Sari la conținut

Postări Recomandate

 

.... o mica completare:

 

Asta sunt eu, asta am facut eu, asta spun din experienta proprie.

 

in rest INTERNETU' E MARE SI CEL MAI TARE puteam sa postez cateva filmulete si poze cu LC8, facand niste chestii ce nu vezi sigur facand cu alte mobre din categoria asta.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 350
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce e cross?

Insist: omul vrea touring cu ceva capabilitati offroad. Parerea unanima, a lui si a celor de pe acest topic a fost excluderea monocilindrelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai facut, ai dat repede un serch la gugli cu KTM issues, si cu scroll down ai vazut ce e cu rosu?

 

Cunosc siteul inca din 2009, e cel mai bun pt LC8 (il am la bookmaks, din cand in cand mai citesc ca sunt multe chestii folositoare, nu la issues ci la HOW) ,citeste tot de la cap la coada si vezi la ce concluzie ajungi.......

 

Nu "am dat repede nimic", fiindca altfel postam atunci imediat. Asta "am dat" (te las sa iti dai seama singur ce cautam):

/search?q=ktm+950+vs+990&oq=ktm+950+vs+990&aqs=chrome ...

e antepenultimul link. Si apoi mi-am adus aminte de post-ul tau.

 

950-ul (sau 990-ul intr-o mai mica masura - conform cautarilor mele :laugh: ) e o mobra bazata pe care o respect. Dar faptul ca toata lumea (care nu e in barca diametral opusa, cu vstromul) o recomanda furibund, de parca initiatorul ar vrea sa rupa offroad-ul in doua cu bagaje, cu pasager, dar fara experienta, imi aduce aminte de discutiile mai vechi de pe coltul enduristilor, in care se recomandau intens exc-urile 2t in detrimentul celor 4t pentru "enduro serios".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e cross?

Insist: omul vrea touring cu ceva capabilitati offroad. Parerea unanima, a lui si a celor de pe acest topic a fost excluderea monocilindrelor.

Mea culpa. Nu am observat excluderea motocilindrelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu "am dat repede nimic", fiindca altfel postam atunci imediat. Asta "am dat" (te las sa iti dai seama singur ce cautam):

/search?q=ktm+950+vs+990&oq=ktm+950+vs+990&aqs=chrome ...

e antepenultimul link. Si apoi mi-am adus aminte de post-ul tau.

 

950-ul (sau 990-ul intr-o mai mica masura - conform cautarilor mele :laugh: ) e o mobra bazata pe care o respect. Dar faptul ca toata lumea (care nu e in barca diametral opusa, cu vstromul) o recomanda furibund, de parca initiatorul ar vrea sa rupa offroad-ul in doua cu bagaje, cu pasager, dar fara experienta, imi aduce aminte de discutiile mai vechi de pe coltul enduristilor, in care se recomandau intens exc-urile 2t in detrimentul celor 4t pentru "enduro serios".

Ok, no problem, inteleg, dar era vorba de probleme si fiabilitate :) si cum eu nu am avut prea multe probleme, nu prea imi place cand cineva care care nu are nici 100 de km cu un LC8(aici nu fac referire la tine, ci asa in general) da un copy/paste sau exemple din auzite sau de pe net.

 

Oricum, daca se foloseste un LC8 in asa fel incat o alta mobra din categoriea asta nici nu viseaza, fiabilitatea nici nu ar trebui sa fie pomenita.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca-ti pui femeia sa poarte stockings in dormitor poate insemna multe lucruri sau...nimic, poate sa insemne ca nu mai exista atractie sexuala intre voi ,ca in trecut si ca aveti nevoie de mici stimulenti (nu ma injura, dar chiar e cazul, pt unii),depinde de la om la om.

 

O femeie poate fi hot si intr-o camasa de noapte, nemachiata, nefardata, simpla,naturala, cu parul despletit... Depinde de fantezia fiecaruia si ce-l face sa ticaie.

 

Iar cat despre gatit, nu cred ca o sa oboseasca o femeie la gatit,incat sa nu mai fie leguma in pat, nu e ca si cum gateste pt un regiment.

PLM! dupa o vreme sti cand incepe, sti cat dureaza, sti cand se termina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca bietul Slash28 nu mai intelege nimic, toata lumea raspunde concis si la subiect

 

 

:pics:

 

 

Exact ! Unul din acele topicuri cu subiecte parca inventate artificial : "care e mai...?" Parca facute anume...sa-i aduca trafic lui Mister Dobrescu !

 

Cred ca daca-mi pun mintea, "inventez" cateva rapid :

- care ulei este mai bun ?

- sunt mai bune jantele cu spite sau turnate ?

- cutie manuala sau automata ?(acum si la motociclete, culmea)

- tractiune fata sau tractiune fata ?

- Rossi versus restul din MotoGP

- etc

- etc

 

Oare chiar nimeni nu-si da seama ? Vorbesc in general nu doar pentru acest topic...poate omul chiar intentioneaza sa-si cumpere ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la subiect, daca nu ai cumparat inca moto, cred ca xt660z e belea la ce ofera, cate o treime din ce vrei tu.

sau ce iti place :)

 

e frumoasa sa stii, am vazut motocicleta in actiune, in binecunoscuta poveste in Africa postata aici pe forum, de catre cei doi tineri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e frumoasa sa stii, am vazut motocicleta in actiune, in binecunoscuta poveste in Africa postata aici pe forum, de catre cei doi tineri.

comparativ cu cea veche care aveai impresia ca se rupe la 150, cea noua merge pe autostrada linistit... are treptele 4 si 5 mai lungi. Off biciclita este mai slaba, suspensia spate sigur... poate detensionarea arcului va rezolva partial ... ceva

 

In trafic pare ca are mai mult de 48 cai, defapt senzatia este data de faptul ca trage bine de la turatie mica, dar eu nu merg cu pasager :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata inca o tura facuta cu V-strom: Malaezia-Germania, 25000 km, 7 luni, peste 20 de tari.

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.461970247186100.96577.379642072085585&type=1

 

Poate ne spune si noua specialistul Eru cam cat % ar fi aici in opinia lui "Adventure"......

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata inca o tura facuta cu V-strom: Malaezia-Germania, 25000 km, 7 luni, peste 20 de tari.

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.461970247186100.96577.379642072085585&type=1

 

Poate ne spune si noua specialistul Eru cam cat % ar fi aici in opinia lui "Adventure"......

:)

Chiar nu inteleg de ca va mai raciti gura si obositi neuronul degeaba, pe domnul ERU nu ai cum sa-l scoti din ale lui bemweistice teori.

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mai faci , Radu ?

 

Mai ai noutati ?

 

Salut!

 

Noutati nu mai am, inafara de ce s-a scris pe-aici, am mai citit niste pagini despre KTM pentru rezolvarea problemelor din fabrica, sau ma rog, primele defectiuni care apar, lucruri care mi s-au parut ok sa ma ocup, adica complex dar nu complicat. Piesele de unde si cum sa le comanzi nu stiu. Am primit inca 2 feedback-uri de la persoane cu Transalp 700 care se plang ca trage greu cu pasager si bagaje, si deci... ne-incurajator.

Vreau sa mai astept, sa revizuiesc bugetul, si sa vad daca pot sa ma incadrez la ceva mai multi bani. O sa mai astept pana la primavara, si eventual cand termin proiectul si vin in tara la vara, o sa-mi iau ceva, ca nu pot sa stau fara.

 

Apropo, stie cineva unde se gasesc roti cu spite pentru vstrom?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

 

 

 

Apropo, stie cineva unde se gasesc roti cu spite pentru vstrom?

 

La Transalp

 

Salut!

 

Noutati nu mai am, inafara de ce s-a scris pe-aici, am mai citit niste pagini despre KTM pentru rezolvarea problemelor din fabrica, sau ma rog, primele defectiuni care apar, lucruri care mi s-au parut ok sa ma ocup, adica complex dar nu complicat. Piesele de unde si cum sa le comanzi nu stiu. Am primit inca 2 feedback-uri de la persoane cu Transalp 700 care se plang ca trage greu cu pasager si bagaje, si deci... ne-incurajator.

Vreau sa mai astept, sa revizuiesc bugetul, si sa vad daca pot sa ma incadrez la ceva mai multi bani. O sa mai astept pana la primavara, si eventual cand termin proiectul si vin in tara la vara, o sa-mi iau ceva, ca nu pot sa stau fara.

 

Apropo, stie cineva unde se gasesc roti cu spite pentru vstrom?

 

frate, eu nu te inteleg. daca 2 se plang ca vaca lor trage greu cu pasager si bagaje tu ii crezi sau ,hai sa reformulez, tu deja elimini transalpul din ecuatie doar in prisma parerii a 2 indivizi?

 

La ce te astepti de la un motor de 650/700 cc V2 de ~ 60 cai? Sa traga ca un KTM 1190 Adventure?

 

Nu te inteleg deloc, si pe masura ce scrii pe propriul topic imi dau seama cat de confuz esti si cat de tare nu stii ce vrei....

 

S-au oferit oameni sa-ti dea la test ride niste motoare, de ce nu pui manuta sa-i suni,sa-i scoti la o bere si sa dai o tura de cativa km cu motoarele alea?

 

Pana si urcarea in saua unuia din modelele alea deja te edifica cu 60% in luarea deciziei (restu 40% fiind dupa ce o conduci)..

 

Cilindree mica = consum mic, lenesa, etc

Cilindree mare = consum mare, cuplu,putere, etc...

 

you need a drawing board?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fost posesor de Transalp, doua la numar 600 cc din 97 , si 650 din 2004, am calarit si unul de 700 ceva km pot sa spun cu mana pe suflet ca cel de 600 dpmdv pentru mine a fost extraordinar pana am avut nevoie de more power

 

Argumente :

  1. diferenta intre 600 si 650 cm este doar de 5 ( 50-55) cp cel de 700 se apropie de 60 cp (59,14), cutia de viteze ca numar de trepte identica la toate, rapoarte diferite astfel incat creste viteza de croaziera fata de cel de 600
  2. transalpul de 700 este frumos estetic la fel ca si cel de 650, cel de 600 poate putin mai retro dar nu urat
  3. 700-le este mult sub suratele lui in off, a pierdut roata de 21
  4. avantaj 700 are ABS
  5. nici 700 nici 650 si nici 600 nu sunt ,,capabile,, sa navigheze cu viteza de tourig cu doau cutii laterale cu top case pilot 80 kg si pasagera vreo 50 kg ( poate atinge viteza numai ca daca il ti mult asa
  6. cand vei urca Transalpina Transfagarasan cum am spus mai sus incarcat sigur vei simti ( crede-ma am numai 120 de kg si am urcat-o cu transalpul si apoi si cu 1000cc)
  7. fiabilitatea este Honda nu comentam
  8. transalpul de 700 are injectie si da consuma mai mult decat cel de 600 la fel si cel de 650 consuma mai mult ca cel de 600 ( la mine cel de 700 a consumat cel mai mult sau identic cu cel de 650 pe carburatoare)
  9. transalpul de 700 are garda la sol mai mica ca restul transalpurilor
  10. transalpul de 700 mai stabil pe sosea, suspensiile sunt ceva mai scurte si le-am sismtit eu si mai tari
  11. si eu am auzit posesori de 650 care zic ca 700-le este mai nasol, ei nu-i adevarat nu-i mai nasol este doar mai comercial si mai de consum intr-o societate de consum , defapt as sunt mai nou toate mobrele, facute pentru societatea de consum in care traim.

La final spun ca din astea 3 600-le a fost pr mine cel mai ok, consum mult mai mic decat 650 si 700 puterea si ea mai mare, dar hai sa fim seriosi 10 cai cand dai de deal cu pasager si bagaje cam ........... dai pace

 

Despre KTM 9x0 nu am atatea detalii, din cat m-am dat pot sa spun ca nu duce lipsa de putere, in off se simte foarte bine, sa incomoda si consumul parca putea fi mai micut.( saua transalpului este mulllt mai comoda)

KTM-ul nu simte nici dealul nici incarcatura si nici autostrada.

 

Eu unul personal as merge clar pe KTM

 

 

La Transalp

 

 

frate, eu nu te inteleg. daca 2 se plang ca vaca lor trage greu cu pasager si bagaje tu ii crezi sau ,hai sa reformulez, tu deja elimini transalpul din ecuatie doar in prisma parerii a 2 indivizi?

 

La ce te astepti de la un motor de 650/700 cc V2 de ~ 60 cai? Sa traga ca un KTM 1190 Adventure?

 

Nu te inteleg deloc, si pe masura ce scrii pe propriul topic imi dau seama cat de confuz esti si cat de tare nu stii ce vrei....

 

S-au oferit oameni sa-ti dea la test ride niste motoare, de ce nu pui manuta sa-i suni,sa-i scoti la o bere si sa dai o tura de cativa km cu motoarele alea?

 

Pana si urcarea in saua unuia din modelele alea deja te edifica cu 60% in luarea deciziei (restu 40% fiind dupa ce o conduci)..

 

Cilindree mica = consum mic, lenesa, etc

Cilindree mare = consum mare, cuplu,putere, etc...

 

you need a drawing board?

 

 

Salut!

 

Noutati nu mai am, inafara de ce s-a scris pe-aici, am mai citit niste pagini despre KTM pentru rezolvarea problemelor din fabrica, sau ma rog, primele defectiuni care apar, lucruri care mi s-au parut ok sa ma ocup, adica complex dar nu complicat. Piesele de unde si cum sa le comanzi nu stiu. Am primit inca 2 feedback-uri de la persoane cu Transalp 700 care se plang ca trage greu cu pasager si bagaje, si deci... ne-incurajator.

Vreau sa mai astept, sa revizuiesc bugetul, si sa vad daca pot sa ma incadrez la ceva mai multi bani. O sa mai astept pana la primavara, si eventual cand termin proiectul si vin in tara la vara, o sa-mi iau ceva, ca nu pot sa stau fara.

 

Apropo, stie cineva unde se gasesc roti cu spite pentru vstrom?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa starnesc nici un scandal...dar sa aveti in vedere asta:

http://www-odi.nhtsa.dot.gov/acms/cs/jaxrs/download/doc/UCM447639/RCDNN-13V617-4608P.pdf

nu vad ce scandal s-ar putea starni este un lucru stiut dar nerecunoscut, ca lasa de dorit dpdv calitativ, mai sunt si altele cu probleme similare la pompa/circuit alimentare cu combustibil, e drept ca nu la asa multe modole de la un singur brand consacrat.

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...