B.B. Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Presupun ca acum ti-ai dat seama cat de mult pe langa problema ai fost sa zic asa ... Cand juma de forum iti zice ca e alba si tu o tii ca e neagra si totusi nu ai dreptate, contrazicandu-te la nesfarsit ... pana mea ... o dai in penibil. Cat despre toba normal ca nu se aude la fel, in momentul ala roata invarte motorul si nu viceversa ... mai departe presupun ca stii si tu ce se intampla si de ce ai rateuri pe evacuare. Ma bucur totusi ca te-ai lamurit. Nu presupupun nimic, nu am fost deloc pe langa problema si nu stiu cine esti tu ca sa-mi spui mie asta. Tu ai avut vreo contributie? Mailul postat de TNG imi confirma in parte absolut tot ce am zis, referitor la masini confirma ce am zis eu (de parca trebuia vreun mail de la un savant care sa explice asta!! Doh!!) iar despre motociclete din explicatia acelui domn rezulta clar ca in regim de frana de motor consumul se reduce drastic. Nu o spune direct, o spune indirect. Cand eu am zis ca are legatura cu contactul de ambreiaj si alte BULIBASELI ELECTRIce, cam cat PWLA mea de departe am fost mai, ca ma faci sa turbez. Inteleptul pamantului, te-ai gasit sa-mi dai sfaturi, sa-mi tii TU MIE morala???? Si little wayne, cu ce te pot ajuta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Reactia ta initiala a fost in regula, un om cu caracter puternic recunoaste cand a gresit. Dar din pacate, se pare ca nu cazul! Ti-am mai spus si o repet, cu cat insisti mai mult cu atat pari mai ridicol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Nu am ce sa recunosc. De cate ori gresesc recunosc. In cazul asta nu am ce. Imi pare rau. Da, nu stiam ca la motociclete sport nu se taie de tot injectia in frana de motor, si sincer nici acum nu sunt convins. Dupa ceva studiu am descoperit ceva inexactitati si in acel mail de raspuns, cu privire la oxigenul din catalizator dar nu vreau sa mai starnesc rahatul. Sunt convins, repet, sunt convins ca exista si modele de motociclete (mai ales cele touring sau de strada) la care in frana de motor se reduce injectia pana la 0, 1 - pentru a reduce consumul, 2- pentru a proteja catalizatorul si a reduce noxele. Pana si in brosura de prezentare a Suzuki GSXR 1000 din 2014 este specificat ca se folosesc injectoare cu 12 gaurele pentru a avea un amestec cat mai omogen pentru a reduce consumul si noxele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Si o luam de la cap Nea BeBe am o singura rugaminte,bea mai putin si icearca sa reduci din halucilogene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gelu0000 Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 moare la frana de motor.oare ce ar putea fi?? precizez ca accelerez in 10-12 mii ture iar cand vine la relanti, motorul se opreste. Suzuki gsr600 2007, cateodata si in mers la frana de motor se mai opreste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Mai ridica-i relantiul cu 100-200tr/min. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 moare la frana de motor.oare ce ar putea fi?? precizez ca accelerez in 10-12 mii ture iar cand vine la relanti, motorul se opreste. Suzuki gsr600 2007, cateodata si in mers la frana de motor se mai opreste... Probleme de injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 moare la frana de motor.oare ce ar putea fi?? precizez ca accelerez in 10-12 mii ture iar cand vine la relanti, motorul se opreste. Suzuki gsr600 2007, cateodata si in mers la frana de motor se mai opreste... Salut, Motorul are/functioneaza normal la ralanti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gelu0000 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Mai ridica-i relantiul cu 100-200tr/min. salut... Cum ridic relantiul....de fapt de unde anume?unde este surubul sub rezervor? sau unde?multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 In partea stanga chiar sub cadru ai un surub stea parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gelu0000 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 In partea stanga chiar sub cadru ai un surub stea parca. Merci o sa îl caut când ajung acasa:) » Post actualizat in 03 Mar 2016 14:26 Ești sigur?ca tot nu găsesc.marea manesa de surub:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.