radiusG Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 salutare . ultima mea iesire a fost pe 12 decembrie, cand am facut vreo 30 de km, fara nici o problema .de atunci motorul a fost tinut in garaj, cu bateria in casa. aseara am pus-o pe redresor, si astazi, fiind liber am zis s-o pun pe motor sa-i dau o cheie...nu porneste..invarte , dar degeaba....cu socul tras la maxim, am incercat s-o pornesc de vreo cateva ori, o data parca s-au auzit niste bubuituri in toba, dar nu vrea s-o ia...probabil ca am si innecat-o, ca parca simteam un miros usor de benzina...e prima iarna prin care trec cu motorul, si nu stiu daca acest lucru e normal sau nu....de ce nu porneste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Probabil ai innecat-o. Incarca mai tarziu, cu socul la jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 o sa mai incerc la primavara , vroiam doar sa vad daca porneste, dupa 2 luni de dormit...se pare ca nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Sigur e innecata, o idee buna ar fi fost sa drenezi carburatoarele inainte ... Asa am pornit un motor, ne mai pornit din septembrie, fara baterie pusa pe redresor, doar data jos de pe motor. Cum si-a tras benzina a pornit fara probleme. Bujiile afara, uscate, drenat carburatoarele, dat cheie ... o sa mai incerc la primavara , vroiam doar sa vad daca porneste, dupa 2 luni de dormit...se pare ca nu Mai rau faci daca o lasi asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 suna prea complicat, eu neavand nici un fel de cunostinte de mecanica...probabil ca daca nu vrea sa mai porneasca nici in primavara, o voi urca intr-o masina si o voi duce la service (ca oricum trebuie sa-i schimb consumabilele) poate asa o fi vrut Dumnezeu , ca daca imi pornea, sigur ma riscam sa ies putin , si aici e destul de frig, si gheata peste tot...si mai faceam si o prostie..e mai bine asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu96 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Incearca sa scoti bujia si sa o cureti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 deci acum e innecata, de la atatea "chei", de asta nu-mi porneste...dar de ce nu mi-a pornit de la inceput? ca doar nu era innecata inainte sa pun bateria pe ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) Iti spun ce i-am facut eu cbericai mele, am tinuto la curte iarna asta, acoperita cu o prelata si cu bateria scoasa. Am pus batiera si dupa ce i-am dat cheie a pornit, in schimb s-a descarcat complet bateria si am reusit sa o si inec. Roaga pe cineva cu cabluri sa ti dea curent de la bateria de masina la bateria de la motor si porneste-o cu socul dat la maxim, nu o sa porneasca din prima dar dupa 20 30 minute o sa mearga. Nu scoate bujiile daca nu te pricepi, sa nu faci mai mult rau decat bine. Editat Februarie 17, 2014 de Hyllander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Si mie mi-a pornit mai greu. Cum nu mi-am incarcat nici bateria, mi-a fost mai simplu sa vin cu masina si sa dau curent prin fire. A invartit destul de mult, cred ca am incercat 10-15 minute pe putin, reprize de 10-20 de secunde si cu pauze intre ele. Doar cu socul tras, si de 2-3 ori am tras de acceleratie intre reprize, poate, poate mai ia niste gaz. Pana la urma a pornit. Din experienta mea, principalul lucru pe care sa NU il faci e sa tragi de acceleratie cat invarte, ai sanse mari sa o ineci asa. Pana acum eu n-am reusit sa o inec niciodata in 5 ani de zile. Si eu sunt de parere ca mai bine mai incerci acum decat sa o lasi asa pana la primavara. Si daca nu ai tras prea tare de gaz nu e obligatoriu sa fie inecata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 eu mai mult de 3-4 secunde nu tin butonul apasat....si da, trag si de acceleratie cat tin butonul apasat bateria e noua luata in noiembrie..si pusa si pe redresor aseara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) Lasa acceleratia in pace, acum e rece afara si motorul tau e la fel. Vezi cand ii dai cheie daca comenzile suna ok sau suna ca si cum s-ar ineca(baterie descarcata) daca asta e cazul, roaga pe cineva cu masina si cu cabluri sa ti dea curent la baterie si nu atinge acceleratia. Dai doar cheie 5-10 secunde in reprize si cu pauze intre ele, mai umbla la soc cat timp ii dai cheie, roag-o si tu frumos poate poate Editat Februarie 17, 2014 de Hyllander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 oricum , altceva mai grav cred ca nu are, o fi de la bujii sau de la carburatoare...daca nu porneste nici la primavara, sigur mi-o va porni baiatu de la service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzoo Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Am sv exact ca al tau...poti sa i scoti bujiile sa le cureti si dupa cand ii dai la automat nu mai trage socul la maxim lasa l pe la 80% si sub nici o forma nu mai trage si de acceleratie...eu asa il pornesc tot timpul si nu intampin nici un fel de problema! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 al meu e carenat, si din ce am inteles, ajung greu de tot la bujia din fata, trebuiesc date carenele jos in primavara voi sta cu ochii pe cei de la service, sa invat singur sa fac si eu chestiile astea..schimb de ulei , filtre, bujii , si toate cele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 De ce tragi si de acceleratie daca ai tras deja socul la maxim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Oricum, nu ii place la Sv socul ala tras maxim, pentru pornire ajunge undeva 60-80 %, altfel are tendinta sa se inece. Sau, varianta mai simpla, lasi socul la locul lui inchis si cand apesi starterul o ajuti usor cu un sprit de acceleratie. Astea pe injectie nu ar trebui sa aiba soc automat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 sa inteleg ca nu-i bine...mai am de invatat...chestia e ca toata vara mi-a pornit dimineata , din prima, fara sa ma ating de soc, in schimb piscam usor acceleratia, ca altfel nu pornea....deci la pornire, obilgatoriu pisc putin acceleratia daca vreau sa porneasca..alfel nu...sa fie din carburatoare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Nu, asa e normal, e rece motorul si strange, pana se incalzeste si se lubrifiaza corespunzator dureaza putin, bucura te ca ai compresie buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 atata problema am avut..unii spun ca e normal, altii ca nu...mie nu-mi pornea niciodata la buton , fara sa ajut si din acceleratie..si am facut vara trecuta 8 mii de km, si s-a comportat impecabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Eu cred ca mobra nu are nimic. Doar tehnica de pornire a fost gresita. La carburatie, daca s-a inecat motorul, sfatul general este sa dai la automat fara soc tras si cu acceleratie deschisa la maxim. Asa excesul de benzina din motorul poate fi eliminata. Pana si unele sisteme de injectie pe benzina permite asa ceva, cand calculatorul de injectie nu comanda injectoarele deloc cand e acceleratie deschisa maxim si cand motor se invarte incet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 nu te impacienta...la fel am patit si io cu a mea...am vrut sa o pornesc la vreo -12 si nu am reusit,pornea,mergea 3-4 secunde si se oprea!dupa care,cand dadeam la automat imi dadea bubuielei in evacuare..deci clar am innecat-o,asa ca am lasat-o vreo cateva zile pana am prins o zi cu plus la grade...surpriza...mi-a luat-o la sfert..ce-i drept vreo 3-4 min a scos un fum groaznic si miros de benzina! din auzite de la mai multi colegi...cel putin la modelul meu cica aprinderea,la frigg nu mai functioneaza bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Am un mecanic care are o vorba haioasa : "daca benzineste si scanteieste atunci trebuie sa ... PORNESTE". Verifica bateria, verifica bujiile si vezi daca iti da benzina (asta daca ai cunostinte minime de mecanica). Trebuie sa ii dai de cap... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cercelgeo Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Prima iarna am lasat motorul la iernat cu rezervorul plin+aditiv antidepunere si bateria la iernat in casa. Primavara mi-au iesit ochii incercand sa o pornesc. Am golit benzina din carburator de la surub de cateva ori si a pornit. Urmatorii ani am lasat-o la iernat cu rezervorul si carburatorul gol. Porneste fara probleme cu a doua metoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aztequ Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 la treaba cu pornirea iarna.....am ridicat rezervoru si am scos filtru de aer si am dat cu spary de pornire in carburatoare....a luat-o fara probleme.......am un sv din 99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Prima iarna am lasat motorul la iernat cu rezervorul plin+aditiv antidepunere si bateria la iernat in casa. Primavara mi-au iesit ochii incercand sa o pornesc. Am golit benzina din carburator de la surub de cateva ori si a pornit. Urmatorii ani am lasat-o la iernat cu rezervorul si carburatorul gol. Porneste fara probleme cu a doua metoda. Ideea cu rezervorul gol e aiurea rau, daca nu e de plastic. Si la SV nu e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.