Sari la conținut

Clasa 600-800 cmc


Moto clasa 600-800 cmc  

120 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 155
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt si V-uri pe enduro, dar cu unghiul mic intre cilindri si cilindrul din fata cat mai vertical.

 

ai dreptate, am verificat si au unghiuri mai mici toate alea la care ma gandeam.

 

eh, oricum v-ul e cam ciudat in epoca racirii pe apa. cel putin dupa gandirea mea, mi se pare mai mare complicatie sa racesti cu apa v decat paralel. si parca mai mult metal. dar nu-s sigur. as fi curios totusi de greutati doar pe propulsoare in functie de asezare.

 

de fapt ce sens mai are… pana prin 700 mono rulz :D

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rade lumea (inclusiv eu) de vstrom, dar daca Suzuki ar scoate o mobra asemanatoare cu xt660z (aceeasi greutate, acelasi pret) plecand de la motorul sau platforma de vstrom, ar intoarce multe capete. Motor fiabil de 600 cu 2 cilindri in V, la 180 kg dry si pret omenesc? Aproape ca nu m-ar interesa cat de slabe sunt suspensiile.

 

Sincer nu stiu de unde veniti cu greutatile astea la VStrom ca io vad asa pe site la ei : http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cycles/Products/V-Strom%20650/2013/DL650A.aspx#Specs

E greu cat GS-ul de 1200 http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_r_1200_gs_2012.php .

 

nu stiu daca e imposibil. exista v-uri pe cadre agresive enduro / enduro touring. ideal la un bi enduro touring mi s-ar parea 2 in paralel dar cu comportament de v, nu cum e pe gs. dupa mono, v mi se pare cel mai adecvat ca mod in care "bate", paralel ca la gs fiind ultimul - din arhitectura, la gs, pulsurile sunt la intervale egale si dese -> foarte usor de rupt aderenta pt ca nu exista un timp mai lung de "asezare"...

 

 

Nu sunt convins ca am inteles exact ce ai vrut sa zici, insa la gs-ul de 800, cele doua pistoane se misca deodata sus jos, insa au explozie cand unul cand celalalt, existand acel timp de asezare de care zici tu exact ca la monocilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista motoare biciclindrice paralele la care unghiul intre bratele palierului e de 270 de grade de exemplu la Yamaha TDM din a doua generatie. Resultatul e un mers foarte apropiat de un V2 clasic, unde de cele mai multe ori cele doua biele sunt "prinse" pe acelasi palier si senzatia e ca pistoanele trag unul dupa altul dupa care urmeaza un timp mort.

Prima mea motoreta fiind un V2 pot spune ca sunt iremediabil infectat. Nimic nu trage la fel ca un V2... e un motor cu personalitate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt convins ca am inteles exact ce ai vrut sa zici, insa la gs-ul de 800, cele doua pistoane se misca deodata sus jos, insa au explozie cand unul cand celalalt, existand acel timp de asezare de care zici tu exact ca la monocilindru.

 

nici eu nu stiu daca am explicat corect. cat am mers cu gs-ul bi mi s-a parut ca rupe foarte usor aderenta comparat cu v de ex. banuiesc ca vine de la faptul ca exploziile sunt regulate. un v sau alte paralele le au spatiate diferit, un timp mai scurt si unul mai lung. un mono care la aceeasi turatie ( da, stiu ca intervine raportul primar, raporturile cutiei si raportul final dar nu-s asa mari diferentele calculate la roata spate) le are cel mai "spatiat" si pare sa rupa cel mai greu. empiric si la extrem, pus pe cricul central la tenere se vede in roata spate si lant fiecare explozie, la un f800 e greu de distins…

 

Nu sunt convins ca am inteles exact ce ai vrut sa zici, insa la gs-ul de 800, cele doua pistoane se misca deodata sus jos, insa au explozie cand unul cand celalalt, existand acel timp de asezare de care zici tu exact ca la monocilindru.

 

nu chiar. e cam cat un GS cu plinul facut partial. sau la plin complet cam intre 800 si 1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sincer nu stiu de unde veniti cu greutatile astea la VStrom ca io vad asa pe site la ei : http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cycles/Products/V-Strom%20650/2013/DL650A.aspx#Specs

E greu cat GS-ul de 1200 http://www.bikez.com/motorcycles/bmw .

Compari greutatea wet de pe un site cu greutatea dry de pe altul. Nu stiu daca greutatea dry e cea mai relevanta, dar eu numai pe aia o folosesc. Pe bikez.com, stromul de 650 fara abs (fiecare cu ce-l doare) are 189 kg. Tot de acolo, xt660z are 185 kg.

Deci un bicilindru enduro touring de 180 - 190 kg nu e ceva sf.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compari greutatea wet de pe un site cu greutatea dry de pe altul. Nu stiu daca greutatea dry e cea mai relevanta, dar eu numai pe aia o folosesc. Pe bikez.com, stromul de 650 fara abs (fiecare cu ce-l doare) are 189 kg. Tot de acolo, xt660z are 185 kg.

Deci un bicilindru enduro touring de 180 - 190 kg nu e ceva sf.

 

pai nu va mai luati, oameni buni dupa site-uri ciudate… bikez e total dus cu capul :)

 

exemplu xt660z din 2008, http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xt660z_tenere_2008.php, din 2009 http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xt660z_tenere_2009.php si din 2011 http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xt660z_tenere_2011.php…

 

desi nu exista diferente notabile… cica… care v-ati luat tenere in 2008 aveti cursa suspensie fatza de 12cm :)… aia cu modele mai incoace aveti ori 21cm ori n-aveti. tot aia cu model 2008 v-a furat yamaha 1L la rezervor… si aveti dry weight de 183 cu toate ca aia din 2009 la 3l de ulei, ceva antigel (parca peste 1.5l) , 23l de cherasina au wet weight de 206kg...

 

las la latitudinea altora de gasit alte diferente… in cursa suspensii, latime, inaltime, garda la sol, putere, cuplu etc… si plm… modelul difera minor la nivel de microfise din 2008 pana la varianta abs…

 

so… chiar daca compari cu date din acelasi site tot naspa e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial am zis sa caut pe site-urile oficiale desi nici astea nu sunt chiar corecte, adica sunt mai mult un wish weight. Dar cum 12GS non lc nu se mai produce nu am gasit specs la BMW. Asa ca am luat si eu primul link gasit de gogu.

Si am gasit asa Suzy : 220 http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_v-strom_650_abs_2012.php

beemer : 229 : http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_r_1200_gs_2012.php

Evident ca la bemer pe site-ul in cauza se da si dry si wet iar la suzy doar wet. Dar 180 kg ....in there dreams. F650GS Dakar are 178~179 asa ca redevenim seriosi.

Daca nu va place Bikez spuneti un site care e mai capabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial am zis sa caut pe site-urile oficiale desi nici astea nu sunt chiar corecte, adica sunt mai mult un wish weight. Dar cum 12GS non lc nu se mai produce nu am gasit specs la BMW. Asa ca am luat si eu primul link gasit de gogu.

Si am gasit asa Suzy : 220 http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_v-strom_650_abs_2012.php

beemer : 229 : http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_r_1200_gs_2012.php

Evident ca la bemer pe site-ul in cauza se da si dry si wet iar la suzy doar wet. Dar 180 kg ....in there dreams. F650GS Dakar are 178~179 asa ca redevenim seriosi.

Daca nu va place Bikez spuneti un site care e mai capabil.

Atentie:

1200 GS are 229 kg fara NICI UN FLUID !

V Strom 650 are aprox. 220 kg cu toate fluidele ( inclusiv "gas" si asta inseamna vreo 20-22 kg !! )

 

Asta scrie acolo......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica la suzy:

 

Overall height: 650 mm (25.6 inches)

 

 

 

low rider! are shaua mai sus decat inaltimea totala...

 

bikez sux.



Atentie:
1200 GS are 229 kg fara NICI UN FLUID !
V Strom 650 are aprox. 220 kg cu toate fluidele ( inclusiv "gas" si asta inseamna vreo 20-22 kg !! )

Asta scrie acolo......

 

nevoie de ochelari?



( inclusiv "gas" si asta inseamna vreo 20-22 kg !! )

 

20 sau 22? vine harea imediat si explica cum de fapt inseamna 27kg :D



tot din categoria "doar pe bikez" … cica v-strom nu-i racit cu apa….

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie:

1200 GS are 229 kg fara NICI UN FLUID !

V Strom 650 are aprox. 220 kg cu toate fluidele ( inclusiv "gas" si asta inseamna vreo 20-22 kg !! )

 

Asta scrie acolo......

 

 

BMW-ul are 229 plin.

 

Diferenta intre cele 2 este de "doar" 9 kg desi la 12GS cilindreea e aproape dubla, puterea spre dublu si ea.

Acum depinde de rider. Pt unii 9 kg poate fi foarte mult [eu inclin in directia respectiva] insa e greu de crezut ca un astfel de rider calareste VStrom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cititi si mirati-va :

http://www.bmwmotorcycles.com/us/en/index.html?content=http://www.bmwmotorcycles.com/us/en/bike/enduro/r1200gsa/r1200gsa_data.html&prm_action=&notrack=1

 

Cititi si indicatiile 1) si 2)

 

Deci ce inseamna 229 kg si ce inseamna 256 kg ?

 

Scrie la V Strom "including oil,gas,etc" pentru 220 kg sau nu ? :

http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_v-strom_650_abs_2012.php

 

Oare diferenta nu e de 36kg ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahahahahaha deci dupa ce ca nu citeste prima data, nu citeste nici a doua oara, nu vrea sa creada ca are cea mai grea mobra de 650. Imi pare rau pt tine omule nu e nimic personal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luminati un biet crestin :

 

http://www.bmwmotorcycles.com/us/en/index.html?content=http://www.bmwmotorcycles.com/us/en/bike/enduro/r1200gsa/r1200gsa_data.html&prm_action=&notrack=1

 

1200 GS = 238 kg

1200 GSA = 256 kg

650 V Strom = 220 kg

 

Ca V Stromul o fi cel mai greu din clasa lui... asa o fi, nu-i nici un bai.

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_dl650%2004.htm

 

189 kg dry weight

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vezi ca le amesteci un pic.

 

Pana in 2012 R1200GS era uscat ca sa zic asa si deci mai usor, 229kg zic niste site-uri pt ca pe site-ul oficial este acum doar 2013 R1200GS supranumit si LC care e mai greu [probabil 238 cum ai scris tu si cu mai multi cai] GSA e alta mobra si nu avem treaba cu ea are rezervor de 35 de l si toate acareturile incluse fiare protectii etc si de aici greutatea enorma [ pt BMW ca altii le scot si mai grele cu rezervoare normale si fara acareturi]

Eu nu am gasit nicaieri greutatea aia de 189 [mihai zicea mai sus 180 kg], am gasit 220 oricum e irelevant e alta clasa care are topicul ei.

 

L.E.

M-am uitat un pic pe site-ul ala. Cred ca B374 are dreptate sunt varza site-urile astea.

 

Deci avem dry 189 + fuel 22 = 211

Daca mai pui si apa si ulei nu da 220 nici sa-i bati dar nici 214 cat zice site-ul oficial pe care tocmai l-am gasit si care evident nu da greutate la gol ci o greutate destul de dubioasa.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hopa, hopa tocmai am citit:

 

INTERVIEW OF THE MONTH: RE(AR)VIEW WITH PHILIPP HABSBURG, HEAD OF KTM R&D

 

"There are still some ‘missing links’ that we want to fill up for next year."

 

The travel bike segment – where we have the ADVENTURE – and the naked bike – where we have the DUKES – are the growing segments for the future.

 

Oare in 2014 vine ceva de 700-800 la sectiunea Adventure?

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mai sus tocmai ti-am dat un site cu acea greutate de 189 kg.

 

22 kg gazul + 2,8 kg uleiul+ ulei furca + antigel + lichid frana + greutate acumulator se cam apropie de 220 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 litru benzina < 1 kg :crack:

 

 

ps-Statiile de betoane, fabrici panificatie etc au cantare auto ... contracost , cred ca precizia la kg

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta eu spun ca o motoreta Adventure cu cat e mai grea cu atat se comporta mai bine la drum. Problema intervine cand drumul nu-ti mai permite viteze peste 20 km/h. Atunci greutatea totala devine o povara. Si cum V-stromul nu l-as vedea pe mai mult de un forestier, eu zic ca la el nu conteaza greutatea (poate doar la consum).

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta eu spun ca o motoreta Adventure cu cat e mai grea cu atat se comporta mai bine la drum. Problema intervine cand drumul nu-ti mai permite viteze peste 20 km/h. Atunci greutatea totala devine o povara. Si cum V-stromul nu l-as vedea pe mai mult de un forestier, eu zic ca la el nu conteaza greutatea (poate doar la consum).

asta vrei sa spui ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 litru benzina < 1 kg :crack:

 

Corect :

 

1l benzina = 0,720 kg - 0,755 kg

 

ps-Statiile de betoane, fabrici panificatie etc au cantare auto ... contracost , cred ca precizia la kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...