Sari la conținut

Postări Recomandate

La Transalp

 

 

frate, eu nu te inteleg. daca 2 se plang ca vaca lor trage greu cu pasager si bagaje tu ii crezi sau ,hai sa reformulez, tu deja elimini transalpul din ecuatie doar in prisma parerii a 2 indivizi?

 

La ce te astepti de la un motor de 650/700 cc V2 de ~ 60 cai? Sa traga ca un KTM 1190 Adventure?

 

Nu te inteleg deloc, si pe masura ce scrii pe propriul topic imi dau seama cat de confuz esti si cat de tare nu stii ce vrei....

 

S-au oferit oameni sa-ti dea la test ride niste motoare, de ce nu pui manuta sa-i suni,sa-i scoti la o bere si sa dai o tura de cativa km cu motoarele alea?

 

Pana si urcarea in saua unuia din modelele alea deja te edifica cu 60% in luarea deciziei (restu 40% fiind dupa ce o conduci)..

 

Cilindree mica = consum mic, lenesa, etc

Cilindree mare = consum mare, cuplu,putere, etc...

 

you need a drawing board?

 

I-as suna pe cei ce mi-au scris sa imi dea mobrele la test dar nu sunt in tara. Merita o bere, nu am spus ca nu.

Confuzia este doar o forma, nu am experienta asa de mare cum ai tu. De aceea exista forumul sa intreb oameni, nu sa citesc pe net.

Nu am nevoie de o tabla de desenat, am nevoie de un motor potrivit.

M-a intrebat cineva ce-am mai facut, si am raspuns: am mai primit niste pareri, am citit niste probleme la KTM, m-am mai uitat in buzunar... etc.

Poate am slabiciunile mele, dar n-am facut nici un rau nimanui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 350
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator Adrian

N-am nici o experienta, pur si simplu eu daca as fi in locul tau si cu banii in buzunar, deja as incepe sa sun la cativa POSESORI de mobre din RO, care au mobrele la vanzare.....

 

Te duci cu banu la tine,urci pe ea, faci test drive, dai o bere omului si ura si la gara....

 

Asta dupa extensive search on the web, ca sa vezi prin ce difera modelul X de Y (chestie pe care ai facut-o deja, si pe care au facut-o si altii pt tine,aici)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau din India... ..Din cate stiu eu Bajaj Auto detin un procent destul de mare de actiuni.

Hai ca-ti zic eu 49%.....dar oricum nu ai dreptate....mai sapa,cauta si informeaza-te.Daca esti istet o sa-ti dai seama singur....pana atunci toate cele bune si......

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca-ti zic eu 49%.....dar oricum nu ai dreptate....mai sapa,cauta si informeaza-te.Daca esti istet o sa-ti dai seama singur....pana atunci toate cele bune si......

 

Ride Safe!

Am scris ce stiu, nu am toate detaliile, nici nu stiam ca au 49%, daca te-ai informat lumineaza-ne si pe noi..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris ce stiu, nu am toate detaliile, nici nu stiam ca au 49%, daca te-ai informat lumineaza-ne si pe noi..........

 

Am facut referire la fraza cu " sau din India" (aruncata asa, de parca ar fi o problema... vezi Royal Enfield )....cauta ce modele se fac acolo si afli raspunsul.

 

Nu vreau sa ma dau mare, sau sa par istet pe aici, dar cum am mai spus de mai multe ori, de altfel si in acest topic, nu-mi place cand cineva face doua clickuri, un search pe gugli fara si sa incerce, testeze personal si arunca cu noroi....atat....m-am si retras :)

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni , m-am prins !

 

Radu e undeva la job , blocat intr-o zona in care e obligat sa nu plece prea departe de gura de titei si si-a propus ca in perioadele de relaxare sa viseze la viitoarea achizitie si sa o si decida ! Adica sa vina in tara destul de hotarat pe o solutie clara . Ca sa nu piarda prea mult timp cu analiza si cautatul , cand va dori doar sa se plimbe . Ceea ce e foarte bine si frumos , dar ....avem un " dar " :

 

Anume faptul ca din studiul netului , al raspunsurilor noastre , al raspunsurilor lui ...inca nu se vede clar aleasa inimii !

 

De aceea e confuz . Imi aduc aminte ca si eu ma gandeam sa pun furca de DRZ si roata de 21 pe fata la Versys :)) !

 

Radu , vestea rea este ca roiul de albine din capul tau nu a plecat .

Vestea buna este ca va pleca, dar doar dupa ce o vei vedea in realitate si te vei urca in seaua ei , a alesei inimii.

 

Cu mintea plina de informatii vei alege un pic mai in cunostiinta de cauza . Dar tot ce iti va placea vei lua . Nu mai calcula bugete ! Daca ai o limita superioara confortabila ... nu-ti mai bate capul ! Vei avea cu ce sa o platesti , daca-ti va placea .

 

Asa ca urmatoarea etapa serioasa vor fi ride-testele . Anunta-i pe baieti cand vii in tara si poate ai sansa sa se organizeze ceva pentru tine .

Nu fac propuneri , dar poate cei care s-au oferit se asociaza intr-o zi cu soare si se pune de o sezatoare in care fiecare o sa te ajute cu sfaturi si experienta proprie , sa o alegi .

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut referire la fraza cu " sau din India" (aruncata asa, de parca ar fi o problema)....cauta ce modele se fac acolo si afli raspunsul.

 

Nu vreau sa ma dau mare, sau sa par istet pe aici, dar cum am mai spus de mai multe ori, de altfel si in acest topic, nu-mi place cand cineva face doua clickuri, un search pe gugli fara si sa incerce, testeze personal si arunca cu noroi....atat....m-am si retras :)

In primul rand nu am aruncat nu noroi, in al doi-lea rand nu am spus ca e o problema, cum de altfel nu am spus ca motocicletele KTM sunt proaste.Daca faceam 2 click-uri gaseam procentul care-l detin Indienii.Avand in vedere faptul ca nu ne cunoastem nu cred ca ai de unde sa stii daca am mers vreodata cu KTM sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam de razboiul interminabil BMW - V-Strom . Acum exista si razboiul KTM - V-Strom ? Chair conteaza cine e actionar si unde ? Nu vedeti ca globalizarea tinde sa anuleze granitele ? Si daca indienii au avut bani , oare au investit in KTM de prosti ? Nu conteaza . Toate sunt mobre bune . Depinde cat de mult se bucura fiecare de ele .

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand nu am aruncat nu noroi, in al doi-lea rand nu am spus ca e o problema, cum de altfel nu am spus ca motocicletele KTM sunt proaste.Daca faceam 2 click-uri gaseam procentul care-l detin Indienii.Avand in vedere faptul ca nu ne cunoastem nu cred ca ai de unde sa stii daca am mers vreodata cu KTM sau nu.

 

Ok, sa fie cum zici tu.

 

P.S. Nu stiu pe nimeni care sa fi mers cu 9X0 ADV (despre asta vorbim nu?) si sa nu fii urlat/ras in casca ca un bou.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, sa fie cum zici tu.

 

P.S. Nu stiu pe nimeni care sa fi mers cu 9X0 ADV (despre asta vorbim nu?) si sa nu fii urlat/ras in casca ca un bou.....

Am mers cu 990 adv , era a doua optiune cand mi-am luat GS-ul, este o supermotocicleta dar orientata un pic spre offroad d.p.m.d.v..Oricum sper ca urmatoarea sa fie 1190 adv.

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam de razboiul interminabil BMW - V-Strom . Acum exista si razboiul KTM - V-Strom ? Chair conteaza cine e actionar si unde ? Nu vedeti ca globalizarea tinde sa anuleze granitele ? Si daca indienii au avut bani , oare au investit in KTM de prosti ? Nu conteaza . Toate sunt mobre bune . Depinde cat de mult se bucura fiecare de ele .

 

Eu nu vreau sa ma cert cu nimeni, dar atata timp cand cineva imi spune ca tipul de mobra care-l detin nu e fiabil si eu de 5 ani nu am avut probleme(probabil am iesit numai dumunica pana la terasa)....sau cand l-am desfacut personal si pe componente scrie MADE IN AUSTRIA, vine cineva si-mi zice ca-i din India ce sa zici?

 

 

Cred ca cel mai bine e, sa nu reactionezi, sa nu-i bagi in seama. sa zambesti una si-ti continui de savurat berea....eu sa fiu fericit nu?

 

Am mers cu 990 adv , era a doua optiune cand mi-am luat GS-ul, este o supermotocicleta dar orientata un pic spre offroad d.p.m.d.v..Oricum sper ca urmatoarea sa fie 1190 adv.

 

Cred ca avem gusturi diferite, la mine BMW-ul era a 2 optiune, cand am ales KTM-ul, am ales LC8-ul pt ca era orientata mai mult spre off road. :P

 

Sincer fara misto, nu inteleg atunci care era faza cu India..Petrica a spus ca vin piesele foarte repede din A....ce ai vrut sa zici/demonstrezi?

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca cel mai bine e, sa nu reactionezi, sa nu-i bagi in seama. sa zambesti una si-ti continui de savurat berea....eu sa fiu fericit nu?

 

Chiar asa , tu sa fii fericit ! Si daca ar fi din India , ce ? Daca tie iti place de 5 ani si te-ai bucurat de ea , care ar fi problema cui ? Vreau sa iti spun ca si in Austria se fac tampenii , asa cum se fac si in SUA , si in Japonia si in Germania , dar si in China . Da , e importanta calitatea , dar pocesele industriale si fabricile de productie a diverselor componente sunt imprastiate peste tot in lume Si nu numai in domeniul moto . Cred ca nici managerii de logistica din marile companii nu mai stiu ce si pe unde se fabrica in trusturile lor care au cate 30 fabrici in 5 continente . Si furnizorii lor , la fel .

 

Planeta Pamant nu mai e asa mare cum parea odata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer fara misto, nu inteleg atunci care era faza cu India..Petrica a spus ca vin piesele foarte repede din A....ce ai vrut sa zici/demonstrezi?

Se pare ca nu m-ai inteles de la inceput, nu spuneam nimic de rau, stiam ceva de vanzarea unui procent catre Indieni de care nu prea sa vorbit pe forum, nimic mai mult.E posibil sa faca pe langa motoarele mici si alte componente in India , dar inca odata nu e nimic rau in asta si radiatorul de ulei de la GS e produs de KTM, poate in India , dar nu conteaza asta.....

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nu m-ai inteles de la inceput, nu spuneam nimic de rau, stiam ceva de vanzarea unui procent catre Indieni de care nu prea sa vorbit pe forum, nimic mai mult.E posibil sa faca pe langa motoarele mici si alte componente in India , dar inca odata nu e nimic rau in asta si radiatorul de ulei de la GS e produs de KTM, poate in India , dar nu conteaza asta.....

OK :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vad ce scandal s-ar putea starni este un lucru stiut dar nerecunoscut, ca lasa de dorit dpdv calitativ, mai sunt si altele cu probleme similare la pompa/circuit alimentare cu combustibil, e drept ca nu la asa multe modole de la un singur brand consacrat.

Asta e cu jumatatea de pahar plina si aia goala. Fiecare vede una din ele :) Tu vezi ca bmw are probleme cu o piesa, eu vad ca bmw repara preventiv ceva, cand ar putea sa zica asa cum fac alti producatori, "las' ca vin fraierii la service/cumpara piesa daca e sa aiba probleme" :)

 

Stiam de razboiul interminabil BMW - V-Strom . Acum exista si razboiul KTM - V-Strom ?

Razboi ? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am vazut vre'o piesa pentru KTM, pe care sa scrie ,,made in India" ! ... nu neaparat pentru KTM950Adv., ci si pentru alte modele ale marcii.

In afara de mobra ce o detin in prezent am mai avut inca cinci modele diferite de KTM + motocicletele prietenilor (tot KTM-uri) pe care ii mai ajut la diferse reparatii. Nu am gasit nicio piesa pe care sa scrie ca este fabricata in India ! ... nici macar pe ultima banalitate de plastic ! ... da, mai gasesti pe cate un plasitc de EXC sau SX ca scrie Acerbis (Italia).

Este adevarat ca in India a inceput sa se fabrice componente componente KTM, insa modelele de varf ale maricii, tot in Austrica se fabrica ! ... pentru indieni au facut Duke390, un motor foarte fain si eco, totusi ... eu astept acel miniAdventure cu acest motor, care probabil nu o sa apara nicio data ! :D

 

@Slash28: Oricum, mentin ceea ce am scris in prima mea postare pe acest topic: chiar nu ma intereseaza ce-ti vei cumpara, este strict problema ta ... oricum discutia deraiaza !

 

Sa fii sanatos !

 

Din cate am citit pe forumuri motorul de 950 este unul din cele mai reusite(dpdv fiabilitate) fabricate de KTM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu vreau sa ma cert cu nimeni, dar atata timp cand cineva imi spune ca tipul de mobra care-l detin nu e fiabil si eu de 5 ani nu am avut probleme

 

Trebuie si tu sa intelegi faptul ca daca TU nu ai avut probleme, aia nu inseamna ca KTM-u e fiabil sau ca nu au fost destui altii care au avut.

 

Desi am observat ca termenul de "probleme" are o interpretare destul de larga in ceea ce priveste posesorii de KTM. Multi zic ca nu au avut probleme, ca mai apoi sa isi aduca aminte ba de o pompa de benzina, ba de-un ambreiaj, ba de probleme electrice, ba de faptul ca mobra (noua) pisha ulei etc. Maruntisuri.

 

Ca nota, am citit topicul 950 / 990 de aici de pe forum. Pe tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam de razboiul interminabil BMW - V-Strom . Acum exista si razboiul KTM - V-Strom ?

 

Nu stiu de unde ai scos prostia asta cu razboiul BMW - VStrom. Presupunand ca te referi la 12GS (pt. ca pe aceste topicuri apar mereu discutiile), GS-ul nu concureaza deloc cu VStrom-ul, nu sunt din aceeasi clasa, nu au aceleasi preturi, nu se adreseaza acelorasi clienti.

"Razboiul" de care zici este, din ceea ce vad, opera posesorilor (si fostilor) de VStrom si Varadero eventual, pt ca ei vin in general pe topicurile de GS sa ne arate cat de scumpe si proaste sunt GS-urile, eventual cat de retardati si plini de ei sunt posesorii care incearca sa-i contrazica pe marii cunoscatori.

Sa fim seriosi, posesor de GS care sa baleasca la VStrom nu prea cred ca exista, ca in loc de GS isi lua linistit vreo doua japoneze; insa invers stim cu totii cum sta treaba. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie si tu sa intelegi faptul ca daca TU nu ai avut probleme, aia nu inseamna ca KTM-u e fiabil sau ca nu au fost destui altii care au avut.

 

Desi am observat ca termenul de "probleme" are o interpretare destul de larga in ceea ce priveste posesorii de KTM. Multi zic ca nu au avut probleme, ca mai apoi sa isi aduca aminte ba de o pompa de benzina, ba de-un ambreiaj, ba de probleme electrice, ba de faptul ca mobra (noua) pisha ulei etc. Maruntisuri.

 

Ca nota, am citit topicul 950 / 990 de aici de pe forum. Pe tot.

:) - eu am ajuns la o concluzie,vezi ce am scris ieri:

 

Cred ca cel mai bine e, sa nu reactionezi, sa nu-i bagi in seama. sa zambesti una si-ti continui de savurat berea....eu sa fiu fericit nu?

.

 

..... din partea mea puteti sa ziceti cat vreti ca KTM-urile si BMW-urile sunt naspa, ca nu ma intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de unde ai scos prostia asta cu razboiul BMW - VStrom. ......

Sa fim seriosi, posesor de GS care sa baleasca la VStrom nu prea cred ca exista....

 

Ziceam ca e mai mult o galceava pe chestii stiute , in general legate de versatilitate , fiabilitate si alte argumente in discutie .

Iar posesorii de GS nu trebuie decat sa se bucure de ele , nu sa baleasca la V-Strom ...

Acuma , faptul ca unii au vandut GS si au cumparat V-Strom , probabil ca inseamna ca au trecut de faza de balire...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... pentru indieni au facut Duke390, un motor foarte fain si eco, totusi ... eu astept acel miniAdventure cu acest motor, care probabil nu o sa apara nicio data ! :D

 

Eu am asa o presimtire ca "e pe teava" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceam ca e mai mult o galceava pe chestii stiute , in general legate de versatilitate , fiabilitate si alte argumente in discutie .

Iar posesorii de GS nu trebuie decat sa se bucure de ele , nu sa baleasca la V-Strom ...

Acuma , faptul ca unii au vandut GS si au cumparat V-Strom , probabil ca inseamna ca au trecut de faza de balire...

 

Pe ideea cu galceava/razboi/discutii nu mai insist; este vizibil de la o posta cine si cum se produce aceasta stare. ;)

 

Legat de ultima ta afirmatie (si, bineinteles, nu ca ar avea prea multa importanta) eu stiu doar o persoana (@ovideo) care a trecut de la GS la VS iar el a facut-o strict din ratiuni financiare si recunoaste oricand ca cele doua modele nu se pot compara.

Insa de la VS la GS stiu mai multe persoane, care de asemenea spun ca nu se pot compara si evident ca n-ar mai renunta la GS. Si este firesc.

 

In acelasi timp ii inteleg perfect si pe cei care prefera VS (si poate si-ar permite GS sau altceva din clasa mai mare), dar VS este mult mai potrivit pt nevoile/dorintele lor. Dar daca eu nu le impartasesc ideile, nu inseamna ca ii consider mai prosti.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pe ideea cu galceava/razboi/discutii nu mai insist; este vizibil de la o posta cine si cum se produce aceasta stare. ;)

 

Legat de ultima ta afirmatie (si, bineinteles, nu ca ar avea prea multa importanta) eu stiu doar o persoana (@ovideo) care a trecut de la GS la VS iar el a facut-o strict din ratiuni financiare si recunoaste oricand ca cele doua modele nu se pot compara.

Insa de la VS la GS stiu mai multe persoane, care de asemenea spun ca nu se pot compara si evident ca n-ar mai renunta la GS. Si este firesc.

 

In acelasi timp ii inteleg perfect si pe cei care prefera VS (si poate si-ar permite GS sau altceva din clasa mai mare), dar VS este mult mai potrivit pt nevoile/dorintele lor. Dar daca eu nu le impartasesc ideile, nu inseamna ca ii consider mai prosti.

 

Perfect adevarat si bine punctat , Sigur ca statistic e greu de facut o analiza pentru ca lumea trece frecvent intre diferite clase , fara sa raporteze pe forumuri , ca sa avem noi habar , nu ? Gasim diverse exemple care sa ne sustina propriul punct de vedere si ne legam de ala ca naufragiatul de pai . In realitate GS este o motocicleta exceptionala care costa mult dar toti cei care au platit-o considera ca merita . Si au dreptate . Deasemenea, V-Strom este o motocicleta exceptionala, care iti da foarte multe satisfactii si care nu iti scoate deloc bani multi din buzunar , lucru care este considerat foarte bun de catre proprietarii ei .

Nici unii nici altii nu sunt prosti . Sunt doar diferiti si ce bine e !

 

Radu.... ce mai faci ? Ai gasit mobra de vis ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...