Sari la conținut

Problema incarcare Ducati (doar e Ducati) ;)


Crazy-devil
 Share

Postări Recomandate

eu n-am vazut sa fi incurcat Crazy ceva. n-o fi avind omu 3 doctorate in electroni da' nici n-a zis nimic batator la ochi.

teoretic sigurantele sint gindite sa se arda rapid, fara a se incalzi extrem de tare in prealabil, da' fiind facute cu tona intr-o fabrica chinezeasca, mai stii? pina la urma urmei, curentul tipic prin siguranta aia e considerabil sub cel nominal, asa trebuie dimensionate dumnealor. daca ceva (nu neaparat xenonul ala) a cerscut curentul pina aproape de cel nominal, mai stii?

cert e ca probabil nu are 17V din cauza unui contact prost la siguranta.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce unitati de masura am incurcat?

Ai incurcat A cu Ah .

si ce chestii elementare nu inteleg?

Rolul sigurantei si modul in care este proiectata, diferenta dintre o siguranta si prelungitorul ieftin in care pui aparatul de sudura.

Eu nu ti-am zis ca nu ti s-a topit siguranta, ti-am spus doar ca nu s-a topit din cauza xenonului ci a contactului imperfect din soclul acesteie.

Chiar daca curentul printr-o siguranta ajunge aproape de valoarea nominala tot nu are voie sa se topeasca plasticul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu n-am vazut sa fi incurcat Crazy ceva. n-o fi avind omu 3 doctorate in electroni da' nici n-a zis nimic batator la ochi.

teoretic sigurantele sint gindite sa se arda rapid, fara a se incalzi extrem de tare in prealabil, da' fiind facute cu tona intr-o fabrica chinezeasca, mai stii? pina la urma urmei, curentul tipic prin siguranta aia e considerabil sub cel nominal, asa trebuie dimensionate dumnealor. daca ceva (nu neaparat xenonul ala) a cerscut curentul pina aproape de cel nominal, mai stii?

cert e ca probabil nu are 17V din cauza unui contact prost la siguranta.

eh, uite ca ai inteles cum sta treaba.

nu-s eu un geniu care a descoperit curentul electric, dar nici ultimul prost care se uita la bec si nu stie cum se aprinde.

partea electrica iese din ecuatie. problema care ma framanta pe mine, este cea a alternatorului.

 

Ai incurcat A cu Ah .

Rolul sigurantei si modul in care este proiectata, diferenta dintre o siguranta si prelungitorul ieftin in care pui aparatul de sudura.

Eu nu ti-am zis ca nu ti s-a topit siguranta, ti-am spus doar ca nu s-a topit din cauza xenonului ci a contactului imperfect din soclul acesteie.

Chiar daca curentul printr-o siguranta ajunge aproape de valoarea nominala tot nu are voie sa se topeasca plasticul.

da, scuze. m-am exprimat gresit. diferenta dintre A si Ah. scuze.

rolul sigurantei si cablul a fost doar o comparatie "babeasca"

eu ti-am mai zis ca xenonul este scos din primavara. despre care soclu vorbesti? contactele au fost verificate si rasverificate.

ba are voie sa se topeasca siguranta daca curentul ajunge aproape de valoarea nominala. gn77b a inteles ca sigurantele nu-s toate la fel si ca orice e posibil

 

aAYyBML_460sa.gif

ma... pe mine de ras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre care soclu vorbesti?

Soclul in care se infige siguranta , deobicei se topeste cea principala care deobicei este pe releul de pornire(la ducati nu stiu cum e).

Ori papucii din soclul ala s-au largit in timp si/sau si-au pierdut elasticitatea ori picioarele sigurantei nu aveau dimensiunea corecta. Sansele ca siguranta sa fie atat de proasta incat sa se topeasca plasticul inaintea elementului fuzibil sunt extrem de mici, bineinteles daca excludem contactul imperfect...

Dar cum ti-am spus, tu poti sa crezi ce vrei ,daca nu schimbi soclul sau macar sa strangi papucii o sa ai surpriza sa constati ca ti se vor topi si alte sigurante, chiar daca rezolvi problema incarcarii (care poate avea legatur cu acel contact imperfect). Mai grav poti sa iei si foc de la o chestie deasta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa nu insistam inutil de mult pe faza asta. eu am observat ca siguranta aia intra/iese destul de greu. m-as mira sa nu se simta la mina, se poate compara forta de insertie cu cea de la alta siguranta. cert e ca de fiecare data cind pui mina pe stecherul unui aparat care consuma > 1500W si a mers ceva vreme, e considerabil mai cald decit restul firului.

 

cert mai e ca-i obositor sa vezi topicuri din astea unde niste chestiuni care se verifica in 20 secunde inainteaza totusi pe baza unor speculatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

drace, atata timp cat o sa umblii cu improvizatii... fire anulate, relee de scuter si etc... nu o sa rezolvi niciodata problema. spuneai ca ai schimbat releul la misano dar ai omis sa spui ca ai pus unul de scuter, cu "improvizatiile" aferente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soclul in care se infige siguranta , deobicei se topeste cea principala care deobicei este pe releul de pornire(la ducati nu stiu cum e).

Ori papucii din soclul ala s-au largit in timp si/sau si-au pierdut elasticitatea ori picioarele sigurantei nu aveau dimensiunea corecta. Sansele ca siguranta sa fie atat de proasta incat sa se topeasca plasticul inaintea elementului fuzibil sunt extrem de mici, bineinteles daca excludem contactul imperfect...

Dar cum ti-am spus, tu poti sa crezi ce vrei ,daca nu schimbi soclul sau macar sa strangi papucii o sa ai surpriza sa constati ca ti se vor topi si alte sigurante, chiar daca rezolvi problema incarcarii (care poate avea legatur cu acel contact imperfect). Mai grav poti sa iei si foc de la o chestie deasta....

ok. a fost verificat si ala. nu se pune problema. acolo nu s-a umblat deloc iar slabirea lui ar fi fost imposibila. deci cum am zis. problemele au inceput odata cu montarea xenonului. du, s-au tot schimbat sigurante peste sigurante.

problema topirii "grave" a aparut odata cu problemele incarcarii exagerate. deci ramane sa ne gandim la o siguranta slaba sau un curent apropiat de limita ei.

mai grav. ce mai grav daca am luat foc? :lol: si fix de la acea siguranta de pe incarcare. (nu aia de pe lumini care odata cu trecerea la becul conventional nu a mai facut probleme) deci se subintelege ce si de ce cedeaza.

 

hai sa nu insistam inutil de mult pe faza asta. eu am observat ca siguranta aia intra/iese destul de greu. m-as mira sa nu se simta la mina, se poate compara forta de insertie cu cea de la alta siguranta. cert e ca de fiecare data cind pui mina pe stecherul unui aparat care consuma > 1500W si a mers ceva vreme, e considerabil mai cald decit restul firului.

 

cert mai e ca-i obositor sa vezi topicuri din astea unde niste chestiuni care se verifica in 20 secunde inainteaza totusi pe baza unor speculatii.

dupa cum am zis. eliminam probleme sigurantei. aia a fost verificata si nu a mai cedat din momentul in care am pus becurile vechi.

 

drace, atata timp cat o sa umblii cu improvizatii... fire anulate, relee de scuter si etc... nu o sa rezolvi niciodata problema. spuneai ca ai schimbat releul la misano dar ai omis sa spui ca ai pus unul de scuter, cu "improvizatiile" aferente.

bah, la misano am cumparat releu original din magazin. deci exclud improvizatiile. doar ca a mers limitat ca toate celalalte.

 

improvizatiile le-am facut in primavara. dar n-au fost improvizatii ci doar o testare.

intradevar, ma impacam cu ideia de a arde un releu de scuter, dar nu alea de motocicleta. deci nu iau in considerare suspiciunea ta. ;)

 

acu, hai sa revenim la subiect. adica de ce scoate alternatorul dublu.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

acu, hai sa revenim la subiect. adica de ce scoate alternatorul dublu.

Vezi mah cum e omu'??

Daca-ti da mai putin de ce iti da, daca-ti da mai mult de ce-i asa.. :rusinica:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu, hai sa revenim la subiect. adica de ce scoate alternatorul dublu.

bre, motoreta e la andu... ce dracu mai cauti raspunsuri pe forum? imi este greu sa cred ca nu ii va da de cap... a masurat si el? tot 140V ii da si lui?? eu tot nu pot sa cred asta si tind sa cred in continuare ca ai gresit undeva cu masuratoarea... mai putin da, are logica dar dublu... e cam inexplicabil, ca sa nu zic imposibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, motoreta e la andu... ce dracu mai cauti raspunsuri pe forum? imi este greu sa cred ca nu ii va da de cap... a masurat si el? tot 140V ii da si lui?? eu tot nu pot sa cred asta si tind sa cred in continuare ca ai gresit undeva cu masuratoarea... mai putin da, are logica dar dublu... e cam inexplicabil, ca sa nu zic imposibil.

Andu a masurat si el, doar ca a masurat incarcarea care era 17 sau 18 din ce mi-a zis. deci tot un ca.cat.

 

oricum, ii voi trimite piesele necesare si sa le schimbe. eu eram doar curios daca i s-a mai intamplat cuiva si daca gasesc o explicatie.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Andu a masurat si el, doar ca a masurat incarcarea care era 17 sau 18 din ce mi-a zis. deci tot un ca.cat.

 

oricum, ii voi trimite piesele necesare si sa le schimbe. eu eram doar curios daca i s-a mai intamplat cuiva si daca gasesc o explicatie.

 

Disclaimer: urmeaza sa fiu mu1st:) : Andu e unul din aia, care mancau Ducati pe paine? (stiu ca facusem eu odata misto pe seama lor,intr-o discutie/cearta cu tine, si te-ai aprins) :))

 

Acu sincer, nu cred ca nu i-ar da de cap......

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Disclaimer: urmeaza sa fiu mu1st:) : Andu e unul din aia, care mancau Ducati pe paine? (stiu ca facusem eu odata misto pe seama lor,intr-o discutie/cearta cu tine, si te-ai aprins) :))

 

Acu sincer, nu cred ca nu i-ar da de cap......

da, Andu este unul din cei de atunci, si intradevar, mananca pe paine un ducati.

nu i-a dat de cap pt ca nu s-a apucat de ea inca. i-am zis ca nu e graba si are toata iarna de joaca la ea. prioritatea este 998.

el doar a pornit-o intr-o zi si s-a uitat la ea. stia de problema ca am vorbit cu el la telefon si a verificat. nu a desfacut inca nimic, pt ca aveam alte variante la ea. era cineva interesat de ea asa, dar nu cred ca o mai poate lua. asa ca ramane pe mine s-o pun la punct.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa le faci ma. is cele mai proaste si stricacioase motoare. de aia mi-am mai luat inca una. :)) altceva nu am gasit sa-mi iau. ;)

de la anul scoate HD un model low cost incepand de la 6000 de euro! te faci chopperist :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Esti hotz nentule, ti-ai luat sa ai piese de schimb :))

Pentru piese mai am un motor acasă. Da ce să-i faci, la tăţi nii greu, la mine mai puţin. ;)

 

 

Pai asa e la Ducati, ca sa mearga o motocicleta, tre sa-ti cumperi doua :)))

Păi n-ai cum mah. E la pachet.

 

 

de la anul scoate HD un model low cost incepand de la 6000 de euro! te faci chopperist )

Ce să fac cu el. Iz nat for mi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...