claudeel Postat Martie 13, 2014 Autor Share Postat Martie 13, 2014 Un prieten imi spune " ba tu vrei sa o faci ca una noua?" , nu, nu vreau sa fie ca noua, vreau doar sa ma bucur de ea si sa mearga ok, nu sunt racer sa ii rup franele sunt mai domol imi place sa aud sunetul motorului, sa ma bucur de plimbare, sa ma bucur ca am reusit cu bune cu rele sa am o mobra, nu la jumatatea plimbarii ma opresc in camp sa fumez o tigare si pe urma......hopaaa ce are de nu mai porneste? As mai avea putin de lucru la ea, inca un reglaj la carburi si cam atat. Daca la final nu merge cum trebuie o dau (cui vrea sa se mai ocupe de ea sau la dezmembrat) in banii care ii mai am de dat la banca si asta este o sa ies cu o teapa de 800-900(poate si mai mult) de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Domnule TNG ati avut dreptate, este dus semeringul de la etansarea cu uleiul, este crapat si cop.Dupa ce trecea uleiul de el curgea pe gaura de drenaj. Automat trebuie sa il schimb si pe ala de apa. Mai am putin si schimb dreacu toata motocicleta Ma bucur ca ai gasit problema,dar imi pare rau ca ai avut parte de o moto care a trebuit sa-i faci atatea operatii. Din pacate se duce si factorul "fun" de a avea o motocicleta ,cand trebuie doar sa bagi bani in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 1, 2014 Autor Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Azi au sosit piesele, le-am montat si am pornit mobra si nu mai curge, DAR cum dreacu sa imi mearga mobra fara problema Doamne Fereste, acum am dat de alta.. Am lasat-o sa meraga pana la 102 grade. Am oprit motorul si cand sa il pornesc canci, nu mai pornea. Am mai incercat de vreo 3 ori si pauza, am tras putin de acceleratiea si a pornit, deci la cald porneste doar daca o ajut cu acceleratia. Cu toate ca a fost refacute scaunele la supape si jocurile eu suspectez o compresie slaba (asa am patit la o yamaha , la rece totul ok la cald pa). Editat Aprilie 1, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Cred ca e problema de amestec. Nu mai tin minte dar bujiile sunt noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 2, 2014 Autor Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) 3 au 2-3000 km, iar una am ratacit-o si mi-am dat Adi una cand am luat motorul. Am pus filtru stock (HF din burete) silencer la toba si amestecul reglat la 3 ture ca in manual. Azi ma apuc sa ii fac un test de compresie mai maresc putin amestecul si daca nu merge Aleluia, dezmembrari scrie pe ea. Gata mi-a ajuns cu motocicletele astea "Impecabile nu necesita nici o investitie 1000 de ani!" Am facut un mic test de compresie cu motorul cald iar rezultatul a fost.... Bujiile sunt cam negre.....adica amestec bogat nu? dar de unde amestec bogat daca suruburile sunt reglate la 3 ture Editat Aprilie 2, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) Valoarea din manual este de referinta. Setarea amestecului carburant se face individual pe fiecare motor si cilindru in parte. Din cat imi aduc aminte moto a fost in service pentru carburatoare,nu s-a facut si amestecul atunci? Editat Aprilie 3, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 3, 2014 Autor Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) Sincronizare +reglare amestec dar dupa a inceput sa porneasca greu si sa dea rateuri in carburatoare si m-am apucat de refacut chiuloasa care avea scaunele supapelor varza la fel si jocurile. Am mai marit amestecul cu jumatate de tura si vad ca acum porneste la orice temperatura. Acum daca s-a refacut chiuloasa trebuie sa sincronizez carburatoarele si amestecul nu? Editat Aprilie 3, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 3 au 2-3000 km, iar una am ratacit-o si mi-am dat Adi una cand am luat motorul. Am pus filtru stock (HF din burete) silencer la toba si amestecul reglat la 3 ture ca in manual. Azi ma apuc sa ii fac un test de compresie mai maresc putin amestecul si daca nu merge Aleluia, dezmembrari scrie pe ea. Gata mi-a ajuns cu motocicletele astea "Impecabile nu necesita nici o investitie 1000 de ani!" Am facut un mic test de compresie cu motorul cald iar rezultatul a fost.... Bujiile sunt cam negre.....adica amestec bogat nu? dar de unde amestec bogat daca suruburile sunt reglate la 3 ture Cilindrul 1 - 180 psi Cilindrul 2 - 165 psi Cilindrul 3 - 160 psi Cilindrul 4 - 152 psi Diferenta intre citiri este mai mare de 10 % intre cilindrul 1 si cilindrii 3 si 4, ceea ce denota o problema la setul motor. Poate fi vorba de segmenti uzati, garnitura de chiulasa defecta, cilindrii uzati, etc. Daca o sa reglezi amestecul mai bogat, o sa se depuna si mai multa calamina pe supape/pistoane si in scurt timp o sa ai din nou probleme. Iti recomand sa verifici setul motor. Aceeasi problema o am la un CBR 954 care are urmatoarea compresie: 155,155,155, 135 psi. Jocurile sunt in parametrii la supape, iar daca pun ulei pe cilindrul 4 si refac testul de compresie, creste compresia la 152 psi. Urmeaza sa schimbam segmentii si ce o mai fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 3, 2014 Autor Share Postat Aprilie 3, 2014 Azi o sa fac un test cu ulei sa vedem ce diferenta este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Trebuie reglat amestecul din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) Cilindrul 1 - 180 psi Cilindrul 2 - 165 psi Cilindrul 3 - 160 psi Cilindrul 4 - 152 psi Diferenta intre citiri este mai mare de 10 % intre cilindrul 1 si cilindrii 3 si 4, ceea ce denota o problema la setul motor. Poate fi vorba de segmenti uzati, garnitura de chiulasa defecta, cilindrii uzati, etc. Daca o sa reglezi amestecul mai bogat, o sa se depuna si mai multa calamina pe supape/pistoane si in scurt timp o sa ai din nou probleme. Iti recomand sa verifici setul motor. Aceeasi problema o am la un CBR 954 care are urmatoarea compresie: 155,155,155, 135 psi. Jocurile sunt in parametrii la supape, iar daca pun ulei pe cilindrul 4 si refac testul de compresie, creste compresia la 152 psi. Urmeaza sa schimbam segmentii si ce o mai fi. Nimic de supape, eu le-as cataloga in fata segmentilor uzati. Cu cat scrii mai mult cu atat imi dau seama mai tare cat de afon esti ... E normal sa ii creasca compresia, segmentii nu inchid etans. Pune aceeasi cantitate de ulei si pe cilindrii ceilalti sa vezi ca o sa iti creasca compresia si la aia, poate nu fix la fel dar aproape ... in 80% din cazuri supapele sunt cauza(*de specificat, nu jocul ci etanseitatea lor) ... leak down test Editat Aprilie 3, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Chiulasa a fost servisata: scaune, planare, ghiduri, jocuri termice. Supapele erau in stare buna si din cate am aflat nu au trebuit sa fie schimbate. Nu chiulasa e de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 3, 2014 Autor Share Postat Aprilie 3, 2014 Cred ca nu imi ramane decat sa il desfac iar si sa masor fanta segmentilor si sa compar cu manualul, masurati cilindrii. Pistoanele le-am masurat si se incadrau in valorile din manual. Dar nu gasesc lera cu dimensiuni asa de mici cum imi da manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Chiulasa a fost servisata: scaune, planare, ghiduri, jocuri termice. Supapele erau in stare buna si din cate am aflat nu au trebuit sa fie schimbate. Nu chiulasa e de vina. Nu stiu la ce motor te referi exact, presupun ca la ZX6-le din topic, dar eu vorbeam de CBR-ul pe care il mentionase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Da, la ZX6 ma refeream. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Cred ca nu imi ramane decat sa il desfac iar si sa masor fanta segmentilor si sa compar cu manualul, masurati cilindrii. Pistoanele le-am masurat si se incadrau in valorile din manual. Dar nu gasesc lera cu dimensiuni asa de mici cum imi da manualul. Pana sa desfaci motorul iar mai verifica o data jocul la supape sa nu se fi asezat supapele si sa se fi micsorat jocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Pana sa desfaci motorul iar mai verifica o data jocul la supape sa nu se fi asezat supapele si sa se fi micsorat jocul. Ce vrei sa zici cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 (editat) Ce vrei sa zici cu asta? Dupa refacerea etanseitatii supapelor si montarea ansamblului supape-arcuri distanta dintre supapa si cama e una, dar de cele mai multe ori dupa functionarea motorului ceva timp supapa se ingroapa un pic mai mult in scaun si distanta scade. /index.php?/topic/159988-cafe-racer/page-46 - primul post al lui EssadBey pe pagina aia (caut de juma de ora ...) El a refacut chiuloasa cu totul dar chiar si in cazul refacerii doar a etanseitatii supapelor am patit asta. Editat Aprilie 4, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Da, corect. Insa in cazul de fata, scaunele supapelor au fost pasuite deci scaderea jocului din cauza tasarii scaunelor este foarte mica iar eu i-am facut jocurile termice spre limita maxima. Cred ca din punctul asta de vedere, nu sunt probleme. Desigur, 100% poate sti doar daca masoara din nou jocurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 (editat) Da, corect. Insa in cazul de fata, scaunele supapelor au fost pasuite deci scaderea jocului din cauza tasarii scaunelor este foarte mica iar eu i-am facut jocurile termice spre limita maxima. Cred ca din punctul asta de vedere, nu sunt probleme. Desigur, 100% poate sti doar daca masoara din nou jocurile. No offence, nu am zis sigur ca aia e cauza dar nu ar strica sa verifice. Editat Aprilie 4, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 No problem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 8, 2014 Autor Share Postat Aprilie 8, 2014 Am masurat fanta segmentilor. Primul segment, dimensiuni standard : 0,15mm-0,30mm, dimensiune maxima: 0,60mm. Segmentul al 2-lea, dimensiuni standard: 0.30mm-0,45mm, dimensiune maxima: 0,80mm. Pistonul 1: Segment 1: 0,30mm Segment 2: 0,35mm Pistonul 2: Segment 1: 0,23mm Segment 2: 0,35mm Pistonul 3: Segment 1: 0,28mm Segment 2: 0,35mm Pistonul 4: Segment 1: 0,28mm Segment 2: 0,35mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Am masurat fanta segmentilor. Primul segment, dimensiuni standard : 0,15mm-0,30mm, dimensiune maxima: 0,60mm. Segmentul al 2-lea, dimensiuni standard: 0.30mm-0,45mm, dimensiune maxima: 0,80mm. Pistonul 1: Segment 1: 0,30mm Segment 2: 0,35mm Pistonul 2: Segment 1: 0,23mm Segment 2: 0,35mm Pistonul 3: Segment 1: 0,28mm Segment 2: 0,35mm Pistonul 4: Segment 1: 0,28mm Segment 2: 0,35mm urme de honuire se mai vad ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 8, 2014 Autor Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Se vede la toti 4 cilindrii. Eu cred ca problema este tot chiuloasa! Editat Aprilie 8, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.