Sari la conținut

Filet baie ulei.


Postări Recomandate

Un prieten imi spune " ba tu vrei sa o faci ca una noua?" , nu, nu vreau sa fie ca noua, vreau doar sa ma bucur de ea si sa mearga ok, nu sunt racer sa ii rup franele sunt mai domol imi place sa aud sunetul motorului, sa ma bucur de plimbare, sa ma bucur ca am reusit cu bune cu rele sa am o mobra, nu la jumatatea plimbarii ma opresc in camp sa fumez o tigare si pe urma......hopaaa ce are de nu mai porneste? :glare:

As mai avea putin de lucru la ea, inca un reglaj la carburi si cam atat. Daca la final nu merge cum trebuie o dau (cui vrea sa se mai ocupe de ea sau la dezmembrat) in banii care ii mai am de dat la banca si asta este o sa ies cu o teapa de 800-900(poate si mai mult) de euro :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Domnule TNG ati avut dreptate, este dus semeringul de la etansarea cu uleiul, este crapat si cop.Dupa ce trecea uleiul de el curgea pe gaura de drenaj. Automat trebuie sa il schimb si pe ala de apa. Mai am putin si schimb dreacu toata motocicleta :angryfire: :baldy:

Ma bucur ca ai gasit problema,dar imi pare rau ca ai avut parte de o moto care a trebuit sa-i faci atatea operatii.

Din pacate se duce si factorul "fun" de a avea o motocicleta ,cand trebuie doar sa bagi bani in ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Azi au sosit piesele, le-am montat si am pornit mobra si nu mai curge, DAR cum dreacu sa imi mearga mobra fara problema Doamne Fereste, acum am dat de alta.. Am lasat-o sa meraga pana la 102 grade. Am oprit motorul si cand sa il pornesc canci, nu mai pornea.

Am mai incercat de vreo 3 ori si pauza, am tras putin de acceleratiea si a pornit, deci la cald porneste doar daca o ajut cu acceleratia. Cu toate ca a fost refacute scaunele la supape si jocurile eu suspectez o compresie slaba :angryfire: :baldy: (asa am patit la o yamaha , la rece totul ok la cald pa).

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 au 2-3000 km, iar una am ratacit-o si mi-am dat Adi una cand am luat motorul. Am pus filtru stock (HF din burete) silencer la toba si amestecul reglat la 3 ture ca in manual. Azi ma apuc sa ii fac un test de compresie mai maresc putin amestecul

si daca nu merge Aleluia, dezmembrari scrie pe ea. Gata mi-a ajuns cu motocicletele astea "Impecabile nu necesita nici o investitie 1000 de ani!"

 

Am facut un mic test de compresie cu motorul cald iar rezultatul a fost....

 

Bujiile sunt cam negre.....adica amestec bogat nu? dar de unde amestec bogat daca suruburile sunt reglate la 3 ture :scratch:

post-69298-0-52251600-1396445829_thumb.jpg

post-69298-0-55037400-1396445842_thumb.jpg

post-69298-0-23742700-1396445855_thumb.jpg

post-69298-0-02523800-1396445867_thumb.jpg

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valoarea din manual este de referinta.

Setarea amestecului carburant se face individual pe fiecare motor si cilindru in parte.

Din cat imi aduc aminte moto a fost in service pentru carburatoare,nu s-a facut si amestecul atunci?

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincronizare +reglare amestec dar dupa a inceput sa porneasca greu si sa dea rateuri in carburatoare si m-am apucat de refacut chiuloasa care avea scaunele supapelor varza la fel si jocurile. Am mai marit amestecul cu jumatate de tura si vad ca acum porneste la orice temperatura. Acum daca s-a refacut chiuloasa trebuie sa sincronizez carburatoarele si amestecul nu?

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 au 2-3000 km, iar una am ratacit-o si mi-am dat Adi una cand am luat motorul. Am pus filtru stock (HF din burete) silencer la toba si amestecul reglat la 3 ture ca in manual. Azi ma apuc sa ii fac un test de compresie mai maresc putin amestecul

si daca nu merge Aleluia, dezmembrari scrie pe ea. Gata mi-a ajuns cu motocicletele astea "Impecabile nu necesita nici o investitie 1000 de ani!"

 

Am facut un mic test de compresie cu motorul cald iar rezultatul a fost....

 

Bujiile sunt cam negre.....adica amestec bogat nu? dar de unde amestec bogat daca suruburile sunt reglate la 3 ture :scratch:

Cilindrul 1 - 180 psi

Cilindrul 2 - 165 psi

Cilindrul 3 - 160 psi

Cilindrul 4 - 152 psi

 

Diferenta intre citiri este mai mare de 10 % intre cilindrul 1 si cilindrii 3 si 4, ceea ce denota o problema la setul motor. Poate fi vorba de segmenti uzati, garnitura de chiulasa defecta, cilindrii uzati, etc.

Daca o sa reglezi amestecul mai bogat, o sa se depuna si mai multa calamina pe supape/pistoane si in scurt timp o sa ai din nou probleme.

Iti recomand sa verifici setul motor.

 

Aceeasi problema o am la un CBR 954 care are urmatoarea compresie: 155,155,155, 135 psi.

Jocurile sunt in parametrii la supape, iar daca pun ulei pe cilindrul 4 si refac testul de compresie, creste compresia la 152 psi.

Urmeaza sa schimbam segmentii si ce o mai fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindrul 1 - 180 psi

Cilindrul 2 - 165 psi

Cilindrul 3 - 160 psi

Cilindrul 4 - 152 psi

 

Diferenta intre citiri este mai mare de 10 % intre cilindrul 1 si cilindrii 3 si 4, ceea ce denota o problema la setul motor. Poate fi vorba de segmenti uzati, garnitura de chiulasa defecta, cilindrii uzati, etc.

Daca o sa reglezi amestecul mai bogat, o sa se depuna si mai multa calamina pe supape/pistoane si in scurt timp o sa ai din nou probleme.

Iti recomand sa verifici setul motor.

 

Aceeasi problema o am la un CBR 954 care are urmatoarea compresie: 155,155,155, 135 psi.

Jocurile sunt in parametrii la supape, iar daca pun ulei pe cilindrul 4 si refac testul de compresie, creste compresia la 152 psi.

Urmeaza sa schimbam segmentii si ce o mai fi.

Nimic de supape, eu le-as cataloga in fata segmentilor uzati.

 

Cu cat scrii mai mult cu atat imi dau seama mai tare cat de afon esti ...

E normal sa ii creasca compresia, segmentii nu inchid etans. Pune aceeasi cantitate de ulei si pe cilindrii ceilalti sa vezi ca o sa iti creasca compresia si la aia, poate nu fix la fel dar aproape ... in 80% din cazuri supapele sunt cauza(*de specificat, nu jocul ci etanseitatea lor) ... leak down test

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu imi ramane decat sa il desfac iar :baldy: si sa masor fanta segmentilor si sa compar cu manualul, masurati cilindrii. Pistoanele le-am masurat si se incadrau in valorile din manual. Dar nu gasesc lera cu dimensiuni asa de mici cum imi da manualul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiulasa a fost servisata: scaune, planare, ghiduri, jocuri termice. Supapele erau in stare buna si din cate am aflat nu au trebuit sa fie schimbate.

Nu chiulasa e de vina.

Nu stiu la ce motor te referi exact, presupun ca la ZX6-le din topic, dar eu vorbeam de CBR-ul pe care il mentionase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu imi ramane decat sa il desfac iar :baldy: si sa masor fanta segmentilor si sa compar cu manualul, masurati cilindrii. Pistoanele le-am masurat si se incadrau in valorile din manual. Dar nu gasesc lera cu dimensiuni asa de mici cum imi da manualul.

Pana sa desfaci motorul iar mai verifica o data jocul la supape sa nu se fi asezat supapele si sa se fi micsorat jocul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrei sa zici cu asta? :)

Dupa refacerea etanseitatii supapelor si montarea ansamblului supape-arcuri distanta dintre supapa si cama e una, dar de cele mai multe ori dupa functionarea motorului ceva timp supapa se ingroapa un pic mai mult in scaun si distanta scade.

/index.php?/topic/159988-cafe-racer/page-46 - primul post al lui EssadBey pe pagina aia (caut de juma de ora ...)

El a refacut chiuloasa cu totul dar chiar si in cazul refacerii doar a etanseitatii supapelor am patit asta.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, corect. Insa in cazul de fata, scaunele supapelor au fost pasuite deci scaderea jocului din cauza tasarii scaunelor este foarte mica iar eu i-am facut jocurile termice spre limita maxima.

Cred ca din punctul asta de vedere, nu sunt probleme.

Desigur, 100% poate sti doar daca masoara din nou jocurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, corect. Insa in cazul de fata, scaunele supapelor au fost pasuite deci scaderea jocului din cauza tasarii scaunelor este foarte mica iar eu i-am facut jocurile termice spre limita maxima.

Cred ca din punctul asta de vedere, nu sunt probleme.

Desigur, 100% poate sti doar daca masoara din nou jocurile.

No offence, nu am zis sigur ca aia e cauza dar nu ar strica sa verifice.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat fanta segmentilor. Primul segment, dimensiuni standard : 0,15mm-0,30mm, dimensiune maxima: 0,60mm.

Segmentul al 2-lea, dimensiuni standard: 0.30mm-0,45mm, dimensiune maxima: 0,80mm.

 

 

Pistonul 1: Segment 1: 0,30mm

Segment 2: 0,35mm

 

Pistonul 2: Segment 1: 0,23mm

Segment 2: 0,35mm

 

Pistonul 3: Segment 1: 0,28mm

Segment 2: 0,35mm

 

Pistonul 4: Segment 1: 0,28mm

Segment 2: 0,35mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat fanta segmentilor. Primul segment, dimensiuni standard : 0,15mm-0,30mm, dimensiune maxima: 0,60mm.

Segmentul al 2-lea, dimensiuni standard: 0.30mm-0,45mm, dimensiune maxima: 0,80mm.

 

 

Pistonul 1: Segment 1: 0,30mm

Segment 2: 0,35mm

 

Pistonul 2: Segment 1: 0,23mm

Segment 2: 0,35mm

 

Pistonul 3: Segment 1: 0,28mm

Segment 2: 0,35mm

 

Pistonul 4: Segment 1: 0,28mm

Segment 2: 0,35mm

urme de honuire se mai vad ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...