adi_b Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Salutare,am o nedumerire,mi-a sarit lantul la mobra (honda xr250) si mi-a dat peste un surub,care nu stiu la ce foloseste si mi-a facut fisura din imagine.Mi-a curs foarte mult ulei pe acolo,as fi interesat sa stiu cum se poate repara fara sa mai am scurgere de ulei pe langa reparatie.Am auzit ceva de niste electrozi de aluminiu DURAFIX,a folosit cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) Dupa cum arata seamana cu un buson de golire , mai ales ca are si garnitura de cupru si seria de mai jos . Daca este intr-adevar un buson , ai ceva probleme ! Se poate demonta si suda . Poti sa pui si o poza din care sa vedem si pe unde se afla " victima " pe motor ? Pare undeva pe stanga sub pinion . Editat Februarie 17, 2014 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) exact,partea stanga sub pinionul de atac.Si ce probleme pot aparea,pt schimbul de ulei desfac alte doua suruburi,la asta nu am umblat niciodata. Editat Februarie 17, 2014 de adi_b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Durafix am folosit eu chiar la un capac de motor la un moped si la alte piese din aluminiu sau diverse aliaje, Lipeste excelent folosind o lampa pe propan, ideea este sa cureti foarte bine (eventual polizat putin), tii piesa intr-o pozitie cat mai orizontala (sau sa iti dai mana pe alte piese) si sa folosesti peria de inox primita in set pentru a ajuta electrodul sa adere.(prin frecare cu peria in electrodul lichefiat se curata oxizii si vei observa diferenta). Ca si duritate fi sigur ca odata lipitura facuta nu mai cedeaza iar din cate vad in pozele tale e imposibil sa nu reusesti. Vezi ca au si niste filmulete de prezentare pe site. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 Mersi fain baieti,io cred ca o sa fie util si la alti acest topic.Lampa cu propan am,perie de inox am cred ca o sa iau numai electrizii,ideea e ca nu lipseste bucati sau sa fie o mare presiune in locul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 sau daca esti din Bucuresti tragi o fuga pe la Dynamite Brothers.... /index.php?/topic/558421-dynamite-brothers-custom/ ......si iti trag o sudura din cap in coada si te costa cam tot cat electrozii aia durafix ...desi sunt curios unde se pot gasi la noi ca as vrea si eu cativa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Peria de inox este una mica cu firele dese livrata in pachet, iti recomand sa o iei. De cumparat i-am cumparat de la o firma din Onesti distribuitor in Romania.....am si gasit: S.C. ZAMATECH S.R.L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 sunt vreo 700km pana la bucale deci durafix is my friend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Completeaza-ti profilul sa vedem si noi de unde esti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 stfan , ai ochi sau ce ? SM ce inseamna pentru tine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 stfan , ai ochi sau ce ? SM ce inseamna pentru tine ? Sado-maso, nu> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) stfan , ai ochi sau ce ? SM ce inseamna pentru tine ? Ioi stfan scuze de situatia in care ai fost pus,dar banditbiker82 nu a vazut ca inainte sa imi zici de profil nu aveam trecut SM.Scuzati.. Editat Februarie 17, 2014 de adi_b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) Ce ne-am face fara carcotasi pe forum?.....se simt bine si ei ! Le accept scuze si evident....berea Editat Februarie 17, 2014 de stfan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Durafix am folosit eu chiar la un capac de motor la un moped si la alte piese din aluminiu sau diverse aliaje, Lipeste excelent folosind o lampa pe propan, ideea este sa cureti foarte bine (eventual polizat putin), tii piesa intr-o pozitie cat mai orizontala (sau sa iti dai mana pe alte piese) si sa folosesti peria de inox primita in set pentru a ajuta electrodul sa adere.(prin frecare cu peria in electrodul lichefiat se curata oxizii si vei observa diferenta). Ca si duritate fi sigur ca odata lipitura facuta nu mai cedeaza iar din cate vad in pozele tale e imposibil sa nu reusesti. Vezi ca au si niste filmulete de prezentare pe site. Succes! una e sa repari un capac cu duratfix alta e sa sudezi carterul, o piesa din aluminiu cu o masa atat de mare se incalzeste foarte greu... si nu vrei sa-l incalzesti crede-ma carterul ala mai e si vopsit, trebuie sa cureti pana ajungi la aluminiu curat sa degresezi apoi merge sudat TIG, e o gramada de munca numai sa cureti si sa protejezi filetele din jur , sudura nu dureaza mai mult de 2 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Salutare,am o nedumerire,mi-a sarit lantul la mobra (honda xr250) si mi-a dat peste un surub,care nu stiu la ce foloseste si mi-a facut fisura din imagine.Mi-a curs foarte mult ulei pe acolo,as fi interesat sa stiu cum se poate repara fara sa mai am scurgere de ulei pe langa reparatie.Am auzit ceva de niste electrozi de aluminiu DURAFIX,a folosit cineva? Atentie mare cu incalzitu ca ai si niste semeringuri pe acolo care tot ulei retin sa nu curga! Asa cum spunea un alt coleg mai sus : nu ai vrea sa le incalzesti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) am folosit si eu durafix si e bun...Dar nu la Toate. daca nu procedezi corect nu faci mare lucru... o sa iti curga in continuare le langa lipitura. crapatura ta e aiurea... merge sa o lipesti si cu bison dupa ce cureti si smirgheluiesti bine zona. cu durafix iti zic ca ai sanse f mici sa faci lipitura acolo... pt ca zona e f stramta, odata ce incerci sa incalzesti zona... toata caldura se va disipa in tot blocul motor si f greu vei aduce zona la temperatura optima. odata incalita zona la x00 grade ai semeringuri in zone apropiate(pinion, schimbator si altele)pe care le vei distruge. daca incerci cu durafix nu folosi prea mult electrod... acopera doar fisura si dai si cu bison peste. eu iti recomand o sudura in aluminiu! Editat Februarie 17, 2014 de M!rra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 problema e ca la noi in oras nu exista meseriasi in aluminiu!!! Nu m-as tare complica cu alte chesti...cu bisonu ce e?gen poxipol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) problema e ca la noi in oras nu exista meseriasi in aluminiu!!! Nu m-as tare complica cu alte chesti...cu bisonu ce e?gen poxipol? o pui pe trailer si o duci unde gasesti un meserias, daca faci tu combinatie cu poxipol bison sau alte animale o sa fie mai greu sa-ti curete sudoru acolo o sa ramana poxipol in spartura care va forma impuritati in sudura >> crapaturi-porozitate si tot felu de neplaceri astia de repara jante de aliaj ar trebui sa fie capabili sa-ti faca reparatia, tu poti sa le usurezi munca, scoate uleiul, curata bine de tot locatia cu spray de frane, apoi daca ai un biax cu freza metalica (nu piatra) cureti vopseaua si faci un V Editat Februarie 17, 2014 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 (editat) Orice atelier care are un sudor care se respecta iti poate face lucrarea . Bafta Editat Februarie 18, 2014 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 scuze stefane atunci, si dau berea, numa sa vina vara aia odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 scuze stefane atunci, si dau berea, numa sa vina vara aia odata Se accepta.....la malul marii sau in delta. Cu totii asteptam vara cu nerabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.