zu1u Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 rectific este f4 nu f4i.scuze ideea este alta...se comporta asa doar la inceput de sezon si daca vreau sa o pornesc acum in anotimp rece daca nu a mai fost pornita de 2 saptamani.in rest porneste fara absolut nicio problema,motorul se aude f bine...de asta ziceam ca este ciudat.O am de 7 ani si a facut pt prima data asa la inceput de sezon si acum cand s a racit afara O motocicleta cu probleme electrice nu porneste bine la cald si mai putin bine la rece (parerea mea care nu sunt nici mecanic nici electrician), insa nu am vazut inca o motocicleta care sa fie in mintile ei si sa nu porneasca din cauza scanteiei slabe sau alte povesti. Masoara compresia (10 lei cred ca te costa, hai 20 ca e cu carene) vezi ce rezultat ai si daca e bun, vezi cum arata bujiile, vezi daca ai benzina, aer si asa mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costas1984 Postat Noiembrie 19, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2013 o sa incerc variantele de mai sus,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SO_TOXIC Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 lasa-mi te rog un numar de telefon pe privat si se rezolva sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 lasa-mi te rog un numar de telefon pe privat si se rezolva sigur ii dai omului o motocicleta, nu o honda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 ii dai omului o motocicleta, nu o honda? Cu Honda inteleg sa ai o problema ( e mult prea buna ), dar omul asta ce ti-a facut ? Ofera-i o" solutie performanta" sa-si repare mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Asa face pe toate topicurile cu probleme din cate am vazut. Cate un sfat ok pe ici pe colo si multa muuulta gargara pe langa. Da' na asa e el n-ai ce-i face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Daca e F4 fara i, are soc manual? Functioneaza? Cum folosesti socul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 da' in astia 7 ani macar o verificare a jocurilor de supape ai facut? Stiu ca omu' asta (din care am citat) are un comportament compulsiv-obsesiv cand vine vorba de Honda, dar mai cititi si restul replicilor lui. El e incapatanat, dar (uneori ) stie ce vorbeste. Catre initiator - o iei de la simplu la complex, ai toata iarna la dispozitie sa-i dai de cap si sa o revizionezi: - filtru de aer - bujii - soc, alimentare benzina - baterie (stiu ca are doar 4 luni, dar totusi...) - compresie - joc supape La final ii faci cadou o sincronizare si te dai si sezonul urmator fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costas1984 Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2013 Daca e F4 fara i, are soc manual? Functioneaza? Cum folosesti socul? F4 fara I,da...functioneaza si este manual bineinteles.la pornire il trag maxim apoi treptat dupa cum se aude motorul il dau spre minim... Stiu ca omu' asta (din care am citat) are un comportament compulsiv-obsesiv cand vine vorba de Honda, dar mai cititi si restul replicilor lui. El e incapatanat, dar (uneori ) stie ce vorbeste. Catre initiator - o iei de la simplu la complex, ai toata iarna la dispozitie sa-i dai de cap si sa o revizionezi: - filtru de aer - bujii - soc, alimentare benzina - baterie (stiu ca are doar 4 luni, dar totusi...) - compresie - joc supape La final ii faci cadou o sincronizare si te dai si sezonul urmator fara probleme. ms de informatii,o sa incep cu bujiile ,filtrul de aer este k&n curatat acum 2 3000 de km.vedem ce zice,daca zice.O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Dupa cum spui, folosesti socul corect. Cand scoti bujiile, uite-te cu atentie la ele, sa aibe culoarea buna la electrod etc, asta spune multe despre cum functioneaza motorul. Gasesti poze pe net cu cum trebuie si cum nu trebuie sa arate o bujie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Dupa cum spui, folosesti socul corect. Cand scoti bujiile, uite-te cu atentie la ele, sa aibe culoarea buna la electrod etc, asta spune multe despre cum functioneaza motorul. Gasesti poze pe net cu cum trebuie si cum nu trebuie sa arate o bujie. Acum cred ca e tardiv, ca a inecat-o deja in incercarile esuate de pornire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costas1984 Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2013 Acum cred ca e tardiv, ca a inecat-o deja in incercarile esuate de pornire... bine,sa zicem ca as fi inecat o...a 2 a a 3 a zi ar fi trebuit sa porneasca deoarece oricum cred ca s ar fi evaporat benzina de pe electrod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 cand dai la automat in draci si nu o ia, da bujiile jos sa vezi daca sunt ude sau uscateinainte sa nu iti mai porneasca cum porneai motocicleta la rece? pornea usor, la sfert? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Baterie, carburatoare, filtre, bujii = suta de euro. Si cind colo, ce sa vezi? La anii ei nu mai avea compresie in cilindri. Nu e primul motor cu aceasta problema. Un simplu test de compresie rezolva totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costas1984 Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2013 cand dai la automat in draci si nu o ia, da bujiile jos sa vezi daca sunt ude sau uscate inainte sa nu iti mai porneasca cum porneai motocicleta la rece? pornea usor, la sfert? nu chiar la sfert dar la jumate tot pornea Baterie, carburatoare, filtre, bujii = suta de euro. Si cind colo, ce sa vezi? La anii ei nu mai avea compresie in cilindri. Nu e primul motor cu aceasta problema. Un simplu test de compresie rezolva totul. asa este,un test de compresie...numai ca trebuie sa gasesc pe cineva sa vina cu testul la mine;)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 E un manometru care se monteaza in loc de bujie; cat de greu poate sa fie de transportat? vezi ottoman/ambulanta moto asigura si diagnosticare sau reparatii la domiciliu. ia legatura cu el, daca nu vrei sa platesti o duba sa-ti duca motorul in service. desi, per total, cam tot pe acolo o sa iesi ca bani cel mai probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 E bine ca macar a aflat ce motoreta are cu ajutorul topicului asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Baterie, carburatoare, filtre, bujii = suta de euro. Si cind colo, ce sa vezi? La anii ei nu mai avea compresie in cilindri. Nu e primul motor cu aceasta problema. Un simplu test de compresie rezolva totul. Eu ziceam sa le verifice de la simplu la complicat, nu sa le schimbe. Cand scoti bujiile sa le verifici, iei si compresia, logic. E bine ca macar a aflat ce motoreta are cu ajutorul topicului asta. Cu siguranta de pe forum nu poate afla exact ce are motorul. Doar de la Performance Solution poate afla ca "e normal, e Honda". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 M-am referit la faptul ca a aflat ca este F4, fara i Pai te apuci sa repari motoreta cand tu nici nu stii ce motoreta ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Ca sa nu mai porneste din cauza lipsa de compresie trebuie sa aibe probleme grave la cilindrii, segmenti sau valve(timing). Eu numai vechituri (pe benzina) am condus in viata mea (imi plac, nu sunt sarac) si niciodata nu am avut probleme cu pornire din cauza lipsa de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Cat despre Performance, mie imi place omu, e pe treaba lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Din experienta mea si a inca unui fost posesor de F4 cel mai probabil este pompa de benzina, la cum povestesti ca se intampla. Pune-o pe direct si o sa iti mearga. Asta inainte sa te apuci sa bagi bani in ea. Asa am facut si la a mea, si la a lui Shinu. We've been there ... Daca nu se rezolva asa, sunam un specialist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costas1984 Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2013 Din experienta mea si a inca unui fost posesor de F4 cel mai probabil este pompa de benzina, la cum povestesti ca se intampla. Pune-o pe direct si o sa iti mearga. Asta inainte sa te apuci sa bagi bani in ea. Asa am facut si la a mea, si la a lui Shinu. We've been there ... Daca nu se rezolva asa, sunam un specialist da,o sa vad si cu pompa de benzina..desi nu cred ca avea cum sa se strice stand cu husa pe ea...totusi o sa dau si bujiile jos daca tot ma apuc de treaba,numai ca o sa am nevoie de cheie de la tine:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Din experienta mea si a inca unui fost posesor de F4 cel mai probabil este pompa de benzina, la cum povestesti ca se intampla. Pune-o pe direct si o sa iti mearga. Asta inainte sa te apuci sa bagi bani in ea. Asa am facut si la a mea, si la a lui Shinu. We've been there ... Daca nu se rezolva asa, sunam un specialist Este o varianta si asta - sa nu mai bage pompa benzina. Problema ar putea fi de la pompa sau de la releul pompei... Daca ai de gand sa elimini releul - in caz ca el se dovedeste a fi vinovatul si nu vrei sa-l schimbi - vezi sa nu alimentezi pompa direct de la baterie, ci sa iei plusul de la un fir care se alimenteaza cand e contactul pus. Pe de alta parte, daca ar fi pompa, de ce ti-ar mai fi facut problemele astea si in primavara ? ideea este alta...se comporta asa doar la inceput de sezon si daca vreau sa o pornesc acum in anotimp rece daca nu a mai fost pornita de 2 saptamani.in rest porneste fara absolut nicio problema,motorul se aude f bine...de asta ziceam ca este ciudat.O am de 7 ani si a facut pt prima data asa la inceput de sezon si acum cand s a racit afara Pompa o verici simplu - ridici rezervorul, scoti furtunul de alimentare care intra in carburatoare, pui contactul si dai la automat. Daca scuipa benzina, mergi mai departe (bujii, carburatoare, verificare compresie, etc). Daca nu scuipa, investighezi pista pompa/ releu pompa. Daca releul e ok, dar pompa nu merge, pompa e de vina. Nu-i grav, se repara si astea - exista kituri de reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costas1984 Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2013 (editat) Este o varianta si asta - sa nu mai bage pompa benzina. Problema ar putea fi de la pompa sau de la releul pompei... Daca ai de gand sa elimini releul - in caz ca el se dovedeste a fi vinovatul si nu vrei sa-l schimbi - vezi sa nu alimentezi pompa direct de la baterie, ci sa iei plusul de la un fir care se alimenteaza cand e contactul pus. Pe de alta parte, daca ar fi pompa, de ce ti-ar mai fi facut problemele astea si in primavara ? Pompa o verici simplu - ridici rezervorul, scoti furtunul de alimentare care intra in carburatoare, pui contactul si dai la automat. Daca scuipa benzina, mergi mai departe (bujii, carburatoare, verificare compresie, etc). Daca nu scuipa, investighezi pista pompa/ releu pompa. Daca releul e ok, dar pompa nu merge, pompa e de vina. Nu-i grav, se repara si astea - exista kituri de reparatie. sa o lamurim cumva...daca ar fi pompa de benzina cauza,nu as fi avut probleme doar la inceput de sezon,ci pe tot parcursul lui...eu o sa o verific oricum,dar ca idee... Editat Noiembrie 20, 2013 de costas1984 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.