f0rest Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 nu sunt sigur dar segmenti sunt rupti/uzati (scoate fum albastru, ulei pe toba) si as vrea sa stiu daca ii inlocuiesc cu alti noi trebuie sa fac un anumit timp rodaj sau se poate merge la ,,endureala'' normal ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Ce drujba e, ce capacitate, cati timpi...ca fum albastru scoate si drujba4 cand tai cu ea la padure....??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f0rest Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 2t 95cc set motor schimbat vara trecuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) 2t 95cc set motor schimbat vara trecuta... Si nu este normal sa scoata fum daca e 2T???Anormal ar fi daca nu ar scoate .... O sa iti dai seama cand e nevoie de reparatii de genul spus de tine...deocamdata da-i gaz...si ulei ca sa aibe cu ce face fum albadstru pe teava Editat Martie 16, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f0rest Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 inainte nu prea scotea doar cand nu o porneam de mult timp sau la urcari mai grele :-?motor nu da rateuri merge,pornesti la prima pedala insa cred ca e ceva acolo la segmenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan13 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 RODAJ ! Ulei mai mult in benzina si lasat sa mearga la relanti. Daca ai racire pe aer, nu il lasa prea mult (se supraincalzeste). Lasa-l sa se raceasca si apoi il pornesti din nou. Dupa ce faci chestia asta de mai multe ori, ai grija ca atunci cand iesi in ture sa nu mergi cu acceleratia la maxim din prima.Mergi mai soft o perioada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f0rest Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 folosesc ulei castrol 2t si nu am avut probleme cu acest tip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WladCox Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) E normal sa scoata fum ca doar in 2 timpi. Du-l la cineva sa-ti masoare compresia ca sa te lamuresti in legatura cu segmentii. Editat Martie 16, 2014 de WladCox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f0rest Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 cum se face acest test ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 In mod normal, testul de compresie se face cu un manometru (ceas) conectat printr-un furtun in locul bujiei. Insa la 2t nu stiu daca se face test de compresie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f0rest Postat Martie 17, 2014 Autor Share Postat Martie 17, 2014 alte pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 nu ai bagat prea mult ulei in benzina ? si din cauza aia scoate prea mult fum .. in general cu au zis si colegii de mai sus, nu te speria, ii 2t... scoate ceva fum . Power are ca inainte? sau ii mai moale acuma de cand scoate fum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Mai e posibilitatea de a fi umblat cineva la surubul de amestec, sau de a se fi desfacut singur din pricina vibratiilor. La ce am avut eu (Husqvarna 250, KTM 250), standardul la surub este sa fie strans si apoi desfacut 2 ture jumate. Si, cand l-am avut desfacut 4 ture, scotea fum mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Sau uleiul din cutie se scurge in motor, sub piston. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 (editat) Mai degraba varianta lui Mircea, la neetansare pe partea de jos a carterului se comporta altfel...mai cred si ca copchilu' se agita mai mult decat trebuie...nu ii face rau uleiul la 2T...mai bine putin pe plus decat pe minus... Cum se spunea odata despre trabant caar fi cea mai lunga masina.... 3m ea si 7 de fum...asa are si el acu' cea mai lunga motoreta Editat Martie 17, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 RODAJ ! Ulei mai mult in benzina si lasat sa mearga la relanti. Daca ai racire pe aer, nu il lasa prea mult (se supraincalzeste). Lasa-l sa se raceasca si apoi il pornesti din nou. Dupa ce faci chestia asta de mai multe ori, ai grija ca atunci cand iesi in ture sa nu mergi cu acceleratia la maxim din prima.Mergi mai soft o perioada. nu asa se face un rodaj la un motor( 2t cel putin ) , singura chestie ce poata sa iasa din treaba asta este sa nu se aseze bine segmentii Mai e posibilitatea de a fi umblat cineva la surubul de amestec, sau de a se fi desfacut singur din pricina vibratiilor. La ce am avut eu (Husqvarna 250, KTM 250), standardul la surub este sa fie strans si apoi desfacut 2 ture jumate. Si, cand l-am avut desfacut 4 ture, scotea fum mult. 2t nu are surub de amestec , este pt aer , o valoare(cel putin la ktm , ma gandesc ca si la restu ) este intre 1.5 si 2 ture(la temperaturi cat de cat 'normale' , nu iarna ) , deschis , daca este peste este varza carburatia nu sunt sigur dar segmenti sunt rupti/uzati (scoate fum albastru, ulei pe toba) si as vrea sa stiu daca ii inlocuiesc cu alti noi trebuie sa fac un anumit timp rodaj sau se poate merge la ,,endureala'' normal ? daca scoate fum albastru si cand este cald motorul , verifica semeringul de la ambielaj , cel dinspre ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f0rest Postat Martie 17, 2014 Autor Share Postat Martie 17, 2014 multumesc de raspunsuri,mi-am schimbat parerea probabil nu sunt de vina segmenti revin cu detali la urmataorea iesire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 2t nu are surub de amestec , este pt aer , o valoare(cel putin la ktm , ma gandesc ca si la restu ) este intre 1.5 si 2 ture(la temperaturi cat de cat 'normale' , nu iarna ) , deschis , daca este peste este varza carburatia Pai ii zice de aer dar tot amestec iese in final. La fel si clapeta de acceleratie sau suberul: regleaza cantitatea de aer prin carburator dar, la capat, iese amestec. Surubul "de aer" se afla pe circuitul de mers la ture joase (relanti) al carburatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Pai ii zice de aer dar tot amestec iese in final. La fel si clapeta de acceleratie sau suberul: regleaza cantitatea de aer prin carburator dar, la capat, iese amestec. Surubul "de aer" se afla pe circuitul de mers la ture joase (relanti) al carburatorului. nu e tot aia , pe 4t ai shurub de amestec pt ca in ture joase nu genereaza aceasi cantitate de vaacum ca un 2t , daca nu ar avea shurubul de amestec ar muri motorul pt ca nu poate sa isi traga destul aer in ture joase, acolo intervine shurubul de amestec si ajuta , deci este alta functie , dar in fine , omul a intrebat altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Deci la 2T, surubul de aer regleaza o circulatie de aer pur? Nu intervine benzina pe acest traseu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Deci la 2T, surubul de aer regleaza o circulatie de aer pur? Nu intervine benzina pe acest traseu? la 2t regleaza doar cantitatea de aer ce ajunge in pilot jet ( nu stiu cum ii zice pe romana ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Ii zice jiclor de relanti. Si, ca prin orice jiclor, pe langa aer, circula si benzina, realizandu-se amestecul pt relanti. Pilot jet-ul sta cufundat in benzina. Prin urmare surubul de aer are acelasi rol ca suberul principal sau clapeta din circuitul principal. Ii dai mai mult aer de la surub - benzina antrenata va fi mai multa. Amestecul va fi in aceleasi proportii dar in cantitate mai mare. Pt a regla proportile amestecului de relanti trebuie sa schimbi diametrul pilot jet-ul. Exista multe tipuri de carburatoare dar diferentele constructive dintre ele nu sunt bazate pe tipul motorului: 2T sau 4T. De aceea eu cred ca dereglarea surubului de aer nu provoaca aparitia de fum la esapament. Cauzele sunt altele. Eventual nivel de benzina prea mare in camera de nivel constant, daca ramanem la capitolul carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f0rest Postat Martie 22, 2014 Autor Share Postat Martie 22, 2014 revin cu amanunte la iesirea de azi nu am avut nici o problema a mers strunain mers putin fum am observat insa cand sta la relanti pe loc da niste reprize de fum ca si locomotiva cu aburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Pai la relanti intervine surubul de aer. Poate e dereglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f0rest Postat Martie 22, 2014 Autor Share Postat Martie 22, 2014 (editat) o sa verific/ajustezla cate ,,rotite,, de surubelnita e normal ? Editat Martie 22, 2014 de f0rest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.