ktalinn Postat Ianuarie 20, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2014 abia pe sambata daca imi fac un pic de timp sa masor senzorii. la madras ii regleaza cu ceva aparatura sau dupa ureche????? nu ma uit la pret dar vreau sa fie o lucrare de calitate si sa mearga motorul ceas. si oricum tps ul il pun nou. poti sa mi lasi nr de tel pe pm sa sun sa vorbesc cu omul. ms fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 (editat) Ce aparatura crezi ca ar trebui sa aibe, in manual scrie clar procedeul de reglare, nu ti-l face nimeni dupa ureche, ci dupa manual. Majoriatea operatiunilor ce implica citire/stergere coduri eroare se pot face pe motocicleta, fara conectare la calculator, iar reglarea TPS-ului nu implica nici un fel de diagnoza. Editat Ianuarie 20, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 daca tot e topic cu probleme z750 am si eu 2 probleme mai ciudate: 1. cand sunt in mers, pe la 9000 rpm daca trag brusc ambreiajul (simulare frana de urgenta) turatia motorului scade la relanti, iar dupa 2-3 secunde se opreste de tot motorul. daca de pe la 9000 rpm il las in frana de motor pana pe la 7500-8000 si trag trag iar ambreiajul brusc, motorul nu se mai opreste. 2. in jurul turatiei de 10.000 rpm in viteza a 6-a (deci aproape de topspeed) motorul intrerupe ca si cum nu ar mai fi alimentat cu benzina. in restul treptelor de viteza nu intrerupe. Nimeni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Februarie 7, 2014 Autor Share Postat Februarie 7, 2014 salutare !!!!!!!. azi am rezolvat si eu cu mobra mea . mi a adus cineva un senzor tps si l am montat. din pacate am observat ca nu s a schimbat cu nimic . motorul avea acelasi mers. foarte dezamagit l am lasat sa mearga asa si am tras de mufa ce intra in senzor. atunci s a aprins f1 si dupa doua secunde s a oprit motorul, am incercat sa pornesc iar si aceiasi treaba , nu pornea decat ajutat din acceleratie. initial am zis ca este vorba de un fir intrerupt.. am masurat firele si aveau continuitate toate. am pornit iar si la fel mergea. mi a trecut prin cap sa mai strang papucii de la mufa..am pornit si la fel facea, cand o miscam in fata si in spate se oprea. dupa care ultima incercare a fost sa inclin spre mine pinii senzorului sa stea fortati in papucii mufei. am pornit si motorul merge cum trebuie acum. nerabdator am iesit cu el 5 minute sa vad cum se comporta in mers si vreau sa spun ca merge super,,,, au disparut si flacarile de pe toba cand reduc, i am dat cu a 1 a pana la limitare si am redus si nu s a auzit nici o pocnitura, l am tinut constat din acceleratie si nu a mai pus in nas. este cu totul alt motor . daca tot e topic cu probleme z750 am si eu 2 probleme mai ciudate: 1. cand sunt in mers, pe la 9000 rpm daca trag brusc ambreiajul (simulare frana de urgenta) turatia motorului scade la relanti, iar dupa 2-3 secunde se opreste de tot motorul. daca de pe la 9000 rpm il las in frana de motor pana pe la 7500-8000 si trag trag iar ambreiajul brusc, motorul nu se mai opreste. 2. in jurul turatiei de 10.000 rpm in viteza a 6-a (deci aproape de topspeed) motorul intrerupe ca si cum nu ar mai fi alimentat cu benzina. in restul treptelor de viteza nu intrerupe. Nimeni ? salut. am vorbit cu cineva de la bacau de la servis evo motors pentru o sincronizare si reglajul supapelor si m a intrebat de ce vreau sa le fac. a zis ca daca motorul merge bine nu are rost sa fac reglajul la supape ca nu prea se regleaza ca sunt cu pastile si te costa o gramada de bani sa le schimbi dar cu o sincronizare ma poate ajuta . vorbind de sincronizare m a intrebat daca se plafoneaza motorul in turatii mai mari si am vazut ca ai postat aici cu problema asta si ma gandesc sa nu fie de aici. eu zic sa suni la ei ca nu te costa nimic si tipul e super de treaba . bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Jocul la supape tine de mentenanta motorului, nicidecum nu trebuie facut cand motorul nu mai functioneaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 La mufa aia trebuie sa-i gasesti o solutie, asa cum ai facut tu nu cred ca te va tine prea mult. Nu stiu exact cum e mufa dar vezi daca merg scosi papucii mama si stransi un pic. (la unele mufe se poate la altele nu) Jocul la supape trebuie verificat periodic conform manualului si ajustat daca e nevoie. Daca te apuci sa-l faci cand incep problemele deja e prea tarziu, cheltuiala va fi mai mare daca una sau mai multe supape ajung sa nu mai inchida din cauza jocului insuficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Februarie 8, 2014 Autor Share Postat Februarie 8, 2014 pai eu i am zis ca vreau sa fac asta ca sa fiu eu cu inima impacata. o sa l duc pana la urma sa l desfaca sa vada jocul si o sincronizare sa i mai faca. iar la mufa nu am reusit sa i scot papucii ca asta am intentionat sa fac. oricum nu e problema mare ca daca incepe sa faca iar nu ma lasa in drum ca el merge si asa si acum cunosc mult prea bine simtomele lui si stiu ce am de facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 inseamna ca si senzorul vechi e posibil sa fie bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 pai eu i am zis ca vreau sa fac asta ca sa fiu eu cu inima impacata. o sa l duc pana la urma sa l desfaca sa vada jocul si o sincronizare sa i mai faca. iar la mufa nu am reusit sa i scot papucii ca asta am intentionat sa fac. oricum nu e problema mare ca daca incepe sa faca iar nu ma lasa in drum ca el merge si asa si acum cunosc mult prea bine simtomele lui si stiu ce am de facut... Eu in locul tau nu m-as duce din nou la acelasi mecanic care nu a vrut sa-ti faca treaba de prima data. Referitor la mufa, am patit o chestie similara la un scuter aproape nou (2013/ sub 1000km) , mi-a dat multe batai de cap pana am gasit problema, mufa facea contact doar cand vroia desi arata perfect pe dinafara, chiar de calitate cu garnituri de etansare . Primul instinct a fost sa cositoresc firele direct( mufa nu se putea demonta fiind turnata) dar apoi m-am gandit mai bine si am pus o rigleta in locul ei ca sa nu ma injure vreunul care va mai umbla pe acolo. La mine s-a potrivit solutia cu rigleta pt ca era pe sub carene, protejata de ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 salutare !!!!!!!. azi am rezolvat si eu cu mobra mea . mi a adus cineva un senzor tps si l am montat. din pacate am observat ca nu s a schimbat cu nimic . motorul avea acelasi mers. foarte dezamagit l am lasat sa mearga asa si am tras de mufa ce intra in senzor. atunci s a aprins f1 si dupa doua secunde s a oprit motorul, am incercat sa pornesc iar si aceiasi treaba , nu pornea decat ajutat din acceleratie. initial am zis ca este vorba de un fir intrerupt.. am masurat firele si aveau continuitate toate. am pornit iar si la fel mergea. mi a trecut prin cap sa mai strang papucii de la mufa..am pornit si la fel facea, cand o miscam in fata si in spate se oprea. dupa care ultima incercare a fost sa inclin spre mine pinii senzorului sa stea fortati in papucii mufei. am pornit si motorul merge cum trebuie acum. nerabdator am iesit cu el 5 minute sa vad cum se comporta in mers si vreau sa spun ca merge super,,,, au disparut si flacarile de pe toba cand reduc, i am dat cu a 1 a pana la limitare si am redus si nu s a auzit nici o pocnitura, l am tinut constat din acceleratie si nu a mai pus in nas. este cu totul alt motor . salut. am vorbit cu cineva de la bacau de la servis evo motors pentru o sincronizare si reglajul supapelor si m a intrebat de ce vreau sa le fac. a zis ca daca motorul merge bine nu are rost sa fac reglajul la supape ca nu prea se regleaza ca sunt cu pastile si te costa o gramada de bani sa le schimbi dar cu o sincronizare ma poate ajuta . vorbind de sincronizare m a intrebat daca se plafoneaza motorul in turatii mai mari si am vazut ca ai postat aici cu problema asta si ma gandesc sa nu fie de aici. eu zic sa suni la ei ca nu te costa nimic si tipul e super de treaba . bafta Ti-am zis ca nu este TPS-ul. Ai verificat cum functioneaza clapetele secundare? E o verificare simpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Ba din ce-a scris se intelege cit se poate de clar ca la TPS era buba. Ca era la mufa nu conteaza, e legat de TPS. Bine, nu-s convins ca de fapt nu e vorba de senszorul de la clapetele secundare. Am demontat prin vara in senzor de asta de la un GSXR, e un simpu potentiometru (doar ca-i etansat si e 700 RON nou). Asa ceva se poate verifica din exterior foarte simplu, ca modurile de defectare sint contact imperfect sau deloc, nu are ce sa fie defect altceva, gen sa-si modifice singur valoarea. Btw, la ala dadea eroare-n bord, la tine nu zicea nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Nu e TPS-ul. Doar i s-a parut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 (editat) Ma gindesc cum poate sa ti se para ca se aprinde becur de eroare in bord si ca se opreste motorul cind tragi de o mufa. Da' e cum zici tu. Editat Februarie 9, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Nu ai inteles. Dar... ma rog, nu conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Ideea e sa inteleaga proprietarul, ca eu o sa dorm la fel de bine chira daca el e cu motorul stricat. Si cu certitudine a inteles fix ce-am inteles si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Februarie 11, 2014 Autor Share Postat Februarie 11, 2014 da senzorul era bun. acum face si mufa aia contact bine si chiar daca trag de ea motorul merge normal fara becuri aprinse si fara sa scada turatia deloc. sa mi explice si mie cineva ce s ar intampla cu clapetele alea secundare si cum sa vad daca merg bine . ce se intampla? se deschid primele clapete si cele secundare ar ramane inchise? sau deschid mai tarziu???? zicea tng sa scot senzorul si sa le deschid cu mana la maxim si ar trebui sa mearga fara probleme cu f1 aprins in bord. sincer nu am incercat sa fac asta Nu e TPS-ul. Doar i s-a parut. de ce zici ca mi s a parut ca dupa ce s a aprins f1 si s a oprit motorul am pus firul ala galben de langa baterie pe borna de minus si mi a dat cod de eroare senzor tps. Ba din ce-a scris se intelege cit se poate de clar ca la TPS era buba. Ca era la mufa nu conteaza, e legat de TPS.Bine, nu-s convins ca de fapt nu e vorba de senszorul de la clapetele secundare.Am demontat prin vara in senzor de asta de la un GSXR, e un simpu potentiometru (doar ca-i etansat si e 700 RON nou). Asa ceva se poate verifica din exterior foarte simplu, ca modurile de defectare sint contact imperfect sau deloc, nu are ce sa fie defect altceva, gen sa-si modifice singur valoarea.Btw, la ala dadea eroare-n bord, la tine nu zicea nimic? cand punea in nas nu dadea nici un drac de eroare ca mereu ma uitat sa vad daca se aprinde ceva in bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) da senzorul era bun. acum face si mufa aia contact bine si chiar daca trag de ea motorul merge normal fara becuri aprinse si fara sa scada turatia deloc. sa mi explice si mie cineva ce s ar intampla cu clapetele alea secundare si cum sa vad daca merg bine . ce se intampla? se deschid primele clapete si cele secundare ar ramane inchise? sau deschid mai tarziu???? zicea tng sa scot senzorul si sa le deschid cu mana la maxim si ar trebui sa mearga fara probleme cu f1 aprins in bord. sincer nu am facutPai acum nu merge moto ok?Ce-ai cu clapetele secundare? Ti-am spus atunci la sugestia cuiva ca sunt clapetele secundare,ca le poti verifica lejer si cu ele demontate si senzorul lor scos,totul sa le deschizi manual la max. Acum ca ai rezolvat problema cu TPS-ul, sau infrastructura lui(tot din functia TPS face parte) nu are rost sa mai umbli pe acolo ca mai strici ceva. Zic si eu... Editat Februarie 11, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat Februarie 11, 2014 Autor Share Postat Februarie 11, 2014 ceva ceva nu mi place... nu pune in nas dar sunetul nu este cum ar trebui, o sa incerc sa fac un video cu el in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) de ce zici ca mi s a parut ca dupa ce s a aprins f1 si s a oprit motorul am pus firul ala galben de langa baterie pe borna de minus si mi a dat cod de eroare senzor tps. De obicei citesc in diagonala postarile foarte lungi si mi-a sarit in ochi ce ai zis aici mi a adus cineva un senzor tps si l am montat. din pacate am observat ca nu s a schimbat cu nimic . motorul avea acelasi mers. O eroare de TPS nu inseamna neaparat TPS defect. Sper ca nu am mai ratat ceva din cele descrise de tine. Verifica clapetele secundare cum ti-am zis din prima. Primul indiciu ca motorul care le actioneaza a luat-o razna, e sa auzi un carait anormal cand pui contactul. Nu-l confunda cu zgomotul pe care il face pompa de benzina. Bafta! Editat Februarie 11, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 un mic tutorial cum sa anulezi clapetele secundare fara sa ai eroare in bord. e pentru z1000 dar merge si la z750 e bine sa nu mergi mult asa cu ea caci amestecul devine sarac si se incinge mai tare. Z1000TBMOD.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Cel mai eficient e sa se demonteze clapetele secundare cu totul. Pana acum nu am auzit cazuri de probleme de motor din cauza ca ar fi amestecul sarac in ture joase. E un 4L, deci 2-3-4000 de ture e o plaja care cam iese din discutie pt engine failure, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 baietii care au facut modificarile astea asa au zis. ca iti trebuie si power commander sa faci amestecul ok, daca renunti la clapetele secundare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Am citit PDF-ul si nu vad nici o masuratoare de gaze de evacuare pe macar o motocicleta In locul tau as sta linistit in privinta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Nu are nici o treaba amestecul sarac fata de clapetele secundare! Amestecul este dat de harti de injectie si corectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 da, dar neavand sonda lambda, de unde stie sa faca corectia ? poate gresesc, dar is curios caci vreau si eu sa renunt la ele ca unii spun ca iti da mai multa putere in ture putine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.