robertkiran Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Prezint si eu aici noua mea motoreta. Este o Honda Transalp XL700V luata de la Honda Iasi pe data de 13 decembrie (sper sa nu fie cu ghinion ). Inca nu am ridicat-o din magazin, dealerul s-a oferit sa mi-o gazduiasca cat timp vreau eu. Probabil o voi ridica la primavara ... sa vad. Motocicleta am cumparat-o dupa ce in prealabil am facut doua drive test-uri cu acest model de mobra. Ce pot sa spun despre ea? Este superba. Cateva poze cu ea facute astazi: De apreciat atitudinea dealerului care a fost de nota 10. De obicei vanzatorii romani au un mare defect: pana cumperi de la ei se poarta cu tine foarte amabil, dupa ce ti-au vandut produsul te trateaza indiferent. Am pati asta cu o groaza de vanzatori. Cel mai relevant a fost cazul dealerului Dacia, care pana cand am cumparat masina era numai lapte si miere ... dupa si-a schimbat atitudinea, desi le-am cumparat o masina de 8700 de euro. Stiu ca le-am cerut un manual pentru radio-mp3 de la bord (am facut greseala sa le cer manualul dupa ce am achitat masina) si nu m-au servit deloc ...in fine e trecut. Ei bine eu am platit motocicleta asta vineri 13 decembrie. Astazi 16 decembrie am fost la magazin sa imi vad pe viu motocicleta mea. Ma asteptam ca dealerul sa ma trateze tot cu raceala. Spre uimirea mea astazi timp de doua ore Ciprian Enache (daca nu ma insel are cont si aici) a stat numai langa mine si mi-a explicat o groaza de chestii despre motocicleta mea, am butonat la ea, am pornit-o pentru prima data, am dat o tura mica in parcare cu ea .... Desi teoretic nu avea nici un interes, motocicleta mi-o vanduse, imi luase banii, nu mai puteam sa ma razgandesc. Nota 10 pentru asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Sa te plimbe sanatos si cu "placere" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Sa o folosesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Felicitari, ai cu ce te prezenta. Intrebare on topic, pusa de un novice: ce avantaje , respectiv dezavantaje , au rotile cu spitze versus roti din aliaj. Pot sa ma gandesc ca o janta din aliaj, de exemplu, se indreapta greu, doar la caldura, etc. Putin mai off topic, cam cate motorete erau in showroom, de curiozitate ? toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 17, 2013 Autor Share Postat Decembrie 17, 2013 Intrebarea asta i-am pus-o lui Ciprian. Raspunsul lui a fost ca roata cu spite te ajuta in off-road mai bine decat o roata turnata. Amortizeaza mai bine socurile. In Show Room, mai am vazut un CB 500 F, un CB 500 X un Shadow VT 750 ... si mai erau vreo doua trei moto - dar nu stiu modelul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Pai la primavara ne poate ne vedem sa le punem una langa alta, asa de comparatie una neagra cu una alba. Un crash-bar Givi/Kappa poti vedea la mine montat pe mobra in Iasi Sa o stapanesti sanatos si duca pe unde vrei fara incidente. Despre rotile cu spite se spune ca sunt mai elastice la socuri, dar c-am atat stiu eu. Nu stiu cum e cu indreptatul rotilor de aliaj, dar la spite in caz de ceva se inlocuisc spitele rupte si se centreaza. Editat Decembrie 17, 2013 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Intrebarea asta i-am pus-o lui Ciprian. Raspunsul lui a fost ca roata cu spite te ajuta in off-road mai bine decat o roata turnata. Amortizeaza mai bine socurile. In Show Room, mai am vazut un CB 500 F, un CB 500 X un Shadow VT 750 ... si mai erau vreo doua trei moto - dar nu stiu modelul! Ok, multumesc pentru iluminare. Cat despre Showroom, doar eram curios care e numarul de moto in stoc la diversi dealeri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Foarte frumoasa! S-o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! Eu nu inteleg totusi de ce folosesc farul acesta? Mi se pare un mare minus ca si aspect...ii da o tenta de motocicleta veche. Ar fi fost frumos un cu totul alt far...orice alt far. De exemplu, farul de pe TDM 850 mi s-ar parea mult mai potrivit. Editat Decembrie 17, 2013 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 inseamna ca saptamana asta daca vreau un test drive cu XL700V, stiu sigur ca gasesc una (ca-s tot in Iasi) ))))))) S-o stapanesti sanatos @biohazardousguy: cum de treci de la DL la Transalp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyzaybag Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Sa aveti grija unii de altii. :-) Felicitari, ai cu ce te prezenta. Intrebare on topic, pusa de un novice: ce avantaje , respectiv dezavantaje , au rotile cu spitze versus roti din aliaj. Pot sa ma gandesc ca o janta din aliaj, de exemplu, se indreapta greu, doar la caldura, etc. Putin mai off topic, cam cate motorete erau in showroom, de curiozitate ? toate bune La rotile cu spite : - ai camera pentru cauciuc, la aliaj sunt tubeless. - sunt mai facile in calatorii lungi, ai 2-3 camere cu tine ocupa loc putin faci pana o schimbi imediat fata de un tubeless pe care nu il poti scoate cu 2 leviere. Editat Decembrie 17, 2013 de gabyzaybag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iFeel Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 inseamna ca saptamana asta daca vreau un test drive cu XL700V, stiu sigur ca gasesc una (ca-s tot in Iasi) ))))))) S-o stapanesti sanatos @biohazardousguy: cum de treci de la DL la Transalp? Adriane,visez sau e real? Ai urat de bine unei honde?Clar...a venit craciunu ca altfel nu imi explic. @robertkiran acum ca ai o motocicleta calumea,cu minunile alea(chinezariile) ce vei face? Iti urez o asteptare pana la primavara cat mai usor de indurat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Sa o stapanesti sanatos , e foarte frumoasa ! Multi km fara probleme,iti doresc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 18, 2013 Autor Share Postat Decembrie 18, 2013 @robertkiran acum ca ai o motocicleta calumea,cu minunile alea(chinezariile) ce vei face? Iti urez o asteptare pana la primavara cat mai usor de indurat! Pai una e vanduta (ATV Linhai). Pe celelalte doua (scuter Linhai 50cc si moto First Bike Concorde) ma chinui de un an sa le vand .... si nu reusesc, desi am lasat mult la pret. Poate se vor vinde pana la urma. Oricum nu mai am ce face cu ele. Referitor la primavara ... abia astept sa vina caldura. Mi-am comandat si cutii de aluminiu SW Motech ... si touring scrie pe mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 . Probabil o voi ridica la primavara ... Aduo acasa.Cum poti sa dormi noaptea cu gindul ca nu e la tine-n batatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 S o stapanesti sanatos ..De curiozitate cat a fost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 18, 2013 Autor Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) Pedros: M-am gandit la varianta asta. Insa motocicleta e la dealerul din Iasi. Singurul loc unde as putea-o depozita e la Pitesti (acolo am un garaj unde tin si chinezariile). Dar cu ce sa o aduc pe gerul asta de la Iasi la Pitesti? Ma gandeam prin martie sa o aduc pe rotile ei ... Daca voi gasi o ocazie (adica pe cineva cu vreun camion care sa aiba drum Iasi Pitesti) o voi aduce. Sau sa inchiriez o platforma sa o leg de logan ... o sa vad. Oricum dealerul nu ma preseaza a zis ca o pot tine la el cat vreau. Iar acolo e in siguranta (zic eu)! Emilvef: dealerul m-a rugat sa nu comunic pretul. Si s-a purtat asa frumos cu mine asa ca ii respect dorinta. Ca fapt divers a fost putin sub 7000 de euro ... dar nu pot spune cifra exacta datorita celor spuse mai sus. Editat Decembrie 18, 2013 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 biohazardousguy: cum de treci de la DL la Transalp? E poveste cu skepsis. Mai multe detalii aici si urmarea aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Adriane,visez sau e real? Ai urat de bine unei honde?Clar...a venit craciunu ca altfel nu imi explic. @robertkiran acum ca ai o motocicleta calumea,cu minunile alea(chinezariile) ce vei face? Iti urez o asteptare pana la primavara cat mai usor de indurat! Ma confunzi cu altul , pt ca mi-am pus un avatar asemanator cu al lui la un moment dat:) Eu n-am nimic cu Honda. Am avut 2 chiar :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sashax Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Sa o stapanesti sanatos, sa o calaresti cu conduita preventiva de rigoare si sa nu cureti lantul cu motorul pornit, ca suntem multi patiti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Intrebare on topic, pusa de un novice: ce avantaje , respectiv dezavantaje , au rotile cu spitze versus roti din aliaj. Pot sa ma gandesc ca o janta din aliaj, de exemplu, se indreapta greu, doar la caldura, etc. Spitele au avantajul ca atunci cand ai indoit janta, poti sa o indrepti din spite, insuruband mai mult sau mai putin din ele, ca si la bicicleta La cele din aliaj e mai complicat. Plus socul se distribuie in mai multe puncte fiind mai multe spite -> jantele cu spite fiind mai rezistente. Un mare dezavantaj e cu etanseitatea, la jante cu spite fiind nevoie de camera. Am auzit de tot felul de solutii pentru etansare dar nu stiu cat de mult functioneaza. On topic Sa ai noroc la ea ! Poate le punem una langa alta pe la vreo intrunire Ai facut decizia corecta, asta e o motocilceta for the end of the world. Are nevoie de benzina si ulei si atat si poate dragoste )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Soluţiile de etanşeizare sunt ieftine şi la îndemâna oricui. Se numesc "silicon sanitar". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sashax Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Etansare buza cauciuc pe buza janta la montaj va referiti sau la spite? ca sa purced si eu la a etansa. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Etansare buza cauciuc pe buza janta la montaj va referiti sau la spite? ca sa purced si eu la a etansa. multumesc Eu ma refeream la etansarea spitelor. Ce am vazut eu , se punea o solutie similara siliconului, doar ca ceva mai fluida s de culoare neagra si peste aceasta o banda de cauciuc si se vulcaniza. NU am incercat cu silicon, dar probabil ca functioneaza si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Spitele au avantajul ca atunci cand ai indoit janta, poti sa o indrepti din spite, insuruband mai mult sau mai putin din ele, ca si la bicicleta La cele din aliaj e mai complicat. Plus socul se distribuie in mai multe puncte fiind mai multe spite -> jantele cu spite fiind mai rezistente. Un mare dezavantaj e cu etanseitatea, la jante cu spite fiind nevoie de camera. Am auzit de tot felul de solutii pentru etansare dar nu stiu cat de mult functioneaza. On topic Sa ai noroc la ea ! Poate le punem una langa alta pe la vreo intrunire Ai facut decizia corecta, asta e o motocilceta for the end of the world. Are nevoie de benzina si ulei si atat si poate dragoste )) Si asa cum sa mai spus un crash bar tzapan. Ca e pacat de carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.