Vizitator little wayne Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Nea BeBe stiu ca maestru tau mecanic e skandal,de unde si prostia cu care iti sustii argumentele bizare.Da o cotita de 180 grade pana nu te faci si mai tare de rahan Omuletul ala e mecanic...spre deosebire de tine care esti INGINER MECANIC TASTATURIST Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Nea BeBe stiu ca maestru tau mecanic e skandal,de unde si prostia cu care iti sustii argumentele bizare.Da o cotita de 180 grade pana nu te faci si mai tare de rahan Omuletul ala e mecanic...spre deosebire de tine care esti INGINER MECANIC TASTATURIST si multa TNG: The Clutch switch is important in the following 13 ways: 1 Decel rate control using the idle speed stepper: Additional steps are used to soften the decels – when the clutch is pulled in these steps must be dumped or the bike will hangup or push-on. 2 Fuel gauge – will not update whilst the clutch is in – this is to stop updating of the sensor when the fuel could be sloshing (i.e. during gear changes). 3 Vehicle speed limiter – This will not work with the clutch switch bypassed. 4 Gear position judgment – The NCT range with no gear position sensor derives an idea of gear postion from RPM vs Vehicle Speed. This function will not work so the wrong ignition maps are applied. 5 Gear position judgement other models – The clutch switch will force a ‘NO LOAD’ condition and use the neutral ignition maps. This overrides the gear position info and the wrong ignition, second throttle and exhaust butterfly maps will be used! 6 Ignition smoothing strategy is disabled. 7 Pressure based fuel merging to Throttle based fuel is not merged – its switched which can cause a jump in fuelling. 8 Deceleration fuel reduction multiplier is not applied – causing rich overuns – potentially damaging to the CAT. 9 Deceleration fuel cut-off & CAT protection fuel cut is not applied – this will definitely impact on CAT performance. 10 On some models closed loop will not work when riding. 11 D675 airflap will always be closed 12 D675 exhaust valve will remain partly closed. 13 Starter lock out switch – ie SAFETY Pana la urma tu nu stiu ce vrei sa sustii, ca in frana de motor debitul de benzina nu e 0, atunci cat e? 0,002, 0,005? Sau ce vrei sa demonstrezi? Ps. - @little shit, nici TNG nu e mecanic, e la fel de amator ca si mine, practica mecanica in timpul liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Ok maistre,cum zici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Skandal este prietenul meu, n-am zis niciodata ca e cel mai mare mecanic, doar ca pe vremea cand demontam motoare impreuna cu el tu nici nu erai motociclist. Asa ca ciocul mic. @TNG - nu vreau nici o discutie cu tine si in topicul asta nu am contrazis nimic din ce-ai zis tu. Atat am zis, sa verifice contactul de ambreiaj pentru ca are legatura cu regimul de functionare al motorului, si cum zice ca-i miroase tare a benzina, chestiunea e oarecum plauzibila. Numai bine si multa sanate, ignora prostiile mele. Vom vedea ce are motoreta daca initiatorul mai are placerea sa ne tina la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) Bebeshit,iti multumim ca ne ai luminat cu vastele cunostine de pe vremea cand repamai harta de injectie la IJ si verificai sistemul de injectie la minsk.La mz am inteles ca pica abs ul foarte repede si controlul tractiunii Pe vremea aia furati benzina clientilor si umflati manopera cu reparatii fictive,a? Pe Se,am permis din 2009 cat A si merg pe doo roate din 2007 Editat Martie 15, 2014 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 "@little shit, nici TNG nu e mecanic, e la fel de amator ca si mine, practica mecanica in timpul liber." Chiar sunt de profesie mecanic. Poti sa te contrazici cu mie 200 de ani, la orice motor cu injectie debitul de benzina se reduce la 0 atunci cand e in frana de motor. Tu-mi arati acolo o harta de injectie care se pare ca se aplica pt toata plaja de turatii. Arata-mi care din variabila din acel calcul (daca exista) indica TPS = 0 Neutral = 0 si Clutch = 0. - regimul de frana de motor. Mai cauta prin manuale si afla regimul de frana de motor, poate-l gasesti. Cu tot respectul si eu, nu ma contrazic de dragul contrazicerii. Poate imaginea asta iti raspunde la intrebari. "@little shit, nici TNG nu e mecanic, e la fel de amator ca si mine, practica mecanica in timpul liber." Chiar sunt de profesie mecanic. Poti sa te contrazici cu mie 200 de ani, la orice motor cu injectie debitul de benzina se reduce la 0 atunci cand e in frana de motor. Tu-mi arati acolo o harta de injectie care se pare ca se aplica pt toata plaja de turatii. Arata-mi care din variabila din acel calcul (daca exista) indica TPS = 0 Neutral = 0 si Clutch = 0. - regimul de frana de motor. Mai cauta prin manuale si afla regimul de frana de motor, poate-l gasesti. Cu tot respectul si eu, nu ma contrazic de dragul contrazicerii. Poate imaginile astea te lamuresc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) Pai pune poza cand e in viteza nu la Neutral. Am zis NEUTRAL = 0, 0 adica nu e 1, 1 fiind situatia cand Neutral e activ, adica motorul nu e in viteza. Pune poza cu IAP cand TPS = 0, RPM > 0, iar motorul e in viteza. Editat Martie 15, 2014 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Nea bebe,am o problema la y2k,sare din viteza,cred ca de la xenon e problema.ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) Pai pune poza cand e in viteza nu la Neutral. Am zis NEUTRAL = 0, 0 adica nu e 1, 1 fiind situatia cand Neutral e activ, adica motorul nu e in viteza. Pune poza cu IAP cand TPS = 0, RPM > 0???, iar motorul e in viteza. Tu intelegi ce scrie in acele poze? Din ce spui acolo se pare ca nu... REPET Cand inchizi aceleratia TPS 0 motorul trece din harta de TPS in harta de IAP Daca stringi ambreiajul ,trece in harta de NEUTRU cu corespondent in harta de IAp si adunate cu hartile de corectie: IAT,ECT,SAP,YOSH, etc etc Nu mai pun nici o poza,ca nu-si are rostul... Cursurile de mecanica se platesc! Editat Martie 15, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Pai si ce-am zis mai omule, ce naiba!!!??????/ IN REGIM DE FRANA DE MOTOR CAND SE APASA AMBREIAJUL ALIMENTAREA CU BENZINA REPORNESTE CA SA MENTINA MOTORUL IN REGIM DE RELANTI!! reciteste posturile mele. PUNE POZA cu situatia de frana de motor, nu cand e apasat ambreiajul, ca sa vedem cat e consumul in frana de motor!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Pai si ce-am zis mai omule, ce naiba!!!??????/ IN REGIM DE FRANA DE MOTOR CAND SE APASA AMBREIAJUL ALIMENTAREA CU BENZINA REPORNESTE CA SA MENTINA MOTORUL IN REGIM DE RELANTI!! TU NU INTELEGI CA ALIMENTAREA CU BENZINA NU SE OPRESTE NICIODATA ATATA TIMP CAT MOTORUL FUNCTIONEAZA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) Tng.Tu bagi in sema prea mult un ,,INGINER MECANIC TASTATURIST'' o sa te intelegi cu omu' dupa ce faci o sedinta de hipnoza si iti sunt sterse din memorie toate cunostintele de mecanica Lasa l sa se faca de rahan singur,pana si eu m am saturat de ineptiile lui Editat Martie 15, 2014 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Ei nu se opreste, se opreste. nu se opreste ca nu vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) In calitate de sarac eu unu as incepe cu suflat traiectul de alimentare(te costa 20min si o pompa sau compresor), apoi contactoarele (plus traiectul electric la ele) "rahaturilor" ce actioneaza asupra debitului intr-un fel sau altul, cu verificarea filtrelor de aer si carburant(poate ai o lingura de zahar in rezervor pusa de Pistruiatu) iar apoi daca-i dracu al dracu si se lasa cu teste de service as merge cu inima impacata la o diagnosticare la cineva care chiar stie ce trebuie si are sculele si aparatura necesara. Succes! Editat Martie 15, 2014 de high_dive_eagle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 La masinile pe injectie exista acest mod de functionare adica oprirea injectoarelor in timpul franei de motor pt a economisi combustibil , dar nici la masini nu se opresc injectoarele imediat cand apare regimul de frana de motor ci dupa un anumit timp de cateva secunde. Am citit niste teste facute de niste curiosi cu osciloscopu conectat direct pe injectoare, teste care aveau scopu de a determina metodele cele mai eficiente de condus din punct de vedere al consumului de combustibil. La moto habar n-am daca exista o astfel de stare , e foarte probabil sa nu existe pt ca producatorii moto nu se chinuie prea mult sa reduca consumul cum o fac cei auto si pentru ca implementarea pe moto e mai pretentioasa, o frana de motor prea brusca fiind periculoasa. Totusi chiar daca ar exista s-ar putea sa nu fie evidenta in hartile de injectie daca este implementata la fel ca la auto, adica daca apare dupa un anumit timp de la aparitia regimului de frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Suzuki GSXR 1000 modelul 2013 se lauda cu cel mai mic consum posibil in toate brosurile de prezentare. Nu e vorba doar de economie de combustibil, dar la motoarele care au catalizator pe evacuare OBLIGATORIU alimentarea cu combustibil trebuie sa se opreasca in frana de motor pentru ca benzina nearsa ajunsa in catalizator il strica iremediabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Suzuki GSXR 1000 modelul 2013 se lauda cu cel mai mic consum posibil in toate brosurile de prezentare. Nu e vorba doar de economie de combustibil, dar la motoarele care au catalizator pe evacuare OBLIGATORIU alimentarea cu combustibil trebuie sa se opreasca in frana de motor pentru ca benzina nearsa ajunsa in catalizator il strica iremediabil. Iar a scos o mamaliga din profundul put al filozofiei de pahar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) Suzuki GSXR 1000 modelul 2013 se lauda cu cel mai mic consum posibil in toate brosurile de prezentare. Nu e vorba doar de economie de combustibil, dar la motoarele care au catalizator pe evacuare OBLIGATORIU alimentarea cu combustibil trebuie sa se opreasca in frana de motor pentru ca benzina nearsa ajunsa in catalizator il strica iremediabil. Cum sa fie benzina nearsa mai omule cand motorul functioneaza? El comprima,si aprinde amestec carburant,si in frana de motor adica in harta de IAP (chestia aia care incerc sa te fac sa intelegi de dimineata)atunci de unde benzina nearsa? Pentru ca se intampla asta tu ai FRANA DE MOTOR! Editat Martie 15, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Martie 15, 2014 Autor Share Postat Martie 15, 2014 Cum sa fie benzina nearsa mai omule cand motorul functioneaza? El comprima,si aprinde amestec carburant,si in frana de motor adica in harta de IAP (chestia aia care incerc sa te fac sa intelegi de dimineata)atunci de unde benzina nearsa? Pentru ca se intampla asta tu ai FRANA DE MOTOR! Da motocicleta a fost la dumneavoastra pentru reglaje acum 1-2 ani de fostul proprietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Cum sa fie benzina nearsa mai omule cand motorul functioneaza? El comprima,si aprinde amestec carburant,si in frana de motor adica in harta de IAP (chestia aia care incerc sa te fac sa intelegi de dimineata)atunci de unde benzina nearsa? Pentru ca se intampla asta tu ai FRANA DE MOTOR! Mai omul lui dumnezeu, frana de motor exact asta inseamna - ca motorul NU MAI FUNCTIONEAZA! In frana de motor motorul se opune miscarii, pistoanele nu mai sunt invartite de explozii ci de inertia motocicletei. Ca de aia e frana de motor. In momentul in care ai explozii acel motor produce miscare, deci nu mai franeaza nimic! Daca la motoarele cu carburatie inchiderea clapetei de acceleratie duce automat si la micsorarea volumui de benzina absorbit - si inca un mecanism de oprire a benzinei, la motoarele pe injectie acest control trebuie sa se faca electronic. Cand clapetele de aer se inchid ECU opreste automat sau reduce aproape de minim injectoarele, altfel ar INUNDA MOTORUL! Parca vorbesc cu turcii! Da, accept, cum zicea si Binox ca la motociclete e posibil ca acel consum sa nu fie 0, dar oricum este apropiat de 0. In frana de motor motorul nu mai produce nici o combustie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Martie 15, 2014 Autor Share Postat Martie 15, 2014 Imi cer mii de scuze daca topicul meu a dus la discuti aprinse-nu vreau sa va certati din cauza problemelor mele O sa incerc cam tot ceea ce pot face eu personal (cunostinte minime in ale injectiei-stateam mai bine la capitolul carburatie) la tot ceea ce mi-ati recomandat fiecare dintre dumneavoastra fara exceptii.Apoi daca nu ii dau de cap pe marti o sa o duc din nou la mecanic pentru o verificare mai detaliata si o sa va tin la curent cu ceea ce s-a verificat,schimbat,etc. Multumesc tuturor pentru ajutor si pentru sfaturile acordate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 De aia la motoarele cu compresie varza nu mai ai frana de motor, pt ca nu mai exista compresie a pistoanelor cu care sa aiba cu ce frana.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Nea BeBe stiu ca maestru tau mecanic e skandal,de unde si prostia cu care iti sustii argumentele bizare.Da o cotita de 180 grade pana nu te faci si mai tare de rahan Omuletul ala e mecanic...spre deosebire de tine care esti INGINER MECANIC TASTATURIST Ce e ala Rahan ? Ca suna fain. Faza e urmatoare ... Am jucat NFS destul .. si pe frana de motor .. ai explozii in cilindru .. spun sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 La fosta mea masina, era un throttle position switch (on/off) care exact asta facea - cand era switch ala in pozitie de clapeta de admisie inchisa, taia pwm la injectoarele cand motorul avea o turatie peste 1200 - 1300rpm. Pe langa hartile de injectie (care pana la urma asigur un amestec stoichiometric / lambda = 1) asta era un override total, probabil gandit pentru frana de motor. La motorete sau alte masini stiu, nu m-a interesat sa investigez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Imi cer mii de scuze daca topicul meu a dus la discuti aprinse-nu vreau sa va certati din cauza problemelor mele O sa incerc cam tot ceea ce pot face eu personal (cunostinte minime in ale injectiei-stateam mai bine la capitolul carburatie) la tot ceea ce mi-ati recomandat fiecare dintre dumneavoastra fara exceptii.Apoi daca nu ii dau de cap pe marti o sa o duc din nou la mecanic pentru o verificare mai detaliata si o sa va tin la curent cu ceea ce s-a verificat,schimbat,etc. Multumesc tuturor pentru ajutor si pentru sfaturile acordate Stai linistit ,rezolva problema si ne spui si noua ce a fost. Mai omul lui dumnezeu, frana de motor exact asta inseamna - ca motorul NU MAI FUNCTIONEAZA! In frana de motor motorul se opune miscarii, pistoanele nu mai sunt invartite de explozii ci de inertia motocicletei. Ca de aia e frana de motor. In momentul in care ai explozii acel motor produce miscare, deci nu mai franeaza nimic! Daca la motoarele cu carburatie inchiderea clapetei de acceleratie duce automat si la micsorarea volumui de benzina absorbit - si inca un mecanism de oprire a benzinei, la motoarele pe injectie acest control trebuie sa se faca electronic. Cand clapetele de aer se inchid ECU opreste automat sau reduce aproape de minim injectoarele, altfel ar INUNDA MOTORUL! Parca vorbesc cu turcii! Da, accept, cum zicea si Binox ca la motociclete e posibil ca acel consum sa nu fie 0, dar oricum este apropiat de 0. In frana de motor motorul nu mai produce nici o combustie!! Ok ,tu ai dreptate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.