Sari la conținut

Postări Recomandate

care sunt argumentele pentru aceste motociclete ? te-ai dat cu vreuna dintre ele ?... da halatu cat e halatu. Care sunt avantajele acestor motocilclete, si ce te-ar face sa alegi? de ce?

 

Pai nu am nici un argument pt nici una, pt ca eu as alege KTM LC8 Adventure, daca as avea bani, bineinteles. L-as lua pe neve, fara test ride de formare de pareri. Doar in varianta second hand l-as testa o tura, desigur.

Am amintit modelele de mai sus ca poate iti formezi tu singur o parere despre ele din iformatile de pe net si apoi poate te hotaresti sa testezi vreuna din ele de la posesori, de la dealeri, de la cei ce vor sa vanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 373
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bla bla bal injurii, bla bla bla înjurături, bla bla bla bla ciobani, bla bla bla bla melci cu gura căscată, bla bla bla Africa Twin e cea mai tare motocicletă, bla bla bla adventure, bla bla bla bla bla îţi dau o tură, bla bla bla bla bla vorbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:10:

 

stii prea multe...parca ai fi insurat

Ti-am mai zis si mai sus, si poate n-ai vazut sau n-ai vrut sa vezi...

 

Tu ai pus problema gresit din start aici...

Toate informatiile pe care le soliciti aici despre mobra x, y, z le poti gasi lejer deja pe net (advrider este o sursa demna de incredere).


Este gresit sa intrebi pe altii ce cred ei ca ti se va potrivi tie, pt ca ei nu stiu ce expectante ai tu de la motoreta X la anumite capitole (a, b, c, unde a= confort, b= putere, c= etc si asa mai departe)..

 

Un tip care are V strom 650 si e multumit de ea ar putea spune ca dpdv al puterii 650 ul e arhisuficient, insa altcineva poate gasi v2-ul de 650 si cei 60-70 cai drept prea putini pt nevoile sale...

Deci fiecare-si spune parerea punandu-se ei in locul tau si raportand oarecum la experienta lor si la interactiunea lor cu acele motociclete,situatii...


Deci totul este foarte foarte subiectiv.


Singurele chestii cat de cat obiective pe care ti le pot spune unii,si chiar au si facut-o, intr-o maniera foarte ok, sunt vis a vis de fiabilitate,aspecte tehnice/mecanice...

 

In rest, chestii gen care e mai touring, care e mai adventure....sunt chestii foarte subiective,dupa cum ai vazut... Pt multi ,off-road inseamna un drum din pietris si pamant doar, si asa mai departe, depinde totul de perceptia fiecaruia....


Eu am mers cu vitezana mea pe drumuri forestiere , cu pasager (prin forestier inteleg un drum ba cu pietris, ba doar din pamant, prin padure). Inteleg asta pt ca fix asta scria pe el,cand am intrat: drum forestier (si mai era si accesul interzis :) )

 

Si revenind la ce-ai zis, e si normal sa nu existe ceva bun la toate, asta e valabil la orice aspect ...mai ales la motociclete.

 

Nu vreau sa jignesc, dar vad o urma de snobism venind din afirmatiile tale. Spui ca vrei ceva cu pedigree? ce intelegi prin pedigree.... Sunt sigur ca vezi KTM ul ca fiind o mobra cu foarte mult pedigree (mai ales adventure,off-road, etc) insa ai calarit una? ai urcat pe una macar stationar sa vezi cum stai pe ea, cum e suspensia, daca e pentru tine?

Spun asta pt ca ai putea descoperi stupefiat, ca ceea ce are pedigree,nu e pt tine (adica nu se pupa cu expectantele si nevoile tale, sau cu perceptia ta).

 

Faptul ca-ti pui femeia sa poarte stockings in dormitor poate insemna multe lucruri sau...nimic, poate sa insemne ca nu mai exista atractie sexuala intre voi ,ca in trecut si ca aveti nevoie de mici stimulenti (nu ma injura, dar chiar e cazul, pt unii),depinde de la om la om.

O femeie poate fi hot si intr-o camasa de noapte, nemachiata, nefardata, simpla,naturala, cu parul despletit... Depinde de fantezia fiecaruia si ce-l face sa ticaie.


Iar cat despre gatit, nu cred ca o sa oboseasca o femeie la gatit,incat sa nu mai fie leguma in pat, nu e ca si cum gateste pt un regiment.


Sper sa nu fi interpretat gresit ce ti-am scris... (asa cum au facut alti destepti pe aici :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti va multumesc foarte mult, pentru raspunsuri.

 

cstelia: corect, ai dreptate=sa alegi cu inima. Scopul postarii, este ca eu sa fiu informat, nu sa decideti voi pentru mine. Mi se pare mult mai organic acest forum in comparatie cu articolele de pe net. Un articol pe net nu se compara cu ce mi-ati spus voi aici. Poate ma hotarasc mai greu dar sa stii ca nimeni nu e perfect, si nu gresesc fata de nimeni ca pun niste intrebari.

 

Adrian: iti respect critica, dar - in esenta, mi-as dori sa ajungem la un numitor comun, si acela este "de a realiza utilitatea unui forum", corect? am nevoie de acest subiectivism pentru ca reusesc sa imi fac o idee, sa analizez, sa aflu lucruri noi. Mai pun si eu o fraza doua pe langa, mai un ciorap, mai o nevasta care gateste... ca sa zambim umpic, nu sunt buricul pamantului. Snob... aici m-ai blocat, daca tu zici... eu ti-am multumit pentru postari si apoi... o trantesti asa simplu. Eu intru pe forum, pun o intrebare si apoi rezulta ca sunt snob. Uite ce frumos mi-a explicat si m-a informat Hosszu Toll. Nu vroiam mai mult de-atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata !

 

m-am hotarat. Este foarte clar ca nu iau vstrom, pentru ca nu exceleaza la nimic. Daca tot iau un motor, sa aiba personalitate si sa faca ceva. Daca imi iau SUV ... pai imi iau un SUV cu garda la sol 30cm si motor de 4l. Daca imi iau masina sport, imi iau sa aiba 400cp....etc.

 

Toti posesorii de KTM si Transalp 700: scrieti si scandalizati-va cat puteti (asa cum s-a facut intr-o masura pana acum).

 

Plusuri si Minusuri, si la ce sa ma astept mai intai.

 

Apropo, ce greutate poti sa pui in niste cutii de aluminiu ?

 

Ahahaha... ce m-as mai da cu chopperul, dar nu se jegareste asa ceva, e de plimbare doar.... adventure e pentru barbati disciplinati.

 

Deci la propriu: scandalizati-va si scrieti la modu subiectiv, laudativa puii ca cioara, injurati-va ... numai sa trag niste concluzii.

 

KTM este flower power, se vede ca e facut sa futa tot ce misca. Iar Transalpul este all rounder, un fel de v-strom dar frumos, inca ma indoiesc de locurile din spate pentru amandoua. Ce-ar trebui facut sa fie mai confortabil pasagerul, un scaun schimbat asa-i ?

 

Mecanicul meu de Yamaha avea Honda, si cred ca la capitolul fiabilitate nu sta prost, am dreptate. Iar despre KTM nu prea stiu. Am prieteni care au Honda de 650 si nu se plang, toti posesorii de 650 zic ca 700-ele e nasol.

 

Multumesc inca odata, pentru postarile serioase, puteti sa scrieti in continuare ce vreti si sa imi sugerati orice.

 

Salut!

 

Ca fost posesor de Transalp, doua la numar 600 cc din 97 , si 650 din 2004, am calarit si unul de 700 ceva km pot sa spun cu mana pe suflet ca cel de 600 dpmdv pentru mine a fost extraordinar pana am avut nevoie de more power

 

Argumente :

  1. diferenta intre 600 si 650 cm este doar de 5 ( 50-55) cp cel de 700 se apropie de 60 cp (59,14), cutia de viteze ca numar de trepte identica la toate, rapoarte diferite astfel incat creste viteza de croaziera fata de cel de 600
  2. transalpul de 700 este frumos estetic la fel ca si cel de 650, cel de 600 poate putin mai retro dar nu urat
  3. 700-le este mult sub suratele lui in off, a pierdut roata de 21
  4. avantaj 700 are ABS
  5. nici 700 nici 650 si nici 600 nu sunt ,,capabile,, sa navigheze cu viteza de tourig cu doau cutii laterale cu top case pilot 80 kg si pasagera vreo 50 kg ( poate atinge viteza numai ca daca il ti mult asa
  6. cand vei urca Transalpina Transfagarasan cum am spus mai sus incarcat sigur vei simti ( crede-ma am numai 120 de kg si am urcat-o cu transalpul si apoi si cu 1000cc)
  7. fiabilitatea este Honda nu comentam
  8. transalpul de 700 are injectie si da consuma mai mult decat cel de 600 la fel si cel de 650 consuma mai mult ca cel de 600 ( la mine cel de 700 a consumat cel mai mult sau identic cu cel de 650 pe carburatoare)
  9. transalpul de 700 are garda la sol mai mica ca restul transalpurilor
  10. transalpul de 700 mai stabil pe sosea, suspensiile sunt ceva mai scurte si le-am sismtit eu si mai tari
  11. si eu am auzit posesori de 650 care zic ca 700-le este mai nasol, ei nu-i adevarat nu-i mai nasol este doar mai comercial si mai de consum intr-o societate de consum , defapt as sunt mai nou toate mobrele, facute pentru societatea de consum in care traim.

La final spun ca din astea 3 600-le a fost pr mine cel mai ok, consum mult mai mic decat 650 si 700 puterea si ea mai mare, dar hai sa fim seriosi 10 cai cand dai de deal cu pasager si bagaje cam ........... dai pace

 

Despre KTM 9x0 nu am atatea detalii, din cat m-am dat pot sa spun ca nu duce lipsa de putere, in off se simte foarte bine, sa incomoda si consumul parca putea fi mai micut.( saua transalpului este mulllt mai comoda)

KTM-ul nu simte nici dealul nici incarcatura si nici autostrada.

 

Eu unul personal as merge clar pe KTM

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gifDSC_8616.jpg

attachicon.gifDSC_8642.jpg

attachicon.gifDSC_8643.jpg

attachicon.gifpv_file_428114_phpr6Zx0c.jpg

attachicon.gifpv_file_428114_phpVfgE3S.jpg

 

ultimile doua poze sunt de pe bikeshop, sunt inainte sa-l cumpar .

transalpul rosu din Timisoara tot la Cluj a ajuns :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

transalpul rosu din Timisoara tot la Cluj a ajuns :crack:

 

Toate ajung la Cluj :P

Cred ca Radu se decide in viitorul apropiat ce motor isi ia :P , mai ales dupa ce se "uda" vazand pozele de mai sus.

TA 700 a fost imblanzit sa fie mai mult de strada si nu asa de mult enduro. Tot nu te face de ras pe un teren accidentat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am hotarat. Este foarte clar ca nu iau vstrom, pentru ca nu exceleaza la nimic.

fara suparare dar nici Transalpul de 700 nu exceleaza la nimic, face de toate le face bine dar la un nivel mai scazut

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara suparare dar nici Transalpul de 700 nu exceleaza la nimic, face de toate le face bine dar la un nivel mai scazut

 

Nu exceleaza la nimic, dar macar e frumos. Daca posesorului ii place .... asta conteaza pana la urma.

Degeaba face de toate daca tu parchezi langa un alt motor si nu stii cum ai face sa te urci pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exceleaza la nimic, dar macar e frumos. Daca posesorului ii place .... asta conteaza pana la urma.

Degeaba face de toate daca tu parchezi langa un alt motor si nu stii cum ai face sa te urci pe el.

da asa este este foarte frumos, nu mi-o lua in nume de rau Transalpul a fost si va ramane in sufletul meu ca ceva special, oricand daca ar fi sa incep acel drum as alege tot Transalp, indiferent de ce model este vorba.

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da asa este este foarte frumos, nu mi-o lua in nume de rau Transalpul a fost si va ramane in sufletul meu ca ceva special, oricand daca ar fi sa incep acel drum as alege tot Transalp, indiferent de ce model este vorba.

Stai linistit ca sunt perfect constient de ce poate si de ce nu poate TA-ul. NU te poti aventura pe nu stiu ce trasee cu el, repet nu te face de ras, dar nici cross nu este.

Cel mai indicat ar fi sa nu se arunce direct pe 1000 ca nu e indicat sa sari asa de mult in clase. Mai ales ca inainte nu a a vut nu stiu cati cai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca au aparut si posesorii de Honda si de fiabilitate nici nu se vorbeste. E vorba de o "fiabilitate HONDA"..

 

Va intreb acum fara nici un pic de rautate sau misto, chiar nu ati avut si in general nu prea au probleme motoarele Honda?

 

Eu find in Germania, aici e greu cu off roadul si la o eventuala viitoare achizitie,a-si avea mai multe optiuni....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca au aparut si posesorii de Honda si de fiabilitate nici nu se vorbeste. E vorba de o "fiabilitate HONDA"..

 

Va intreb acum fara nici un pic de rautate sau misto, chiar nu ati avut si in general nu prea au probleme motoarele Honda?

 

Eu find in Germania, aici e greu cu off roadul si la o eventuala viitoare achizitie,a-si avea mai multe optiuni....

am avut 3 Honda acum am cumparat a -4 Honda si inca sta neinmatriculata in garaj sa vin caldura.

Da sunt fiabile, nu am vut probleme cu ele care sa ma opreasca sa ma tina amanet undeva sa coste o avere, si in cercul cu care umblam erau multe alte Honda si este idem si pentru alea, fara probleme. Eu zic ca exista ,, fiabilitate HONDA,,

 

Honda este un brand moto fiabil , poate cel mai fiabil insa asta se resimte si in motoare sunt mai putin puternice. Si da!! cred cu tarie ca sunt peste BMW la fiabilitate :crack:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca au aparut si posesorii de Honda si de fiabilitate nici nu se vorbeste. E vorba de o "fiabilitate HONDA"..

 

Va intreb acum fara nici un pic de rautate sau misto, chiar nu ati avut si in general nu prea au probleme motoarele Honda?

 

Eu find in Germania, aici e greu cu off roadul si la o eventuala viitoare achizitie,a-si avea mai multe optiuni....

 

O sa incerc sa-ti raspund la fel, fara rautate sau misto, la modul cel mai sincer.

 

"Fiabilitatea HONDA" oricum nu e inventata in Romania.

 

Da, se stie, HONDA este o marca fiabila. La fel si SUZUKI in opinia mea.

Eu ma raportez mult la piata italiana, cu foarte multi ani de traditie, piata si tara pe care o cunosc bine, cu care am avut si am contacte, unde am lucrat....etc.

 

Activez in domeniu(in tara) din 2006 si am avut ocazia sa "trec" prin mai multe marci : Yamaha, KTM, BRP, Polaris, Kymco, Peugeot....si ultimii 4-5 ani HONDA, SUZUKI si Kawasaki.

 

Nu stiu daca am enumerat chiar tot....oricum Aprilia, Ducati...sau chinezariile....Linhai...etc...nu se pun la socoteala. La fel nici ce e pe 4 roti.

 

Am avut ocazia sa-mi fac o idee despre fiecare....din practica(vanzari si ceva mecanica...hobby sau nu), cursuri de pregatire, dealer-meeting, expozitii locale sau SMAEB in echipa HONDA...etc

 

 

Fiecare are plusurile si minusurile sale, nu exista marca sau motocicleta suprema.

 

Nu exista nimeni care sa le stie pe toate, mereu avem de invatat.....m-am convins de asta de multe ori.

 

In rest, ne confruntam cu un fenomen slab dezvoltat in Romania din pacate. Eu zic sa se bucure fiecare cu ce are... indiferent de marca sau model.

 

 

Am cautat sa ajut mai mereu, ma pun in locul motociclistului....clientul vine la tine ca la doctor... sa-l ajuti sa-si rezolve problema. Mai ales la partea de piese de schimb, mecanica, unde trebuie sa ai habar cu ce se mananca.

 

Acum, daca stau sa ma gandesc...am foarte multi pe care nu stiu cum sa-i numesc : clienti...sau prieteni.

 

Am cautat sa-i fac sa vina clienti....si sa plece prieteni ! Nu am reusit mereu...Este imposibil sa fii pe placul tuturor, asta e clar ! :)

 

Stima

Editat de MotoMax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiabilitatea unui motor tine si de modul cum il intretii si cat il pretuiesti. Am avut si am o Honda. Sunt fiabile nimic de zis, dar m-am dat vreo 30k si cu un BMW. A functionat ireprosabil, fara sa imi ceara altceva decat consumabile.

P.S. - Daca tot se da cu parerea ce motor sa isi ia colegul nostru, imi dau si io. Daca intr-o zi m-as intoarce acasa cu un minus de 10 miare in jeb...e clar... am sub poponeata un Super Tenere 1200 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda este un brand moto fiabil , poate cel mai fiabil insa asta se resimte si in motoare sunt mai putin puternice. Si da!! cred cu tarie ca sunt peste BMW la fiabilitate :crack:

 

Epic !!!! :)))

Eu recunosc ca am avut un ghinion cu penele, ceva de nedescris, 3 intr-un an, dar asta n-are nicio legatura cu fiabilitatea.

Honda.... motoare bulet proof...motociclete pentru sfarsitul lumii :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gifDSC_8616.jpg

attachicon.gifDSC_8642.jpg

attachicon.gifDSC_8643.jpg

attachicon.gifpv_file_428114_phpr6Zx0c.jpg

attachicon.gifpv_file_428114_phpVfgE3S.jpg

 

ultimile doua poze sunt de pe bikeshop, sunt inainte sa-l cumpar .

Daca tot e loc de pus poze cu TA-urile, bag si eu una cu Freya :)

post-54929-0-29410000-1389301163_thumb.jpg

 

Si nu uitati: "You meet the nicest people on a Honda"

post-54929-0-15940800-1389301248_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai mult la honda imi place bataia de la oala honda este cea mai buna motoreta pentru cine nu stie ce inseamna o motocicleta dati le foc

oala de ambreiaj asa este suna,apropoo la Honda ta suna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu recunosc ca am avut un ghinion cu penele, ceva de nedescris, 3 intr-un an, dar asta n-are nicio legatura cu fiabilitatea.

Honda.... motoare bulet proof...motociclete pentru sfarsitul lumii

Vezi ca am tovaras tot cu honda, zici ca are magneti in roti. Eu am schimbat 3 seturi de gume, 0 pene. El in 10mii km a facut vreo 3-4 pene. Degeaba e bun motorul daca nu ai aer in roti sa mergi cu el :laugh: (si tot el a trebuit saracu sa schimbe si motorul mobrei...)

 

Pt initiatorul topicului - fusei oarecum de curand cam in aceeasi situatie. Stiam cam ce vreau in mare si pe langa turele date cu mobrele prietenilor, m-am pus pe testat diverse marci si modele care am crezut ca s-ar putea potrivi. De pe multe am coborat cu impresia de "nu e rea, dar..." . Am luat-o pe singura care, cum ziceau baietii pe aici, mi-a pus un ranjet tamp pe fata de nu-mi mai venea sa ma dau jos de pe ea.

Am avut si vreo 3 tentative de a-mi lua vstrom, model care imi e simpatic. Acu vreo 2 ani unul de 650 si unul de 1000 si anul asta am mai testat inca o data un 1000 mai nou. Dar nu a fost sa fie poveste de dragoste intre noi :)

Ideea e ca ai deja o lista de "suspecti". Acu' pun'te pe testat cat poti de mult. Si daca chiar nu ti-o face nici una cu ochiul din prima, gandeste-te ca poate te indragostesti pe parcurs de ea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suna dar nu va mai suna mult la mine fiindca va fi vinduta si nici nu mai voi cumpara vreodata vreo motoreta pe care sa scrie honda si stiu ce spun am avut trei si am mers pe multe incepind de la africana si tot asa inafara de 919 fireblade nici una nu si merita renumele

.,. ! ?

 

Daca ai folosi chestiile de mai sus ne-ar fi la toti mai usor sa te intelegem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...