Gixu. Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Salutare, de doar 2 zile sunt fericitul posesor al unui GTS 300 "Super" si am deschis acest topic in speranta ca si ceilalti posesori se vor alatura in vederea schimburilor de pareri, opinii s.a.m.d. In cazul meu a fost dragoste la prima plimbare si, desi initial am merg doar sa fac un test ride, m-am indragostit si am incheiat contractul la intoarcere. Let's ride! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 ce te-a impresionat la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Scuterele de dimensiuni mici cu motoare de 20+ ponei sunt extrem agile si jucause.Genul asta de scutere sunt construite pe ,,platforme'' (ca sa citez din auto) de 49 ,deci foarte usoare si manevrabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 20, 2014 Autor Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Luni m-am dus chitit sa-mi cumpar un XMax sau un XCity 250. Intamplator dealerul Yamaha din zona n-avea nici un X in showroom dar avea, printre altele, un Burgman 650 si o Vespa GTS. Desi initial eram aproape sigur ca un Burgman se preteaza mai tare la ceea ce caut eu, am ramas dezamagit. Cu Vespa insa a fost alta poveste. Pe scurt, eu cautam un scuter de zi cu zi, agil, economic si relativ simplu. Avand in vedere ca in 2006 am avut o Vespa Px 50, clasica, tot neagra de care am fost super incantat, am zis sa ne dam o sansa. Acum astept sa treaca formalitatile (revizia generala, Tüv nou si montarea unui parbriz) ca apoi sa o pot lua la inceputul saptamanii viitoare acasa. LE: Mi-a placut mult faptul ca e super agila, rigida, trage frumos si e , in principiu, foarte simpla si "la vedere". De aspect nu spun nimic, doar e o Vespa. Editat Martie 20, 2014 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChickenX Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Felicitari! Imi plac de mor aceste Vespe, cele vechi poate putin mai mult, daca ma intrebi ce anume imi place la ele, nu stiu sa iti raspund concret...pur si simplu imi plac si gata. Nu ma intereseaza prea mult specificatii, date tehnice, performante etc pur si simplu pt sufletul meu as cumpara o Vespa si sper ca intr-o zi o sa imi fac si damblaua asta asa cum am facut si cu mobra. Nu am condus niciodata un scuter (sau altceva daca DSul meu si ce am avut la scoala) dar daca zici ca are 2x cai putere cred ca sunt mai mult decat suficienti pt oras si un consum bun. Again, felicitari si sa te bucuri de ea cat mai mult! Editat Martie 20, 2014 de ChickenX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Sa o stapanesti sanatos si fara incidente Eu detin un Aprilia Sportcity de 200 din 2007 si pana in prezent are 37k, are internele inlocuite cu componente Malossi ( iti recomand cu incredere ca atunci cand iese din garantie sau cu o "interventie" la Handler sa ii schimbi variatorul iar mersul scuterului se va schimba intr-o mare masura, va trage mult mai bine si liniar ) Frumoasa culoarea si modelul iar motorizarea cred ca e f bun - consumul n-ar trebui sa sara de 4 - 4.5 in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 20, 2014 Autor Share Postat Martie 20, 2014 Multzam, ma astept la un consum decent avand in vedere ca jucaria va fi folosita 90% in afara orasului (stau intr-un sat/suburbie a orasului) si va vedea in mare numai asfalt virajat prin munti De aici si cerinta unui sasiu stabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Sa o folosesti cu placere! Nu ai avut intre optiuni si un enduro de 250, gen honda cr250l sau yamaha wr250x? La consum tot acolo ieseai, doar ca probabil daca ploua era mai nasol cu stropeala.. Pe de alta parte, ieseai si in offroad cat de cat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Multzam, ma astept la un consum decent avand in vedere ca jucaria va fi folosita 90% in afara orasului (stau intr-un sat/suburbie a orasului) si va vedea in mare numai asfalt virajat prin munti De aici si cerinta unui sasiu stabil. O sa te joci cu ea pe viraje!Eu am o Vespa ET 4 de 125 si m-am jucat cu ea de mai multe ori pe Cheia-Siriu ,o data si pe Bran-Rucar !Usoara ,manevrabila cu rotile pe 10,tu cu roti pe 12 si putere dubla o sa te distrezi!Cadrul si suspensia fata fac minuni pentru un scuterici ca asta! Nu-i cere mai mult decat poate da si o sa aveti o relatie lunga si fericita!Vespa in opinia mea e scuterul care-l iei pentru o viata!I-l schimbi doar cu o alta Vespa! Apropo de parbriz,eu am parbriz si la Vespa cat si la Aprilia si x9!Dar la vespina l-am dat jos acum un an si nu l-am mai pus!Nu stiu de ce dar efectiv nu se pupau atat intre ele cat si eu cu ea !Fara parbriz suntem frati de cruce! Acum vre-o trei ani prezentasera la Milano sau Koln o vespa de 300 cu atas!Era superba,dar se pare ca au renuntat la idee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 21, 2014 Autor Share Postat Martie 21, 2014 Sa o folosesti cu placere! Nu ai avut intre optiuni si un enduro de 250, gen honda cr250l sau yamaha wr250x? La consum tot acolo ieseai, doar ca probabil daca ploua era mai nasol cu stropeala.. Pe de alta parte, ieseai si in offroad cat de cat. Salut Dani, am vrut scuter pentru ca vreau spatiu sub sa, protectie decenta la vant, consum mic si cutie automata. Un enduro este ultra inutil aici. In padure n-ai voie, strazi proaste nu sunt, ploaia te bate unde nici n-ai visat, s.a.m.d. Te salut! O sa te joci cu ea pe viraje!Eu am o Vespa ET 4 de 125 si m-am jucat cu ea de mai multe ori pe Cheia-Siriu ,o data si pe Bran-Rucar !Usoara ,manevrabila cu rotile pe 10,tu cu roti pe 12 si putere dubla o sa te distrezi!Cadrul si suspensia fata fac minuni pentru un scuterici ca asta! Nu-i cere mai mult decat poate da si o sa aveti o relatie lunga si fericita!Vespa in opinia mea e scuterul care-l iei pentru o viata!I-l schimbi doar cu o alta Vespa! Apropo de parbriz,eu am parbriz si la Vespa cat si la Aprilia si x9!Dar la vespina l-am dat jos acum un an si nu l-am mai pus!Nu stiu de ce dar efectiv nu se pupau atat intre ele cat si eu cu ea !Fara parbriz suntem frati de cruce! Acum vre-o trei ani prezentasera la Milano sau Koln o vespa de 300 cu atas!Era superba,dar se pare ca au renuntat la idee! NU am pretentii sa pun genunchiul jos pe curbe. Vreau insa sa am sentimentul ca nu ma aflu calare pe o barca. Parbrizul l-am luat deoarece am de gand sa bat niste km (am 50km de parcurs zilnic pana la munca) iar din experienta mea, un parbriz se poate dovedi extrem de util uneori La vara probabil ca va sta mai mult in boxa (parbrizul) dar momentan... Puteam sa merg mai departe si sa optez pentru un Xmax sau un Xcity cum cautam initial. Partea proasta e ca dupa 2-3-10 ani un Xmax devine alt scuter Yamaha pe cand Vespa va ramane mereu o...VESPA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Cu dimensiunea rotilor cum te impaci ? Eu am pe 15 si odata am mers cu un aprilia de 125 cu roti de 12 cred si eram total nesigur de motorisca pe viraje... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 21, 2014 Autor Share Postat Martie 21, 2014 Nu am mers decat 10 minute cu ea. O sa vad de luni, cand o iau acasa. Mi s-a parut super agila. Cu senzatia de rigiditate sunt cvasi obisnuit, acasa am avut o perioada un Pantheon 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Te salut din Timisoara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Nu am mers decat 10 minute cu ea. O sa vad de luni, cand o iau acasa. Asa mai zicea si unu' saracu' ca o ia dupa o perioada, ca e mai in siguranta in reprezentanta, si intre timp a ramas fara ea. bine, nu era Vespa, era Honda, dar ai grija... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 26, 2014 Autor Share Postat Martie 26, 2014 Si era in Romania nu in Germania Astazi am facut prima tura oficiala cu Bella (i-am pus si nume, hac ) ) Ciclistica impecabila, smooth, un vis. Nu puteam sa fac o alegere mai buna. PS: Spunea cineva ca parbrizul o urateste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Si era in Romania nu in Germania Astazi am facut prima tura oficiala cu Bella (i-am pus si nume, hac ) ) Ciclistica impecabila, smooth, un vis. Nu puteam sa fac o alegere mai buna. PS: Spunea cineva ca parbrizul o urateste ? Asta da,parbriz!Eu am parbriz mare,ca mic nu era pentru modelul meu! Pe a mea o cheama Furia Rosie! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 27, 2014 Autor Share Postat Martie 27, 2014 (editat) Multumesc, desi initial mi-am dorit un parbriz o idee mai mare, care sa prozejeze si mainile, asta arata prea bine ca sa-l mai schimb Azi am reusit sa o inmatriculez si sa o iau din showroom. Desi am zis sa testez stilul casual (in masina parea f cald), cele 11 grade si-au spus cuvantul pe portiunea de deal si am oprit ca sa-mi iau "intaririle" pe mine ) Editat Martie 27, 2014 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abru Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Frumoasa jucarie. Distractie placuta cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 3, 2014 Autor Share Postat Aprilie 3, 2014 Merci. Ieri a fost prima tura mai lunga, am dat o fuga pana in oras si cu ocazia asta am descoperit ca am nevoie de alta casca. Lipsea viziera. Dupa cateva ore de cautari am gasit exact casca cu care ma inteleg perfect. Un Caberg Riviera. Vazut, probat si cumparat. Ciclistica mi se pare extrem de placuta in conditiile in care vorbim de un scuter, chiar un scuter cu roti mici. Consumul m-a surprins, 5 litri pentru aproximativ 140-150 km mixt. Pe autostrada s-a dovedit foarte capabila, o medie de 110-120 kmh fiind extrem de concreta. In oras e sfanta. Toarce la 60 kmh, de la semafor pleci primul si nu simti in nici un moment prezenta a "doar" 22 de ponei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 3, 2014 Autor Share Postat Aprilie 3, 2014 Salut, impozitul ar trebui sa fie ap 20-30 euro iar asigurarea, dat fiind faptul ca mi-am folosit procentele pentru a asigura masina, e cam 120 euro pe an. Am 65 kg ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 3, 2014 Autor Share Postat Aprilie 3, 2014 Urmeaza un motor. Scuterul e fun, dar scopul lui e job-cumparaturi-dat fuga pana in oras. Probabil, oricum,nici asa nu e exagerat de scump. Avand in vedere ca consumul de benzina s-a redus teoretic de...aproape 4 ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Consumul m-a surprins, 5 litri pentru aproximativ 140-150 km mixt. Pe autostrada s-a dovedit foarte capabila, o medie de 110-120 kmh fiind extrem de concreta. In oras e sfanta. Toarce la 60 kmh, de la semafor pleci primul si nu simti in nici un moment prezenta a "doar" 22 de ponei . Consuma olecutza mai mult fata de espressoru' meu, tot la 22 de magari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 4, 2014 Autor Share Postat Aprilie 4, 2014 Bre l-am folosit destul de intens. Consumul este super decent. Initial am vrut un scuter de dimensiuni mai mari, dar Vespa imi ofera tot ceea ce imi doresc si am senzatia ca atunci cand o voi schimba, tot o Vespa imi voi lua. Sunt curios cum se comporta un scuter de dimensiuni mai mari overall, tocmai d-asta o sa-mi inchiriez unul. Candidatele sunt Xmax 400, Burgman 400 si Tmax 530. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristitĂźrcin Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Salut, ma bucur ca te-ai intalnit si ai plecat mai departe cu Vespa Cunostintele acumulate de-a lungul istoriei (1946-) se regasesc in scuterele construite in prezent. Prima dragoste ramane cea mai intensa. Scuterul nu este construit pe platforma de 50cm, are un sasiu mare. Structura este una rigina din otel, ceea ce ii confera o ciclistica superioara fata de de alete scutere. Agilitatea urbana de la Vespa GTS nu o vei mai regasi la alte scutere mari: Burgman, XMax, etc datorita rotilor de 12, sasiului rigid, ampatamentului mai scurt, pozitia in sa. Motorul de 300cc prezinta un echilibru perfect intre acceleratie, consum, putere. Consuma cat o Vespa 2T de 5occ cu acceleratia deschisa la maxim. Daca mergi cu o viteza de croaziera de 90km/h consumul scade pe la 3,5-4 l/100km. Am vazut ca povestesti de traseu "virajat" ceea ce ma face sa ma gandesc ca tragi un pic de acceleratie. Daca mergi mai relaxat, pentru priveliste, obtii un consum mai mic. De altfel la deal creste consumul Vezi ca motorul isi termina rodajul dupa 1000km, incepe sa se "destina" dupa 2000km si sa scada consumul. Parbrizul mare, creste consumul, fata devine instabil la vant+curbe, eu o simt ca pe un velier. Asigurarea este un pic cam mare, dar nu pentru poluare/ambuteiaje (motivatia pentru a folosi scutere in oras), probabil varsta. Si aici au crescut destul de mult. O foarte buna alegere sa inchiriezi mai intai sa vezi cum te simti pe unul mai mare. O sa ai o surpriza. Inchiriaza pentru mai mult zile sa poti compara. Vei ramane la Vespa Reactiile pozitive ale celorlati: "imi place si nu stiu de ce", "o ai toata viata", "va ramane mereu o...VESPA" reconfirma de ce Vespa. Daca mai ai nevoie si de alte info, te ajut cu mare placere. Asfalt uscat ps: arunca si un ochi aici: http://www.clubvespa.ro/ si https://www.facebook.com/ClubVespa.Ro, https://www.facebook.com/groups/clubvesparo/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 ''Daca mergi cu o viteza de croaziera de 90km/h consumul scade pe la 3,5-4 l/100km'' . Pai ce consum e asta fratioare? Eu la Kymco am mers cu 80km/h drum drept de ses si am scos consum de 2,5, adica 7,5 litri la 300km drumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.