Hosszu Toll Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 (editat) .... o mica completare: Asta sunt eu, asta am facut eu, asta spun din experienta proprie. in rest INTERNETU' E MARE SI CEL MAI TARE puteam sa postez cateva filmulete si poze cu LC8, facand niste chestii ce nu vezi sigur facand cu alte mobre din categoria asta. Editat Ianuarie 10, 2014 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 O alt motocicleta trecuta cu vederea pe plaiurile mioritice: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Da. Si XR, XT, DR, LC4,.... Dar parca omul vrea ceva mai touring. Categoria elefanti, nu vaci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Oare KLR o fi vreun cross? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Ce e cross? Insist: omul vrea touring cu ceva capabilitati offroad. Parerea unanima, a lui si a celor de pe acest topic a fost excluderea monocilindrelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Ce ai facut, ai dat repede un serch la gugli cu KTM issues, si cu scroll down ai vazut ce e cu rosu? Cunosc siteul inca din 2009, e cel mai bun pt LC8 (il am la bookmaks, din cand in cand mai citesc ca sunt multe chestii folositoare, nu la issues ci la HOW) ,citeste tot de la cap la coada si vezi la ce concluzie ajungi....... Nu "am dat repede nimic", fiindca altfel postam atunci imediat. Asta "am dat" (te las sa iti dai seama singur ce cautam): /search?q=ktm+950+vs+990&oq=ktm+950+vs+990&aqs=chrome ... e antepenultimul link. Si apoi mi-am adus aminte de post-ul tau. 950-ul (sau 990-ul intr-o mai mica masura - conform cautarilor mele ) e o mobra bazata pe care o respect. Dar faptul ca toata lumea (care nu e in barca diametral opusa, cu vstromul) o recomanda furibund, de parca initiatorul ar vrea sa rupa offroad-ul in doua cu bagaje, cu pasager, dar fara experienta, imi aduce aminte de discutiile mai vechi de pe coltul enduristilor, in care se recomandau intens exc-urile 2t in detrimentul celor 4t pentru "enduro serios". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Ce e cross? Insist: omul vrea touring cu ceva capabilitati offroad. Parerea unanima, a lui si a celor de pe acest topic a fost excluderea monocilindrelor. Mea culpa. Nu am observat excluderea motocilindrelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 (editat) Nu "am dat repede nimic", fiindca altfel postam atunci imediat. Asta "am dat" (te las sa iti dai seama singur ce cautam): /search?q=ktm+950+vs+990&oq=ktm+950+vs+990&aqs=chrome ... e antepenultimul link. Si apoi mi-am adus aminte de post-ul tau. 950-ul (sau 990-ul intr-o mai mica masura - conform cautarilor mele ) e o mobra bazata pe care o respect. Dar faptul ca toata lumea (care nu e in barca diametral opusa, cu vstromul) o recomanda furibund, de parca initiatorul ar vrea sa rupa offroad-ul in doua cu bagaje, cu pasager, dar fara experienta, imi aduce aminte de discutiile mai vechi de pe coltul enduristilor, in care se recomandau intens exc-urile 2t in detrimentul celor 4t pentru "enduro serios". Ok, no problem, inteleg, dar era vorba de probleme si fiabilitate si cum eu nu am avut prea multe probleme, nu prea imi place cand cineva care care nu are nici 100 de km cu un LC8(aici nu fac referire la tine, ci asa in general) da un copy/paste sau exemple din auzite sau de pe net. Oricum, daca se foloseste un LC8 in asa fel incat o alta mobra din categoriea asta nici nu viseaza, fiabilitatea nici nu ar trebui sa fie pomenita. Editat Ianuarie 10, 2014 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Poate chiar Adventure R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Imposibil d-le, mobra aia are peste 200 de kg asa ceva se poate face numai cu capre de pana in 130 de kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Faptul ca-ti pui femeia sa poarte stockings in dormitor poate insemna multe lucruri sau...nimic, poate sa insemne ca nu mai exista atractie sexuala intre voi ,ca in trecut si ca aveti nevoie de mici stimulenti (nu ma injura, dar chiar e cazul, pt unii),depinde de la om la om. O femeie poate fi hot si intr-o camasa de noapte, nemachiata, nefardata, simpla,naturala, cu parul despletit... Depinde de fantezia fiecaruia si ce-l face sa ticaie. Iar cat despre gatit, nu cred ca o sa oboseasca o femeie la gatit,incat sa nu mai fie leguma in pat, nu e ca si cum gateste pt un regiment. PLM! dupa o vreme sti cand incepe, sti cat dureaza, sti cand se termina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Cred ca bietul Slash28 nu mai intelege nimic, toata lumea raspunde concis si la subiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Cred ca bietul Slash28 nu mai intelege nimic, toata lumea raspunde concis si la subiect Exact ! Unul din acele topicuri cu subiecte parca inventate artificial : "care e mai...?" Parca facute anume...sa-i aduca trafic lui Mister Dobrescu ! Cred ca daca-mi pun mintea, "inventez" cateva rapid : - care ulei este mai bun ? - sunt mai bune jantele cu spite sau turnate ? - cutie manuala sau automata ?(acum si la motociclete, culmea) - tractiune fata sau tractiune fata ? - Rossi versus restul din MotoGP - etc - etc Oare chiar nimeni nu-si da seama ? Vorbesc in general nu doar pentru acest topic...poate omul chiar intentioneaza sa-si cumpere ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 la subiect, daca nu ai cumparat inca moto, cred ca xt660z e belea la ce ofera, cate o treime din ce vrei tu. sau ce iti place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slash28 Postat Ianuarie 10, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2014 la subiect, daca nu ai cumparat inca moto, cred ca xt660z e belea la ce ofera, cate o treime din ce vrei tu. sau ce iti place e frumoasa sa stii, am vazut motocicleta in actiune, in binecunoscuta poveste in Africa postata aici pe forum, de catre cei doi tineri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 (editat) Ia-ti un KTM Super DUke 1290 R............. da-le dracu de coclauri si adventure....... Editat Ianuarie 13, 2014 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 e frumoasa sa stii, am vazut motocicleta in actiune, in binecunoscuta poveste in Africa postata aici pe forum, de catre cei doi tineri. comparativ cu cea veche care aveai impresia ca se rupe la 150, cea noua merge pe autostrada linistit... are treptele 4 si 5 mai lungi. Off biciclita este mai slaba, suspensia spate sigur... poate detensionarea arcului va rezolva partial ... ceva In trafic pare ca are mai mult de 48 cai, defapt senzatia este data de faptul ca trage bine de la turatie mica, dar eu nu merg cu pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Iata inca o tura facuta cu V-strom: Malaezia-Germania, 25000 km, 7 luni, peste 20 de tari. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.461970247186100.96577.379642072085585&type=1 Poate ne spune si noua specialistul Eru cam cat % ar fi aici in opinia lui "Adventure"...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 (editat) Iata inca o tura facuta cu V-strom: Malaezia-Germania, 25000 km, 7 luni, peste 20 de tari. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.461970247186100.96577.379642072085585&type=1 Poate ne spune si noua specialistul Eru cam cat % ar fi aici in opinia lui "Adventure"...... Chiar nu inteleg de ca va mai raciti gura si obositi neuronul degeaba, pe domnul ERU nu ai cum sa-l scoti din ale lui bemweistice teori. Editat Ianuarie 11, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Ce mai faci , Radu ? Mai ai noutati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slash28 Postat Ianuarie 15, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2014 Ce mai faci , Radu ? Mai ai noutati ? Salut! Noutati nu mai am, inafara de ce s-a scris pe-aici, am mai citit niste pagini despre KTM pentru rezolvarea problemelor din fabrica, sau ma rog, primele defectiuni care apar, lucruri care mi s-au parut ok sa ma ocup, adica complex dar nu complicat. Piesele de unde si cum sa le comanzi nu stiu. Am primit inca 2 feedback-uri de la persoane cu Transalp 700 care se plang ca trage greu cu pasager si bagaje, si deci... ne-incurajator. Vreau sa mai astept, sa revizuiesc bugetul, si sa vad daca pot sa ma incadrez la ceva mai multi bani. O sa mai astept pana la primavara, si eventual cand termin proiectul si vin in tara la vara, o sa-mi iau ceva, ca nu pot sa stau fara. Apropo, stie cineva unde se gasesc roti cu spite pentru vstrom? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Apropo, stie cineva unde se gasesc roti cu spite pentru vstrom? La Transalp Salut! Noutati nu mai am, inafara de ce s-a scris pe-aici, am mai citit niste pagini despre KTM pentru rezolvarea problemelor din fabrica, sau ma rog, primele defectiuni care apar, lucruri care mi s-au parut ok sa ma ocup, adica complex dar nu complicat. Piesele de unde si cum sa le comanzi nu stiu. Am primit inca 2 feedback-uri de la persoane cu Transalp 700 care se plang ca trage greu cu pasager si bagaje, si deci... ne-incurajator. Vreau sa mai astept, sa revizuiesc bugetul, si sa vad daca pot sa ma incadrez la ceva mai multi bani. O sa mai astept pana la primavara, si eventual cand termin proiectul si vin in tara la vara, o sa-mi iau ceva, ca nu pot sa stau fara. Apropo, stie cineva unde se gasesc roti cu spite pentru vstrom? frate, eu nu te inteleg. daca 2 se plang ca vaca lor trage greu cu pasager si bagaje tu ii crezi sau ,hai sa reformulez, tu deja elimini transalpul din ecuatie doar in prisma parerii a 2 indivizi? La ce te astepti de la un motor de 650/700 cc V2 de ~ 60 cai? Sa traga ca un KTM 1190 Adventure? Nu te inteleg deloc, si pe masura ce scrii pe propriul topic imi dau seama cat de confuz esti si cat de tare nu stii ce vrei.... S-au oferit oameni sa-ti dea la test ride niste motoare, de ce nu pui manuta sa-i suni,sa-i scoti la o bere si sa dai o tura de cativa km cu motoarele alea? Pana si urcarea in saua unuia din modelele alea deja te edifica cu 60% in luarea deciziei (restu 40% fiind dupa ce o conduci).. Cilindree mica = consum mic, lenesa, etc Cilindree mare = consum mare, cuplu,putere, etc... you need a drawing board? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Ca fost posesor de Transalp, doua la numar 600 cc din 97 , si 650 din 2004, am calarit si unul de 700 ceva km pot sa spun cu mana pe suflet ca cel de 600 dpmdv pentru mine a fost extraordinar pana am avut nevoie de more power Argumente : diferenta intre 600 si 650 cm este doar de 5 ( 50-55) cp cel de 700 se apropie de 60 cp (59,14), cutia de viteze ca numar de trepte identica la toate, rapoarte diferite astfel incat creste viteza de croaziera fata de cel de 600 transalpul de 700 este frumos estetic la fel ca si cel de 650, cel de 600 poate putin mai retro dar nu urat 700-le este mult sub suratele lui in off, a pierdut roata de 21 avantaj 700 are ABS nici 700 nici 650 si nici 600 nu sunt ,,capabile,, sa navigheze cu viteza de tourig cu doau cutii laterale cu top case pilot 80 kg si pasagera vreo 50 kg ( poate atinge viteza numai ca daca il ti mult asa cand vei urca Transalpina Transfagarasan cum am spus mai sus incarcat sigur vei simti ( crede-ma am numai 120 de kg si am urcat-o cu transalpul si apoi si cu 1000cc) fiabilitatea este Honda nu comentam transalpul de 700 are injectie si da consuma mai mult decat cel de 600 la fel si cel de 650 consuma mai mult ca cel de 600 ( la mine cel de 700 a consumat cel mai mult sau identic cu cel de 650 pe carburatoare) transalpul de 700 are garda la sol mai mica ca restul transalpurilor transalpul de 700 mai stabil pe sosea, suspensiile sunt ceva mai scurte si le-am sismtit eu si mai tari si eu am auzit posesori de 650 care zic ca 700-le este mai nasol, ei nu-i adevarat nu-i mai nasol este doar mai comercial si mai de consum intr-o societate de consum , defapt as sunt mai nou toate mobrele, facute pentru societatea de consum in care traim. La final spun ca din astea 3 600-le a fost pr mine cel mai ok, consum mult mai mic decat 650 si 700 puterea si ea mai mare, dar hai sa fim seriosi 10 cai cand dai de deal cu pasager si bagaje cam ........... dai pace Despre KTM 9x0 nu am atatea detalii, din cat m-am dat pot sa spun ca nu duce lipsa de putere, in off se simte foarte bine, sa incomoda si consumul parca putea fi mai micut.( saua transalpului este mulllt mai comoda) KTM-ul nu simte nici dealul nici incarcatura si nici autostrada. Eu unul personal as merge clar pe KTM La Transalp frate, eu nu te inteleg. daca 2 se plang ca vaca lor trage greu cu pasager si bagaje tu ii crezi sau ,hai sa reformulez, tu deja elimini transalpul din ecuatie doar in prisma parerii a 2 indivizi? La ce te astepti de la un motor de 650/700 cc V2 de ~ 60 cai? Sa traga ca un KTM 1190 Adventure? Nu te inteleg deloc, si pe masura ce scrii pe propriul topic imi dau seama cat de confuz esti si cat de tare nu stii ce vrei.... S-au oferit oameni sa-ti dea la test ride niste motoare, de ce nu pui manuta sa-i suni,sa-i scoti la o bere si sa dai o tura de cativa km cu motoarele alea? Pana si urcarea in saua unuia din modelele alea deja te edifica cu 60% in luarea deciziei (restu 40% fiind dupa ce o conduci).. Cilindree mica = consum mic, lenesa, etc Cilindree mare = consum mare, cuplu,putere, etc... you need a drawing board? Salut! Noutati nu mai am, inafara de ce s-a scris pe-aici, am mai citit niste pagini despre KTM pentru rezolvarea problemelor din fabrica, sau ma rog, primele defectiuni care apar, lucruri care mi s-au parut ok sa ma ocup, adica complex dar nu complicat. Piesele de unde si cum sa le comanzi nu stiu. Am primit inca 2 feedback-uri de la persoane cu Transalp 700 care se plang ca trage greu cu pasager si bagaje, si deci... ne-incurajator. Vreau sa mai astept, sa revizuiesc bugetul, si sa vad daca pot sa ma incadrez la ceva mai multi bani. O sa mai astept pana la primavara, si eventual cand termin proiectul si vin in tara la vara, o sa-mi iau ceva, ca nu pot sa stau fara. Apropo, stie cineva unde se gasesc roti cu spite pentru vstrom? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Nu vreau sa starnesc nici un scandal...dar sa aveti in vedere asta: http://www-odi.nhtsa.dot.gov/acms/cs/jaxrs/download/doc/UCM447639/RCDNN-13V617-4608P.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Nu vreau sa starnesc nici un scandal...dar sa aveti in vedere asta: http://www-odi.nhtsa.dot.gov/acms/cs/jaxrs/download/doc/UCM447639/RCDNN-13V617-4608P.pdf nu vad ce scandal s-ar putea starni este un lucru stiut dar nerecunoscut, ca lasa de dorit dpdv calitativ, mai sunt si altele cu probleme similare la pompa/circuit alimentare cu combustibil, e drept ca nu la asa multe modole de la un singur brand consacrat. Editat Ianuarie 15, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.