Sari la conținut

Pareri pt. Hi-Bird QH200GY-III


ceberița 46
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Admin

Man, nu am timp acum si ar fi offtopic, dar ia fiecare nume din lista aia pe care am dat-o si cauta pe google topurile pe toate segmentele alea, ai sa vezi ca nu exista top 10/20 fara cel putin 2 companii chinezesti!

Sa fim seriosi, nu poti ajunge a doua putere mondiala doar datorita unor conjuncturi, asta o poate spune doar Ponta :)

Diferenta intre mine si altii care pretind ca un lucru nu exista doar pentru ca nu au auzit ei de el este ca eu nu vorbesc niciodata nedocumentat :peace:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Asa ca mi-am luat recent un trocarici de la proxima"

Ce ti-ai luat de la proxima,ceva CFmoto V3 sau V5?

Kinroad xt150 - choppericiul. CF-urile au pozitia tip moto, dar se conduc ca scuterele. Mie imi place sa 'mestec' in cutia de viteze si sa am frana la mana dreapta si la piciorul drept, nu la ambele maini :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Trocariciurile" astea chinezesti nu sunt chiar slabute. Dar sa nu le ceri prea mult. Adica e o motocicleta care sa te duca din A in B. Pentru naveta e buna, pentru o plimbare e buna. Motoarele totusi sunt bunicele. Nu se strica asa usor cum se spune pe aici pe forum, sunt destul de rezistente. Insa sunt slabute ca putere. Adica, daca vrei sa depasesti un tir, trebuie sa te gandesti bine inainte. Daca esti pe serpentine, atunci nu te mai gandi la depasire, stai in spatele lui. Si un alt mare dezavantaj al lor: ramai cu ele pe viata. Adica daca vrei sa o vinzi nu ti-o mai ia nici naiba. Chiar daca o dai pe nimic.

V-o spune un "pasionat de chinezarii"

Editat de robertkiran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-as lua una daca as sta in china sa dau pe ea cat face adica 3-400 euro. Si sa ii gasesc tot motoru la 150Euro + instalatia electrica nou bineinteles. Se strica ceva la ea no problem piesele sunt ieftine.

 

 

În Turcia e plin de ele, 125 are regim de scuter, fără cască sau permis. Preţul e cam 400 € deci în China e cam 150 de $. Probabil turcii au grija de ele, nu le forjează şi le schimbă untdelemnul la timp, eu i-am văzut pe ţărani mergând cu 40-60 kmph iar conservarii aveau răbdare cu ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chinezeasca sa-si ia numai cine se pricepe sa le surubareasca altfel nu. Ingrijite tin destul si te poti baza pe ele (si eu vorbesc din experienta).Piese pentru motoarele de 125-150 cc se gasesc din belsug iar puterea este ca la honda cg125-cg150 10cp respectiv 12cp suficient pentru 100km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da......... dupa cum ma asteptam o sumedenie de polemici insa nimic concret si eu stiu ca, chinezescul este chinezesc 100% insa mai stiu altceva care poate unii din voi au uitat ca BMW face unele modele tot la galbejitii astia, da parca aud de la unii dar sint la standardele neamtului, este adevarat dar pe undeva pe ele scrie tot "Made in China". Vroiam sa folosesc mobra la ceva soft enduro nu la fite cum scria cineva mai sus, insa repet pareri subiective nimic concret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E made in china ptr ca jidanul vrea sa il exploateze pe cel sarac si in nevoie sa il munceasca pana la epuizare pentru 1$ pe ora. V-ati intrebat cum ar fi daca nu ar exista mana de lucru ieftina si toate s-ar produce sustenabil de niste oameni platiti decent ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce te bazezi cand spui asta? Ai auzit de la fratele nevestei lui gigel de la 2, care e var de-al 2-lea cu un negru mic care cunoaste un evreu scotian prieten cu un cineva care are un scuter chinezesc care nu a avut grija de el si se mira de ce pica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe experienta . Nu am timpul necesar sa iti prezint motivele pentru care nu merita cumparata o imitatie ieftina, sursa de probleme si de reintoarcere fortata in zona religioasa a vocabularului ;)

Data viitoare cand imi mai dai astfel de raspuns ca cel de fata sa nu te mai astepti la tratament cu manusi. Strict de curiozitate, vinzi cumva ceva chinezarii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai baga nene si experiente, nu mai da doar din gura de dragul de a ne amuza pe noi..

 

Eu am zis: am avut un prieten cu un scuter luat de nou. Si-a batut joc de el in sensul ca l-a trantit, l-a forjat, insa schimburile de ulei si filtre le-a facut des, avand tata mecanic. Tinut afara, deci fara tratament special, i-a murit bateria si a inlocuit-o cu una de auto care o tinea sub sa. Merge si acum decent (cat poate sa mearga un 50cc 4t).

 

Mai am vreo 2 cunoscuti care au 'chineji' si culmea inca tin. Unul e un mosneag cu un firstbike de 200cc, royal. Estetic arata ca un rahat, insa mecanic inca porneste la prima apasare de buton, fara batai la motor.

 

Alt caz: am avut un kymco acum 2 ani. 125cc 4t. Chiar daca nu e tot chinezarie cica tot pe acolo se invart. Ei bine, de oras, 3% consum, o incaleci imediat, usoara, manevrabila, era tocmai buna.

 

Toate astea de mai sus m-au facut sa imi iau anul asta o motoreta chinezeasca de 150cc. Nu ma astept sa fie racheta, nu ma astept sa dau bine la gagici, nu ma astept sa tina estetic prea mult, insa vreau vreau sa fac un experiment cat poate sa tina un motor chinezesc intretinut bine.

 

Eu mi-am expus parerea, daca vrei sa te ridici la nivelul de care vorbeai, te astept pe tine acum sa detaliezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu o prostie d-asta, e o gluma de motoreta, buna petru deplasat din punctul a in punctul b. daca imi pun mintea cu ea nu cred ca rezista o zi la offroad. desigur, viteza de deplasare in teren va fi aproape de cea normala, ca daca mergi cu 2 la ora rezista si carutu de butelii

n-are frane

n-are suspensii

motorul e lesinat total saracu, n-ai ce performante sa ceri de la el

ghidonul se stramba la o aterizare serioasa

 

ESTE O MOTORETA DE FUN-ENDURO, adica de iesit de pe sosea 200m la gratar !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna petru deplasat din punctul a in punctul b.

La nici o mie de euro, asta trebuie sa faca. Ce e in plus e bonus :)

 

Fata de altele de aceeasi capacitate, motoarele sunt f slabe, cum ziceai. Franele pt. cum merg eu, pe astea mici mi s-au parut decente, insa eu sunt mai moale la comenzi, nu prea forjez si ma mentin in limitele legale. suspensiile sunt cam slabute, insa sunt decente pt. mersul meu si desi e un pic cam barcuta, sunt destul de confortabile. La fel ca si tie, mi s-a parut ghidon facut din material f slab. Asta de care zic eu ca l-am luat, e modelul 'chopper', insa i-am gasit si plusuri. Cutia de viteze e precisa; Manevrabilitatea f buna. Cica si consumul nu ar trebui sa treaca de 3 (de fapt ca la toate 125-150cc 4t cam pe acolo bate).

 

PS: O parere corecta si foarte frumos argumentata! Nota 10!

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai baga nene si experiente, nu mai da doar din gura de dragul de a ne amuza pe noi..

 

Eu am zis: am avut un prieten cu un scuter luat de nou. Si-a batut joc de el in sensul ca l-a trantit, l-a forjat, insa schimburile de ulei si filtre le-a facut des, avand tata mecanic. Tinut afara, deci fara tratament special, i-a murit bateria si a inlocuit-o cu una de auto care o tinea sub sa. Merge si acum decent (cat poate sa mearga un 50cc 4t).

 

Mai am vreo 2 cunoscuti care au 'chineji' si culmea inca tin. Unul e un mosneag cu un firstbike de 200cc, royal. Estetic arata ca un rahat, insa mecanic inca porneste la prima apasare de buton, fara batai la motor.

 

Alt caz: am avut un kymco acum 2 ani. 125cc 4t. Chiar daca nu e tot chinezarie cica tot pe acolo se invart. Ei bine, de oras, 3% consum, o incaleci imediat, usoara, manevrabila, era tocmai buna.

 

Toate astea de mai sus m-au facut sa imi iau anul asta o motoreta chinezeasca de 150cc. Nu ma astept sa fie racheta, nu ma astept sa dau bine la gagici, nu ma astept sa tina estetic prea mult, insa vreau vreau sa fac un experiment cat poate sa tina un motor chinezesc intretinut bine.

 

Eu mi-am expus parerea, daca vrei sa te ridici la nivelul de care vorbeai, te astept pe tine acum sa detaliezi.

pai ma baiatule, pe scurt incearca sa iti pui ordine in gandire, in prima postare agresiva faceai presupuneri cu privire la ce si cum stiu sau am auzit eu, acum te-ai mai rotit si spui ca ai auzit/cunoscut tu. De amuzat sa te amuzi tu cu lautarii, familia ta sau alti din astia care dati din/cu gura spre amuzamentul colectiv. Nu de alta dar stricam prietenia degeaba ;)

kymco nu are nici o legatura cu ieftinelile chinezesti, daca nu sti despre ce e vorba preferabil asculti pana cand ai ceva interesant ori util de spus. Din pacate motivul tau real si vehementa vin din nevoia de confirmare privind achizitia pe care spui ca ai facut-o. Felicitari, sa o porti cu placere. Mai devreme sau mai tarziu imi vei da dreptate, garantat. E bine ca macar tratezi situatia ca pe un experiment. Problema nu este atat lipsa de performante, ci calitatea extrem de slaba, dublata de o fiabilitate ridicola.

Privind nivelul meu, sau cel la care presupui tu ca as vrea sa ma ridic, repet rugamintea de mai devreme, nu te erija in ceea ce nu esti, nu astepta de la mine prea mult. Am timp limitat, una dintre ultimele griji e sa ii explic unui pacalici pe net de ce e de c.a.ca.t mobra pe care tocmai si-a cumparat-o.

Aici nu suntem la coltul scuteristilor, unde conteaza consumul, cate grame au rolele din centrifugal sau cum sa pui xenon pe 6 volti. La offroad solicitarile sunt mult mai mari decat pe strada, un cadru made in china are sanse minime sa treaca de primul an de viata.

Acum aprofundeaza te rog pana la episodul urmator, multumesc.

 

p.s. faptul ca un scuter sta afara, ca i se face schimbul de ulei/flitre des ori ca porneste cu o baterie de masina nu inseamna ca e bun.

 

Asta de care zic eu ca l-am luat, e modelul 'chopper'

acum am inteles, te pricepi bine la enduro :moron:

Editat de Soso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude, nu ai inteles nimic.

 

Ai facut o afirmatie. Ti-am zis sa explici. Ti-am explicat eu ce am vazut cu ochii mei, nu ce am auzit de unul de la tara, care nu are bani sa bage un ulei in scuter si merge nu stiu cat cu el si ii buleste motorul. Dar bati campii in continuare si diseci rahatul care il manac eu aici degeaba, cand puteai in 2 randuri sa faci ca stulewa si imi inchideai gura.

 

1. Un bun este in stare ok cat timp isi multumeste proprietarul. Pe mine ma multumesc in momentul asta consumul mic, reviziile ieftine, manevrabilitatea si faptul ca am 2 cutii de vreo cativa litri in care sa imi car cateva hartii si o apa minerala. Am o garantie de 1 an la el si multe piese noi (cica toate) pt. ca anul asta mi-am propus sa nu mai stau sa bag bani si munca intr-un SH.

2. Citeste si partea cu forjatul si trantitul, nu numai partea ca sta afara si merge cu baterie de masina.

3. nu imi explica cu scuterele cum sta treaba, eu prefer sa schimb vitezele cand vreau si sa am ambreiaj la stanga si frana la dreapta.

4. ti s-a parut undeva ca am zis eu ca mi-am cumparat supermotor? Am avut cateva motoare, am avut si masini destule, stiu ce poate fiecare. Pe langa toate, asta e prastie, insa nu vreau decat sa ma duca ieftin si comod din a in b.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Se pare ca tu chiar n-ai ce face de fapt, decat sa te bagi aiurea in seama pe un topic la care contribui cu minim de inteligenta, si sa-ti expui ineptiile in mod agresiv

Succes cu ktm-ul la mana 15-a, e o super mobra, nu porcarie d-asta chinezeasca, asule endurist motociclist adevarat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum am inteles, te pricepi bine la enduro :moron:

te legi de orice, numai sa nu raspunzi :)

 

Moto din titlu o vand baietii de la proxima. Motorul meu e cumparat de la ... :drums: ....proxima. Deasta mi-am permis sa vorbesc de un motor de la ei. In titlu nu a intrebat nimeni cum e motorul asta la hard-enduro.

 

Tipul asta cica ar fi mecanic la skr si e vorba exact de modelul asta:

Salutare tuturor.

Am achizitionat de la PRoxima Holding o astfel de jucarie.Ea a fost cumparata pentru Service mobil si nu in ultimul rand pt enduro.

Ma declar foarte multumit pt ca porneste la primul buton/pedala de fiecare data,consum exagerat de mic(momentan e in rodaj cu o medie de 55km/h,putin prin oras si foarte mult in regim enduro,consumul a depasit cu foarte putin 2l la suta de km).Dupa 250 de km prin padure,sant,copac,deal,vale ,apa,noroi etc...functioneaza perfect.

Momentan nu mai am timp dar voi reveni cu lista de pareri (pro si contra).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu adevarat, aveti dreptate domnule adrian mirea, sunt un biet proprietar de hoinar vopsit portocaliu, nu foarte intelegent insa plin de initiativa :))))))

 

jur, mi-ai pus zambetul pe fata cu postarea ta, multumesc si te rog cat se poate de tare sa ne expui parerea ta, dar si cate ceva despre experienta pe/cu 2 roti, daca tot ne-o masuram

 

ca sa nu ne incurcam in maruntisuri, fac enduro de 13 ani, in care am avut cateva motorete, ultimele 2 (printre care si asta de acum) ktm uri, cumparate de noi. Mai folosesc acum si o honda de supermoto pt oras, pt deplasare mai rapida si placuta.

Ma descurc binisor la enduro, am niste clasari bunicele(top 10) pe la curse de extrem si hard enduro, cum s-ar zice, stiu despre ce e vorba.

tu ce sti sa faci? manca-mi-ai talentul domnule profesor.....



@daschmutz...usor usor o sa constatam ca de fapt, dar total intamplator, lucrezi pe la cei care importa cotetzul ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@daschmutz...usor usor o sa constatam ca de fapt, dar total intamplator, lucrezi pe la cei care importa cotetzul ala?

 

voiam sa iti mai rau insa ma rezum la atat: ai o logica tare defectuoasa. Ei sunt in bucuresti, eu sunt in c-ta. Si ca fapt divers, eu lucrez in alt domeniu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...