Sari la conținut

intrebare despre segmenti


f0rest
 Share

Postări Recomandate

2t

95cc

set motor schimbat vara trecuta...

 

 

Si nu este normal sa scoata fum daca e 2T???Anormal ar fi daca nu ar scoate ....

O sa iti dai seama cand e nevoie de reparatii de genul spus de tine...deocamdata da-i gaz...si ulei ca sa aibe cu ce face fum albadstru pe teava :crack:

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RODAJ ! Ulei mai mult in benzina si lasat sa mearga la relanti. Daca ai racire pe aer, nu il lasa prea mult (se supraincalzeste). Lasa-l sa se raceasca si apoi il pornesti din nou. Dupa ce faci chestia asta de mai multe ori, ai grija ca atunci cand iesi in ture sa nu mergi cu acceleratia la maxim din prima.Mergi mai soft o perioada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal sa scoata fum ca doar in 2 timpi. Du-l la cineva sa-ti masoare compresia ca sa te lamuresti in legatura cu segmentii.

Editat de WladCox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai bagat prea mult ulei in benzina ? si din cauza aia scoate prea mult fum .. in general cu au zis si colegii de mai sus, nu te speria, ii 2t... scoate ceva fum . Power are ca inainte? sau ii mai moale acuma de cand scoate fum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e posibilitatea de a fi umblat cineva la surubul de amestec, sau de a se fi desfacut singur din pricina vibratiilor. La ce am avut eu (Husqvarna 250, KTM 250), standardul la surub este sa fie strans si apoi desfacut 2 ture jumate. Si, cand l-am avut desfacut 4 ture, scotea fum mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai degraba varianta lui Mircea, la neetansare pe partea de jos a carterului se comporta altfel...mai cred si ca copchilu' se agita mai mult decat trebuie...nu ii face rau uleiul la 2T...mai bine putin pe plus decat pe minus...

Cum se spunea odata despre trabant caar fi cea mai lunga masina.... 3m ea si 7 de fum...asa are si el acu' cea mai lunga motoreta :tomato:

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RODAJ ! Ulei mai mult in benzina si lasat sa mearga la relanti. Daca ai racire pe aer, nu il lasa prea mult (se supraincalzeste). Lasa-l sa se raceasca si apoi il pornesti din nou. Dupa ce faci chestia asta de mai multe ori, ai grija ca atunci cand iesi in ture sa nu mergi cu acceleratia la maxim din prima.Mergi mai soft o perioada.

 

nu asa se face un rodaj la un motor( 2t cel putin ) , singura chestie ce poata sa iasa din treaba asta este sa nu se aseze bine segmentii

 

Mai e posibilitatea de a fi umblat cineva la surubul de amestec, sau de a se fi desfacut singur din pricina vibratiilor. La ce am avut eu (Husqvarna 250, KTM 250), standardul la surub este sa fie strans si apoi desfacut 2 ture jumate. Si, cand l-am avut desfacut 4 ture, scotea fum mult.

 

2t nu are surub de amestec , este pt aer , o valoare(cel putin la ktm , ma gandesc ca si la restu ) este intre 1.5 si 2 ture(la temperaturi cat de cat 'normale' , nu iarna ) , deschis , daca este peste este varza carburatia

 

nu sunt sigur dar segmenti sunt rupti/uzati (scoate fum albastru, ulei pe toba) si as vrea sa stiu daca ii inlocuiesc cu alti noi trebuie sa fac un anumit timp rodaj sau se poate merge la ,,endureala'' normal ?

 

daca scoate fum albastru si cand este cald motorul , verifica semeringul de la ambielaj , cel dinspre ambreiaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

2t nu are surub de amestec , este pt aer , o valoare(cel putin la ktm , ma gandesc ca si la restu ) este intre 1.5 si 2 ture(la temperaturi cat de cat 'normale' , nu iarna ) , deschis , daca este peste este varza carburatia

 

Pai ii zice de aer dar tot amestec iese in final. La fel si clapeta de acceleratie sau suberul: regleaza cantitatea de aer prin carburator dar, la capat, iese amestec. Surubul "de aer" se afla pe circuitul de mers la ture joase (relanti) al carburatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ii zice de aer dar tot amestec iese in final. La fel si clapeta de acceleratie sau suberul: regleaza cantitatea de aer prin carburator dar, la capat, iese amestec. Surubul "de aer" se afla pe circuitul de mers la ture joase (relanti) al carburatorului.

 

nu e tot aia , pe 4t ai shurub de amestec pt ca in ture joase nu genereaza aceasi cantitate de vaacum ca un 2t , daca nu ar avea shurubul de amestec ar muri motorul pt ca nu poate sa isi traga destul aer in ture joase, acolo intervine shurubul de amestec si ajuta , deci este alta functie , dar in fine , omul a intrebat altceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci la 2T, surubul de aer regleaza o circulatie de aer pur? Nu intervine benzina pe acest traseu?

 

la 2t regleaza doar cantitatea de aer ce ajunge in pilot jet ( nu stiu cum ii zice pe romana :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii zice jiclor de relanti. Si, ca prin orice jiclor, pe langa aer, circula si benzina, realizandu-se amestecul pt relanti. Pilot jet-ul sta cufundat in benzina. Prin urmare surubul de aer are acelasi rol ca suberul principal sau clapeta din circuitul principal. Ii dai mai mult aer de la surub - benzina antrenata va fi mai multa. Amestecul va fi in aceleasi proportii dar in cantitate mai mare. Pt a regla proportile amestecului de relanti trebuie sa schimbi diametrul pilot jet-ul. Exista multe tipuri de carburatoare dar diferentele constructive dintre ele nu sunt bazate pe tipul motorului: 2T sau 4T.

 

De aceea eu cred ca dereglarea surubului de aer nu provoaca aparitia de fum la esapament. Cauzele sunt altele. Eventual nivel de benzina prea mare in camera de nivel constant, daca ramanem la capitolul carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...