Sari la conținut

SV 650 2001 - nu porneste


radiusG
 Share

Postări Recomandate

salutare . ultima mea iesire a fost pe 12 decembrie, cand am facut vreo 30 de km, fara nici o problema .de atunci motorul a fost tinut in garaj, cu bateria in casa. aseara am pus-o pe redresor, si astazi, fiind liber am zis s-o pun pe motor sa-i dau o cheie...nu porneste..invarte , dar degeaba....cu socul tras la maxim, am incercat s-o pornesc de vreo cateva ori, o data parca s-au auzit niste bubuituri in toba, dar nu vrea s-o ia...probabil ca am si innecat-o, ca parca simteam un miros usor de benzina...e prima iarna prin care trec cu motorul, si nu stiu daca acest lucru e normal sau nu....de ce nu porneste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sigur e innecata, o idee buna ar fi fost sa drenezi carburatoarele inainte ... Asa am pornit un motor, ne mai pornit din septembrie, fara baterie pusa pe redresor, doar data jos de pe motor. Cum si-a tras benzina a pornit fara probleme.

Bujiile afara, uscate, drenat carburatoarele, dat cheie ...



o sa mai incerc la primavara , vroiam doar sa vad daca porneste, dupa 2 luni de dormit...se pare ca nu

Mai rau faci daca o lasi asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suna prea complicat, eu neavand nici un fel de cunostinte de mecanica...probabil ca daca nu vrea sa mai porneasca nici in primavara, o voi urca intr-o masina si o voi duce la service (ca oricum trebuie sa-i schimb consumabilele)



poate asa o fi vrut Dumnezeu , ca daca imi pornea, sigur ma riscam sa ies putin , si aici e destul de frig, si gheata peste tot...si mai faceam si o prostie..e mai bine asa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun ce i-am facut eu cbericai mele, am tinuto la curte iarna asta, acoperita cu o prelata si cu bateria scoasa.

Am pus batiera si dupa ce i-am dat cheie a pornit, in schimb s-a descarcat complet bateria si am reusit sa o si inec.

Roaga pe cineva cu cabluri sa ti dea curent de la bateria de masina la bateria de la motor si porneste-o cu socul dat la maxim, nu o sa porneasca din prima dar dupa 20 30 minute o sa mearga.

Nu scoate bujiile daca nu te pricepi, sa nu faci mai mult rau decat bine.

Editat de Hyllander
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi-a pornit mai greu. Cum nu mi-am incarcat nici bateria, mi-a fost mai simplu sa vin cu masina si sa dau curent prin fire. A invartit destul de mult, cred ca am incercat 10-15 minute pe putin, reprize de 10-20 de secunde si cu pauze intre ele. Doar cu socul tras, si de 2-3 ori am tras de acceleratie intre reprize, poate, poate mai ia niste gaz. Pana la urma a pornit. Din experienta mea, principalul lucru pe care sa NU il faci e sa tragi de acceleratie cat invarte, ai sanse mari sa o ineci asa. Pana acum eu n-am reusit sa o inec niciodata in 5 ani de zile.

 

Si eu sunt de parere ca mai bine mai incerci acum decat sa o lasi asa pana la primavara. Si daca nu ai tras prea tare de gaz nu e obligatoriu sa fie inecata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa acceleratia in pace, acum e rece afara si motorul tau e la fel.

Vezi cand ii dai cheie daca comenzile suna ok sau suna ca si cum s-ar ineca(baterie descarcata) daca asta e cazul, roaga pe cineva cu masina si cu cabluri sa ti dea curent la baterie si nu atinge acceleratia.

Dai doar cheie 5-10 secunde in reprize si cu pauze intre ele, mai umbla la soc cat timp ii dai cheie, roag-o si tu frumos poate poate :crack:

Editat de Hyllander
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sv exact ca al tau...poti sa i scoti bujiile sa le cureti si dupa cand ii dai la automat nu mai trage socul la maxim lasa l pe la 80% si sub nici o forma nu mai trage si de acceleratie...eu asa il pornesc tot timpul si nu intampin nici un fel de problema! Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, nu ii place la Sv socul ala tras maxim, pentru pornire ajunge undeva 60-80 %, altfel are tendinta sa se inece. Sau, varianta mai simpla, lasi socul la locul lui inchis si cand apesi starterul o ajuti usor cu un sprit de acceleratie. Astea pe injectie nu ar trebui sa aiba soc automat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca nu-i bine...mai am de invatat...chestia e ca toata vara mi-a pornit dimineata , din prima, fara sa ma ating de soc, in schimb piscam usor acceleratia, ca altfel nu pornea....deci la pornire, obilgatoriu pisc putin acceleratia daca vreau sa porneasca..alfel nu...sa fie din carburatoare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca mobra nu are nimic. Doar tehnica de pornire a fost gresita.

 

La carburatie, daca s-a inecat motorul, sfatul general este sa dai la automat fara soc tras si cu acceleratie deschisa la maxim. Asa excesul de benzina din motorul poate fi eliminata.

Pana si unele sisteme de injectie pe benzina permite asa ceva, cand calculatorul de injectie nu comanda injectoarele deloc cand e acceleratie deschisa maxim si cand motor se invarte incet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te impacienta...la fel am patit si io cu a mea...am vrut sa o pornesc la vreo -12 si nu am reusit,pornea,mergea 3-4 secunde si se oprea!dupa care,cand dadeam la automat imi dadea bubuielei in evacuare..deci clar am innecat-o,asa ca am lasat-o vreo cateva zile pana am prins o zi cu plus la grade...surpriza...mi-a luat-o la sfert..ce-i drept vreo 3-4 min a scos un fum groaznic si miros de benzina!

din auzite de la mai multi colegi...cel putin la modelul meu cica aprinderea,la frigg nu mai functioneaza bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un mecanic care are o vorba haioasa : "daca benzineste si scanteieste atunci trebuie sa ... PORNESTE". Verifica bateria, verifica bujiile si vezi daca iti da benzina (asta daca ai cunostinte minime de mecanica). Trebuie sa ii dai de cap...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima iarna am lasat motorul la iernat cu rezervorul plin+aditiv antidepunere si bateria la iernat in casa. Primavara mi-au iesit ochii incercand sa o pornesc. Am golit benzina din carburator de la surub de cateva ori si a pornit. Urmatorii ani am lasat-o la iernat cu rezervorul si carburatorul gol. Porneste fara probleme cu a doua metoda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima iarna am lasat motorul la iernat cu rezervorul plin+aditiv antidepunere si bateria la iernat in casa. Primavara mi-au iesit ochii incercand sa o pornesc. Am golit benzina din carburator de la surub de cateva ori si a pornit. Urmatorii ani am lasat-o la iernat cu rezervorul si carburatorul gol. Porneste fara probleme cu a doua metoda.

 

Ideea cu rezervorul gol e aiurea rau, daca nu e de plastic. Si la SV nu e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...