Sari la conținut

ktalinn
 Share

Postări Recomandate

abia pe sambata daca imi fac un pic de timp sa masor senzorii. la madras ii regleaza cu ceva aparatura sau dupa ureche????? nu ma uit la pret dar vreau sa fie o lucrare de calitate si sa mearga motorul ceas. si oricum tps ul il pun nou. poti sa mi lasi nr de tel pe pm sa sun sa vorbesc cu omul. ms fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce aparatura crezi ca ar trebui sa aibe, in manual scrie clar procedeul de reglare, nu ti-l face nimeni dupa ureche, ci dupa manual. Majoriatea operatiunilor ce implica citire/stergere coduri eroare se pot face pe motocicleta, fara conectare la calculator, iar reglarea TPS-ului nu implica nici un fel de diagnoza.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot e topic cu probleme z750 am si eu 2 probleme mai ciudate:

1. cand sunt in mers, pe la 9000 rpm daca trag brusc ambreiajul (simulare frana de urgenta) turatia motorului scade la relanti, iar dupa 2-3 secunde se opreste de tot motorul. daca de pe la 9000 rpm il las in frana de motor pana pe la 7500-8000 si trag trag iar ambreiajul brusc, motorul nu se mai opreste.

2. in jurul turatiei de 10.000 rpm in viteza a 6-a (deci aproape de topspeed) motorul intrerupe ca si cum nu ar mai fi alimentat cu benzina. in restul treptelor de viteza nu intrerupe.



Nimeni ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare !!!!!!!. azi am rezolvat si eu cu mobra mea . mi a adus cineva un senzor tps si l am montat. din pacate am observat ca nu s a schimbat cu nimic . motorul avea acelasi mers. foarte dezamagit l am lasat sa mearga asa si am tras de mufa ce intra in senzor. atunci s a aprins f1 si dupa doua secunde s a oprit motorul, am incercat sa pornesc iar si aceiasi treaba , nu pornea decat ajutat din acceleratie. initial am zis ca este vorba de un fir intrerupt.. am masurat firele si aveau continuitate toate. am pornit iar si la fel mergea. mi a trecut prin cap sa mai strang papucii de la mufa..am pornit si la fel facea, cand o miscam in fata si in spate se oprea. dupa care ultima incercare a fost sa inclin spre mine pinii senzorului sa stea fortati in papucii mufei. am pornit si motorul merge cum trebuie acum. nerabdator am iesit cu el 5 minute sa vad cum se comporta in mers si vreau sa spun ca merge super,,,, au disparut si flacarile de pe toba cand reduc, i am dat cu a 1 a pana la limitare si am redus si nu s a auzit nici o pocnitura, l am tinut constat din acceleratie si nu a mai pus in nas. este cu totul alt motor .



 

daca tot e topic cu probleme z750 am si eu 2 probleme mai ciudate:

1. cand sunt in mers, pe la 9000 rpm daca trag brusc ambreiajul (simulare frana de urgenta) turatia motorului scade la relanti, iar dupa 2-3 secunde se opreste de tot motorul. daca de pe la 9000 rpm il las in frana de motor pana pe la 7500-8000 si trag trag iar ambreiajul brusc, motorul nu se mai opreste.

2. in jurul turatiei de 10.000 rpm in viteza a 6-a (deci aproape de topspeed) motorul intrerupe ca si cum nu ar mai fi alimentat cu benzina. in restul treptelor de viteza nu intrerupe.



Nimeni ?

salut. am vorbit cu cineva de la bacau de la servis evo motors pentru o sincronizare si reglajul supapelor si m a intrebat de ce vreau sa le fac. a zis ca daca motorul merge bine nu are rost sa fac reglajul la supape ca nu prea se regleaza ca sunt cu pastile si te costa o gramada de bani sa le schimbi dar cu o sincronizare ma poate ajuta . vorbind de sincronizare m a intrebat daca se plafoneaza motorul in turatii mai mari si am vazut ca ai postat aici cu problema asta si ma gandesc sa nu fie de aici. eu zic sa suni la ei ca nu te costa nimic si tipul e super de treaba . bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mufa aia trebuie sa-i gasesti o solutie, asa cum ai facut tu nu cred ca te va tine prea mult. Nu stiu exact cum e mufa dar vezi daca merg scosi papucii mama si stransi un pic. (la unele mufe se poate la altele nu)

Jocul la supape trebuie verificat periodic conform manualului si ajustat daca e nevoie. Daca te apuci sa-l faci cand incep problemele deja e prea tarziu, cheltuiala va fi mai mare daca una sau mai multe supape ajung sa nu mai inchida din cauza jocului insuficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu i am zis ca vreau sa fac asta ca sa fiu eu cu inima impacata. o sa l duc pana la urma sa l desfaca sa vada jocul si o sincronizare sa i mai faca. iar la mufa nu am reusit sa i scot papucii ca asta am intentionat sa fac. oricum nu e problema mare ca daca incepe sa faca iar nu ma lasa in drum ca el merge si asa si acum cunosc mult prea bine simtomele lui si stiu ce am de facut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu i am zis ca vreau sa fac asta ca sa fiu eu cu inima impacata. o sa l duc pana la urma sa l desfaca sa vada jocul si o sincronizare sa i mai faca. iar la mufa nu am reusit sa i scot papucii ca asta am intentionat sa fac. oricum nu e problema mare ca daca incepe sa faca iar nu ma lasa in drum ca el merge si asa si acum cunosc mult prea bine simtomele lui si stiu ce am de facut...

Eu in locul tau nu m-as duce din nou la acelasi mecanic care nu a vrut sa-ti faca treaba de prima data.

Referitor la mufa, am patit o chestie similara la un scuter aproape nou (2013/ sub 1000km) , mi-a dat multe batai de cap pana am gasit problema, mufa facea contact doar cand vroia desi arata perfect pe dinafara, chiar de calitate cu garnituri de etansare . Primul instinct a fost sa cositoresc firele direct( mufa nu se putea demonta fiind turnata) dar apoi m-am gandit mai bine si am pus o rigleta in locul ei ca sa nu ma injure vreunul care va mai umbla pe acolo. La mine s-a potrivit solutia cu rigleta pt ca era pe sub carene, protejata de ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare !!!!!!!. azi am rezolvat si eu cu mobra mea . mi a adus cineva un senzor tps si l am montat. din pacate am observat ca nu s a schimbat cu nimic . motorul avea acelasi mers. foarte dezamagit l am lasat sa mearga asa si am tras de mufa ce intra in senzor. atunci s a aprins f1 si dupa doua secunde s a oprit motorul, am incercat sa pornesc iar si aceiasi treaba , nu pornea decat ajutat din acceleratie. initial am zis ca este vorba de un fir intrerupt.. am masurat firele si aveau continuitate toate. am pornit iar si la fel mergea. mi a trecut prin cap sa mai strang papucii de la mufa..am pornit si la fel facea, cand o miscam in fata si in spate se oprea. dupa care ultima incercare a fost sa inclin spre mine pinii senzorului sa stea fortati in papucii mufei. am pornit si motorul merge cum trebuie acum. nerabdator am iesit cu el 5 minute sa vad cum se comporta in mers si vreau sa spun ca merge super,,,, au disparut si flacarile de pe toba cand reduc, i am dat cu a 1 a pana la limitare si am redus si nu s a auzit nici o pocnitura, l am tinut constat din acceleratie si nu a mai pus in nas. este cu totul alt motor .

 

salut. am vorbit cu cineva de la bacau de la servis evo motors pentru o sincronizare si reglajul supapelor si m a intrebat de ce vreau sa le fac. a zis ca daca motorul merge bine nu are rost sa fac reglajul la supape ca nu prea se regleaza ca sunt cu pastile si te costa o gramada de bani sa le schimbi dar cu o sincronizare ma poate ajuta . vorbind de sincronizare m a intrebat daca se plafoneaza motorul in turatii mai mari si am vazut ca ai postat aici cu problema asta si ma gandesc sa nu fie de aici. eu zic sa suni la ei ca nu te costa nimic si tipul e super de treaba . bafta

 

Ti-am zis ca nu este TPS-ul.

Ai verificat cum functioneaza clapetele secundare? E o verificare simpla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba din ce-a scris se intelege cit se poate de clar ca la TPS era buba. Ca era la mufa nu conteaza, e legat de TPS.

Bine, nu-s convins ca de fapt nu e vorba de senszorul de la clapetele secundare.

 

Am demontat prin vara in senzor de asta de la un GSXR, e un simpu potentiometru (doar ca-i etansat si e 700 RON nou). Asa ceva se poate verifica din exterior foarte simplu, ca modurile de defectare sint contact imperfect sau deloc, nu are ce sa fie defect altceva, gen sa-si modifice singur valoarea.

 

Btw, la ala dadea eroare-n bord, la tine nu zicea nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gindesc cum poate sa ti se para ca se aprinde becur de eroare in bord si ca se opreste motorul cind tragi de o mufa. Da' e cum zici tu.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da senzorul era bun. acum face si mufa aia contact bine si chiar daca trag de ea motorul merge normal fara becuri aprinse si fara sa scada turatia deloc. sa mi explice si mie cineva ce s ar intampla cu clapetele alea secundare si cum sa vad daca merg bine . ce se intampla? se deschid primele clapete si cele secundare ar ramane inchise? sau deschid mai tarziu???? zicea tng sa scot senzorul si sa le deschid cu mana la maxim si ar trebui sa mearga fara probleme cu f1 aprins in bord. sincer nu am incercat sa fac asta



Nu e TPS-ul. Doar i s-a parut.

de ce zici ca mi s a parut ca dupa ce s a aprins f1 si s a oprit motorul am pus firul ala galben de langa baterie pe borna de minus si mi a dat cod de eroare senzor tps.



Ba din ce-a scris se intelege cit se poate de clar ca la TPS era buba. Ca era la mufa nu conteaza, e legat de TPS.
Bine, nu-s convins ca de fapt nu e vorba de senszorul de la clapetele secundare.

Am demontat prin vara in senzor de asta de la un GSXR, e un simpu potentiometru (doar ca-i etansat si e 700 RON nou). Asa ceva se poate verifica din exterior foarte simplu, ca modurile de defectare sint contact imperfect sau deloc, nu are ce sa fie defect altceva, gen sa-si modifice singur valoarea.

Btw, la ala dadea eroare-n bord, la tine nu zicea nimic?

cand punea in nas nu dadea nici un drac de eroare ca mereu ma uitat sa vad daca se aprinde ceva in bord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da senzorul era bun. acum face si mufa aia contact bine si chiar daca trag de ea motorul merge normal fara becuri aprinse si fara sa scada turatia deloc. sa mi explice si mie cineva ce s ar intampla cu clapetele alea secundare si cum sa vad daca merg bine . ce se intampla? se deschid primele clapete si cele secundare ar ramane inchise? sau deschid mai tarziu???? zicea tng sa scot senzorul si sa le deschid cu mana la maxim si ar trebui sa mearga fara probleme cu f1 aprins in bord. sincer nu am facut

Pai acum nu merge moto ok?

Ce-ai cu clapetele secundare?

Ti-am spus atunci la sugestia cuiva ca sunt clapetele secundare,ca le poti verifica lejer si cu ele demontate si senzorul lor scos,totul sa le deschizi manual la max.

Acum ca ai rezolvat problema cu TPS-ul, sau infrastructura lui(tot din functia TPS face parte) nu are rost sa mai umbli pe acolo ca mai strici ceva.

Zic si eu...

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce zici ca mi s a parut ca dupa ce s a aprins f1 si s a oprit motorul am pus firul ala galben de langa baterie pe borna de minus si mi a dat cod de eroare senzor tps.

 

De obicei citesc in diagonala postarile foarte lungi si mi-a sarit in ochi ce ai zis aici

mi a adus cineva un senzor tps si l am montat. din pacate am observat ca nu s a schimbat cu nimic . motorul avea acelasi mers.

 

O eroare de TPS nu inseamna neaparat TPS defect. Sper ca nu am mai ratat ceva din cele descrise de tine.

 

Verifica clapetele secundare cum ti-am zis din prima.

Primul indiciu ca motorul care le actioneaza a luat-o razna, e sa auzi un carait anormal cand pui contactul. Nu-l confunda cu zgomotul pe care il face pompa de benzina.

 

Bafta!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai eficient e sa se demonteze clapetele secundare cu totul.

 

Pana acum nu am auzit cazuri de probleme de motor din cauza ca ar fi amestecul sarac in ture joase. E un 4L, deci 2-3-4000 de ture e o plaja care cam iese din discutie pt engine failure, parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...