daca releul e ok, dar pompa nu merge, pompa e de vina. Nu-i grav, se repara si astea - exista kituri de reparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o varianta si asta - sa nu mai bage pompa benzina. Problema ar putea fi de la pompa sau de la releul pompei...

Daca ai de gand sa elimini releul - in caz ca el se dovedeste a fi vinovatul si nu vrei sa-l schimbi - vezi sa nu alimentezi pompa direct de la baterie, ci sa iei plusul de la un fir care se alimenteaza cand e contactul pus.

Pe de alta parte, daca ar fi pompa, de ce ti-ar mai fi facut problemele astea si in primavara ?

 

 

Pompa o verici simplu - ridici rezervorul, scoti furtunul de alimentare care intra in carburatoare, pui contactul si dai la automat. Daca scuipa benzina, mergi mai departe (bujii, carburatoare, verificare compresie, etc). Daca nu scuipa, investighezi pista pompa/ releu pompa. Daca releul e ok, dar pompa nu merge, pompa e de vina. Nu-i grav, se repara si astea - exista kituri de reparatie.

sa o lamurim cumva...daca ar fi pompa de benzina cauza,nu as fi avut probleme doar la inceput de sezon,ci pe tot parcursul lui...eu o sa o verific oricum,dar ca idee...

Editat de costas1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...