Sari la conținut

GSXR1000 moare motorul!


Postări Recomandate

Vizitator little wayne

Nea BeBe stiu ca maestru tau mecanic e skandal,de unde si prostia cu care iti sustii argumentele bizare.Da o cotita de 180 grade pana nu te faci si mai tare de rahan

Omuletul ala e mecanic...spre deosebire de tine care esti INGINER MECANIC TASTATURIST

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 110
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nea BeBe stiu ca maestru tau mecanic e skandal,de unde si prostia cu care iti sustii argumentele bizare.Da o cotita de 180 grade pana nu te faci si mai tare de rahan

Omuletul ala e mecanic...spre deosebire de tine care esti INGINER MECANIC TASTATURIST

:offtopic: si multa :finger:

 

 

TNG:

 

The Clutch switch is important in the following 13 ways:

 

1 Decel rate control using the idle speed stepper: Additional steps are used to

soften the decels – when the clutch is pulled in these steps must be dumped

or the bike will hangup or push-on.

 

2 Fuel gauge – will not update whilst the clutch is in – this is to stop updating

of the sensor when the fuel could be sloshing (i.e. during gear changes).

 

3 Vehicle speed limiter – This will not work with the clutch switch bypassed.

 

4 Gear position judgment – The NCT range with no gear position sensor

derives an idea of gear postion from RPM vs Vehicle Speed. This function will

not work so the wrong ignition maps are applied.

 

5 Gear position judgement other models – The clutch switch will force a

‘NO LOAD’ condition and use the neutral ignition maps. This overrides the

gear position info and the wrong ignition, second throttle and exhaust

butterfly maps will be used!

 

6 Ignition smoothing strategy is disabled.

 

7 Pressure based fuel merging to Throttle based fuel is not merged – its

switched which can cause a jump in fuelling.

 

8 Deceleration fuel reduction multiplier is not applied – causing rich overuns

– potentially damaging to the CAT.

 

9 Deceleration fuel cut-off & CAT protection fuel cut is not applied – this will

definitely impact on CAT performance.

 

10 On some models closed loop will not work when riding.

 

11 D675 airflap will always be closed

 

12 D675 exhaust valve will remain partly closed.

 

13 Starter lock out switch – ie SAFETY

 

 

 

Pana la urma tu nu stiu ce vrei sa sustii, ca in frana de motor debitul de benzina nu e 0, atunci cat e? 0,002, 0,005?

 

Sau ce vrei sa demonstrezi? :huh:

 

Ps. - @little shit, nici TNG nu e mecanic, e la fel de amator ca si mine, practica mecanica in timpul liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Skandal este prietenul meu, n-am zis niciodata ca e cel mai mare mecanic, doar ca pe vremea cand demontam motoare impreuna cu el tu nici nu erai motociclist.

Asa ca ciocul mic.

 

 

@TNG - nu vreau nici o discutie cu tine si in topicul asta nu am contrazis nimic din ce-ai zis tu.

 

Atat am zis, sa verifice contactul de ambreiaj pentru ca are legatura cu regimul de functionare al motorului, si cum zice ca-i miroase tare a benzina, chestiunea e oarecum plauzibila.

 

Numai bine si multa sanate, ignora prostiile mele. Vom vedea ce are motoreta daca initiatorul mai are placerea sa ne tina la curent.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Bebeshit,iti multumim ca ne ai luminat cu vastele cunostine de pe vremea cand repamai harta de injectie la IJ si verificai sistemul de injectie la minsk.La mz am inteles ca pica abs ul foarte repede si controlul tractiunii

Pe vremea aia furati benzina clientilor si umflati manopera cu reparatii fictive,a?

 

Pe Se,am permis din 2009 cat A si merg pe doo roate din 2007

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"@little shit, nici TNG nu e mecanic, e la fel de amator ca si mine, practica mecanica in timpul liber."

Chiar sunt de profesie mecanic.

 

Poti sa te contrazici cu mie 200 de ani, la orice motor cu injectie debitul de benzina se reduce la 0 atunci cand e in frana de motor. :)

Tu-mi arati acolo o harta de injectie care se pare ca se aplica pt toata plaja de turatii.

Arata-mi care din variabila din acel calcul (daca exista) indica TPS = 0 Neutral = 0 si Clutch = 0. - regimul de frana de motor.

Mai cauta prin manuale si afla regimul de frana de motor, poate-l gasesti.

Cu tot respectul si eu, nu ma contrazic de dragul contrazicerii.

 

Poate imaginea asta iti raspunde la intrebari.

 

 



"@little shit, nici TNG nu e mecanic, e la fel de amator ca si mine, practica mecanica in timpul liber."

Chiar sunt de profesie mecanic.

 

Poti sa te contrazici cu mie 200 de ani, la orice motor cu injectie debitul de benzina se reduce la 0 atunci cand e in frana de motor. :)

Tu-mi arati acolo o harta de injectie care se pare ca se aplica pt toata plaja de turatii.

Arata-mi care din variabila din acel calcul (daca exista) indica TPS = 0 Neutral = 0 si Clutch = 0. - regimul de frana de motor.

Mai cauta prin manuale si afla regimul de frana de motor, poate-l gasesti.

Cu tot respectul si eu, nu ma contrazic de dragul contrazicerii.

 

Poate imaginile astea te lamuresc...

 

 

post-15340-0-14471700-1394876147_thumb.jpg

post-15340-0-70312400-1394876314_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pune poza cand e in viteza nu la Neutral.

Am zis NEUTRAL = 0, 0 adica nu e 1, 1 fiind situatia cand Neutral e activ, adica motorul nu e in viteza. Pune poza cu IAP cand TPS = 0, RPM > 0, iar motorul e in viteza.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pune poza cand e in viteza nu la Neutral.

Am zis NEUTRAL = 0, 0 adica nu e 1, 1 fiind situatia cand Neutral e activ, adica motorul nu e in viteza. Pune poza cu IAP cand TPS = 0, RPM > 0???, iar motorul e in viteza.

Tu intelegi ce scrie in acele poze?

Din ce spui acolo se pare ca nu...

REPET

Cand inchizi aceleratia TPS 0 motorul trece din harta de TPS in harta de IAP

Daca stringi ambreiajul ,trece in harta de NEUTRU cu corespondent in harta de IAp si adunate cu hartile de corectie: IAT,ECT,SAP,YOSH, etc etc

 

Nu mai pun nici o poza,ca nu-si are rostul...

 

Cursurile de mecanica se platesc!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si ce-am zis mai omule, ce naiba!!!??????/

 

IN REGIM DE FRANA DE MOTOR CAND SE APASA AMBREIAJUL ALIMENTAREA CU BENZINA REPORNESTE CA SA MENTINA MOTORUL IN REGIM DE RELANTI!!

 

reciteste posturile mele.

 

PUNE POZA cu situatia de frana de motor, nu cand e apasat ambreiajul, ca sa vedem cat e consumul in frana de motor!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pai si ce-am zis mai omule, ce naiba!!!??????/

 

IN REGIM DE FRANA DE MOTOR CAND SE APASA AMBREIAJUL ALIMENTAREA CU BENZINA REPORNESTE CA SA MENTINA MOTORUL IN REGIM DE RELANTI!!

 

TU NU INTELEGI CA ALIMENTAREA CU BENZINA NU SE OPRESTE NICIODATA ATATA TIMP CAT MOTORUL FUNCTIONEAZA!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Tng.Tu bagi in sema prea mult un ,,INGINER MECANIC TASTATURIST''

o sa te intelegi cu omu' dupa ce faci o sedinta de hipnoza si iti sunt sterse din memorie toate cunostintele de mecanica

 

Lasa l sa se faca de rahan singur,pana si eu m am saturat de ineptiile lui

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In calitate de sarac eu unu as incepe cu suflat traiectul de alimentare(te costa 20min si o pompa sau compresor), apoi contactoarele (plus traiectul electric la ele) "rahaturilor" ce actioneaza asupra debitului intr-un fel sau altul, cu verificarea filtrelor de aer si carburant(poate ai o lingura de zahar in rezervor pusa de Pistruiatu) iar apoi daca-i dracu al dracu si se lasa cu teste de service as merge cu inima impacata la o diagnosticare la cineva care chiar stie ce trebuie si are sculele si aparatura necesara. Succes!

Editat de high_dive_eagle
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La masinile pe injectie exista acest mod de functionare adica oprirea injectoarelor in timpul franei de motor pt a economisi combustibil , dar nici la masini nu se opresc injectoarele imediat cand apare regimul de frana de motor ci dupa un anumit timp de cateva secunde. Am citit niste teste facute de niste curiosi cu osciloscopu conectat direct pe injectoare, teste care aveau scopu de a determina metodele cele mai eficiente de condus din punct de vedere al consumului de combustibil.

La moto habar n-am daca exista o astfel de stare , e foarte probabil sa nu existe pt ca producatorii moto nu se chinuie prea mult sa reduca consumul cum o fac cei auto si pentru ca implementarea pe moto e mai pretentioasa, o frana de motor prea brusca fiind periculoasa.

Totusi chiar daca ar exista s-ar putea sa nu fie evidenta in hartile de injectie daca este implementata la fel ca la auto, adica daca apare dupa un anumit timp de la aparitia regimului de frana de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki GSXR 1000 modelul 2013 se lauda cu cel mai mic consum posibil in toate brosurile de prezentare.

 

Nu e vorba doar de economie de combustibil, dar la motoarele care au catalizator pe evacuare OBLIGATORIU alimentarea cu combustibil trebuie sa se opreasca in frana de motor pentru ca benzina nearsa ajunsa in catalizator il strica iremediabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki GSXR 1000 modelul 2013 se lauda cu cel mai mic consum posibil in toate brosurile de prezentare.

 

Nu e vorba doar de economie de combustibil, dar la motoarele care au catalizator pe evacuare OBLIGATORIU alimentarea cu combustibil trebuie sa se opreasca in frana de motor pentru ca benzina nearsa ajunsa in catalizator il strica iremediabil.

 

Iar a scos o mamaliga din profundul put al filozofiei de pahar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki GSXR 1000 modelul 2013 se lauda cu cel mai mic consum posibil in toate brosurile de prezentare.

 

Nu e vorba doar de economie de combustibil, dar la motoarele care au catalizator pe evacuare OBLIGATORIU alimentarea cu combustibil trebuie sa se opreasca in frana de motor pentru ca benzina nearsa ajunsa in catalizator il strica iremediabil.

Cum sa fie benzina nearsa mai omule cand motorul functioneaza?

El comprima,si aprinde amestec carburant,si in frana de motor adica in harta de IAP (chestia aia care incerc sa te fac sa intelegi de dimineata)atunci de unde benzina nearsa?

Pentru ca se intampla asta tu ai FRANA DE MOTOR!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa fie benzina nearsa mai omule cand motorul functioneaza?

El comprima,si aprinde amestec carburant,si in frana de motor adica in harta de IAP (chestia aia care incerc sa te fac sa intelegi de dimineata)atunci de unde benzina nearsa?

Pentru ca se intampla asta tu ai FRANA DE MOTOR!

 

Da motocicleta a fost la dumneavoastra pentru reglaje acum 1-2 ani de fostul proprietar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa fie benzina nearsa mai omule cand motorul functioneaza?

El comprima,si aprinde amestec carburant,si in frana de motor adica in harta de IAP (chestia aia care incerc sa te fac sa intelegi de dimineata)atunci de unde benzina nearsa?

Pentru ca se intampla asta tu ai FRANA DE MOTOR!

 

Mai omul lui dumnezeu, frana de motor exact asta inseamna - ca motorul NU MAI FUNCTIONEAZA!

 

In frana de motor motorul se opune miscarii, pistoanele nu mai sunt invartite de explozii ci de inertia motocicletei. Ca de aia e frana de motor.

In momentul in care ai explozii acel motor produce miscare, deci nu mai franeaza nimic!

 

Daca la motoarele cu carburatie inchiderea clapetei de acceleratie duce automat si la micsorarea volumui de benzina absorbit - si inca un mecanism de oprire a benzinei, la motoarele pe injectie acest control trebuie sa se faca electronic. Cand clapetele de aer se inchid ECU opreste automat sau reduce aproape de minim injectoarele, altfel ar INUNDA MOTORUL!

Parca vorbesc cu turcii!

 

Da, accept, cum zicea si Binox ca la motociclete e posibil ca acel consum sa nu fie 0, dar oricum este apropiat de 0.

In frana de motor motorul nu mai produce nici o combustie!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer mii de scuze daca topicul meu a dus la discuti aprinse-nu vreau sa va certati din cauza problemelor mele

O sa incerc cam tot ceea ce pot face eu personal (cunostinte minime in ale injectiei-stateam mai bine la capitolul carburatie) la tot ceea ce mi-ati recomandat fiecare dintre dumneavoastra fara exceptii.Apoi daca nu ii dau de cap pe marti o sa o duc din nou la mecanic pentru o verificare mai detaliata si o sa va tin la curent cu ceea ce s-a verificat,schimbat,etc.

Multumesc tuturor pentru ajutor si pentru sfaturile acordate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aia la motoarele cu compresie varza nu mai ai frana de motor, pt ca nu mai exista compresie a pistoanelor cu care sa aiba cu ce frana..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea BeBe stiu ca maestru tau mecanic e skandal,de unde si prostia cu care iti sustii argumentele bizare.Da o cotita de 180 grade pana nu te faci si mai tare de rahan

Omuletul ala e mecanic...spre deosebire de tine care esti INGINER MECANIC TASTATURIST

Ce e ala Rahan ?

 

Ca suna fain.

 

Faza e urmatoare ...

 

Am jucat NFS destul .. si pe frana de motor .. ai explozii in cilindru .. spun sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fosta mea masina, era un throttle position switch (on/off) care exact asta facea - cand era switch ala in pozitie de clapeta de admisie inchisa, taia pwm la injectoarele cand motorul avea o turatie peste 1200 - 1300rpm.

Pe langa hartile de injectie (care pana la urma asigur un amestec stoichiometric / lambda = 1) asta era un override total, probabil gandit pentru frana de motor.

La motorete sau alte masini stiu, nu m-a interesat sa investigez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer mii de scuze daca topicul meu a dus la discuti aprinse-nu vreau sa va certati din cauza problemelor mele

O sa incerc cam tot ceea ce pot face eu personal (cunostinte minime in ale injectiei-stateam mai bine la capitolul carburatie) la tot ceea ce mi-ati recomandat fiecare dintre dumneavoastra fara exceptii.Apoi daca nu ii dau de cap pe marti o sa o duc din nou la mecanic pentru o verificare mai detaliata si o sa va tin la curent cu ceea ce s-a verificat,schimbat,etc.

Multumesc tuturor pentru ajutor si pentru sfaturile acordate

Stai linistit ,rezolva problema si ne spui si noua ce a fost.

 

 

Mai omul lui dumnezeu, frana de motor exact asta inseamna - ca motorul NU MAI FUNCTIONEAZA!

 

In frana de motor motorul se opune miscarii, pistoanele nu mai sunt invartite de explozii ci de inertia motocicletei. Ca de aia e frana de motor.

In momentul in care ai explozii acel motor produce miscare, deci nu mai franeaza nimic!

 

Daca la motoarele cu carburatie inchiderea clapetei de acceleratie duce automat si la micsorarea volumui de benzina absorbit - si inca un mecanism de oprire a benzinei, la motoarele pe injectie acest control trebuie sa se faca electronic. Cand clapetele de aer se inchid ECU opreste automat sau reduce aproape de minim injectoarele, altfel ar INUNDA MOTORUL!

Parca vorbesc cu turcii!

 

Da, accept, cum zicea si Binox ca la motociclete e posibil ca acel consum sa nu fie 0, dar oricum este apropiat de 0.

In frana de motor motorul nu mai produce nici o combustie!!

Ok ,tu ai dreptate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...