Sari la conținut

SV 650 2001 - nu porneste


radiusG
 Share

Postări Recomandate

or dat dracii in ele?azi am dat si io sa o pornesc pe a mea..si ..surpriza...a pornit perfect,mers rotund etc..dupa vreo 2 min a inceput sa mearga in trei...si dadea sa se opreasca...s-a oprit,am dat la automat ,a luat-o greu..a mers un pic ,dupa care a ramas doar in doua bujii,dupa care s-a oprit si nu mai vrea sa dea nici un semn de pornire!sa fie oare din cauza ca am putina benzina in rezervor si nu mai prinde?alta explicatie nu imi gasesc!

o sa incerc sa ii mai pun si ii dau atunci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu mai porniti mobrele doar ca sa vedeti daca mai porneste. Poluati aerul degeaba, consumati benzina aiura, si mai si stricati mobrele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va place sa va mancati intre voi, de numa numa...

Nu va mai luati cu trollii :P

Cat despre "oile" noastre, cum ajung acasa merg sa i dau drumul nitel :))))

Editat de Hyllander
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu dc am asa o impresie ca multi din astia de le pornesc sa le auda nu prea le pornesc sa mearga cu ele nici vara.

:funny:

 

Ai mai primit sfatul asta si in ultimul post din pagina 1

daca s-a inecat, dai la automat cu socul normal (bagat, impins, cum vrei tu sa-i spui) si cu acceleratia deschisa la maxim

+ baterie de masina legata cu cabluri (groase) la bateria de la moto (+la+ -la-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum trebuiesc schimbate consumabilele, deci tre s-o duc la service, dar sper sa pot ajunge acolo cu ea "pe roti" , si nu pe vreo platforma...eu de bujii nu ma ating ca nu ma pricep...o sa incerc cand se mai incalzeste sa-i dau fara soc, cu acceleratia deschisa la maxim...daca n-o ia nici asa, ori o bag intr-o masina, ori merg pe langa ea vreo 5 km :) pan la service

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum trebuiesc schimbate consumabilele, deci tre s-o duc la service, dar sper sa pot ajunge acolo cu ea "pe roti" , si nu pe vreo platforma...eu de bujii nu ma ating ca nu ma pricep...o sa incerc cand se mai incalzeste sa-i dau fara soc, cu acceleratia deschisa la maxim...daca n-o ia nici asa, ori o bag intr-o masina, ori merg pe langa ea vreo 5 km :) pan la service

Ori rogi un vecin cu masina sa-ti dea curent, nu te plac vecinii ca ii bati la cap cu motorul noaptea sau dimineata, ah? :crack:

Ori cheama un prieten sa se uite la ea, decat sa mergi 5 km mai bine dai 80 lei pe platforma, parerea mea...suna la superbikes si o sa te ajute ei daca e ceva.

In rest incearca cu bateria ca nu ai nimic de pierdut, dar nu i mai da gaz ca o ineci si mai tare...

Editat de Hyllander
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum trebuiesc schimbate consumabilele, deci tre s-o duc la service, dar sper sa pot ajunge acolo cu ea "pe roti" , si nu pe vreo platforma...eu de bujii nu ma ating ca nu ma pricep...o sa incerc cand se mai incalzeste sa-i dau fara soc, cu acceleratia deschisa la maxim...daca n-o ia nici asa, ori o bag intr-o masina, ori merg pe langa ea vreo 5 km :) pan la service

am pornit-o eu iei, dupa aproape 5 luni de stat, legata la bateria de la masina (neaparat cu bateria moto conectata la ea) socul la maxim si fara tras de gaz deloc. incearca asa prima data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca motorul este rece si pentru inceput este nevoie de curent puternic care sa invarta motorul astfel incat sa ai o compresie buna care in combinatie cu o bujie buna sa porneasca frumos , daca bateria slabeste repede atunci benzina isi face de cap si nu are nimeni putere sa o aprinda si se "inneaca". legat la cabluri la o masina este imposibil sa nu porneasca , atat timp cat ai socul tras si nu atingi acceleratia , daca folosesti cablurile de la masina , in momentul in care porneste scoate clestii , risti prajirea releului de incarcare , mai stai putin sa se incalzeasca bine si apoi te descurci tu :) bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria mea nu a mai avut curent suficient sa o pornească. Am legat la maşină, tras socul maxim si a luat-o, s-a oprit o data, , am tras socul la jumate, a luat-o din nou si nu s-a mai oprit. Nu am tras deloc de acceleraţie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din comoditate, ca sa nu mai demontez saua ( adica triunghiurile -ornament de sub saua , cele cu surub M4 si buton sub saua + suruburi M6 de la saua ) sa pot pune cablurile de curent, eu fac asa :

- minusul de la cabluri pe un surub de la motor, cel mai aproape e un prezon de la evacuare:

- plusul pe surubul care fixeaza cablul de la electromotor... dau deoparte doar protectia aia de guma. In timp ce dau la automat pun si plusul cablurilor pe surubul de la electromotor, si normal, il iau dupa ce a pornit. Sunt pe aceiasi parte si butonul de pornire, si electromotorul...poti face asta si singur.

Sunt sigur ca bateria ta, care zici ca e noua , dupa cateva incercari ( si cred ca ai facut destule ) nu mai "invarte cu vlaga"... trebuie ajutata.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa distrugi bateria cu atitea cicluri de incarcare-descarcare..

vad ca orice sfat ai primi tu o tii pe a ta.. baga mare ca trebuie si mecanicii sa "maninca si gura lor"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,mare e gradina ta doamne si multa lume sare gardul in timp ce portile sunt deschise,,(ma incadrez si io bineinteles)

zilele trecute am zis sa ma apuc un pic de mobra.....ii dau la automat,da sa porneasca insa nu o ia.

ma apuc de desfacut bujii-is bune,verific daca da scanteie -da scanteie,benzina in rezervor era ceva...numai nu voia sa respire!

la mine am io o problema cu butonul on -off de la benzina nu mai stiam cum era pe normal si cum pe rezerva,vine un amic si imi spune ca am sa termin electromotorul degeaba,roteste de buton si surpriza..o ia la prima cheie!

invataura de minte ...o sa iau un marker si o sa fac un semn cum e pe rezerva si cum e pe normal!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu m-am mai atins de motor de atunci...astept caldura



salutare..sambata trecuta mi-am dus motorul la service, unde am schimbat uleiul, filtru, bujii, placute frana, lichid frana, anvelopa fata, curatat si sincronizat carburatoare, curatat filtru aer...luni seara m-au sunat sa-l iau si am plecat pe el spre casa..a mers perfect..a doua zi dimineata l-am pornit, mi-a pornit fara probleme cu socul tras (logic), am facut vreo 30 de km si l-am bagat in garaj..nu m-am mai atins de el pana ieri dimineata...inainte de a-l duce la service i-am explicat mecanicului ca am o mica problema in fiecare dimineata, problema ce a aparut anul trecut pe la sfarsitul sezonului, prin octombrie: dimineata la pornire imi merge in primele 10 secunde intr-un piston, si trebuie sa tin acceleratia, chair daca am socul tras la maxim, ca altfel moare.mecanicul mi-a zis ca e posibil sa fie de la carburatoare, trebuind curatate si sincronizate, ceea ce a si facut..am crezut ca am scapat de problema asta, dar se pare ca nu...si ieri dimineata, si azi dimineata, la fel mi-a facut...deci trag socul, pornesc, primele 2 secunde imi sta pe la 2-3 mii de ture, in functie de cat de tare trag socul, apoi scade turatia pe la vreo mie si ceva, si daca nu o tin din acceleratie moare...si o tin undeva intre 5-10 secunde, si isi revine...in alea 5 -10 secunde cat o tin din acceleratie, oricat de tare i-as da gaz, nu creste turatia peste o mie jumate, si tremura (ceea ce ma face sa cred ca merge doar un piston..dupa aia isi revine, se duce la 3000 de ture si sta acolo pana reduc din soc...asta se intampla doar dimineata, la prima pornire..in rest porneste perfect, fara soc..care ar putea fi problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai cere sfaturi aici legate de probleme de genul asta, nefiind o problema clasica sau simpla lumea o sa isi dea cu parere care cum crede si ce ii trece prin cap pe moment, de cele mai multe ori pe langa problema reala. Mergi cu ea la mecanic si roaga-l sa verifice mai detaliat problema. Un test de compresie, un joc supape, fisele, etc.



Parerea mea.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep la mecanica, dar speram sa mai fie cineva pe aici cu o problema similara...eu sper doar sa nu fie ceva grav..in rest motorul merge perfect, trage foarte bine , porneste perfect....doar prima pornire din zi e cu "probleme"



si nu tot timpul



o fi o problema din aia care se manifesta doar la mine, si cand o duc la mecanic , nu-i gaseste nimic...eu i-am zis sa se uite atent, si daca vede vreo problema, sa-mi zica, s-o remediem...doar era in interesul lui sa-mi gaseasca cat mai multe probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...